نظافت و پذیرایی

یک قالیشویی خوب در تهران چه ویژگی هایی دارد؟

فرش و قالی از محبوب ترین کفپوش ها در دکوراسیون خانه های ایرانی است. تمیز نگهداشتن فرش ها موجب افزایش طول عمرشان می شود اما این کار چندان هم ساده نیست. کثیفی و آلودگی ها در تار و پودهای فرش جا خوش می کند و تنها با شستشوی قالی از بین می رود. پیدا کردن یک قالیشویی خوب در تهران هم دردسرهای خودش را دارد. شرکت های قالیشویی زیادی وجود دارند اما آیا همه این شرکت ها کارایی خوبی دارند؟ سوال اینجاست که چه ویژگی های خوب یا بد بودن قالیشویی را مشخص می کند؟ ملاک خدمات قالیشویی خوب چیست؟ آیا می توان قالی های نفیس را به هر شرکتی سپرد؟

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

ملاک قالیشویی خوب در تهران

چه کسی تعیین می کند که این قالیشویی خوب است؟ بدون تردید افرادی که تجربه شستشوی فرش در قالیشویی را دارند بهتر می توانند در مورد نحوه کار شرکت قالیشویی قضاوت کنند. به طور کلی خواسته های مشتری از خدمات ارائه شده در قالیشویی متفاوت است اما برخی ملاک ها بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. در ادامه به مهم ترین مواردی که می تواند نشان دهنده خدمات خوب در یک قالیشویی باشد اشاره می کنیم. این موارد از روی نظرات مشتری ها جمع آوری شده و در واقع این خود شما هستید که تصمیم نهایی را می گیرید.

قیمت قالیشویی سال ۹۹ (به روز شده)

قالیشویی خوب در غرب تهران

تجهیزات قالیشویی خوب در تهران

شستشوی فرش در قالیشویی با آنچه که در خانه ها انجام می شود تفاوت دارد. فرش های نفیس و دستبافت را نباید در خانه و با آب و پودر شستشو داد. برای اینکه الیاف و تار و پودهای قالی به نرمی و لطافت قبل باقی بماند لازم است تا فرش ها به شیوه صحیح شسته شوند. در یک قالیشویی خوب انواع دستگاه های پیشرفته را می بینید. برای شستن فرش ها از انواع دستگاه های مکانیزه و تمام اتوماتیک استفاده می شود. برخی از قالیشویی های تهران مجهز به تجهیزات نیمه مکانیزه هستند که کاربرد وسیعی دارد. به طور کلی هرچه دستگاه ها و تجهیزات به روزتری در قالیشویی نصب باشد خدمات ارائه شده با کیفیت تر و مناسب تر است. دستگاه های جدید علاوه بر شستشو، عملیات رطوبت گیری و خشک کردن و اتوکشی فرش را نیز انجام می دهند. 

شستشوی فرش در قالیشویی خوب تهران

استفاده از شوینده های مناسب در قالیشویی خوب تهران

این ویژگی مشترک همه قالیشویی های خوب است که به کیفیت مواد شوینده اهمیت می دهند. استفاده از مواد شوینده غیر استاندارد یا شوینده های اسیدی و آسیب رسان، تار و پود فرش را نابود می کنند. به خصوص در مورد فرش های ابریشم و گل ابریشم و قالی های دستباف ظریف، حساسیت بیشتری وجود دارد. شیوه شستشو و همچنین ماده شوینده دو رکن مهم در خدمات قالیشویی هستند. در همه قالیشویی های معتبر یک سرپرست متخصص وجود دارد که میزان و نوع مواد شوینده را با توجه به ضخامت و ظرفات و جنس قالی مشخص می کند. شرکت های همکار هوم سرویز همگی از قالیشویی های خوشنام تهران هستند که مواد شوینده استاندارد را به کار می برند. برای پاک کردن لکه های فرش استفاده از مواد سفید کننده خانگی ممنوع است و قالیشویی ها از مواد مخصوص برای لکه بری استفاده می کنند.

تمیز کردن انواع لکه ها از روی فرش و موکت

شستشوی فرش در قالیشویی شمال تهران

قالیشویی خوب در تهران با کادر متخصص و خدمات ویژه

پرسنل قالیشویی خوب و کارگرها تحت نظارت سرپرست کار می کنند. سرپرست در قالیشویی فردی متخصص است که در موارد ترمیم و تعمیر قالی نیز مهارت دارد. در همه قالیشویی های معتبر خدمات اعلاشویی، لکه بری و سفید شویی نیز انجام می شود. در صورتی که ریشه های فرش نیاز به ترمیم دارد یا قسمتی از قالی دچار سوختگی شده باشد این ایرادات نیز به سفارش مشتری در قالیشویی برطرف می شود. در اغلب موارد فرش های قدیمی که برای شستشو به قالیشویی تحویل داده می شوند دارای خوردگی و ساییدگی در قسمت ریشه ها هستند. تعمیرات ریشه های فرش همیشه به همراه شستشو، سفارش داده می شود. به این ترتیب ظاهر فرش مثل روز اول تمیز و منظم می شود.

بهترین قالیشویی تهران در محله شما

قیمت های شفاف قالیشویی خوب در تهران

مشتری ها مایل هستند با یک قالیشویی خوب کار کنند اما بحث هزینه ها هم موضوع مهمی است. قیمت های شفاف مشخصه اصلی یک قالیشویی معتبر است. همه شرکت های قالیشویی ثبت شده زیر نظر اتحادیه قرار دارند نرخ خدمات قالیشویی همه ساله از سوی اتحادیه مشخص می شوند و شرکت های همکار ملزم به رعایت آن هستند. بنابراین از قبل می توان قیمت ها را به مشتری اطلاع رسانی کرد. اگر شرکت قالیشویی در اعلام هزینه های شستشو کوتاهی می کند حتما در تصمیم خود تجدید نظر کنید. دلیلی ندارد مشتری نداند چه مبلغی را باید بپردازید. در انتهای همین صفحه لیست کامل خدمات شستشوی فرش اطلاع رسانی شده است. این لیست مرتب به روز رسانی می شود و آخرین تغییرات قیمت ها را مشاهده می کنید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات قالیشویی هم ارائه میده؟

خدمات قالیشویی مکانیزه با دستگاه قالیشویی تمام اتوماتیک

قالیشویی خوب در تهرانقالیشویی خوب در تهران

تعرفه خدمات قالیشویی هوم سرویز

قیمت قالیشویی
قیمت موکت شویی
قیمت رفوگری فرش

سرویس قالیشویی در تهران

شستن فرش در خانه به بافت و تار و پود قالی آسیب می زند. برای ماندگاری و حفظ کیفیت فرش های نفیس از خدمات قالیشویی هوم سرویز استفاده کنید.  بهترین قالیشویی تهران با دستگاه های مکانیزه و نیمه مکانیزه از همیاران هوم سرویز است. سفارش شستشوی فرش را به رایگان در اپ این سامانه ثبت کنید. با چند کلیک ساده می توانید از خدمات قالیشویی خوب تهران استفاده کنید. پس از ثبت سفارش تیم پشتیانی با مشتری تماس می گیرد. پس از هماهنگی اولیه، کارگرهای قالیشویی برای بردن فرش به محل مراجعه می کنند. در این مرحله قالی بررسی شده و در صورت وجود ایراد، موارد اطلاع رسانی می شود. سرویس لکه بری، اعلاشویی و سفید شویی بخشی از خدمات قالیشویی  است که بنابر سفارش انجام خواهد شد. امکان ترمیم ریشه و آسیب های فرش در قالیشویی وجود دارد. 

جهت جلوگیری از انتقال بیماری های ویروسی، همه فرش ها ضد عفونی شده و با روکش تحویل داده می شود.

جهت ثبت سفارش رایگان سرویس قالیشویی از اپلیکیش هوم سرویز استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا