خانگی و ساختمانی

نصب، سرویس و تعمیرات شوفاژخانه مرکزی

در ساختمان هایی که شوفاژ نصب شده از سیستم موتورخانه شوفاژ استفاده می شود. موتورخانه فضایی در طبقه پایین ساختمان است که تاسیسات مرکزی حرارتی در آن قرار دارد. این تجهیزات به مرور دچار ایراد و مشکل می شوند که برای رفع آن نیاز به خدمات نخصصی تعمیرکار حرفه ای است. تعمیرات شوفاژخانه از وظایف مدیریت در یک مجتمع مسکونی به حساب می آید و ساکنین به صورت انفرادی برای تعمیر تجهیزات موتورخانه مرکزی اقدام نمی کنند. این تجهیزات مورد استفاده همه واحدهاست و هزینه های تعمیراتی بین ساکنین تقسیم خواهد شد. در برخی از ساختمان ها نیز لوله کشی شوفاژ به پکیج متصل هستند. نصب پکیج در تراس برای اتصال شوفاژها بسیار رایج است. در این مورد هر واحد به طور شخصی، تعمیرات را بر عهده دارد.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

شوفاژخانه کجاست؟

قبل از توضیح در مورد تعمیرات شوفاژخانه لازم است تا با این فضا بیشتر آشنا شویم. شوفاژخانه جایی است که نجهیزات مورد نیاز برای سیستم های گرمایشی ساختمان در آن نصب شده است. واژه موتورخانه شوفاژ هم اشاره به همین فضا دارد. در یک موتورخانه یا شوفاژخانه کلی لوله کشی آب سرد و گرم وجود دارد که برای انتقال آب به هر واحد، در نظر گرفته شده. یک دیگ بزرگ با دکمه های تنظیم کننده حرارتی هم حتما در این فضا قرار دارد. بعد از ورود آب به دیگ بویلر، آب تا حد دمای تنظیم شده، گرم می شود. این آب توسط لوله کشی های مجزا برای هر واحد منتقل می شود. در واقع شوفاژخانه شامل همه تجهیزات حرارتی برای تامین گرما و آب گرم ساختمان است.

در زمستان ها میزان کارکرد شوفاژخانه بیشتر است ولی در دیگر ایام سال هم برای تامین آبگرم ساختمان، موتورخانه شوفاژ روشن است. کارکرد دائمی این تجهیزات منجر به فرسودگی و خرابی در برخی قطعات می شود. سرویس موتورخانه مهم ترین کار برای تشخیص به موقع ایرادات دستگاه های نصب شده، است. تعمیرات موتورخانه یک کار تخصصی است و باید توسط تکنیسین آموزش دیده و با تجربه انجام شود.

خدمات نصب و تعمیرات موتورخانه شوفاژ فوری

تعمیرات شوفاژخانه

 تعمیرات شوفاژخانه فوری

تامین گرمایش ساختمان به خصوص در زمستان ها اهمیت زیادی دارد. هر گونه اشکال جزئی در شوفاژخانه می تواند موجب اختلال در این سیستم شود. از کار افتادن شوفاژخانه به معنای از دست دادن کرمای ساختمان است و این چیزی نیست که ساکنین بخواهند. تعمیرات موتورخانه و شوفاژ از سرویس های اضطراری و فوری است و باید بلافاصله نسبت به رفع مشکل اقدام کرد. هوم سرویز با اعزام تعمیرکار شوفاژخانه به محل، مشکل زمانبندی را حل کرده است. تکنیسین های تعمیرکار از نیروهای نزدیک به محل انتخاب می شوند. سیستم شوفاژخانه حتی در روزهای گرم تابستان هم روشن است پس دور از ذهن نیست که استهلاک قطعات خیلی سریع تر باشد. هزینه تعمیرات گاهی خیلی بیشتر از مبلغی است که تصور می کنید. برای کاهس این هزینه، استفاده از سرویس شوفاژخانه پیشنهاد می شود.

عیب یابی و تعمیر موتورخانه در برج های مسکونی

سرویس موتورخانه شوفاژ

در ساختمان های اداری واحد مستقلی برای رسیدگی به امور موتورخانه و تعمیرات شوفاژخانه وجود دارد. کار اصلی این واحد، سرکشی به موتورخانه و بررسی کارکرد دستگاه های آن است. در صورت دیدن هر گونه ناهماهنگی و اختلال نیز تکنیسین های حاضر در محل، به سرعت کارهای تعمیرات را شروع می کنند. در آپارتمان ها، مجتمع های مسکونی و برج ها نیز وضعیت مشابهی وجود دارد. البته تیم تعمیرکار موتورخانه شوفاژ در محل مستقر نیست و به صورت دوره ای ( هفته ای یا دو هفته یکبار) برای سرکشی و بررسی موتورخانه به محل مراجعه می کند. سرویس شامل بررسی لوله کشی ها، بست ها، تجهیزات نصب شده و همه قسمت های سیستم موتورخانه است. با سپردن امور تعمیرات و سرویس دوره ای به شرکت های متخصص، طول عمر دستگاه های نصب شده در موتورخانه به مراتب بیشتر خواهد شد. 

سرویس موتورخانه در زمستان

تعمیرات شوفاژخانه مرکزی

نگهداری و تعمیرات شوفاژخانه قدیمی

موتورخانه های قدیمی دچار مشکلات بیشتری هستند. گاهی عدم رسیدگی به موقع موجب شده تا لوله کشی ها و تجهیزات دچار ایرادات زیادی باشد. نگهداری از تجهیزات فرسوده هزینه بیشتری دارد. قیمت قطعات یدکی در بازار ثابت نیست و این موضوع هزینه های تعمیراتی را افزایش می دهد. با همه اینها هزینه تعمیرات موتورخانه و شوفاژ بسیار کمتر از نصب تجهیزات جدید است. با نگهداری از این تجهیزات می توانید سال های زیادی سیستم گرمایشی ساختمان را به روز نگهدارید.

آیا موتورخانه نیاز به نگهداری دارد؟ تعمیر و نگهداری موتورخانه

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تعمیر و سرویس موتورخانه هم ارائه میده؟

تعمیرات شوفاژخانه مرکزی

شوفاژخانه یکی از مهم ترین قسمت ها در ساختمان هایی با جمعیت زیاد است. تجهیزات نصب شده در این مرکز برای همه ساکنین مهم هستند. در واقع صخت کارکرد موتورخانه شوفاژ موجب رفاه ساکنین می شود. نصب موتورخانه هزینه زیادی دارد ولی این تجهیزات تا سالیان زیادی به خوبی کار می کنند. با سرویس به موقع و تعویض قطعات فرسوده، طول عمر تجهیزات موتورخانه بیشتر هم می شود. در نظر داشته باشید که موتورخانه دارای دستگاه های حساس و گرانی است. بنابراین افراد غیر متخصص نباید به این فضا وارد شوند و سر خود اقدام به باز کردن دستگاه ها و یا تعمیرات شوفاژخانه کنند. گاهی خسارتی که افراد ناشی به تجهیزات وارد می کنند بسیار بیشتر از خرابی خود دستگاه های موتورخانه است.

هزینه تعمیرات موتورخانه چقدر است؟

هزینه تعمیرات شوفاژخانهتعمیرات شوفاژخانه

تعرفه های تعمیر و سرویس موتورخانه هوم سرویز

قیمت تعمیر و سرویس موتورخانه

خدمات نصب و تعمیر موتورخانه در تهران

خدمات موتورخانه شوفاژ هوم سرویز در سطح تهران بزرگ، سفارش می پذیرد. تکنیسین های متخصص نصب و تعمیرات موتورخانه  را بر عهده دارند. این سرویس برای ساختمان های اداری و خانگی خدمات ویژه ای را ارائه می دهد. اگر با تجهیزات گرمایشی و شوفاژخانه دچار مشکل هستید با ما تماس بگیرید. با یک بررسی ساده ایراد تاسیسات موتورخانه، مشخص می شود. در صورت توافق بلافاصله عملیات تعمیر و تعویض قطعات معیوب موتورخانه، انجام خواهد شد. جهت ثبت سفارش از طریق اپلیکیشن هوم سرویز اقدام کنید تا بلافاصله هماهنگی برای اعزام تعمیرکار به محل، انجام شود. هزینه تعمیرات طبق نرخ تعرفه تعیین شده و پس از بررسی موتورخانه به صورت شفاف اطلاع رسانی خواهد شد. این سرویس به طور کامل توسط هوم سرویز تضمین شده است. در صورت عدم رضایت هزینه ای دریافت نمی شود.

ثبت سفارش رایگان سرویس نصب و تعمیر موتورخانه از طریق اپلیکیشن هوم سرویز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا