درب و پنجره یو پی وی سی ارزان و با کیفیت

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

درب و پنجره یو پی وی سی را می توان نسل جدید لوازم ساختمانی نامید که جایگزین درب و پنجره های آلومینیومی شده اند. تکنولوژی ساخت فراورده های ساختمانی در چند دهه گذشته بسیار پیشرفت کرده است. زمانی آلومینیوم برای ساخت قاب پنجره و درب بهترین متریال بود ولی این روزها انواع pvc و upvc جایگزین آلومینیوم شده است. انتخاب مصالح و متریال مناسب در موقع ساخت بنا و یا بازسازی ساختمان بسیار ضروری است. پنجره ها در معرض باد، باران و نور خورشید هستند و می بایست از موادی مقاوم و با کیفیت ساخته شوند.

درب و پنجره یو پی وی سی

پلیمرهای UPVC تقریبا در همه دنیا جایگزین مصالح فلزی شده اند. چند سالی است که upvc وارد بازار ایران هم شده و استفاده از درب و پنجره upvc در ساختمان سازی رایج شده است. قابلیت کار با upvc خیلی بالاست و طرح های متنوعی را می توان با این متریال اجرا کرد.

انواع درب و پنجره upvc

انواع درب و پنجره یو پی وی سیدرب و پنجره یو پی وی سی

پنجره يو پی وی سی ثابت ( turn upvc )

ارزان ترین قیمت پنجره دوجداره و یو پی وی سی در این طراحی دیده می شود. این طرح از محبوب ترین و پر کاربردترین طرح هاست که به صورت دیواره در برخی مکان ها استفاده می شود و امکان نوردهی بهتر را فراهم می کند.

پنجره يو پي وي سي تك حالته

درب و پنجره یو پی وی سی تک حالته روی یک محور باز می شود. حرکت پنجره به صورت افقی است و در لیست قیمت انوع پنجره دوجداره upvc از ارزان ترها حساب می شود.

پنجره يو پي وي سي دو حالته (tilt&turn)

پنجره upvc دو حالته روی دو محور باز می شود. در واقع امکان حرکت عمودی و افقی با یک دستگیره در پنجره وجود دارد. پنجره يو پي وي سي دو حالته بیشتر در آشپزخانه کار می شود و به هنگام باز شدن فضایی را اشغال نمی کند.

پیشنهاد مطالعه: ساخت درب یو پی وی سی به قیمت مناسب

درب بالکن upvc

شیشه دو جداره و یراق آلات سوییچی قابل نصب روی درب و پنجره یو پی وی سی است که برای درب پاسیو و درب بالکن upvc بهترین انتخاب هستند. به صورت تمام شیشه و یا ترکیبی از پنل و شیشه می توان درب بالکن upvc را سفارش داد.

درب upvc سرویس بهداشتی

درب پلاستیکی سرویس بهداشتی ، درب دوجداره دستشویی ، دربهای ضد آب سرویس بهداشتی همگی از یو پی وی سی ساخته می شوند. قیمت درب ضد آب سرویس بهداشتی بسیار مقرون به صرفه است .

پنجره upvc سايبانی

پنجره دو جداره سایبای یکی دیگر از انواع درب و پنجره یو پی وی سی است که اغلب در سرویس های بهداشتی، حمام و توالت نصب می شود. این پنجره به صورت بالا به پایین و یا بر عکس حالت باز شونده دارد.

درب و پنجره يو پی وی سی آكاردئونی(folding upvc)

درب و پنجره upvc آكاردئونی مناسب بالکن های عریض و بیشتر از 3 متر است. طرحی زیبا و شکیل که در خانه های ویلایی و دوبلکس بیشتر دیده می شود.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات درب و پنجره یو پی وی سی هم ارائه میده؟

تاریخچه تولید درب و پنجره upvc

قیمت درب و پنجره یو پی وی سی

سال ۱۹۶۰ در شهر دورتموند آلمان، نسل جدیدی از انواع درب و پنجره در چرخه تولیدات لوازم ساختمانی قرار گرفت. ساخت درب و پنجره یو پی وی سی مزایای زیادی داشت و با استقبال فوق العاده ای رو به رو شد. درب و پنجره یو پی وی سی را می توان نسل چهارم درب و پنجره ها دانست که پس از درهای چوبی، آهنی و آلومینیومی ساخته شده اند. بحران انرژی در کشورهای اروپایی بیشترین تاثیر را در رونق و ساخت درب و پنجره یو پی وی سی داشت. درب و پنجره upvc در کشورهای پیشرفته و صنعتی در سطح گسترده ای استفاده می شود.

درب و پنجره دوجداره در ایران

از اواخر دهه ۵۰ با ورود درب و پنجره یو پی وی سی به بازار صنایع ساختمانی ایران ، انقلابی در صنایع ساختمانی به وجود آمد. پنجره دو جداره و یو پی وی سی، تاثیرات مثبتی در بهینه سازی انرژی دارد و استفاده از یو پی وی سی با استقبال زیادی روبرو شد. قبل از تولید upvc ، پنجره های آلومینیومی رواج بیشتری داشت که نسبت به در و پنجره های چوبی و آهنی دارای مزایای بیشتری بود. قیمت درب و پنجره یو پی وی سی از عمده ترین مزایای آن است.

قیمت درب سرویس بهداشتی آلومینیوم

بسیاری از ساختمان های قدیمی هنوز هم از در و پنجره آلومینیومی و یا آهنی استفاده می کنند که به سادگی می توان آن را با upvc جایگزین کرد. جایگزنی و نصب پروفایل های upvc به جای سازه های آلومینیومی در سرویس بهداشتی بسیار متداول است. قیمت درب یو پی وی سی سرویس بهداشتی مقرون به صرفه است و گاهی ختی از قیمت درب آلومینیومی سرویس بهداشتی نیز کمتر می شود. خدمات نصب و تعمیر درب و پنجره upvc، یکی از خدمات پر کاربرد سامانه خدماتی هوم سرویز است. برای تعویض درب آلومینیومی با درب upvc سرویس بهداشتی با همیاران تماس بگیرید.

مزایا و معایب پنجره یو پی وی سی

در این مطلب مقایسه ای بین آلومینیوم و upvc انجام شده تا تصمیم گیری بهتری داشته باشید. با دانستن معایب پنجره یو پی وی سی و درب و پنجره آلومینیومی می توانید بهترین متریال را برای ساختمان انتخاب کنید.

درب و پنجره یو پی وی سی ارزان

درب و پنجره یو پی وی سی عایق حرارت است

رسانا بودن آلومینیوم نقطه ضعف این فلز در ساخت در و پنجره است. در واقع فلز آلومینیوم رسانای گرمایی بالایی دارد و حرارت را از خود عبور می دهد. پنجره های آلومینیومی اتلاف گرمایی زیادی دارند و حرارت داخل منازل و ساختمان های مسکونی را به بیرون انتقال می دهند. تولید کنندگان با افزودن نواری لاستیکی در فریم پنجره های آلومینیومی سعی در عایق بندی پنجره ها داشته اند که چندان موفقیت آمیز نبوده است و موجب از بین رفتن یکپارچگی فریم و افزایش قیمت شده است.

پنجره دو جداره عایق صدا است

درب و پنجره یو پی وی سی و پنجره دو جداره عایق صداست. با استفاده از شیشه های دو جداره می توان پنجره های upvc را از لحاظ صدا نیز عایق کرد. برای رهایی از آلودگی صوتی بهتر است به هنگام تعویض پنجره های آهنی و آلومینیومی با یو پی وی سی، از شیشه های دو جداره استفاده کنید تا از ورود اصوات مزاحم پیشگیری شود. – پنجره upvc و پنجره دو جداره برای ساکنین شهرهای بزرگ ضروری است. ساختمان هایی که با درب و پنجره دو جداره کار شده اند، درصد بالایی از صدای بیرون را حذف کرده و مانع انتقال صدای داخل آپارتمان به بیرون می شوند. پس نگران سر و صدای بچه ها و شلوغ کاری ها نباشید.

درب upvc سرویس بهداشتی مقاوم است

درب و پنجره یو پی وی سی ماندگاری بالا و مقاومت بسیار خوبی دارد. درب سرویس بهداشتی آلومینیوم بهترین متریال تا چند سال پیش بود. آلومینیوم در مقابل خوردگی و زنگ زدگی مقاومت خوبی دارد ولی به مرور در کیفیت و رنگ آن تغییر ایجاد می شود. با تولید درب پلاستیکی سرویس بهداشتی ، مشکل تغییر رنگ نیز برای همیشه حل شد. درب upvc سرویس بهداشتی در مقابل رطوبت دچار فرسایش نمی شود. دربهای ضد اب سرویس بهداشتی upvc هرگز دچار خوردگی، زنگ زدگی، تغییر رنگ و ریزش رنگ نخواهد شد.

پیشنهاد مطالعه: نصب توری درب و پنجره، توری درب کشویی، توری درب بالکن در تهران

درب پلاستیکی سرویس بهداشتی ایمن است

آلودگی های طبیعی نظیر گازها، بخارهای شیمیایی و نمکی، همگی بر روی ساختار فلز آلومینیوم تاثیر منفی دارند و موجب افزایش گاز حاصل از میعان می شوند که گاهی به داخل فضای منزل هم وارد می شود. در مقابل درب و پنجره یو پی وی سی و حتی درب upvc سرویس بهداشتی ، مقاومت بسیار بالایی دارد. خراش های سطحی، روی این پنجره ها تاثیری ندارد و عمر مفید upvc بسیار بالاتر است. در مقایسه با فلز آلومینیوم، upvc متریال دوست دار محیط زیست است.

درب و پنجره upvc سازگار با محیط زیست است

ممکن است تصور شود که آلومینیوم تاثیر مخربی بر محیط زیست ندارد. بهتر است بدانید که در زمان فرآوری آلومینیوم ، مواد شیمیایی سمی تولید می شود که خطراتی را برای سلامت محیط زیست به همراه دارد. این در حالی است که ساخت پی وی سی موجب تصاعد هیچ نوع گاز سمی نمی شود و قابلیت برگشت پذیری به چرخه تولید، ساده تری هم دارد. به همین جهت کشورهایی که به حفظ محیط زیست اهمیت می دهند ساخت تولیدات آلومینیومی را بسیار محدود کرده اند.

نصب درب و پنجره یو پی وی سی

نصب درب و پنجره یو پی وی سی راحت است

ساخت و نصب درب و پنجره upvc یک کار تخصصی است و توسط سازنده حرفه ای انجام می شود. تعویض درب و پنجره های قدیمی با یو پی ی سی بسیار ساده است و حتی نیاز به تخریب هم ندارد.همیار هوم سرویز پس از بازدید از محل ، اقدامات لازم برای اندازه گیری و ساخت قاب پنجره ها را انجام می دهد و قاب آماده برای نصب به محل آورده می شود. مزایای پی وی سی نسبت به آلومینیوم موجب شده تا تقاضا برای فریم های درب و پنجره یو پی وی سی هر روز بیشتر شود. چنانچه تصمیم به تعویض و جایگزین کردن پنجره های قدیمی آلومینیومی دارید می توانید به سادگی این کار را انجام دهید.

درب و پنجره upvc زیباست

با دیدن عکس درب و پنجره upvc اولین چیزی که جلب توجه می کند، زیبایی و شکیل بودن upvc است. درب و پنجره یو پی وی سی نمای ساختمان را امروزی و مدرن می کند. شکل ظاهری درب و پنجره دو جدارهupvc هماهنگ با دکوراسیون داخلی است و شیک است. از آلبوم عکس درب و پنجره upvc که توسط همیار نشان داده می شود طرح دلخواه خود را انتخاب کنید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات درب و پنجره یو پی وی سی هم ارائه میده؟

درب و پنجره دوجداره upvc سبک است

آلومینیوم وزن بسیار کمتری از آهن دارد و خیلی زود در ب پنجره های آلومینیومی جای قاب های آهنی را گرفتند ولی این روزها با تولید پلیمر upvc انقلابی در صنعت ساختمان سازی به وجود آمده است. درب و پنجره یو پی وی سی سبک ترین متریال ساخت را دارد. پروفایل upvc تو خالی است و این امر موجب سبکی بیشتر آن شده است. با تمام این وجود درب و پنجره یو پی وی سی مقاومت بسیار بالاتری نسبت به سایر پروفایل ها دارند.

قیمت درب و پنجره یو پی وی سی ارزان است

از ویژگی های انحصاری درب و پنجره دوجداره که بگذریم قیمت ارزان upvc را نمی توان نادیده گرفت. موقع بازسازی منزل و ساخت و ساز، مدیریت هزینه ها بسیار ضروری است. بر خلاف تصور عمومی قیمت پنجره دو جداره و یو پی وی سی بسیار مقرون به صرفه است. قیمت درب آلومینیومی سرویس بهداشتی را با لیست قیمت انواع پنجره دو جداره upvc مقایسه کنید تا تفاوت را به خوبی ببینید. wfm

ساخت درب و پنجره یو پی وی سی هوم سرویز

برای سفارش ساخت درب دوجداره دستشویی ، پنجره upvc و درب و پنجره یو پی وی سی با ما تماس بگیرید. لیست قیمت انوع پنجره دوجداره upvc  ببنید. بهترین قیمت پنجره دوجداره و یو پی وی سی ، قیمت درب یو پی وی سی سرویس بهداشتی ، درب بالکن upvc را از ما بخواهید.

برای قیمت گیری و ثبت سفارش رایگان با هوم سرویز تماس بگیرید

۹۰۰۰۲۰۲۱

‫2 دیدگاه ها

  1. با سلام لظفا قیمت یک عدد درب اتاق و یکعدد درب سرویس بهداشتی را مرقوم فرمایید ممنون میشوم
    شماره تماس 0912***146
    ضمنا قیمت 2 عدد پنجره 2*1.60را نیز مرقوم فرمایید پنجره ها کشویی باشد ارجح است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا