درب آکاردئونی
هوم‌سرویز
/
قیمت خدمات
/
خانگی و ساختمانی
/
ساخت درب آکاردئونی فلزی

درب آکاردئونی

از 1153 نظر
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف

قیمت درب آکاردئونی در بهار 1403 چقدر است؟

قیمت ساخت و نصب درب حفاظ اکاردئونی(1/70 تا 2متر مربع)

3,000,000 الی 4,500,000 تومان

قیمت ساخت و نصب درب حفاظ اکاردئونی (بزگتر از 2متر مربع)

3,800,000 الی 5,000,000 تومان

قیمت جاسازی قفل توکار

150,000 الی 300,000 تومان

متوسط قیمت4,200,000 تومانکمینه قیمت750,000 تومانبیشینه قیمت5,000,000 تومان

آنچه درباره درب آکاردئونی خواهید خواند

  • درب آکاردئونی
  • معرفی انواع حفاظ آکاردئونی
  • انواع مدل حفاظ درب آکاردئونی فلزی
  • درب آکاردئونی برقی
  • نصب درب آکاردئونی در ساختمان های اداری و تجاری
  • مراحل ساخت درب اکاردئونی ورودی چگونه است؟
  • تفاوت درب ضد سرقت و حفاظ درب آکاردئونی
  • قیمت درب آکاردئونی به چه مواردی بستگی دارد؟
  • تعمیر درب آکاردئونی
  • ساخت و نصب درب آکاردئونی را به متخصصین هوم سرویز بسپارید

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی به عنوان یک حفاظ در ورودی محسوب می شود که برای مراقبت بیشتر از ساختمان نصب می شوند. نصب حفاظ آکاردئونی آهنی با نام های ساخت درب کشویی، ساخت حفاظ کرکره ای، ساخت درب تاشو و حفاظ ضد سرقت درب آپارتمان نیز مورد جستجو قرار می گیرند. که همه اینها در واقع به یک محصول اشاره دارند و آن هم همان نصب حفاظ آکارئونی است. درب آکاردئونی را می توان در یک طرف به صورت فشرده جمع کرد و موقع استفاده به راحتی به شکل اولیه برگرداند. از این رو ساخت درب آکاردئونی علاوه بر مزایای امنیتی فراوانی که دارند مناسب برای استفاده از فضاهای محدود نیز هستند.

بیشترین انتظاری که از حفاظ آکاردئونی داریم اینست که ضریب ایمنی ساختمان را افزایش دهد. در واقع بخش ایمنی و قفل های درب آکارئونی اهمیت بیشتری از شکل ظاهری آن دارد. انواع حفاظ آکاردئونی دارای دو نوع قفل است. یک قفل ایمن قوی روکار و یک قفل مخفی توکار بر روی همه درب های ایمنی نصب می شود. اما جالب است بدانید که امکان نصب تعداد حلقه های قفل بیشتر برای درب با توجه به سفارش مشتری وجود دارد. لازم به ذکر است که به هیچ وجه تنها با باز شدن یکی از قفل ها درب حفاظ باز نخواهد شد و حتما باید تک تک قفل ها باز شود. به این ترتیب زمان بیشتری صرف باز شدن قفل ها می شود که همین امر امکان سرقت و دزدی را تا حد بسیار زیادی کم می کند. در ادامه به معرفی انواع درب آکاردئونی و عوامل موثر بر قیمت درب آکارئونی می پردازیم.

معرفی انواع حفاظ آکاردئونی

حفاظ آکاردئونی فلزی

ساختار اصلی در ساخت درب ریلی تاشو آکاردئونی، آهن می باشد به همین علت به نام درب آکاردئونی آهنی شناخته می شوند. از خصوصیت بارز این نوع درب ها استحکام بالا و طول عمر زیاد آنها می باشد. پروفیل این درب ها قبل از ساخت با رنگ کوره و ضد زنگ، رنگ آمیزی می شوند به همین علت کاملا در مقابل رطوبت مقاومند.

درب آکاردئونی ام دی اف

نوع دیگری از درب های ریلی تاشو از جنس mdf هستند. همانطور که می دانیم ام دی اف وزن بسیار بالایی دارد به همین علت برای استفاده در وسایل متحرک مناسب نیستند. به این علت که این درب ها زود از حالت خود خارج می شوند، متریال مناسبی برای ساخت حفاظ درب آپارتمان محسوب نمی شوند.

ساخت درب آکاردئونی پی وی سی

یکی از مدل های پر طرفدار بعد از نوع فلزی آکاردئون، درب آکاردئونی پی وی سی است . این درب ها چون کاملا ضد آب و قابل شستشو هستند، ازین رو امروزه بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. البته لازم است بیان کنیم که این نوع محافظ ها از امنیت انواع آهنی برخوردار نیستند.

انواع مدل حفاظ درب آکاردئونی فلزی

حفاظ درب آکاردئونی انواع مختلفی دارد. که براساس سلیقه و شرایط درب ورودی آپارتمان یا ویلا باید مدل و نوع آنها را تعیین کرد. در ساخت حفاظ آکاردئونی طرح هایی مانند درب سه گل، درب 4 گل یا 4 لوزی و همچنین درب 5 گل و یا تمام لوزی استفاده می شود. همچنین در ساخت حفاظ درب آکاردئونی ورودی جدید مدل های نرده ایتالیایی و ساخت حفاظ اکاردئونی پیچ شکلاتی نیز بسیار پر طرفدار شده است. تعداد گل در درب آکاردئونی به این معنی است که دو ردیف لوزی به صورت افقی قرار گرفته اند. که تعداد این دو ردیف 2 گل و 4 گل ویا بیشتر نیز می شوند. همچنین امکان ساخت درب آکاردئونی فلزی در رنگ های مختلف بر اساس سلیقه مشتری وجود دارد.

درب آکاردئونی برقی

برای باز و بسته شدن راحت تر از ریل آهنی چرخ دار استفاده می شود. این سازه نوعی هم درب آکاردئونی است که قابلیت ساخت به صورت یک لنگه و دو لنگه را دارد. حتی درب های بزرگ پارکینگی را می توان با این سازه، ایمن کرد. در مورد درب های بزرگ می توان از بازشوی برقی نیز روی درب آکاردئونی استفاده کرد. در این صورت باز و بسته شدن حفاظ توسط نیروی برق انجام می شود. درب آپارتمان با توجه به اندازه کوچکتری که دارد به صورت دستی باز و بسته می شود. امکان طراحی ویژه و سفارشی وجود دارد. به این ترتیب ظاهر درب آکاردئونی حس محبوس بودن را ایجاد نمی کند.

نصب درب آکاردئونی در ساختمان های اداری و تجاری

درب آکاردئونی تنها به عنوان نصب حفاظ آکاردئونی آپارتمان مورد استفاده قرار نمی گیرند. در ساختمان های پر رفت و آمد تجاری و اداری می توان درب اصلی ساختمان، ورودی پارکینگ و درب واحدها را با استفاده از نرده های فلزی، ایمن سازی کرد. این درب ها در کنار سایر سیستم های حفاظتی، امنیت داخل ساختمان را افزایش می دهند. موقع حضور در ساختمان می توان درب آکاردئونی را در یک طرف درب ورودی جمع کرد. در این حالت نرده فلزی فضای زیادی را اشغال نمی کند. درب های بزرگ معمولا در دو طرف قاب جمع می شوند و در نهایت فضای بسیار کمی را اشغال می کنند.

مراحل ساخت درب اکاردئونی ورودی چگونه است؟

اولین مرحله اندازه گیری ابعاد و اندازه در ساخت حفاظ آکاردئونی است. مهم ترین مرحله در ساخت حفاظ آکاردئونی مرحله رنگ آمیزی حفاظ آهنی است. که تعیین کننده کیفیت درب است. در این مرحله رنگ زمینه و اصلی باید در داخل کوره انجام بگیرد. مرحله بعدی رنگ آمیزی بر اساس نظر و سفارش مشتری انجام می گیرد. در مرحله آخر رنگ آمیزی یک لایه روکش پلی استر برای ماندگاری بیشتر زده خواهد شد. پس از مرحله رنگ آمیزی حفاظ آکاردئونی نوبت به نصب در چهارچوب است.

تفاوت درب ضد سرقت و حفاظ درب آکاردئونی

ساخت حفاظ آکاردئونی درب به نوعی حفاظ کشویی فلزی گفته می شود که اغلب جهت محافظت بیشتر از درب ورودی واحدهای آپارتمان، فروشگاه ها، حفاظ آکاردئونی مغازه و انبارها استفاده می شود. در ساخت حفاظ آکاردئونی تسمه های فلزی به وسیله پین های فلزی به هم وصل شده اند. اما متاسفانه ساختار درب های ضد سرقت از هر نوعی که باشند چه فولادی چه ساده سارقین به راحتی از طروق مختلف می توانند قفل های درب را هک کنند و به محیط وارد شوند. لذا اگر درب هر چند عدد زبانه هم داشته باشد وقتی توپی قفل تخریب شوند تمام زبانه ها باهم باز می شوند ولی در حفاظ آکارئونی همچین امکانی وجود ندارد. ازین رو بهتر است برای ایجاد امنیت بیشتر از ساخت درب آکاردئونی آهنی به صورت سه لایه پرچ مخفی روی درب‌های ضد سرقت استفاده شود.

قیمت درب آکاردئونی به چه مواردی بستگی دارد؟

قیمت حفاظ آکاردئونی به اندازه متر مربع درب بستگی دارد. طبعا هر چه درب کوچکتر باشد باعث می شود آهن کمتری مصرف شود قیمت درب آکاردئونی مغازه و آپارتمان کاهش پیدا می کند. قیمت هر متر درب آکاردئونی فلزی مبلغ ثابتی اشت.

عامل مهم دیگر در برآورد قیمت حفاظ آکاردئونی، ارتفاع درب است هرچه درب کوتاه تر باشد قیمت درب آکاردئونی آپارتمان کمتر می شود. همچنینی نوع طرح نیز تعیین کننده قیمت حفاظ آکاردئونی هستند. به طوری که هر چه طرح ساده تر باشد وزن در کاهش پیدا می کند و قیمت حفاظ آکاردئونی نیز کمتر می شود. تعداد تسمه های به کار رفته در ساخت حفاظ آکاردئونی نیز در تعیین قیمت درب آکاردئونی موثرند. به طوری که هر چه فاصله تعداد تیغه های عمودی بیشتر باشد تعداد کمتری تیغه استفاده می شود و در نتیجه قیمت ساخت حفاظ آکاردئونی نیز کاهش پیدا می کند.

تعمیر درب آکاردئونی

در ساخت انواع حفاظ آکاردئونی باید از پروفیل مرغوب استفاده نمود. پروفیل های بازیافتی یا ضعیف و تو خالی مناسب نیستند. توجه داشته باشید که هر ارزانی نشان دهنده انصاف سازنده نیست. بسیار دیده شده که برخی از سازنده ها برای کاهش قیمت درب آکاردئونی از مواد اولیه نامرغوب استفاده می کنند. پروفیل تو خالی و ضعیف بعد از مدتی تغییر شکل می دهد و سازه از حالت استاندارد خارج می شود. نکته دیگر در مورد یراق آلات حفاظ درب است. متاسفانه تقلب در این زمینه نیز زیاد است. اگر سازه استاندارد نبوده و کیفیت ساخت مناسبی هم نداشته باشد دیر یا زود نیاز با مشکل روبرو می شوید. به این ترتیب هزینه تعمیر حفاظ درب آکاردئونی فلزی را هم در نظر بگیرید.

برای تعمیر درب آکاردئونی فلزی لازم است تا همه یراق آلات نامرغوب تعویض شوند. دستگیره، لولا، قفل ریل و …. بخشی از یراق آلات در حفاظ فلزی هستند. پروفیل فریم فلزی بر روی ریل حرکت می کند. برای اینکه حرکت حفاظ روی ریل روان باشد کیفیت غلطک ها تاثیرگذار است. غلطک هایی قوی برای تحمل وزن درب فلزی در سازه نصب می شوند. استفاده از غلطک های ضعیف یکی از علل خوب حرکت نکردن پروفیل روی ریل است. هزینه تعمیر حفاظ آکاردئونی با توجه به ایراد و میزان خرابی اعلام می شود. برای مثال وقتی قفل توکار به هر دلیل ایراد داشته باشد، هزینه تعویض آن بستگی به قیمت کنونی قفل در بازار دارد. به طور کلی قیمت گذاری برای هزینه های تعمیرات به صورت توافقی انجام می شود. بخشی از این هزینه مربوط به قطعات جایگزین در یراق آلات حفاظ درب فلزی است و دستمزد تعمیرکار هم از قبل هماهنگی می شود.

ساخت و نصب درب آکاردئونی را به متخصصین هوم سرویز بسپارید

ساخت حفاظ آکاردونی از جمله مهمترین اقداماتی است که باید هر خانواری انجام دهد. در واقع باید بدانید که تنها اکتفا کردن به درب آپارتمان اشتباه فاحشی می باشد که خسارات و تلفات زیادی را در پی خواهد داشت. ازین رو تیم هوم سرویز با ارائه خدمات ساخت حفاظ درب آکاردئونی فلزی آماده خدمات رسانی به مشتریان خود می باشد.

برای استعلام قیمت نصب حفاظ درب آکاردئونی و اطلاع از قیمت هر متر درب آکاردئونی کافیست به صورت رایگان در سامانه هوم سرویز ثبت درخواست نمایید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند و توضیحات لازم را در اختیار شما قرار دهند.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

هوم سرویز به عنوان بزرگترین پلتفرم خدمات در محل در کشور علاوه بر سرویس درب آکاردئونی و همچنین ارایه خدمات ساخت درب آکاردئونی دو لوزی و سه لوزی نزدیک من، خدمات دیگری نیز در بخش خدمات جوشکاری و آهنگری ارائه می دهد که شامل جوشکاری سیار, درب حیاط تک پنلی (تک درب), ساخت حفاظ شاخ گوزنی در تراکم و ارتفاع های متفاوت , ساخت حفاظ پنجره , حفاظ استیل بانکی و ساده, حفاظ فرفورژه طرح دار و معمولی, ساخت و نصب پله استیل گرد, تابلوسازی مغازه , ساخت سوله کارخانه, ساخت کانکس سیار و ثابت, ساخت سایبان حیاط, نصب سایبان کولر آبی, کلیه خدمات آهنگری در پروسه ساخت اسکلت ساختمان, خدمات تراشکاری , جوشکاری پلاستیک می باشد. همیاران هوم سرویز تمام تلاش خود را به منظور رقم زدن تجربه ای خوب برای شما در سرویس های خانگی و ساختمانی را خواهند داشت.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

خدمات قابل ارائه در سرویس درب آکاردئونی

ساخت درب آکاردئونی دو لوزی و سه لوزی

نصب درب آکاردئونی ساده و طرحدار

ساخت درب آکاردئونی مغازه

ساخت حفاظ آکاردئونی درب آپارتمانی ضد سرقت

ساخت درب آکاردئونی برقی

ساخت درب آکاردئونی پارکینگ و ...

نظرات کاربران

profile picture
ایرج مظاهری

با سلام از هر نظر بسیار عالی بودند سپاسگزارم

profile picture
زهرا نراقی

منصف و خوش قول

profile picture
خانم مائی

کیفیت کارشون واقعا خوب بود و همچنین با قیمت خیلی مناسبی کار رو انجام دادن. مرسی هوم سرویس

profile picture
خانم کیان

کارشون خوب بود و با کیفیت خوبی کار را انجام دادند

شرایط ساخت حفاظ آکاردئونی درب آپارتمان و درب آکاردئونی مغازه

قیمت دقیق حفاظ درب پس از بازدید و مراجعه حضوری کارشناس مشخص می شود.

هزینه های اعلامی با احتساب یراق آلات و سایر هزینه ها بوده و همیار مجاز به دریافت هیچگونه هزینه اضافه تری را نخواهد داشت.

از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.

شهر و خدمات مورد نظر خودت را انتخاب کن!
قیمت خدمات را چک کن و به سوالات جواب بده
همیار مورد نظر خود را انتخاب کن
بعد از برآورد هزینه، همیار ما در کنار شماست

خدمات مرتبط

window-fence
ساخت حفاظ پنجره
قیمت از 500,000 الی 2,500,000 تومان
lock-and-key
قفل و کلید
قیمت از 300,000 الی 750,000 تومان
camera-repair
نصب دوربین مدار بسته
قیمت از 450,000 الی 2,400,000 تومان
home-security-guard
نصب و تعمیر دزدگیر منزل و شرکت
قیمت از 600,000 الی 1,200,000 تومان