بنایی و دکوراسیون

چگونه نم لوله فاضلاب را رفع کنیم؟

رفع نم لوله فاضلاب

نم و نشتی لوله های فاضلاب، خسارت زیادی به ساختمان وارد می کند. هر گونه گرفتگی و یا پوسیدگی لوله ها می تواند مشکلاتی را ایجاد کند. رفع نم لوله فاضلاب یک کار تخصصی است و به تنهایی نمی توانید لوله ها را تعمیر کنید. سرویس رفع نم و نشتی شامل تشخیص ترکیدگی لوله های فاضلاب و تعمیرات کامل لوله ها و تجهیزات جانبی است. قبل از هر اقدامی باید محل توسط تکنیسین متخصص بازدید شود و در صورت نیاز عملیات تخریب و بازسازی، انجام شود. روش های جدید بر تعمیرات بدون تخریب و کنده کاری تاکید دارند. حتی الامکان سعی می شود با کمترین میزان تخریب، عملیات تعویض و تعمیر لوله های فاضلاب انجام شود.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

اهمیت رفع نم لوله فاضلاب

برای خروج آب های آلوده و فضولات ساختمان از لوله کشی فاضلاب استفاده می شود. آبی که در این لوله ها جریان دارد حاوی انواع و اقسام آلودگی ها بوده و برای سلامت انسان مضر است. نم و نشتی لوله های فاضلاب موجب انتشار این آب آلوده در محیط می شود. علاوه بر صدمات ناشی از نم دیوار و سقف، آلودگی های همراه با این نم، بسیار خطرناک است. انشار بوی ناخوشایند و پخش شدن گازهای سمی از پیامدهای نشتی در لوله های فاضلاب است. لوله های معیوب و فرسوده می توانند مشکلات زیادی را برای ساکنین ایجاد کنند. هر چه میزان نم و نشتی بیشتر باشد، تخریب و صدماتی که به ساختمان وارد می شود نیز بیشتر است. برطرف کردن نم لوله های فاضلاب، از سرویس های مورد نیاز خانواده هاست که هوم سرویز آن را ارائه داده است.

جهت حفظ بهداشت و سلامت خانوار، درخواست های رفع نم و نشتی لوله فاضلاب به صورت فوری و در همه ایام هفته رسیدگی می شود.

رفع نم دیوار و رطوبت سقف ساختمان

رفع نم و نشتی لوله فاضلاب

علت نم و نشتی لوله های فاضلاب

نم و نشتی به دلایل مختلفی ایجاد می شود. با در نظر گرفتن علت نشتی می توان نسبت به رفع نم لوله فاضلاب اقدام کرد. در ابتدا لازم است تا محل نشتی تشخیص داده شود. سپس با توجه به نوع آسیب می توان تعمیرات لوله های فاضلاب را انجام داد. سیستم لوله کشی فاضلاب به 2 دلیل دچار نم و نشتی می شود:

  • نشتی لوله فاضلاب و ایراد اتصالات

به مرور زمان، اتصالات لوله های آب و فاضلاب دچار فرسودگی و شکستگی می شود. اتصالات شکسته محلی برای نشتی آب هستند. اما همیشه هم این اتصالات دچار شکستگی نمی شود گاهی حتی یک شل شدگی ساده اتصالات نیز می تواند عامل ایجاد نم دیوار و سقف باشد. در این مورد لازم است تا پس از بررسی های اولیه، اتصالات معیوب یا شل شده، تعمیر و ترمیم شود. این کار چندان هزینه بر نیست ولی نادیده گرفتن نشتی می تواند خسارت زیادی به ساختمان وارد کند.

رفع نم سرویس بهداشتی و حمام فوری

  • نشتی لوله فاضلاب و شکستگی لوله ها

سوراخ شدن یا شکستگی لوله فاضلاب یکی دیگر از عوامل ایجاد نم در سرویس های بهداشتی است. در ساختمان های قدیمی به علت فرسودگی لوله ها این مشکل بیشتر دیده می شود. علت اصلی شکستگی لوله های فاضلاب، فرسودگی لوله ها یا ضربه و فشار بیش از حد است. چنانچه سیستم لوله کشی ساختمان، استاندارد نباشد فشار مضاعف به لوله ها وارد می شود و خیلی زود ترکیدگی، سوراخ یا شکستگی در لوله ها به وجود می آید.

علت نم و رطوبت دیوارها و سقف چیست؟

راه های رفع نم لوله فاضلاب

رفع نم لوله فاضلاب با چسب

در صورتی که نشتی بسیار کوچک باشد می توان از چسب مخصوص برای برطرف کردن نم و نشتی استفاده کرد. این چسب از جنس اپوکسی بوده و برای کارایی خوبی دارد. پس از مشخص شدن محل نشتی ابتدا محل مورد نظر با چسب، ترمیم می شود و سپس از یک قطعه نوار فایبرگلاس برای پوشاندن محل نشتی لوله و مقاوم سازی آن، استفاده می شود. تا خشک شدن کامل چسب نباید در لوله ها، آب جاری شود. معمولا یکی دو ساعت زمان برای خشک شدن کامل چسب، کافیست.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات رفع نم ساختمان هم ارائه میده؟

رفع نم لوله فاضلاب با مایع درزگیر

مایع درزگیر همان چسب آب بندی لوله هاست که برای سوراخ های بزرگتر، استفاده می شود. در صوتری که تعمیرکار بخواهید بدون برشکاری، کار را انجام دهد از این مایع استفاده می کند. با ریختن مایع درزگیر روی محل آسیب دیده می توان نشتی لوله را برطرف کرد. تشخیص استفاده از چسب یا مایع بر عهده تعمیرکار لوله کش است.

رفع نم ساختمان بدون تخریب!

رفع نم لوله فاضلاب با برش لوله ها

این شیوه وقتی استفاده می شود که بین لوله و اتصالات، نشتی وجود داشته باشد. در این صورت تعمیرکار با اره، محل آسیب دیده را برش می زند و از قطعه جدید برای اتصالات لوله های فاضلاب استفاده می کند. معمولا کمی پایین تر از اتصالات معیوب، برش داده می شود. این کار نیاز به تبحر و تجربه بالایی دارد. برش لوله باید طوری باشد که به دیگر بخش های لوله فاضلاب، آسیبی وارد نشود و تنها بخش فرسوده و اتصالات معیوب جدا شود.

آموزش از بین بردن لکه نم دیوار و سقف در خانه

هزینه رفع نم لوله فاضلاب

قیمت رفع نم ساختمان

قیمت رفع نم ساختمان

خدمات رفع نم ساختمان در تهران

 رفع نم و نشتی ساختمان از سرویس های پر تقاضا در هوم سرویز است. خدمات نشت یابی لوله های آب و فاضلاب با استفاده از دستگاه های پیشرفته انجام می شود و کمترین میزان خرابی را به همراه دارد. در هر کجای تهران که زندگی می کنید از طریق اپلیکیشن هوم سرویز، می توانید درخواست رفع نم و نشتی ساختمان را ثبت کنید. سفارش دهی کاملا رایگان است و پس از بازدید همیار، هزینه تعمیرات به صورت شفاف اطلاع رسانی خواهد شد. در صورت توافق، عملیات رفع نم و تعمیرت بلافاصله انجام می شود. کلیه هزینه ها طبق نرخ مصوب اتحادیه تعیین شده و شامل هزینه اضافی بابت مشاوره و غیره نیست. لیست هزینه ها را در جدول منتشر شده می توانید مشاهده کنید. قیمت ها بدون در نظر گرفتن قیمت مصالحف لحاظ شده است. در صورت خرید مصالح توسط همیار، قیمت مصالح طبق فاکتور به دستمزدها افزوده خواهد شد.

جهت ثبت سفارش سرویس رفع نم ساختمان هوم سرویز از اپ این سامانه استفاده کنید
90002021

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا