بنایی و دکوراسیون

فوت و فن طراحی کابینت در آشپزخانه های کوچک

طراحی کابینت یک هنر است. برای اینکه از فضای آشپزخانه حداکثر استفاده را داشته باشید روی دیزاین کابینت تمرکز کنید. شاید برای تان پیش آمده باشد که پس از نصب کابینت در آشپزخانه از نتیجه کار راضی نباشید. در اغلب موارد این موضوع ارتباطی به کیفیت ساخت و مواد اولیه ندارد بلکه طراحی، مناسب با فضای آشپزخانه نیست. در این مطلب نکات کلیدی در طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه را بررسی می کنیم. قبل از سفارش کابینت جدید حتما این مطلب را مطالعه کنید

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

اهمیت طراحی کابینت

هزینه ساخت کابینت آشپزخانه کم نیست پس قبل از هر تصمیم در مورد طراحی و مدل کابینت ها فکر کنید. اگرچه همیشه می توانید یک کابینت جدید سفارش دهید ولی با توجه به هزینه های رو به رشد، کمتر خانواده ای تمایل به تعویض کابینت ها دارد. کابینت هایی که طراحی خوبی ندارند دکوراسیون آشپزخانه و حتی هال و پذیرایی را نیز ناهماهنگ نشان می دهند. طرح کابینت شامل قفسه های داخلی، طرح روی درب، کشوها و کلیه کابینت های زمینی و دیواری و میز جزیره است. اگر در هر کدام از این قسمت ها مشکلی وجود داشته باشد روی بقیه فضا هم تاثیر می گذارد.

بسیاری از افراد تصور می کنند طراحی مخصوص خانه های اشرافی و آشپزخانه های بسیار بزرگ و مجلل است. کاملا بر عکس، آشپزخانه های کوچک به دلیل کمبود جا نیاز به طراحی بیشتری دارند. در این مکان هیچ فضایی نباید بدون استفاده باشد به خصوص اینکه با کمبود فضا هم روبرو هستید.

نحوه محاسبه قیمت کابینت آشپزخانه 

طراحی کابینت مدل جدید

طراحی سه بعدی کابینت آشپزخانه

این روزها نرم افزارهای کامپیوتری به کمک طراحی داخلی آمده است. حتی کابینت های آشپزخانه هم از این پیشرفت بی نصیب نمانده اند. طراحی سه بعدی کابینت آشپزخانه نمونه ای از ترکیب تکنولوژی و علم در کابینت سازی است. کافیست آنچه را که در ذهن دارید به کابینت ساز سفارش دهید با پرداخت مبلغ کمی می توانید یک طرح سه بعدی از آشپزخانه را داشته باشید. خوبی این طرح اینست که قبل از ساخت و صرف هزینه، امکان تغییر وجود دارد. اگر به نظرتان بخشی نیاز به تغییر دارد در همین ابتدای کار تغییرات را به کابینت ساز اطلاع دهید. برای اینکه کابینت آشپزخانه مناسبی را طراحی کنید از قبل روی جزئیات تصمیم بگیرید. این راهنمایی هم تا حدودی کار را ساده می کند.

ابعاد استاندارد کابینت آشپزخانه دیواری و زمینی چقدر است؟

کابینت آشپزخانه کاربردی طراحی کنید

مهم ترین اصل در زراحی کابینت جدید توجه به کاربردی بودن آن است. کشوهای بیشتر، قفسه های اضافی و انواع کابینت های زمینی و دیواری در آینده به کارتان می آید. وقتی فضای کمی در اختیار دارید باید از هر وجب آن به خوبی استفاده کنید. به جای کابینت های ساده از طرح های جدیدتر استفاده کنید. برای کنج ها و زوایای پنهان نیز امکان نصب کابینت هست اما اگر طراحی درست نباشد، در عمل کابینت های کنج دیوار، کاربردی ندارند. طراحی آشپزخانه U شکل از رایج ترین مدل هاست که هم در آشپزخانه های کوچک و هم فضاهای بزرگتر استفاده می شود. با طراحی یک میز جزیره کوچک می توانید کلی فضای اضافی ایجاد کنید. قسمت زیر  میز جزیره جای کافی برای چند کشوی بزرگ و جادار ایجاد می کند. کابینت های دیواری را نادیده نگیرید. اگر ابعاد آشپزخانه کوچک است روی فضای عمودی مانور دهید.

کابینت های گلاس سفید قهوه ای بهتر است یا کرم قهوه ای؟+ عکس

طراحی کابینت و میز جزیره

در طراحی کابینت به شکل و شمایل آن دقت کنید

به هر جال ساخت کابینت جدید هزینه زیادی دارد پس بد نیست روی ظاهر و شکل کابینت ها هم نظر بدهید. در این مورد تنوع زیادی وجود دارد. از طراحی درب کابینت گرفته تا انتخاب یراق آلات و تجهیزات جانبی همگی روی دکوراسیون داخلی آشپزخانه تاثیر می گذارد. سبک طراحی آشپزخانه را هماهنگ با کل خانه در نظر بگیرید. برای مثال درب های کنده کاری شدهف مناسب سبک کلاسیک است ولی در آشپزخانه های مدرن اغلب درب کابینت ساده و بدون کوچکترین طراحی کار می شود. 

بهترین کابینت سازی در تهران

یک طراحی کابینت خوب با مواد اولیه مرغوب کامل می شود

حتی بهترین مدل کابینت آشپزخانه نیز بدون انتخاب متریال مناسب، به هیچ دردی نمی خورد. جنس کابینت آشپزخانه درست به اندازه کاربردی بودن یا ظاهر آن اهمیت دارد. همیشه کابینت های جدید را از متریال مرغوب و با کیفیت انتخاب کنید. کابینت هایگلاس و ممبران از محبوب ترین کابینت ها در آشپزخانه های لوکس هستند. کابینت آشپزخانه ام دی اف هم قیمت مناسبی دارد و با هر بودجه ای جور است. بد نیست کابینت زیر سینک را از مواد پی وی سی بسازید تا خیال تان بابت آب و رطوبت راحت باشد. آشپزخانه محیطی پر از چربی و روغن، بخار و رطوبت است. همه این موارد دست به دست هم می دهند تا کابینت ها خیلی زودتر از آنچه فکرش را می کنید، فرسوده بشوند. هرگز برای صرفه جویی در هزینه ساخت، مواد اولیه نامرغوب و بی کیفیت را استفاده نکنید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ساخت کابینت آشپزخانه هم ارائه میده؟

بهترین رنگ کابینت ام دی اف کدام است؟

طراحی کابینت مدرن

هزینه ساخت کابینت آشپزخانه هوم سرویز

قیمت قیمت تعمیر کمد، کابینت و نجاری
قیمت ساخت کابینت آشپزخانه
قیمت ساخت کمد

خدمات ساخت کابینت آشپزخانه در تهران

دکوراسیون آشپزخانه را با تغییر کابینت ها شروع کنید. کابینت ساز حرفه ای هوم سرویز طراحی و ساخت همه سفارش ها را بر عهده دارد. استفاده از مواد اولیه مرغوب، ساخت سفارشی با دستگاه های پیشرفته برای همه سفارش ها لحاظ می شود. سفارش ساخت از طریق اپ هوم سرویز کاملا رایگان است و شامل هزینه آبونمان نیست. پس از سفارش، هماهنگی برای اندازه گیری آشپزخانه و ساخت کابینت جدید شروع می شود. اگر در مورد طراحی و متریال ساخت به ماوره و راهنمایی نیاز دارید با ما تماس بگیرید. مشاوره تلفنی از طریق شماره درج شده در بالای صفحه به رایگان انجام می شود. جهت اخذ رضایت این مشتری همه سفارش های کابینت سازی به صورت صد در صد تضمینی انجام می شود. لیست قیمت های درج شده در این مطلب همواره به روز رسانی می شود. قبل از سفارش قیمت ها را مقایسه کنید.

سفارش  ساخت کابینت آشپزخانه را از طریق اپلیکیشن هوم سرویز به رایگان ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا