نظافت و پذیرایی

چرا نظافت راه پله ساختمان های قدیمی دشوارتر است؟

راه پله ها اولین جایی هستند که موقع ورود به ساختمان دیده می شوند. کثیفی راه پله ها کاملا توی ذوق می زند و بیننده احساس می کند به یک فضای نامرتب و بی نظم و شلوغ وارد شده است. این موضوع حتی ممکن است روی فروش ملک هم تاثیر بگذارد زیرا هیچکس نمی خواهد با همسایه هایی که نظافت را رعایت نمی کنند در یک ساختمان زندگی می کند. نظافت راه پله های ساختمان سختی های خودش را دارد ولی نمی توان نسبت به این موضوع بی اهمیت بود. در مورد نظافت راه پله ساختمان های قدیمی مشکلات تمیزکاری پله ها چند برابر است. معمولا روی سنگ راه پله پر از لکه های بزرگ و کوچک است و دیوارها هم پوسته داده اند.

اگر فوت و فن کار را بلد نباشید نمی توانید راه پله های قدیمی را به خوبی تمیز کنید. خدمات نظافت راه پله و مشاعات هوم سرویز همه مشکلات را برطرف می کند. تنها با یک تماس کارگر نظافتچی در محل حاضر می شود. کارهای نظافتی را به کاربلدهای حرفه ای بسپارید.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

نظافت راه پله ساختمان های قدیمی

نظافت فضای مشاع کاری نیست که هر کسی بتواند آن را انجام دهد. به خصوص در ساختمان های قدیمی، نابلد بودن می تواند آسیب های زیادی را در پی داشته باشد. ساختمان های بالای 20 سال را می توان در همین گروه قرار داد. لازم است تا همه راه پله ها، نرده ها، دیوارها، پارگرد راه پله و مشاعات به خوبی تمیز شود. این کار به سادگی ساختمان های نوساز با پله های تمیز و سالم نیست. اگر ساکنین نسبت به نظافت راه پله های ساختمان بی تفاوت بوده باشند، احتمالا سنگ راه پله زیر انبوهی از کثیفی و لکه ها اصلا دیده نمی شود. نحوه شستشوی این راه پله ها کمی متفاوت است. با کوچکترین اشتباه امکان دارد سنگ راه پله بشکند یا ترک بردارد. به هر حال ساختمان عمر بالایی دارد و مصالح آن نیز فرسوده شده اند. اما هر کاری چاره ای دارد.

چگونه راه پله های داخلی و خارجی ساختمان را تمیز کنیم؟ نظافت راه پله ساختمان

نظافت راه پله ساختمان های قدیمی

طریقه صحیح نظافت راه پله ها در ساختمان های قدیمی

فضای راه پله شامل همه قسمت های مشاع ساختمان است از پشت بام گرفته تا پارکینگ در خدمات نظافت راه پله و مشاعات قرار داد. نحوه صحیح تمیز کردن راه پله ها از بالا به پایین است. به این ترتیب باید از آخرین پله ساختمان به سمت پارکینگ، پله ها تمیز شوند. اول با جارو گرد و خاک و آشغال های راه پله ها تمیز می شود. بهتر است هم زمان از خاک انداز برای جمع کردن آشغال های هر پله استفاده کنید.

تمیز کردن راه پله ساختمان بدون اعمال شاقه!

سپس نوبت به شستن راه پله است. جنس مصالح به کار رفته در کف ساختمان برای انتخاب شوینده مناسب، در نظر گرفته شود. برای مثال شستشوی پله های چوبی و شستن راه پله های سنگی متفاوت است. در مورد راه پله های موکت شده و غیر موکتی هم تفاوت وجود دارد. اگر نابلد باشید وقت زیادی را صرف نظافت و تمیزکردن پله ها صرف می کنید در نهایت نتیجه چندان هم رضایت بخش نخواهد بود.

گاهی لازم است تا برای از بین بردن آلودگی هایی چون رد لاستیک و لکه های روغن از واتر جت استفاده شود زیرا این کثیفی ها به روش های معمول از بین نمی روند. از طرفی همه قسمت های ساختمان قدیمی در معرض آسیب قرار دارد دیوارها پر از ترک هستند و با یک دستمال نمدار نمی توانید دیوارها را به سادگی تمیز کنید. 

هزینه نظافت راه پله در تهران چقدر است؟

نحوه نظافت راه پله ساختمان های قدیمی

نکات نظافت راه پله ساختمان های قدیمی

بسیاری از این ساختمان ها فاقد آسانسور هستند حتی مجتمع های قدیمی بدون آسانسور هم در تهران وجود دارند. برای نظافت ساختمان های قدیمی می بایست کارگر نظافتچی جوان استخدام کنید. کارگرهای آقا نظافت مشاعات را انجام می دهند. این کار نیاز به نیروی بدنی بیشتری دارد بنابراین شرکت نظافتی همیشه نظافتچی جوان را برای تمیز کردن راه پله ها در نظر می گیرد.

راه پله های ساختمان های قدیمی دو نوع است یا بدون پنجره و یا دارای پنجره. نحوه نظافت در هر مورد فرق دارد. نظافت شیشه ها با شیونده های متفاوت و ابزار دیگری انجام می شود. سطح شیشه ها صاف است در حالیکه بافت دیوارهای قدیمی، خشن و دارای مشکلات بیشتری است. سخت ترین قسمت برای نظافت در مشاعات ساختمان های قدیمی، دیوارها هستند. حتی تمیز کردن دیوارها از راه پله های سنگی و شیشه های پنجره نیز دشوارتر است. به خصوص شستن دیوارهای رنگ روشن اصلا کار ساده ای نیست و نیاز به مهارت نظافتچی دارد.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نظافت راه پله و مشاعات هم ارائه میده؟

تمیز کردن لکه ها در نظافت راه پله ساختمان های قدیمی

برای تمیز کردن لکه های سر سخت و قدیمی ترفندهای ویژه ای وجود دارد. اگر این کار را به شرکت نظافتی بسپارید خیال تان بابت انجام کار راحت می شود. این شرکت ها تجربه زیادی در امور نظافتی دارند. برای اطلاع ذکر می شود که هرگز نباید از اسید باطری یا شوینده های اسیدی قوی برای از بین بردن لکه های سنگ راه پله ها استفاده کنید. با این کار، سطوح سنگی به شدت آسیب می بینند و ترمیم آن هزینه زیادی دارد.

نظافت راه پله ارزان در تهران

نظافت راه پله های موکت شده

تعرفه نظافت راه پله و مشاعات هوم سرویز

قیمت سرویس نظافت راه پله و مشاعات

خدمات نظافت راه پله و مشاعات در تهران

سرویس های نظافت هوم سرویز در همه محله های تهران ارائه می شوند. بهترین کارگرهای نظافتی برای سفارش های نظافت درب منزل و محل کار مراجعه کرده و صفر تا صد تمیزکاری مشاعات را انجام می دهند. تقاضا برای نظافت مشاعات در همه ایام سال زیاد است. جهت رزرو و ثبت سفارش خود از طریق اپ هوم سرویز اقدام کنید. موقع سفارش دهی هیچ هزینه ای دریافت نمی شود. هزینه های تعیین شده بر حسب جدول منتشر شده در همین صفحه، در پایان کار پرداخت خواهد شد. اگر از کار نظافتچی رضایت نداشتید در همان ساعت اول حضور کارگر نظافتچی، با ما تماس بگیرید. بلافاصله نظافتچی دیگری به محل اعزام می شود و سرویس طبق درخواست مشتری انجام خواهد شد. در همه سفارش ها تنها امکان اعزام نظافتچی آقا برای تمیزکاری های فضای مشاع وجود دارد. جهت عقد قرارداد نظافت مشاعات ماهانه یا سالانه با ما تماس بگیرید.

ثبت سفارش رایگان سرویس نظافت راه پله و مشاعات از طریق اپلیکیشن هوم سرویز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا