نظافت و پذیرایی

خانه تکانی بر اساس تکنیک های فنگ شویی (در نوروز)

خونه تکونی را با ما آسانتر تجربه کنید برای نوروز یک برنامه ساده و جذاب برای خانه تکانی آماده کرده ایم. امسال قصد داریم به سبک فنگ شویی خانه تکانی کنیم. به این ترتیب هم خانه تمیز می شود و هم حس و حال بهتری پیدا می کنیم. فنگ شویی در خانه تکانی یک تکنیک کارامد است که شامل تغییر دکوراسیون داخلی و نظافت منزل هم می شود. البته شکل کارها طوری است که اصلا احساس خستگی نمی کنید و نتیجه هم فوق العاده بهتر از قبل خواهد شد. تا کنون طبق اصول فنگ شویی خانه تکانی کرده اید؟

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

فنگ شویی چیست؟

فنگ به معنی “باد” و شویی به معنی “آب” است. باد و آب نشانه هایی از سلامتی و خوشبختی هستند. طبق اصول فنگ شویی اگر محیط اطراف پاکیزه و منظم باشد بهتر و سریع تر به اهداف مان نزدیک می شویم. بیش از 3000 سال است که این تکنیک در چین به وجود آمده و امروزه در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد.

اصول فنگ شویی به ایجاد تعادل در انرژی تاکید دارد. جهان اطراف ما پر از انرژی های مثبت و منفی است. وقتی حس خوبی نداریم، انرژی های بد در اطراف مان بیشتر شده. برای داشتن حس خوب خوشبختی باید انرژی ها را متعادل کرد. با پیروی از اصول فنگ شویی می توان سلامتی، شادی، شغل خوب، عشق و … را در زندگی جاری کرد. تقریبا در همه جنبه های زندگی این اصول کاربرد دارد.

این روزها فنگ شویی در خانه تکانی خیلی به کارمان می آید. وقتی صحبت از نظافت و تمیزکاری و تغییر چیدمان وسایل و کلی کار خسته کننده است، حتما به روش های کارامدتری نیاز داریم. خانه تکانی نوروز 1400 را به سبک فنگ شویی انجام دهیم تا همه سال انرژی های خوب در خانه جاری باشد.

بازسازی و تغییر دکوراسیون با نگاه فنگ شویی

فنگ شویی چیست؟

8 مرحله برای فنگ شویی در خانه

در این مطلب هشت نکته در مورد فنگ شویی آورده شده که به ایجاد جریان مثبت انرژی در خانه کمک می کند. طبق اصول فنگ شویی هر چیزی که وارد خانه می شود، انرژی دارد. هر وسیله ای که در خانه هست و همه اشیا و لوازم خانه، دارای انرژی هستند. با چیدمان وسایل اتاق ها و نگهداری صحیح از لوازم و یا حتی تمیز نگاه داشتن اثاثیه می توانید انرژی را به بهترین شکلی هدایت کنید تا بهترین ها در زندگی اتفاق بیفتد. حالا با هم شروع کنیم تا خانه تکانی 1400 زودتر تمام شود. قبل از شروع یک موزیک ملایم روشن کنید تا کارکردن راحت تر باشد. در بین کار هم می توانید برای خودتان جایزه در نظر بگیرید. آیا سفاش غذا از بیرون جایزه خوبی است؟

1- فنگ شویی در خانه تکانی و بی نظمی ها

از اولین اصول فنگ شویی، تمیز و منظم نگاه داشتن خانه است. خانه های نامرتب حس بدی ایجاد می کنند. وقتی همه جا درهم و برهم و پر از آشفتگی است، انرژی های خوب از بین می روند. هر چقدر خانه تمیزتر و مرتب تر باشد حس آرامش و صمیمت بیشتری بین اعضای خانواده به وجود می آید. انبوهی از کثیفی یا به هم ریختگی در کنارمام، سطح انرژی را پایین می آورد و افراد حس خستگی و کسالت پیدا می کنند. خب با کمک همه اعضای خانواده شروع کنید و سر و سامانی به این آشفتگی ها بدهید. برای داشتن یک فضای مثبت و آرامش بخش از درب خانه شروع کنید و به سمت مرکز خانه پیش بروید.

سرویس خانه‌تکانی ویژه عید نوروز

فنگ شویی لوازم منزل

2- فنگ شویی در خانه تکانی و ورودی منزل

درب ورودی دریچه ای به فضای داخل باز می کند.اولین چیزهایی که در ورود به منزل می بینید روی ذهن تان تاثیرگذار است. هر نوع بی نظمی، آشفتگی، کثیفی و … نباید در جلوی درب منزل دیده شود. این شامل درب حیاط هم هست. بسیاری از افراد تصور می کنند که تنها خانه تکانی فضای داخلی کافی است. واقعیت اینست که در اغلب شهرهای بزرگ، آپارتمان نشینی سبک زندگی مان شده و دیگر خبری از خانه های ویلایی و حیاط های شخصی در شهرهای بزرگ نیست.

فنگ شویی در خانه تکانی به شدت روی درب ورودی تاکید دارد. اگر لازم است درب را رنگ بزنید تا رنگ و روی تازه ای پیدا کند. یک پادری تمیز و شیک جلوی ورودی آپارتمان قرار دهید تا حس دعوت به داخل خانه را داشته باشد. اگر نور کافی دارید جلوی درب ورودی داخل منزل یا کنار درب از یک گلدان استفاده کنید. تی با نورهای مصنوعی هم می توانید از یک گیاه آپارتمانی نگهداری کنید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات خونه تکونی ویژه عید هم ارائه میده؟

3-ارتباط وسایل دور ریختنی و فنگ شویی

ظروف لب پر شده، لامپ های سوخته، لباس های لکه دار، وسایل برقی سوخته و ….. چقدر از این لوازم را در اطراف تان جمع کرده اید؟ اشیا شکسته، فرسوده و میوب سطح انرژی را پایین می آورند و نشاط را در فضا کاهش می دهند. فنگ شویی در خانه تکانی را با دور ریختن وسایل مستعمل و به درد نخور ادامه دهید. هر چقدر این لوزازم را از دسترس تان دور کنید، فضای بیشتری خواهید داشت که می تواند با وسایل جدیدتر و البته سالم، پر شود.

بعضی از ما حتی به اصول فنگ شویی هم نارو می زنیم یعنی جاروبرقی سوخته، لباس های قدیمی، بشقاب های لب پر شده را به جای دور انداختن در انباری، نگه می داریم. لازم است بدانید که این کار اصلا صحیح نیست. انباری جای لوازم دور ریختنی نیست.

مبل شویی در منزل مخصوص خانه تکانی

چیدمان منزل در سال جدید

4- تغییر چیدمان مبلمان در فنگ شویی

در برخی خانه ها مبلمان به دیوار چسبیده و یک قطعه فرش یا موکت پرز بلند در مرکز و فضای خالی بین مبلمان قرار داده شده. این ایده خوبی نیست و یک خلا V شکل در مرکز اتاق ایجاد می کند که انرژی را می گیرد. مبل ها و صندلی ها را طوری تنظیم کنید که از دیوار کمی فاصله داشته باشند. بهتر است حداقل یکی از پایه های مبل ها روی فرش باشد. به این ترتیب یک کانون گرمی و صمیمیت در مرکز خانه ایجاد می شود که افراد خانواده را به هم نزدیک تر می کند.

5- فنگ شویی در خانه تکانی و جادوی رنگ ها

رنگ ها انرژی دارند با استفاده از رنگ های قدرتمند، فضا را متحول کنید. از رنگ های جسورانه مثل قرمز و طیف رنگ های گرم برای لوازم دکوراتیو استفاده کنید. رنگ های سبز و بنفش حس اشرافی بودن و ثروت را القا می کند. اگر خیلی محتاط هستید می توانید رنگ دیوارها و سطوح بزرگ را تغییر ندهید ولی حداقل رنگ های متنوع را در وسایل دکوراتیو به کار بگیرید.

خشکشویی مبل در خانه چقدر زمان می برد؟

نظافت بهاری برای نوروز 1400

6- فنگ شویی در خانه تکانی و جذب عشق

نمی دانم این رسم فرد و تک بودن از کجا آمده است. مثلا گل شاخه ای را فرد می خریم. قاب عکس را تکی نصب می کنیم. یک مبل تک در گوشه ای از اتاق یا ….. . طبق اصول فنگ شویی(feng shui) با زوج کردن وسایل و لوازم دکوراتیو، عشق و خوشبختی هم وارد خانه می شود. به جای اینکه یک تابلوی نقاشی نصب کنید دو تابلوی کوچک تر را روی دیوار قرار دهید. حتی در اتاق خواب هم باید همه وسایل جفت باشد تا سطح انرژی مثبت بالاتر باشد.

7- فنگ شویی در آشپزخانه و جذب پول

در آموزه های فنگ شویی آشپزخانه با پول ارتباط مستقیم دارد. در واقع اگر همیشه آشپزخانه را تمیز و پاکیزه نگهدارید درهای رحمت و روزی به روی تان باز می شود. اجاق گاز را تمیز کنید فر و هود فراموش نشود. میز آشپزخانه را از وسایل اضافی خالی کنید. یک گلدان گل روی میز کلی انرژی خوب در فضا جاری می کند. کابینت ها را خالی کرده و وسایل را مرتب کنید. بشقاب های شکسته را دور بریزید. لوزم برقی خراب را تعمیر کنید و همه سطوح را برق بیندازید.

هنوز کار آشپزخانه تمام نشده، طبق اصول فنگ شویی در خانه مهم ترین قسمت آشپزخانه یعنی یخچال را فراموش نکنید. غذاهای فاسد و مانده را دو ربریزید. قفسه داروهای یخچال را تمیز کنید و داروهای تاریخ گذشته را روانه سططل آشغال کنید. داخل یخچال را با جوش شیرین تمیز کنید و چند دانه هل یا چوب دارچین و هر ماده معطر دیگری را در یخچال قرار دهید تا بوی یخچال را بگیرد.

8- فنگ شویی در خانه تکانی با شستن پنجره ها

پنجره ها چشم خانه هستند و نور و روشنایی را به خانه دعوت می کنند. در همه ایام سال پنجره ها را تمیز نگه دارید تا حس و حال خوبی داشته باشید. برای خانه تکانی نوروز اما لازم است تا به طور عمق پنجره ها را تمیز کنید. بیرون و داخل شیشه های پنجره، قاب پنجره دوجداره و دستگیره ها را تمیز کنید. اگر یراق آلات خراب شده حتما تعمیرات لازم را انجام دهید. آیا پنجره نیاز به رگلاژ دارد؟

خانه تکانی با فنگ شویی

سرویس ویژه خانه تکانی هوم سرویز

سرویس خانه تکانی ویژه نوروز در لیست خدمات هوم سرویز قرار گرفت. همین حالا با چند کلیک ساده می توانید درخواست خود را در اپ هوم سرویز ثبت کنید. همه کارهای خدماتی و نظافتی منزل در قالب یک پکیج کامل در اختیارتان قرار دهید. ما فکر همه چیز را کرده ایم. لیست جامع و کامل کارهایی که هر خانواده ای بدان نیاز دارد را در خدمات هوم سرویز پیدا خواهید کرد. استفاده از نیروهای متخصص و با تجربه، سرعت و دقت در کار، تضمین کیفیت خدمات و پشتیبانی حرفه ای بخشی از تلاش های ما برای جلب رضایت مشتری است. 

قبل از اینکه خیلی دیر بشه سرویس خونه تکونی عید هوم سرویز رو رزرو کنید

90002021

میدونستی که هوم سرویز، خدمات خونه تکونی ویژه عید هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا