ضدعفونی محیط

ضدعفونی محیط

از 1161 نظر
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف

قیمت ضدعفونی محیط در بهار 1403 چقدر است؟

قیمت ضدعفونی ویروس کرونا در منزل (متراژ کمتر از 100 متر)

350,000 الی 450,000 تومان

قیمت ضدعفونی ویروس کرونا در شرکت ها و سازمان ها (متراژ کمتر از 100 متر)

450,000 الی 500,000 تومان

قیمت ضدعفونی ویروس کرونا در منزل (متراژ بین 100 تا 300 متر)

500,000 الی 550,000 تومان

قیمت ضدعفونی ویروس کرونا شرکت ها و سازمان ها (متراژ بین 100 تا 300 متر)

550,000 الی 650,000 تومان

متوسط قیمت0 تومانکمینه قیمت0 تومانبیشینه قیمت0 تومان

آنچه درباره ضدعفونی محیط خواهید خواند

  • ضدعفونی کردن خانه و محل کار چگونه انجام می شود؟
  • چگونه خانه را ضدعفونی کنیم؟
  • نحوه ضد عفونی منزل کرونایی
  • ضدعفونی کرونا با سرکه آیا امکان پذیر است؟
  • ضدعفونی کرونا با الکل
  • چگونه خانه کرونایی را ضدعفونی کنیم؟
  • ضدعفونی محیط با کلر
  • مراحل ضدعفونی منزل از کرونا
  • ضدعفونی خانه کرونایی
  • بهترین راه ضد عفونی کردن خانه از کرونا
  • چند نکته برای ضدعفونی خانه بعد از قرنطینه
  • ضدعفونی محیط شرکت و ادارات با کمک از شرکت ضدعفونی کرونا
  • نظافت و ضدعفونی باشگاه
  • شرکت ضدعفونی منزل و محل کار هوم سرویز
  • محلول ضدعفونی محیط منزل
  • قیمت ضدعفونی محیط منزل و محل کار به چه مواردی بستگی دارد؟
  • مرکز ضدعفونی کننده محیط منزل و محل کار هوم سرویز

ضدعفونی کردن خانه و محل کار چگونه انجام می شود؟

امروزه گند زدایی و ضدعفونی کردن محیط به بزرگترین دغدغه افراد تبدیل شده است. افراد در دوران قرنطینه مدام محیط خانه و محل کار را تمیز نگه می دارند. به این ترتیب سعی دارند با رعایت نکات بهداشتی و ضدعفونی محل کار به فعالیت های اجتماعی و حرفه ای خود نیز ادامه دهند. اما شاید بسیاری از افراد ندانند که ضد عفونی سازمان و منزل در زمان کرونا با ضدعفونی کردن خانه در شرایط عادی متفاوت است. در ادامه چند روش ساده برای ضدعفونی منزل و محل کار و قیمت ضدعفونی کردن منزل و محل کار را توسط متخصصبن ارائه خواهیم کرد.

چگونه خانه را ضدعفونی کنیم؟

در روش های خانگی جهت ضدعفونی خانه از ویروس کرونا از محلول‌ سفید کننده وایتکس استفاده می کنیم. حالا این محلول سفید کننده به یکی از قوی ترین مواد ضدعفونی کردن خانه، سازمان و شرکت ها تبدیل شده است. در کنار این ماده محلول الکل و آب نیز بسیار پر کاربرد است.

نحوه ضد عفونی منزل کرونایی

برای ضدعفونی کردن خانه، باید وایتکس را به نسبت یک به 99 با آب سرد لوله کشی رقیق کنید. برای ضدعفونی محیط کار و شرکت ها نسبت 1 به 50 کاهش پیدا می کند. زیرا که این محیط ها پر رفت و آمد و آلوده تر هستند. همچنین این محلول مناسب گندزدایی از ویروس کرونا در سطوح آلوده‌ و مشترک از جمله دکمه آسانسور، دستگیره در‌ها و ...نیز می باشند. به یاد داشته باشید که محل تهیه و استفاده این محلول هم مهم است . تهیه این محلول ضد عفونی کننده باید در فضایی انجام شود که هوا جریان داشته باشد. تا موجب ایجاد مشکلات تنفسی نشود. همچنین این محلول باید نهایتا ظرف مدت ۲۴ساعت استفاده شود. زیرا پس از گذشت این زمان خاصیت چندانی نخواهد داشت.

ضدعفونی کرونا با سرکه آیا امکان پذیر است؟

چطور خانه را ضدعفونی کنیم؟ امروزه این سوال پر تکرارترین موضوع در ذهن افراد است. در ابتدا باید بیان کنیم که تنها مواد اسیدی در از بین بردن ویروس کرونا و گندزدایی موثرند. با توجه به اینکه درجه اسیدی بودن سرکه پایین می باشد پس این مایع، ضد عفونی کننده مناسبی برای کرونا نیست. ولی بنا بر طب سنتی، بخور سرکه و آب محلول مناسبی برای ضد عفونی کردن هوای منزل است. زیرا دوز کمی از این اسید در هوا، ویروس های معلق در هوا را از بین میبرد.

ضدعفونی کرونا با الکل

موثرترین راه برای ضدعفونی محیط منزل کرونایی و محل کار آلوده استفاده از محلول های حاوی الکل است. الکل تا مقدار بالایی از ویروس را از روی سطوح از بین می برد. اما هیچ گاه نباید در مصرف محلول های الکلی افراط کرد. زیرا عوارض پوستی و تنفسی در پی خواهد داشت.

چگونه خانه کرونایی را ضدعفونی کنیم؟

موثرترین و کم هزینه ترین راه برای گند زایی سطوح وسیع، مانند ضدعفونی محیط کار و شرکت ها استفاده از محلول وایتکس و آب است. به طوری که یک پیمانه وایتکس با 50 پیمانه آب قاطی شود. این محلول تا 24 ساعت قابل استفاده است.

ضدعفونی محیط با کلر

از کلر نیز برای ضد عفونی شرکت و سطوح مختلف در منزل، مراکز بهداشتی و درمانی و مراکز عمومی استفاده می شود. همانطور که می دانید محصولات دارای کلر انواع مختلفی هستند. پودر کلر خود به تنهایی بسیار قوی و خطرناک است. ازین رو استفاده از مواد سفید کننده مانند وایتکس پیشنهاد می شود، که هم حاوی کلر است هم برای مردم آشنا و قابل دسترس تر می باشد.

نحوه ضد عفونی منزل کرونایی با کلر باید نسبت یک به ۹۹ با آب سرد رقیق کرد، به عبارت دیگر یک قاشق غذاخوری ازکلر رقیق شده باید ۹۹ قاشق آب سرد مخلوط شود تا ضررهای جانبی کلر کاهش پیدا کند.

مراحل ضدعفونی منزل از کرونا

مراحل ضدعفونی منزل از کرونا باید از بیرون منزل شروع شود و سپس به داخل منزل برسد. ضد عفونی فضای مشاع در ساختمان ها نظیر راه پله و آسانسور همچنین راهرو ها بسیار مهم است. با رعایت موارد ذکر شده از انتقال ویروس به فضای داخلی منزل جلوگیری می شود.

ضدعفونی خانه کرونایی

با توجه به ناقل بودن بیمار کرونایی حتی پس از درمان کامل، ضدعفونی محیط خانه کرونایی بسیار حائز اهمیت است. با توجه به اینکه در اکثر خانه ها امکان جدا سازی و قرنطینه کامل فرد بیمار وجود ندارد. باید مرتبا محل اقامت فرد بیمار ضدعفونی محیط و گندزدایی شود.

اولین اقدام برای شروع ضد عفونی محیط کرونایی پوشیدن ماسک توسط بیمار است. در صورتی که این امکان وجود ندارد باید فرد بیمار مرتبا در هنگام سرفه و عطسه جلوی دهان خود را بگیرد تا ترشحات مخاطی فرد به بیرون تراوش نکند. برای تمیز کردن باید مرتبا ملافه، روکش تختخواب و لباس بیمار باید به صورت مجزا با مواد ضدعفونی محیط شستشو و تعویض شوند.

ضمن رعایت فاصله اجتماعی باید وسایل مورد استفاده بیمار کاملا جدا، شسته و میکروب زدایی شوند. تهویه مناسب بعد از اسپری پاچی بسیار پر اهمیت است. لطفا بعد از ضدعفونی با موادی مانند وایتکس اجازه دهید تا حداقل 10 دقیقه محلول ضد عفونی روی سطوح باقی بماند و بعد به آبکشی یا دستمال کشی بپردازید.

بهترین راه ضد عفونی کردن خانه از کرونا

با توجه به سرعت بالای انتقال ویروس اتاق بیمار باید به خوبی پاکسازی شوند. ابتدا باید اتاقی که تهویه مناسبی دارد را به بیمار کرونایی اختصاص دهید. سپس حداقل روزی یکبار را به گند زدایی محیط اتاق از کرونا بپردازید. تمام وسایل و محل های مورد استفاده بیمار باید با مواد ضدعفونی محیط به خوبی گند زدایی شود. وسایل مورد استفاده موبایل، تبلت، لپ تاپ، کلید پریز برق و دستگیره های در و غیره باید با محلول ضد عفونی کننده نظیر الکل به خوبی تمیز شوند.

چند نکته برای ضدعفونی خانه بعد از قرنطینه

همه ی ما به ناچار مجبور هستیم در دوران قرنطینه و پس از آن اقدامات لازم را برای ضدعفونی محیط منزل پس از کرونا انجام دهیم. ضدعفونی منزل پس از کرونا شامل گند زدایی و ضدعفونی محیط منزل از جمله اتاق خواب بیمار و سرویس بهداشتی است.

ضدعفونی کردن خانه بعد از کرونا شامل اقدامات احتیاطی است. به طور مثال با کفش و لباسی که در خارج از خانه پوشیده بودید به داخل منزل وارد نشوید. سعی کنید با لباس‌های بیرون روی تخت و یا مبل ننشینید. اگر فراموش کردید، مبل‌ را ضدعفونی کنید. کف زمین را مرتب با ترکیب وایتکس و آب ضد عفونی کنید. میتوانید با استفاده از بخارشو سطح مبل و فرش را نیز ضدعفونی کنید. ضدعفونی بعد از قرنطینه موجب می شود که دوباره اعضای خانه به ویروس مبتلا نشوند.

ضدعفونی محیط شرکت و ادارات با کمک از شرکت ضدعفونی کرونا

محیط های مسکونی پر تردد و ادارات باید به صورت مکرر و درست گند زدایی شود. ضدعفونی خانه بعد از قرنطینه باید با دقت فراوان انجام شود. همچنین پاکسازی سازمان ها و ادارات باید به صورت رندوم و بدون تداخل زمانی توسط شرکت ضدعفونی کرونا انجام شود. بدین ترتیب از شیوع و گسترش بیماری در محیط کار و منزل جلوگیری خواهید کرد. ضدعفونی شرکت و ادارات اغلب به وسیله آب ژاول انجام می شود.

نظافت و ضدعفونی باشگاه

این روزها اهمیت گند زدایی مراکز عمومی و ضدعفونی محیط سالن بدنسازی سر پوشیده بیشتر شده است ولی ماهیت نظافت و تمیزکاری باشگاه همچنان مهم است. مدیریت باشگاه باید افرادی را برای ضد عفونی لوازم بعد از هر بار استفاده، استخدام کند. ویروس کرونا از فرد بیمار بر روی وزنه ها و دمبل ها، تردمیل، دوچرخه ثابت و …. دیگر تجهیزات نشسته و از طریق تماس دست به افراد سالم منتقل می شود. لازم است تا به طور مرتب با اسپری الکلی سطوح تجهیزات ورزشی، گند زدایی شود. نظافت سرویس بهداشتی برای جلوگیری از بیماری های عفونی ضروری است ولی این امر در پیشگیری از کرونا نقشی ندارد.

شرکت ضدعفونی منزل و محل کار هوم سرویز

در صورتی که تصمیم به انجام ضد عفونی محل کار، سازمانها و یا حتی ضدعفونی باشگاه و مشاعات ساختمان گرفته اید. باید با افراد خبره و شرکت ضدعفونی معتبر تماس بگیرید. خدمات ضدعفونی منازل کرونایی شامل تهیه تجهیزات و مواد است. تهیه این اقلام بر عهده شرکت می باشد. شرکت هوم سرویز با استفاده از بهداشتی ترین و کارساز ترین محلول ها اقدام به گندزدایی شرکت و سازمان نماید.

محلول ضدعفونی محیط منزل

ضد عفونی خانه بعد از کرونا و ضدعفونی کردن شرکت ها مواردی هستند که حتما باید برای جلوگیری از شیوع انجام شود. مواد و محلول های مورد استفاده دارای تاییده ی وزارت بهداشت و دارای سیب سلامت می باشند. مواد مورد استفاده در هوم سرویز سارفوسپت سوییس هستند. این مواد ضمن تاثیرگذاری و نفوذپذیری بالا فاقد بو و حساسیت میباشند. این مواد بیش تر از یک هفته بر روی تمام سطوح باقی می مانند.

قیمت ضدعفونی محیط منزل و محل کار به چه مواردی بستگی دارد؟

تعیین قیمت ضدعفونی محیط به عوامل متعددی بستگی دارد، که از آن جمله می‌­توان گفت:

  • نوع محیط اداری، شرکت یا خانه
  • اندازه و متراژ محیط
  • نوع مواد ضدعفونی کننده که به کار می رود و میزان مصرف آنها
  • تجهیزات مورد استفاده در پروسه ضدعفونی
  • تعداد دفعات و مدت زمان پاکسازی
  • همه این موارد هزینه نهایی پروسه تمیزکاری و ضدعفونی محیط را تغییر می‌دهد.

برای اطلاع دقیق از قیمت­‌ها می‌­توانید با کارشناس هوم سرویز تماس بگیرید و یا به صفحه قیمت مراجعه کنید.

مرکز ضدعفونی کننده محیط منزل و محل کار هوم سرویز

در صورتی که مایل هستید از قیمت ضدعفونی محل کار و منزل و البته مشاوره رایگان هوم سرویز مطلع شوید. به صورت رایگان در سایت و یا اپلیکیشن هوم سرویز درخواست ثبت کنید. همیاران هوم سرویز تمام تلاش خود را برای حفظ سلامتی شما و اعضای خانوادتان به کار خواهند گرفت تا این دوره را به سلامت به پایان برسانیم.

همیار شماییم تا پایان سرویس...​

هوم سرویز به عنوان بزرگترین پلتفرم خدمات در محل در کشور علاوه بر سرویس ضدعفونی محیط و همچنین ارایه خدمات ضدعفونی محیط و گندزدایی منزل نزدیک من، خدمات دیگری نیز در بخش خدمات سمپاشی و ضدعفونی ارائه می دهد که شامل سمپاشی منزل، سمپاشی آپارتمان و مغازه, سمپاشی رستوران , سمپاشی بیمارستان , سمپاشی سوسک ریز کابینت, سمپاشی موش خانگی, سمپاشی خانه برای ساس, سمپاشی شپش خانه, سمپاشی خانه برای مورچه, سمپاشی کنه کبوتری می باشد. همیاران هوم سرویز تمام تلاش خود را به منظور رقم زدن تجربه ای خوب برای شما در سرویس های خانگی و ساختمانی را خواهند داشت.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

خدمات قابل ارائه در سرویس ضدعفونی محیط

ضدعفونی محیط و گندزدایی منزل

ضد غفونی کردن فضای مشاعات ساختمان

ضدعفونی شرکت ها و محل کار

ضدعفونی استخرها، ضد عفونی کردن باشگاه های عمومی و خصوصی

گندزدایی و ضدغفونی مراکز عمومی

ضدعفونی مراکز بهداشتی، بیمارستان ها، کلینیک، آزمایشگاه ها و ...

نظرات کاربران

profile picture
بهروز خوش فطرت

بسیار با تجربه و خوش برخورد

profile picture
سینا حسنجانی

فوق العاده بسیار خوش برخورد و کاری

profile picture
حسین ویسی

ایشان با تسلط و به خوبی کار کردند....علاوه برپنجره های مشکل دار بقیه را بدون هیچ چشمداشتی کنترل و رگلاژ کرد.خیلی راضی هستم

profile picture
حمید قماشچی

عالی بهتر از ایشان ندیدم . فردی منصف کاربلد خوش اخلاق و متخصص

شرایط ضدعفونی منزل و محل کار و ضد عفونی شرکت ها

مشاوره اولیه رایگان ضدعفونی کرونا به صورت تلفنی برای شناسایی و تعیین نوع ضدعفونی و گندزدایی بنا به درخواست مشتری انجام می شود.

سرویس ضدعفونی و گندزدایی ویروس کرونا می تواند به صورت دوره ای و مرتب توسط هوم سرویز انجام شود. جهت سرویس های دوره ای ضدعفونی، همیار هوم سرویز با لحاظ نمودن تخفیف قرارداد منعقد می نماید.

هوم سرویز جهت ضدعفونی و گندزدایی ویروس کرونا محیط های مسکونی و ادارات از مواد موثر مرغوب و مورد تایید وزارت بهداشت استفاده می نماید. این مواد با توجه به مشاوره همیار هوم سرویز انتخاب و به مشتری اعلام می شود.

مواد مورد استفاده جهت ضدعفونی و گندزدایی در هوم سرویز سارفوسپت ساخت سوییس و دارای سیب سلامت از وزارت بهداشت می باشد. این مواد ضمن تاثیرگذاری و نفوذپذیری بالا، فاقد بو، سمیت و خورندگی در منافذ مختلف بوده و بدون نیاز به آبکشی و از ابتلا به بیماری های میکروبی، ویروسی و قارچی و همینطور ویروس کرونا جلوگیری می نماید.

همیار هوم سرویز جهت ضدعفونی کردن محیط، اقلام و مواد مورد استفاده را به صورت پلمپ شده در محل مشتری همراه داشته و جهت اطمینان در حضور مشتری اقدام به باز کردن محصول می نماید.

در صورت عدم رضایت شما از سرویس ارایه شده، سرویس به صورت رایگان مجدد انجام خواهد شد.​

از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.

شهر و خدمات مورد نظر خودت را انتخاب کن!
قیمت خدمات را چک کن و به سوالات جواب بده
همیار مورد نظر خود را انتخاب کن
بعد از برآورد هزینه، همیار ما در کنار شماست

خدمات مرتبط

spraying
سمپاشی
قیمت از 700,000 الی 1,450,000 تومان
nursing
پرستاری و مراقبت بیمار
قیمت از 800,000 الی 7,500,000 تومان
accompany
همراه بیمار
قیمت از 850,000 الی 6,200,000 تومان
covid-test
تست کرونا
قیمت از 550,000 الی 550,000 تومان