خانگی و ساختمانی

معرفی انواع مبل چستر فرانسوی، کلاسیک، قایقی، ال و راحتی

سرویس مبلمان اتاق پذیرایی نقش مهمی در دکوراسیون داخلی دارد. حتی رنگ دیوارها و کفپوش ها هم هماهنگ با این مبل ها انتخاب می شود. انواع مبل چستر از طرح های پر طرفدار است و تقریبا با هر سبک دکوراسیونی همخوانی دارد. رنگبندی و جنس رویه این مبل ها تنوع زیادی دارد. زیبایی و ظاهر شیک مبلمان چستر موجب شده تا پای ثابت اتاق پذیرایی باشد. در ضمن هر وقت که بخواهید می توانیدتعمیر مبل و تعویض پارچه مبل چستر را انجام دهید و با صرف هزینه ای اندک، مبلمان را نو کنید. یک دست مبل خوب تا سالیان زیادی عمر می کند و به این زودی ها آسیب نمی بیند. 

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

نقش مبلمان در دکوراسیون داخلی

بدون یک سدتی مبل شک و راحت، اتاق پذیرایی هیچ جلوه ای ندارد. به خصوص در خانه هایی که به سبک مدرن طراحی شده اند، مبل ها پای ثابت طراحی داخلی هستند. در سال های گذشته سرویس مبلمان تنها در روزهای خاص و مهمانی استفاده می شد اما این روزها مبل ها و کاناپه ها بخشی از زندگی روزمره هستند و به طور مرتب مورد استفاده روزانه قرار می گیرند. به این ترتیب امکان کثیف شدن مبل ها بیتشر است اما با دوخت پیراهن مبل می توانید از مبلمان محافظت کنید. مبل های چستر یکی از راحت ترین سرویس های مبلمان هستند که دکوراسیون خانه را شیک و لوکس نشان می دهند. این مبل ها، راحتی هستند و در به شکل ال، قایقی و … طراحی شده اند.

آموزش تعویض پارچه مبل راحتی در یک روز تعطیل

تعمیرات مبلمان راحتی

مبل چستر چیست؟

این مبل ها از طرح های قدیمی هستند ولی همچنان مورد توجه قرار دارند. از نظر فنی چستر در گروه مبل های راحتی جای دارد و برای اتاق نشیمن مناسب است. تولید این نوع مبلمان به دلیل استقبال زیاد، در کنار طرح های جدیدتر انجام می شود. با وجودیکه تنوع زیادی در مبل ها هست ولی به نظر می رسد خریداران با این طرح ها احساس راحتی بیشتری دارند.چستر نوعی مبل با پشتی و دسته های پهن و بزرگ است. ارتفاع پشتی این مبل ها بیشتر است و به سمت عقب تمایل دارد. در سراسر رویه از لمسه استفاده شده است.

دلیل استقبال از چستر به جهت کاربرد دوگانه آن در سبک کلاسیک و مدرن است. در حقیقت با هر سبک دکوراسیون داخلی می توان یکی از انواع مبل چستر را هماهنگ کرد. این مبل ها هارمونی خوبی با دیگر المان های دکوراتیو دارند.لمسه دوزی روی چستر توجه را به خود جلب می کند و بر زیبایی و شکوه مبلمان افزوده است. این لمسه ها شاخص ترین ویژگی مبل چستر هستند و در کف کار، پشت کار و دسته های مبلمان نیز دیده می شوند.

لمسه چیست؟

لمسه نوعی دکمه با رویه پارچه رومبلی است که برای تزئین به مبلمان اضافه می شود. لمسه و دکمه در فرو رفتگی های داخل پارچه قرار می گیرد و کار را زیباتر نشان می دهد نوع پارچه رومبلی در انواع مبل چستر به گونه ای متفاوت طراحی می شود. به طوری که پارچه به صورت منظم دارای اشکال لوزی به لوزی دیده می شود. با دوخت دکمه در قسمت مورد نظر، طرحی زیبا و لوزی گونه ایجاد می شود. این دکمه ها همان لمسه هستند که به صورت ویژه ای روی بدنه مبلمان دوخته شده اند. در همه مدل های مبل چستر می توانید این لمسه های زیبا را ببینید به طوری که این ویژگی بخشی از ماهیت مبلمان چستر شده است.

شستشوی مبل در هوم سرویز با بهترین کیفیت

مبل چستر ال

انواع مبل چستر

 از اوایل دهه 1700 میلادی به طرز چشمگیری این مبل ها مورد توجه قرار گرفت. احتمالا اولین مبل های چستر دکمه دار در همان سال ها توسط لرد فیلیپ استون طراحی شده باشد که بر جذابیت چسترهای قدیمی افزوده است. چستر فیلد یا چستر یا هر دو اشاره به یک نوع مبلمان دارند. این طرح محبوب با دسته های پهن، پشتی های بلند و دوخت لمسه به شهرت رسیده است. تنوع طراحی در مبل چستر زیاد است ولی در همه نمونه ها این موارد دیده می شود. برخی از پر طرفدارترین طرح های چستر اینها هستند.

انواع مبل چستر فرانسوی

در طول دهه های گذشته انواع مدل های مبلمان طراحی شده که هر کدام تنها چند صباحی مد بوده است. اما طرح چستر فیلد هیچگاه قدیمی و از مد افتاده نشد. طراحان با افزودن برخی ویژگی ها و تغییرات در رنگ پارچه ها توانسته اند همچنان چستر را در دید خریداران قرار دهند. مبلمان چستر مدل فرانسوی بدون تردید از خاص ترین و محبوب ترین طرح های مبلمان است. این طراحی بسیار ساده و خاص است. تلفیقی از شکوه و سادگی در مبلمان چستر فرانسوی دیده می شود که نگاه را به خود جذب می کند. نکته مهم اینست که لمسه با دقت زیادی زده شود تا ظرافت و زیبایی کار حفظ شود. این یک تکنیک ساده است که نیاز به دقت و حوصله زیادی دارد. همه زیبایی مبلمان با این لمسه های ظریف سنجیده می شود. 

تعمیر مبل و تعویض رویه مبل در منزل!

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تعمیر مبل هم ارائه میده؟

تعمیرات مبل چستر فرانسوی

انواع مبل چستر ترکیه

این مدل برای خانه هایی که به سبک مدرن طراحی شده اند، ایده آل است. مبل دو نفره چستر در عین لوکس بودن فضا را مدرن و امروزی نشان می دهد. لمسه دوزی های روی مبلمان حالت اشرافی به آن داده اند ولی به هیچ وجه تداخلی با مدرن بودن آن ندارند. ایده اولیه چستر ترکیه از روی مبلمان چستر ایتالیایی الهام گرفته شده ولی هم اکنون آن را به عنوان طراحی ترک می شناسند. طرح های مبلمان راحتی چستر کرونوس، آدریانا و نیکولا از جذاب ترین انواع مبل چستر هستند که تولید آن در داخل کشور نیز رایج است.

صنعت مبلمان داخلی دست کمی از همتایان خارجی ندارد و پا به پای طراحان دیگر کشورها، دچار تغییر شده است. در حال حاضر همه طرح های خاص و شکیل مبل چسترفیلد در داخل ایران نیز تولید می شود. جنس مواد اولیه، چوب به کار رفته در اسکلت و پارچه های رویه در انواع چستر، تنوع زیادی دارد اما همیشه از بهترین متریال و پارچه رومبلی در تولید مبل چستر استفاده می شود.

جنس رویه مبل چستر

لز لحاظ رویه نیز تنوع زیادی در انواع مبل چستر دیده می شود. با توجه به نوع کاربری و میزان استفاده و همچنین سبک طراحی خانه می توانید، مبلمان با رویه مناسب را تهیه کنید. رویه مبلمان قابل تعویض است و هر زمان که از رنگ یا جنس رویه خسته شدید می توانید آن را تغییر دهید. مبل چستر قایقی، ال، کاناپه دو نفره و سه نفره و … همگی با یکی از این رویه ها تهیه می شود که در ادامه به آن می پردازیم.

تعمیرات مبل در تهران با قیمت باورنکردنی!

دکوراسیون داخلی منزل

چستر رویه چرمی

چرم انتخاب خوبی برای مبلمان چستر است زیرا هم کیفیت مناسبی دارد هم به لحاظ زیبایی، در درجه بالاتری قرار دارد. چرم در دو نوع طبیعی و مصنوعی در تولید مبل چستر استفاده می شود. چرم طبیعی کیفیت بهتر، دوام بیشتر، زیبایی خاص و قیمت بالاتری دارد.

انواع مبل چستر با رویه کتان

برای محیط های اداری و رسمی می توان از این سبک رویه سفارش داد. کتان از پارچه های ظریف و خاص به حساب می آید که خیلی زود چروک می شود. معمولا این مبل ها خیلی زودتر از مبلمان چرمی کثیف می شوند و از نظر نظافت نیز قدری دشوارتر هستند. اگر فرزندی در خانه دارید و یا از حیوانات خانگی نگهداری می کنید از متریال مقاوم تر برای رویه مبلمان استفاده کنید. نگهداری از رویه کتان قدری مشکل است ولی به لحاظ مقاومت، دوام این مبل ها خیلی زیاد است.

مبل چستر رویه میکروفایبر

آیا از حیوانات خانگی نگهداری می کنید؟ الیاف میکروفایبر بسیار نرم و در عین حال با دوام هستند. این متریال به راحتی تمیز می شوند و گرد و خاک و موی حیوانات را جذب نمی کنند. کاناپه های چستر شیک و اشرافی هستند و با پارچه های مقاوم و محکم، به نظر لوکس تر هم دیده می شوند. از نظر طراحی و دوخت لمسه در پشت، دسته ها و کف مبلمان، هیچ تفاوتی بین الیاف میکروفایبر و دیگر متریال وجود ندارد.

مبل چستر رویه پلی استر

پلی استر از الیاف مصنوعی و ارزان قیمتی است که در تولید مبلمان چستر تحول ایجاد کرده است. به کارگیری این متریال موجب می شود تا هزینه های تولید، بسیار اقتصادی تر شود و همه خریداران با هر بودجه ای بتوانند مبلمان دلخواهشان را تهیه کنند. رویه پلی استر دوام زیادی دارد و در برابر چروک خوردگی بسیار مقاوم است. با انتخاب این رویه دیگر مشکلی برای تمیز کردن مبل ها نخواهید داشت.

مبل چستر کمسه دوزی

تعرفه تعمیر مبلمان هوم سرویز

قیمت تعمیر مبل
قیمت تعویض پارچه مبل

سرویس تعمیر مبل در تهران

تعمیرات مبلمان یک راه کم هزینه برای حفظ آن است. اگر رویه مبلمان آسیب دیده یا پایه و دیگر قسمت ها نیاز به تعمیر دارد، با ما تماس بگیرید. تعمیرات میل های راحتی، چرم، استیل و …. در همه مناطق تهران پذیرفته می شود. جهت ثبت درخواست از طریق اپ هوم سرویز اقدام کنید. اگر در مورد تعمیرات و تغییرات مبلمان نیاز به راهنمایی دارید از مشاوره رایگان تیم پشتیبانی استفاده کنید. هزینه های تعمیرات بعد از بازدید، به طور شفاف اطلاع رسانی می شود. لیست خدمات طبق جدول منتشر شده در همین صفحه محاسبه می شود. کلیه قیمت های اعلام شده کاملا منصفانه می باشد. این سرویس به صورت کاملا تضمین شده ارائه می شود.

ثبت سفارش رایگان سرویس تعمیر مبل در اپلیکیشن هوم سرویز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا