نصب دیوارپوش

نصب دیوارپوش

از 1334 نظر
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف

قیمت نصب دیوارپوش در بهار 1403 چقدر است؟

قیمت دیوارپوش سقف پی وی سی(متر مربع)

15,000 الی 22,000 تومان

قیمت دیوارپوش دیوار پی وی سی(متر مربع)

15,000 الی 20,000 تومان

قیمت دیوارپوش دیوار ام دی اف(متر مربع)

19,000 الی 25,000 تومان

قیمت دیوارپوش سقف ام دی اف(متر مربع)

20,000 الی 28,000 تومان

قیمت زیرسازی دیوارپوش(متر مربع)

7,000 الی 11,000 تومان

قیمت نصب پروفیل دیوارپوش(متر طول)

8,000 الی 11,000 تومان

متوسط قیمت2,800,000 تومانکمینه قیمت2,800,000 تومانبیشینه قیمت2,800,000 تومان

آنچه درباره نصب دیوارپوش خواهید خواند

  • نصب دیوار پوش برای چه فضاهایی پیشنهاد می شود؟
  • انواع دیوارپوش های ساختمان
  • قیمت نصب دیوارپوش به چه مواردی بستگی دارد؟
  • نصب انواع دیوار پوش را به متخصصین هوم سرویز بسپارید

نصب دیوار پوش برای چه فضاهایی پیشنهاد می شود؟

با توجه به اهمیت بیشتر به دکوراسیون داخلی منازل، اداره جات و حتی شرکت ها نمونه های متقاوتی از انواع دیوارپوش ها روی کار آمده اند. دیوارپوش پذیرایی نقش مهمی در زیبایی دکوراسیون داخلی منازل دارد. به این ترتیب در هنگام بازسازی ساختمان موارد و گزینه های متنوعی تحت عنوان نصب دیوار پوش، پیش روی کارفرما برای انتخاب قرار می گیرند. امروزه می توان دیوارها را با هر ماده، بافت و یا حتی هر طرحی با سایر لوازم موجود در فضا و منطبق با مبلمان آراسته کرد. دیوارپوش مدرن در عین کارایی، زیبایی بیشتری نیز به محیط هدیه می کنند. در ادامه توضیحاتی در ارتباط با انواع دیوارپوش، طریقه نصب دیوار پوش و همچنین قیمت دیوارپوش و عوامل موثر بر اجرت نصب دیوارپوش ارائه می کنیم.

انواع دیوارپوش های ساختمان

در کل دیوارپوش ها به دو دسته دیوارپوش های داخلی و خارجی تقسیم می شوند. دیوارپوش های خارجی مقاومت خوبی در مقابل عوامل جوی دارند. به طور مثال سنگ و ورقه های کامپوزیت دیوارپوش محسوب می شوند. اما دیوارپوش های داخلی ساختمان تنوع بسیار بالاتری دارند و از متریال های مختلفی تشکیل شده اند. این موارد تقریبا جوابگوی هر سلیقه ای هستند. البته قیمت دیوارپوش ها و قیمت نصب دیوارپوش ها نیز با هم تفاوت بسیاری دارند.

نصب دیوارپوش چوبی یا نصب دیوار پوش ام دی اف

از قدیمی ترین و جذابترین دیوارپوش ها نوع چوبی است. امروزه نصب دیوارپوش ام دی اف در خیلی از موارد جایگزین چوبی شده است، مگر اینکه هدف کارفرما استفاده از چوب طبیعی باشد که در این صورت کار به صورت سفارشی انجام می شود. دیوارپوش ام دی اف تا حدی عایق صدا و حرارت هم هستند. همچنین در اجرای دیوارپوش ام دی اف یا چوبی نیاز به انجام هیچ گونه زیرسازی نیست، اما نگهداری از چوب کار چندان راحتی نیست و برای استفاده طولانی مدت بهتر است روکش های متناسب و ضد آب روی آن استفاده شود.

نصب دیوارپوش چرمی

نصب دیوارپوش چرمی برای اتاق پذیرایی و محیط های پر رفت و آمد تر مانند لابی های هتل، مجتمع های تجاری استفاده می شود. دیوارپوش های چرمی نیز عایق خوبی در مقابل صدا و حرارت هستند. اغلب این نوع دیوارپوش ها ظاهر سه بعدی و بسیار شکیلی دارند.

نصب دیوارپوش سه بعدی

این نوع دیوارپوش تمثیل درستی از دیوارپوش مدرن هستند. این نوع دکوراسیون بسیار منحصر به فرد و زیباست. نصب دیوارپوش سه بعدی به علت خاصیت ضد آب و ضد حریق بودن بیشتر از سایر موارد مورد توجه قرار گرفته است. برای هر چه زیباتر شدن این نوع دیوارپوش ها از نورپردازی استفاده می شود.

قبل از اجرای دیوارپوش سه بعدی ابتدا باید زیرسازی لازم انجام شود و سینی زیرکار با استفاده از پیچ و رول پلاک به سطح مورد نظر قرار می گیرد و سیم کشی های مربوط به نورپردازی در این مرحله انجام می شود. سپس پنل اصلی دیوارپوش را روی سطح زیرکار قرار می گیرد.

دیوارپوش پی وی سی

نصب دیوارپوش PVC به علت تنوع بالا در طرح و رنگ مورد استقبال سازندگان و سایر افراد قرار گرفته است. دیوارپوش pvc روی کاشی به راحتی انجام می شود. دیوارپوش پی وی سی بسیار با دوام است و در مقابل نفوذ آب مقاومت بسیار بالایی دارد. از این رو برای اجرا در سرویس بهداشتی مناسب هستند و به راحتی می توانید اقدام به نصب دیوار پوش پی وی سی روی سرامیک و کاشی کنید و از ظاهر دلپذیر آن لذت ببرید. از مزایای دیگر اجرای دیوارپوش PVC طول عمر بالای این متریال است. از این رو در استفاده طولانی مدت دچار هیچ گونه ایرادی نمی شوند. دیوارپوش پی وی سی نیاز به زیرسازی دارد و باید سطح صاف و همواری ایجاد نمود. البته دیوارپوش پی وی سی برای دیوارهای دارای انحنا نیز مناسب است.

نصب دیوارپوش فایبرگلاس یا پلیمری

دیوارپوش پلیمری یکی از جدیدترین انواع دیورکوب ها است که طرفداران زیادی پیدا کرده است. دیوارپوش فایبرگلاس نوعی متریال طبیعی به حساب می آیند که از مواد غیر سمی تشکیل شده است. دیوارپوش فایبرگلاس به شکل پارچه ای پر از تار و پود می باشد که مقاومت و استحکام نسبتا بالایی دارند. این نوع دیوارپوش غیر قابل اشتعال می باشند. اجرای دیوارپوش فایبرگلاس نسبت به سایر روشها به صرفه تر است و دارای طول عمر و استحکام بسیار بالایی هستند.

اگر دیواری دارای قناسی بدی باشد با استفاده از نصب دیوارپوش پلیمری می توان به راحتی ایرادات دیوار را از بین برد. از این نوع دیوارپوش سه بعدی در پشت تلویزیون و یا یک قسمت خاص از فضای داخلی ساختمان استفاده می شود.

دیوارپوش فایبرگلاس نیازی به زیرسازی ندارد و به راحتی تمام ناهمواری ها را می پوشاند. همچنین نصب دیوارپوش فایبرگلاس در محیط های مرطوب نیز ممانعتی ندارد زیرا امکان رشد قارچ و کپک در الیاف آنها وجود ندارد.

نصب دیوارپوش سنگی در منزل

این متریال دیوار پشت ال سی دی و یا دیوار شومینه بهترین انتخاب است. برای نصب دیوارپوش پذیرایی از سنگ های طبیعی و یا مصنوعی نیز استفاده می شود. سنگ ها از مقاوم ترین مصالح ساختمانی هستند و در برابر خراشیدگی و ضربه تحمل بالایی دارند. سنگ های طبیعی بسیار زیباتر هستند و البته قیمت بالاتری هم دارند. به همین علت معمولا همه دیوارها با سنگ پوشیده نمی شود و اغلب بزرگترین دیوار اتاق پذیرایی برای این کار در نظر گرفته می شود. چنانچه دیوارپوش سنگی در دیوار شومینه قرار بگیرد، جلوه بسیار زیبایی پیدا می کند. استفاده از سنگ ها در فضای داخلی یکی از ابتکارات بسیار دوست داشتنی است.

نصب دیوارپوش گچی

پنل گچی یا دیوارپوش گچی از مخلوط گچ و آب ساخته می شوند. دانه های گچ به کاررفته در آن ریزتر از گچ های ساختمانی می باشد. این پانل ها به شکل مکعب مستطیل و دارای سطح صاف و یا سطوح طرح دار سه بعدی هستند که به راحتی در کنار یکدیگر قرار می گیرند. اجرای دیوارپوش گچی کار چندان سختی نیست زیرا همگی دارای پایه ای گچی هستند و روی دیوار قرار می گیرند.

دیوارپوش گچی روی تمامی سطوح دیگر امکان پذیر است و می تواند هر گونه سطح ناهمواری را بپوشاند. اجرای دیوار پوش روی سیمان نیز از این قضیه مستثنی نیست و به راحتی انجام می شود. تنها نصاب دیوارپوش باید مهارت لازم در این زمینه را دارا باشد. تنها عیب این نوع دیوار پوش ها وزن نسبتا بالای آنهاست و بار اضافی به دیوارها وارد می کنند.

نصب دیوار پوش فومی

دیوار پوش فومی که اغلب به صورت دیوارپوش پشت چسب دار موجود هستند یک گزینه اقتصادی است. در واقع برای کسانی که هزینه نصب دیوارپوش و قیمت دیوار پوش برایشان اهمیت دارد می توانند از این متریال استفاده کنند. مراحل اجرای دیوارپوش فومی بسیار سریع انجام می شود.

قیمت نصب دیوارپوش به چه مواردی بستگی دارد؟

قیمت نصب دیوارپوش به موارد مختلفی بستگی دارد. اولین و مهمترین مورد، انتخاب نوع دیوارپوش است. قیمت دیوارپوش ها با هم تفاوت بسیاری دارند. مورد بعدی نحوه اجرای دیوار پوش است. اگر دیوارپوش چسبی باشد هزینه نصب دیوارپوش مبلغ چندانی نمی شود. اما اگر نیاز به زیرسازی باشد قطعا دستمزد نصب دیوارپوش نیز بالاتر می شود. متراژ کار نیز عامل مهم بعدی در تخمین قیمت نصب دیوارپوش و دستمزد نصاب دیوار پوش است هر چه مساحت بیشتر باشد قیمت اجرای دیوارپوش نیز طبیعتا بالا می رود.

نصب انواع دیوار پوش را به متخصصین هوم سرویز بسپارید

اگر قصد نصب دیوارکوب یا دیوارپوش را دارید همواره ممکن است سوال هایی در ارتباط با سطح کنونی دیوار خود داشته باشید. سوال هایی از قبیل اینکه آیا نصب دیوارپوش روی کاشی امکان پذیر است؟ یا اینکه نصب دیوار پوش روی دیوار سیمانی نیاز به زیرسازی دارد یا خیر؟

جهت مشاوره و اطلاع دقیق از شرایط خرید و نصب دیوارپوش می توانید به صورت رایگان با متخصصین ما مشورت کنید. با ثبت درخواست رایگان در سامانه هوم سرویز می توانید از نزدیک ترین نصاب دیوارپوش قیمت بگیرید و در کوتاهترین زمان به اهداف خود برسید.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

هوم سرویز به عنوان بزرگترین پلتفرم خدمات در محل در کشور علاوه بر سرویس نصب دیوارپوش و همچنین ارایه خدمات نصب دیوار پوش پی وی سی نزدیک من، خدمات دیگری نیز در بخش خدمات دکوراسیون ارائه می دهد که شامل نصب پرده جدید توسط نصاب پرده حرفه ای, دوخت پرده ساده و شیک, نصب کاغد دیواری قابل شستشو , نصب پوستر کاغذ دیواری, بازسازی خانه ویلایی و آپارتمانی, بازسازی آشپزخانه قدیمی, طراحی دکوراسیون داخلی, طراحی دکوراسیون مغازه, نصب موکت راه پله, طراحی و اجرای روف گاردن, ساخت آبنما در حیاط منزل, محوطه سازی باغ و ویلا, ساخت آلاچیق ساده فلزی, ساخت آلاچیق چوبی و پرگولا, اجرای نمای کامپوزیت ساختمان, غرفه سازی نمایشگاه می باشد. همیاران هوم سرویز تمام تلاش خود را به منظور رقم زدن تجربه ای خوب برای شما در سرویس های بنایی و دکوراسیون را خواهند داشت.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

خدمات قابل ارائه در سرویس نصب دیوارپوش

نصب دیوار پوش پی وی سی

نصب دیوارپوش چوبی و ام دی اف

نصب دیوار پوش فومی

نصب دیوار پوش سه بعدی 3D

نصاب دیوار پوش جهت نصب دیوار پوش در سرویس بهداشتی و حمام

اجرای دیوار پوش روی دیوار گچی، سیمانی، رنگ پلاستیک و روغن

نظرات کاربران

profile picture
ابوالقاسمی ابوالقاسمی

کیفیت کارشون عالی بود و از نظر زمانی هم کارشون رو به موقع انجام دادن

profile picture
مهناز زردوز

عالی بودن ایشون پولی که دادم حلالشون باشه

profile picture
اقای ابراهیمی

واقعا عالی بود بسیار آقای خوش برخوردی بودن کاملا راضی هستیم

profile picture
مهشید فروغی یکتا

با حوصله و دلسوزی و اخلاق خوب کار تعمیرات ما را انجام دادند.

شرایط نصب دیوار پوش پی وی سی (pvc) ، چوبی، سنگی و فایبرگلاس

مهمترین نکات در هنگام استفاده از این سرویس، توافق روی متراژ کار، نوع جنس و مصالح مورد استفاده، ضخامت ورق ها، نحوه اجرای بتونه کاری و هزینه های جابجایی مصالح می باشد.

تهیه اقلام درصورت نیاز پس از مشورت با مشتری انجام می شود و همیار موظف می باشد فاکتور خرید را به مشتری ارایه نماید.

جهت انتخاب جنس حتما نمونه کارها و نمونه جنس توسط همیار خدمتتان ارایه خواهد شد.

قیمت سرویس نصب دیوارپوش به صورت متراژی محاسبه می گردد.

همیار موظف می باشد پس از اتمام کار محیط را به صورت کامل تمیز نموده و به مشتری تحویل نماید.

از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.

شهر و خدمات مورد نظر خودت را انتخاب کن!
قیمت خدمات را چک کن و به سوالات جواب بده
همیار مورد نظر خود را انتخاب کن
بعد از برآورد هزینه، همیار ما در کنار شماست

خدمات مرتبط

metal-lath
رابیتس کاری و رابیتس بندی
قیمت از 150,000 الی 2,300,000 تومان
laminate-installation
نصب لمینت
قیمت از 5,450,000 الی 5,450,000 تومان
double-glazed-window
نصب شیشه دوجداره
قیمت از 1,500,000 الی 2,800,000 تومان
making-wall-closet
ساخت کمد دیواری
قیمت از 50,000 الی 50,000 تومان