هوم سرویز

معرفی کم هزینه ترین و بی خطرترین روش فر مو بانوان

یکی از کارهای موردعلاقه برای خانمها، تنوع طلبی و تغییر مدل موها و ظاهرشان است که باعث زیبایی آنها می شود. خانمها بیشتر از آقایان عاشق تنوع در ظاهرشان هستند و به همین دلیل با روشهای مختلف مانند تغییر مدل موها، تغییر رنگ مو و فر کردن موها به دنبال تغییر ظاهرشان هستند.  تغییر ظاهر در خانم ها باعث شادابی و تازگی روحیه آنها می شود. خانمهایی که این موضوع را تجربه کرده اند، کاملا به عمق این موضوع پی برده اند. اما خوب هر تغییر ظاهری الزاما خوب نیست و قبل از ایجاد تغییر در ظاهرتان باید با آگاهی و اطلاعات پیش بروید تا نتیجه مطلوبی کسب کنید. فر مو بانوان یک روش عالی برای تغییر ظاهر آنهاست که باعث زیبایی و جذابیت آنها می شود. این روزها روشهای مختلفی برای فر مو بانوان وجود دارد که همه آنها مناسب نیستند؛ زیرا ممکن است باعث سوختگی و از بین رفتن شادابی موهای خانمها شوند. به همین دلیل شما باید بهترین روش فر موی بانوان را بشناسید تا از انجام این کار رضایت کامل را داشته باشید و بسیار زیبا و جذاب شوید. در این نوشته از هوم سرویز با بی خطرترین روش فر مو بانوان آشنا خواهید شد و از شما دعوت می کنیم تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید.

فر کردن موها به صورت طبیعی

 فر کردن مو به صورت طبیعی در صورتی امکان پذیر است که شما به طور ارثی موهای مجعد یا تاب دار داشته باشد. برای تاب دار کردن موها یا به عبارت دیگه حفط تابداری مو بعد حمام و جلوگیری از وز شدن موها باید در حمام از نرم کننده یا ماسک مو استفاده کنید.

برای فر کردن موها به صورت طبیعی شما باید بعد از حمام رطوبت موهای خود را بگیرید و از ماسک خارج حمام استفاده کنید. در خارج از حمام سعی نکنید موها را شانه کنید؛ زیرا باعث می شود موهایتان وز شود. خوب حالا انتخاب کنید میخواهید فر مو بانوان را چگونه ادامه دهید با موهای خشک یا نرم؟ شما می توانید در هر دو حالت موهای خود را فر کنید که در ادامه این نوشته با روشهای فر کردن مو آشنا خواهید شد.

بهترین روش فر مو
بهترین روش فر مو بانوان چیست؟

روش فرکردن مو با موس

برای نرم شدن موهایتان کمی روغن نارگیل یا روغن زیتون به موهایتان بزنید. سپس مقداری ماده موس مو را که به صورت فوم و کف است، بر روی تمام موهای خود بزنید. حواستان باشد رطوبت مو در این محله باید متوسط باشد نه به مقداری که آب بچکد و نه اینکه خشک باشد! سپس سشوار را با دمای متوسط و دور کم از زیر موها به سمت بالا جمع کنید و از دست کشیدن در داخل مو و باز کردن موها خودداری کنید. این کار را تا جایی ادامه دهید که موهایتان کاملا خشک شوند.

فر کردن مو با ژل

بعد از حمام بعد از اینکه آب موهایان را گرفتید، باید از ژل مو استفاده کنید. انتخاب ژل مو درست در این مرحله نقش اساسی دارد. اگر موهایتان تار ضعیفی دارد، نباید از ژل هارد یا سفت استفاده کنید؛ بلکه باید از ژل با قدرت کمتر استفاده کنید. در صورتی که تار موهای ضخیم دارید برای فر مو بانوان باید از ژل قوی استفاده کنید و سپس باید باد سشوار را از پایین به سمت بالا بگیرید تا فر موهای زیباتری داشته باشید.

 روشهای مختلف فر کردن موها
فر کردن موی خانمها با بابلیس

فرکردن مو با بابلیس

بابلیس از لوازم بسیار پر کاربرد در فر مو بانوان است. استفاده از بابلیس کار چندان سختی نیست؛ اما خیلی پیش آمده است که یک ساعت، بعد از کلنجار رفتن با بابلیس یا بیگودی، نتیجه کار اصلا برای شما جذاب نخواهد بود. پس شما باید اول تصمیم بگیرید که میخواهید موهای فر را از کف سر داشته باشید یا فقط انتهای موهایتان تابدار باشد. قبل از شروع به فر کردن مو باید موهایتان را با کرم مو یا چسب مو ملایم آغشته کنید و سپس بابلیس یا بیگودی بپیچید. این کار باعث می شود تا ماندگاری فر مو بانوان زیاد شود.

فر موهای خانمها
فر موهای خانمها با اتوی مو

فر شش ماهه مو چیست و قیمت فر شش ماهه چگونه تعیین می شود؟

تمام اقداماتی که در این نوشته معرفی شد، روش های موقتی برای فر مو بانوان هستند؛ اما در صورتی که موی کوتاه دارید و مایل هستید موهایتان همیشه فرفری و جذاب باشند و بعد از هر حمام به حالت اول بر نگردند، باید فر دائم شش ماهه را امتحان کنید. قیمت فر مو دائم بانوان بر اساس حجم مو و مدل مو اعلام میشود.

برای فرکردن مو ها به صورت فر دائم شش ماهه باید از مواد شیمیایی و اسیدی استفاده شود و البته پیشنهاد می شود این کار توسط متخصص پوست و مو زیبایی انجام شود. همان طور که از نام این روش یعنی فر شش ماهه دائم پیدا است، به مدت شش ماه شما موهای فرفری و مجعد خواهید داشت. اگر موهای فر را تنها برای چند روز لازم دارید و هزینه فر دائم شش ماهه برایتان سنگین است و دلتان برای موهای صافتان تنگ می شود، قطعا این روش مناسب شما نیست و بهتر است از روش های موقت و حرارتی کمک بگیرید.

فر موی دائمی بانوان
فر دائمی موها

فر دائم مو بانوان برای چه موهایی مناسب است؟

در طی فرآیند فر دائم مو بانوان از مواد اسیدی و قوی انجام می شود و به همین دلیل است که فر دائم مو برای تمامی مدل موها مناسب نیست. اگر موها ضعیف با تار موی نازک باشد، فر دائم مو بانوان پیشنهاد خوبی نیست. ولی اگر اصرار به این کار دارید، باید کار را به آرایشگر ماهر و باتجربه بسپارید. اگر موهای هایلایت شده دارید، بهتر است از فر مو بانوان منصرف شوید، زیرا موهایتان به کلی نابود می شود! مواد فر کردن مو آلکالین هستند که مناسب موهای ضخیم و قوی هستند. پس این روش برای افرادی که تار موهایشان ضخیم و قوی است مناسب خواهد بود.

مراحل فر دائم مو بانوان

  • جهت فر دائم مو بانوان ابتدا باید موهای خود را با یک شامپو پروتیین دار به صورت کامل شستشو دهید.
  • سپس باید آب موهای خود را به طور کامل بگیرید. موها را با سشوار خشک نکنید.
  • سپس مواد فرکردن مو را روی موهای خود به آرامی بریزید و سپس به آرامی در تمام سطح مو ماساژ دهید. بعد موها را به 4 قسمت تقسیم کنید و بیگودی مناسب با سلیقه خود را انتخاب کنید. آیا فر درشت را ترجیح میدهید یا فر سیم تلفنی؟ انتخاب با شماست باید بیگودی متناسب با سلیقتان را انتخاب کنید.
  • سپس باید پس از گذشت مدت زمان مناسب موها بررسی شود که مقاومت داشته باشد و کش نیاید. سپس به آرامی میله های فر کننده ی مو را باز کنید و با آب گرم موهایتان را بشویید.
  • از محلول خنثی کننده در انتهای کار استفاده کنید.

مدت زمان فر دائم مو بانوان چقدر است؟

مدت زمان فر مو بانوان بستگی به میزان حجم مو بین 2 تا 3 ساعت زمان می برد. همچنین تا 24 ساعت نباید موها را حالت داد و شانه زد. تا 48 ساعت نیز نباید موها شسته شود. باید گفت که فر کردن مو یکی از اقداماتی زیبایی مو محسوب می شود که به مهارت و تجربه نیاز دارد. زیرا می تواند باعث آسیب های شدیدی به مو شود؛ تا جایی که مو هیچگاه حالت قبلی خود را پیدا نکند.

فر موی بانوان
فر موهای خود را به آرایشگرهای حرفه ای بسپارید

فر مو بانوان و فر دائم مو را توسظ افراد حرفه ای با بهترین مواد در خانه انجام دهید.

با توجه به میزان حساسیت فر مو بانوان پیشنهاد میکنیم این کار توسط آرایشگران حرفه ای انجام شود که مدارک لازم برای انجام فر دائم موی بانوان را دریافت کرده اند. تیم هوم سرویز با همکاری بهترین آرایشگرهای سیار در سطح تهران می توانند موهای شما را با بهترین مواد در خانه فر کنند و حالت زیبا و جذابی به آن بدهند. تمام آرایشگران تیم هوم سرویز مدارک لازم و تایید شده در تمام زمینه های آرایش و زیبایی را دارند و شما می توانید با خیال راحت به این افراد اعتماد کنید و فر شدن موهای خود را به آرایشگرهای حرفه ای تیم هوم سرویز بسپارید.

هوم سرویز در کنار شماست تا زیباتر دیده شوید

در صورتی که به خدمات مو و زیبایی بانوان نظیر فر مو بانوان و صافی مو و آرایش و شینیون و غیره نیاز داشته باشید و همچنین برای اطلاع از قیمت فر شش ماهه، کافی است به صورت رایگان در سامانه و سایت هوم سرویز یا اپلیکیشن هوم سرویز ثبت درخواست کنید تا متخصصین ما با شما تماس بگیرند و برای انجام خدمات زیبایی و آرایشی موردنظر شما هماهنگی های لازم را انجام دهند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا