بنایی و دکوراسیون

هر آنچه درمورد کاغذ دیواری سقفی باید بدانیم

کاغذ دیواری آشنایی قدیمی خانه های ایرانی است. محصولات جدیدتر در مقایسه با کاغذدیواری های ساده قدیمی تفاوت زیادی دارند. این روزها انواع کاغذ دیواری سه بعدی با طراحی جذاب به بازار آمده که فضای داخلی را به کلی متحول کرده است. علاوه بر طرح و نقش، مکان نصب انواع کاغذ دیواری و سقفی نیز در تغییر فضای داخلی اثر گذار است. در طراحی مدرن دیگر دیوارها تنها محل برای اجرای کاغذ دیواری نیستند. انواع کاغذ دیواری سقفی را می توانید در ساختمان های لوکس و شیک ببینید. این محصولات در محلی متفاوت نصب شده اند، چیزی که تا همین چند سال پیش اصلا سابقه نداشت.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

کاغذ دیواری سقفی چیست؟

پوشاندن سقف با کاغذ از تکنیک های جدید در دکوراسیون داخلی است. در اغلب ساختمان های قدیمی، برای سقف از رنگ و نقاشی استفاده شده. برای نقاشی ساختمان با نقاش مجرب طریقه کار مشخص است. رنگ سقف معمولا سفید است و نفاش قبل از دیوارها، کار سقف را تمام می کند. اما کاغذ دیواری های سقفی طریق نصب متفاوتی دارند. این محصول نسل جدید کاغذ دیواری های قدیمی است. به لحاظ کیفیت ساخت تفاوت زیادی بین این نوع از کاغذ دیواری و مدل های قبلی وجود دارد.

این تفاوت در نوع کاغذ به کار رفته برای ساخت کاغذ دیواری است. با توجه به محل نصب ( سقف خانه) استفاده از کاغذهای ظریف و سبک تر، الزامی است. کاغذ دیواری های سنگین و گرم بالا برای پوشش دیوارها عالی هستند ولی روی سقف دوام زیادی ندارند. متریال سنگین به مرور مقاومت خود را از دست می دهد و امکان ول شدن چسب هست.

از لحاظ طرح و رنگ نیز برخی ملاحظات در نظر گرفته می شود برای مثال کاغذ دیواری سقفی سفید نمونه ای است که اصلا در دیوار منازل مسکونی یا ساختمان های اداری کار نمی شود. این محصول نوعی کاغذ دیواری سقفی ساده است که برای پوشش سقف های قدیمی و پنهان کردن عیوب سقف نیز به کار می رود. معمولا طرح های خاص برای سقف ساختمان استفاده می شود.

رنگ یا کاغذ دیواری کدام مناسب تر است؟

قیمت کاغذ دیواری سقفی

کاغذ دیواری سه بعدی پذیرایی

این محصول با کاغذ دیواری های ساده تفاوت دارد. طرح های روی کاغذ توسط دستگاه های چاپ پیشرفته، تولید شده است. نوع چاپ و به کارگیری رنگ ها به گونه ای است که طرح روی کاغذ به نظر دارای عمق و برجستگی است. در واقع این محصول یک کاغذ دیواری کاملا صاف و هموار است ولی از فاصله یکی دو متری به نظر  بُعد دار است. همین ویژگی محبوبیت کاغذ دیواری سقفی سه بعدی را بیشتر کرده است. ذر اغلب منازل مسکونی لوکس حتما یکی از طرح های زیبای کاغذی دواری سه بعدی را در سقف پذیرایی می بینید. کاغذ دیواری سقفی طرح فرشته یا کاغذ دیواری رویال و آسمان آبی حتی می تواند جایگزین سقف کاذب یا نقاشی ساختمان هم باشد. 

کاغذ دیواری چیست؟ همه چیز درباره کاغذ دیواری که لازم است بدانید.

کاغذ دیواری سقف آشپزخانه

آشپزخانه های اپن امروزی بخشی از فضای هال و پذیرایی هستند. دکوراسیون این فضا به طور قطع و یقین روی طراحی داخلی منزل نیز تاثیر می گذارد. برای اینکه فضایی شیک و مدرن داشته باشید سقف آشپزخانه را با انواع کاغذ دیواری مدرن، پوشش دهید. طرح را طوری انتخاب کنید که با سایر عناصر دکوراتیو در آشپزخانه هماهنگی داشته باشد. کاغذ دیواری برای سقف آشپزخانه یک دکوراسیون لاکچری محسوب می شود که فضا را به کلی متحول می کند. 

افراد خانواده برای غذا خوردن و حتی صحبت های دورهمی زمان زیادی را در این فضا می گذرانند. با این کاغذ دیواری های سقفی روح تازه ای در آشپزخانه دمیده می شود. اصلا هر طور که نگاه کنید اینجا شباهتی به آشپزخانه ای کسل کننده و قدیمی ندارد. با توجه به تغییر کاربری آشپزخانه های اوپن، لازم است تا سبک دکوراسیون آشپزخانه هم، امروزی تر شود. در خانه های امروزی، آشپزخانه به عنوان اتاق غذاخوری، اتاق نشیمن و مطبخ کاربری چندگانه دارد.

دکوراسیون سقف اتاق خواب

مهم نیست ابعاد اتاق خواب چقدر است همیشه می توانید یک کاغذ دیواری مناسب را برای سقف اتاق انتخاب کنید. اگر ابعاد اتاق خواب کوچک است با نصب کاغذ دیواری سقفی سفید فضا را بازتر و روشن تر نشان دهید. خوبی این محصولات در اینست که هر وقت بخواهید می توانید مدل کاغذ دیواری و طرح آن را عوض کنید. در شکل زیر نصب کاغذ دیواری سفید را می بینید که مناسب اتاق خواب است. این طراحی فضا را خاص و آرامش بخش نشان می دهد. طرح های شلوغ و رنگارنگ مناسب اتاق خواب نیستند و حس بی نظمی و به هم ریختگی را القا می کنند. البته در اتاق خواب های بزرگ محدودیتی برای انتخاب طرح های متنوع نیست ولی در اتاق خواب های نقلی همیشه سادگی، شیک ترین دکوراسیون است.

قیمت کاغذ دیواری در هر رول چقدر است؟

میدونستی که هوم سرویز، خدمات کاغذ دیواری هم ارائه میده؟

کاغذ دیواری سقفی سفید

قیمت کاغذ دیواری سقفی

موقع خرید کاغذ دیواری، هزینه نصب و اجرای آن را نیز در نظر بگیرید. کیفیت کاغذ دیواری و همچنین ابعاد آن روی هزینه ها تاثیر دارد. محصولات مرغوب تر قیمت بیشتری دارند. در مورد هزینه های نصب و اجرای کاغذ دیواری نیز، بزرگی و ابعاد دیوار یک عامل تعیین کننده است. هر چه رول های کاغذ دیواری بیشتری مصرف شود، دستمزدها هم بالاتر می رود. قیمت کاغذ دیواری سقفی ساده به همراه نصب با هزینه نصب کاغذ دیواری در دیوار اتاق تفاوت دارد. اگر دیوار زیر کار، دارای عیب و ایراد باشد هزینه زیرسازی و بتونه کاری نیز به مبلغ نهایی اضافه می شود.

در ساختمان های قدیمی با نصب کاغذ دیواری در سقف می توان بسیاری از عیوب دیوار را پوشش داد. اما قبل از آن لازم است تا ایرادات کلی برطرف شود. برای مثال اگر ایزوگام پشت بام آسیب دیده و سقف خانه دچار نم و رطوبت است، ابتدا باید ایزوگام تعمیر شود. چسباندن کاغذی دیواری روی سقف و دیوار نمور اصلا کار درستی نیست زیرا چسب، عملکرد خوبی نخواهد دارد. به طور معمول لازم است تا نصاب از محل دیدن می کند و قیمت گذاری انجام می شود. در هر صورت هزینه ها به صورت متری محاسبه می شود و اغلب توافقی است.

تغییر دکوراسیون خلاقانه با نصب کاغذ دیواری

مزایای کاغذ دیواری های سقف

این محصول یکی از جذاب ترین و زیباترین طراحی ها برای سقف ساختمان است. به طور کلی فضای داخلی با این کاغذها تغییر می کند. تنوع طرح و نقش زیادی در کاغذ دیواری ها وجود دارد. اگر می خواهید دیزاین خانه خاص و ویژه باشد می توانید طرح اختصاصی خود را سفارش دهید. از آسمان آبی و نمای ستارگان گرفته تا تصویر فرشته ها و گل های بهاری همگی مناسب کار روی سقف خانه هستند.

سرعت نصب یکی دیگر از مزایای دکوراسیون سقف با کاغذ است. در مقایسه با رنگ و نقاشی ساختمان، کثیف کاری و ریخت و پاش کاغذ دیواری کمتر است و در زمان کمتری می توان کار را اجرا کرد. 

دوام و ماندگاری کاغذ دیواری بر روی سقف بیشتر از دیوارهاست. اگر سقف دچار رطوبت نباشد معمولا مشکلی برای این کاغذها پیش نیم آید. به دلیل عدم دسترسی کودکان، خطر کثیف شدن یا پارگی کاغذ دیواری وجود ندارد. اگر نصاب ماهر یک متریال مرغوب را نصب کند دیگر نگرانی بابت دیزاین طرح باقی نمی ماند و سال های زیادی می توانید از دکوراسیون داخلی لذت ببرید.

در مقایسه با ساز های دیگر نظیر سقف کاذب و گچبری های دستی و دیوارپوش ها، این دکوراسیون ارزان قیمت است. کاغذ دیواری مخصوص سقف را می توان در همه ساختمان های مسکونی- تجاری و اداری نصب کرد.

معایب کاغذ دیواری در سقف

کاغذ دیواری در سقف یک ایده نسبتا جدید است. تا همین چند سال پیش این طراحی اصلا استفاده نمی شد. سختی اجرای کاغذ دیواری در سقف یکی از دلایل عدم  استفاده از این ایده در گذشته بوده است. اما این روزها محدودیتی در استفاده از کاغذ دیواری روی انواع سطوح نیست. اگر شیفته تصاویر این مطلب شده اید بد نیست بدانید که با همه جذابیت ظاهری، برخی اشکالات نیز در این محصولات دیده می شود.

برای مثال امکان جدا شدن کاغذهای مرغوب با گرماژ بالا، وجود دارد. محصولات مرغوب تر دارای وزن بیشتری هستند و این مسئله مشکل ساز است. 

از طرفی امکان دیده شدن عیوب سقف پس از نصب در کاغذ های ساده و ارزان قیمت نیز وجود دارد. عمده دلیل این مشکل عدم مهارت نصاب و یا نازک بودن بیش از حد کاغذ است.

راهنمای شستشوی کاغذ دیواری در نظافت منزل

کاغذ دیواری سقفی

قیمت نصب کاغذ دیواری امسال هوم سرویز

قیمت نصب کاغذ دیواری

خدمات نصب کاغذ دیواری در تهران

خدمات نصب کاغذ دیواری در همه مناطق تهران سفارش می پذیرد. نصب انواع کاغذ دیواری ساده و سه بعدی، توسط نصاب حرفه ای و ماهر انجام می شود. هزینه نصب طبق نرخ مصوب از قبل اطلاع رسانی می شود. برای اطلاع از قیمت ها، لیست قیمت نصب کاغذ دیواری در همین مطلب منتشر شده است. جهت ثبت سفارش از طریق اپ هوم سرویز اقدام کنید. سفارش دهی کاملا رایگان است. چنانچه برای خرید کاغذ دیواری نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید از خدمات رایگان مشاوره تلفنی استفاده کنید. شماره تلفن درج شده در انتهای صفحه پاسخگوی همیشگی شماست. با ما تماس بگیرید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات کاغذ دیواری هم ارائه میده؟

برای ثبتت سفارش رایگان سرویس کاغذ دیواری از اپلیکیشن هوم سرویز اقدام کنید
90002021

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا