نظافت و پذیرایی

سرویس خانه‌تکانی ویژه عید نوروز

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

معمولا دم عید که می‌شود در این سال‌های اخیر همه دست به دامان گوگل می‌شویم و کلیدواژه‌هایی مثل شرکت خدماتی، شرکت نظافتی، نیروی نظافتی، نیروی خدماتی، نیروی نظافتی آقا، نیروی نظافتی خانم، نیروی خدماتی آقا، نیروی خدماتی خانم، شرکت خدماتی در تهران، شرکت نظافتی در تهران، زمان خانه تکانی، شرکت نظافتی شرق تهران، شرکت نظافتی غرب تهران، شرکت نظافتی شمال تهران، قیمت نیروی نظافتی، برنامه ریزی برای خانه تکانی و … را جست‌و‌جو می‌کنیم، این قدر می‌گردیم تا بتوانیم چیزی پیدا کنیم، البته وقتی کار نظافتی داشته باشیم یکی از بهترین منابع اطرافیانمان هم هستند و معمولا همیشه کار‌های نظافتی در این دوران به یک معضل بزرگ تبدیل می‌شود اما نگران نباشید سرویس خانه تکانی هوم سرویز همه مشکلات را حل می کند.

سنت دیرین خانه تکانی

خانه تکانی یکی از بزرگ‌ترین رویداد‌های نظافتی جهان است که مختص فرهنگ ما ایرانیان است، با فلسفه‌ای زیبا که نماد دور ریختن زشتی‌ها و پلشتی‌ها و جایگزین کردن آن‌ها با زیبایی و پاکی‌ها و تازگی‌هاست. قدیم الایام دم سال نو که می‌شد کوزه‌های کهنه‌شان را می‌شکستند تا با کوزه‌های نو، با نزدیک‌ترین وسیله‌ای که دم دستشان بود، نو شدن را نزدیک‌تر از همیشه احساس کنند، حالا ما هم اگر همین خانه تکانی و نظافت و نو شدن را نداشته باشیم که حس نمی‌کنیم بهار تا چه اندازه نزدیکمان شده، چگونه تازه شویم؟ چگونه نو شویم؟ پس آماده شوید تا یک خانه تکانی تَر و تمیز و درجه یک داشته باشید ما هم برای داشتن یک خانه‌تکانی لذت‌بخش همراه تان هستیم.

نظافت منزل غرب تهران با کیفیت استثنایی

سرویس خانه تکانی

زمان خانه تکانی عید چه وقت است؟

حتی اگر نظافت منزل را روزانه یا هفتگی به طور کامل انجام می دهید هم باید نظافت سالیانه منزل را جدی بگیرید. تمیزکاری های روتین با خانه تکانی تفاوت دارد. این نظافت از آن دست کارهایی است که زمان مشخصی دارد و نمی توانید آن را به زمان دیگری موکول کنید. زمان خانه تکانی که از دست برود، انگار یک چیزی را گم کرده اید. به طور معمول بهمن و اسفند ماه زمان خوبی برای خونه تکونی عید است و برنامه ریزی برای خانه تکانی شروع می شود. هر چه به زمان روزهای پایان اسفند نزدیک می شویم تعداد درخواست کننده سرویس خونه تکونی هوم سرویز هم بیشتر می شود. برای اینکه کارها طبق زمان بندی مشخص انجام شود بهتر است از قبل برای نظافت عید نوروز و ثبت سفارش کارگر نظافتچی اقدام کنید.

خانه تکانی عید را از کجا شروع کنیم ؟

به طور کلی نظافت منزل از بالا به پایین است در واقع اول قسمت های بالاتر منزل تمیز می شود و سپس به کف خانه می رسیم. خانه تکانی را از کجا شروع کنیم ؟ از هر جایی می توانید کارهای نظافت عید نوروز را شروع کنید ولی حتما کف خانه و آشپزخانه را به روزهای آخر موکول کنید. طبق تجربه پیشنهاد می شود خانه تکانی اتاق خواب زودتر انجام دهید. مرتب کردن کمد لباس و تا کردن و شستشو و اتوی لباس ها وقت گیر است ولی می توانید زودتر این موارد را انجام دهید. روزهای آخر سرتان خیلی شلوغ می شود و مجالی برای نظافت عید نوروز و مرتب کردن کمد لباس و کمد دیواری نیست.

لیست کارهای خانه

برنامه برای خانه تکانی را زودتر شروع کنید تا وقت کافی برای نظافت عید نوروز داشته باشید. در یک کاغذ لیست کارهای خانه را به ترتیب اولویت یادداشت کنید و طبق برنامه تمیز کاری ها را انجام دهید. خانه تکانی اتاق خواب، سرویس های دستشویی و حمام، نظافت آشپزخانه، پذیرایی و 0000 جزء نظافت داخل منزل است ولی نظافت راه پله و مشاعات هم باید انجام شود. نظافت خانه هوم سرویز شامل نظافت داخل منزل و نظافت راه پله ها است. برای تمیزکاری های داخل خانه نظافتچی خانم مناسب تر است ولی کارگر آقا برای شستن دیوارها و راه پله ها همیشه کارایی بهتری دارد. برای اطلاع از هزینه نظافت راه پله به اپ هوم سرویز مراجعه کنید.

خانه تکانی عید

روش های خانه تکانی

به طور معمول دو شیوه برای نظافت عید نوروز وجود دارد. انتخاب یکی از این دو شیوه بستگی به خودتان دارد. اگر وقت کافی برای نظافت سالانه نداشته باشید این روش های خانه تکانی به کارتان نمی آید. در این صورت می توانید با همیاران ما تماس بگیرید و سرویس خونه تکونی هوم سرویز را سفارش دهید ولی اگر قصد دارید خودتان تمیزکاری ها را انجام دهید یکی از این دو روش را انتخاب کنید.

  • الف – تقسیم بندی کارهای خانه در چند روز

یکی از روش های مرسوم برای خونه تکونی عید اینست که کارها به بخش های کوچکتری تقسیم کنید و هر روز یک قسمت از کارها را انجام دهید. به این ترتیب می توانید با فشار کمتری تمیزکاری های سالانه عید را تمام کنید. البته روزهای زیادی صرف تمیزکاری می شود و کلی وقت برای انجام کار آن هم به تنهایی صرف می شود.

  • ب- انجام کارها در یک روز

یک شیوه متداول برای خونه تکونی هم کمک گرفتن از اعضای خانواده و انجام کارها در یک روز است. به این ترتیب همه افراد خانوار یک روز کامل را به تمیزکاری اختصاص می دهند و با کمک هم خانه را برق می اندازند. این شیوه از روش های خانه تکانی خسته کننده تر است و باید در زمان محدودی همه کارها را انجام داد.

ایده برای خانه تکانی

شرکت های نظافتی به خوبی از عهده خونه تکونی های عید بر می آیند ولی وقتی خودتان بخواهید لیست کارهای خانه را تهیه کنید و نظافت منزل را انجام دهید کمی اوضاع پیچیده می شود. گرفتن ایده برای خانه تکانی کارها را ساده تر می کند و می توانید با توجه به ایده مطرح شده، برنامه ریزی های شخصی خود را انجام دهید و نکات ریزتری را به آن اضافه کنید. پیشنهاداتی برای خونه تکونی عید آماده شده که شاید برای زوج های جوان تر ایده های خوبی داشته باشد و بتوانند از این نکات برای نظافت عید نوروز کمک بگیرند. این موارد فقط پیشنهاد هستند ولی قطعا کارها را ساده تر می کنند.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات خونه تکونی ویژه عید هم ارائه میده؟

زمان خانه تکانی عید

  • برای خانه تکانی زود دست به کار شوید

حالا اصراری هم وجود ندارد که حتما خانه‌تکانی در اسفند انجام شود، یا این که همه کار با هم انجام شود، خانه‌تکانی بی‌وقفه و عجله‌ای در روز‌های آخر سال همیشه یک معضل است، در آن روز‌های سال معمولا کار‌های بسیاری دارید که باید همه را با هم انجام دهید و این در هم پیچیدن کار‌ها باعث می‌شود که استرس زیادی بگیرید، استرس زیاد و نابه‌جا دشمن درست انجام دادن کار‌هاست و وقت و انرژی بسیاری از شما می‌گیرد که کامتان را در آخر سالی تلخ می‌کند.

  •  برای خانه تکانی برنامه‌ریزی کنید

البته الآن عده‌ای می‌گویند: «ای بابا ما توی این مملکت چیمون برنامه‌ریزی داره که خونه‌تکونیمون داشته باشه؟!» مملکت را نمی‌دانیم اما خانه شما و متعلقاتش، مملکتی است که شما فرمانروایش هستید پس در این‌جا لطف بفرمایید، برنامه‌ریزی کنید و برای برنامه‌تان هم نقشه راه بچینید که همه چیز در هم نپیچد. برنامه‌تان این گونه باشد که بر اساس میزان اهمیت مکان برای شما از جهات مختلف و بنا به اولویت به تمیزکاری آن نقاط بپردازید.

  • از کمک ها استفاده کنید

در جریان باشید که در برنامه‌ریزی‌هایتان سامانه خدمات منزل هوم سرویز و اپلیکیشنش هم می‌تواند در کنارتان باشد و به شما این اجازه را می‌دهند که بتوانید متناسب با برنامه‌ای که ریخته‌اید نسبت به استفاده از نیروی‌های خدماتی و نیروهای نظافتی این سامانه در راستای برنامه‌ای که برای نظافتتان در خانه‌تکانی ریخته‌اید در کنارتان باشند و شما را یاری دهند. برنامه‌ها هم پس و پیش نمی‌شود چون هوم سرویز حواسش به برنامه کاربرانش هست.

نظافت منزل در شمال تهران با بهترین کیفیت 

  • لازم نیست همه کار در فصل خانه تکانی صورت گیرد

معمولا این گونه است که افراد دم عید و خانه‌تکانی می‌خواهند روکش مبل‌هایشان را عوض کنند، پرده‌ها را عوض کنند، خانه را رنگ و نقاشی کنند، کابینت‌ها را تعمیر کنند و … خب چه خبر است؟ مگر قرار است دنیا تمام شود؟! برخی از این کار‌ها را می‌تواند بعد از عید هم انجام داد حتی شاید باورتان نشود اما موارد بسیاری دیده شده که خیلی از این کار‌ها را قبل از عید انجام نداده‌اند و هنوز زنده‌اند! شما هر زمان سال، هر وقت که حال کردید و اراده کردید بدون هیچ مشکلی می‌توانید با همین گوشی دم دستتان که هیچ وقت از خودتان جدایش نمی‌کنید حتی برای آینده سفارش هر کدام از این خدمات را که خواستید در اپلیکیشن هوم سرویز ثبت کنید و دیگر نگران این نباشید که بعد از عید یادتان برود، نشود یا … .

خانه تکانی سریع

  •  خانوادگی در خانه تکانی مشارکت کنید

عید فرصت خیلی مهمی برای این است که از زندگی خانوادگی لذت ببریم، از فرصت‌ها استفاده کنید و لذت ببرید، یکی از این فرصت‌ها هم فرصت تمیزکاری و خانه‌تکانی است، اگر آخر هفته‌های باقی مانده تا عید را برایش برنامه‌ریزی کنید و یک بخش از آن را به خانه‌تکانی و نظافت خانه‌تکانی اختصاص دهید مطمئن باشید که این جوری همه خانواده انگیزه پیدا می‌کنند که در نظافت کمک کنند و برای کار‌های بزرگ و سنگین هم می‌توانید از طریق سامانه خدمات منزل هوم سرویز درخواست نیروی نظافتی کنید.

  •  آشپزخانه آخرین محلی باشد که نظافت می‌کنید

آشپزخانه با توجه به ساختارش یکی از محل‌هایی است که بیش از همه در معرض کثیف شدن قرار دارد و به همان میزان هم نیازمند نظافت است از این رو تمیز کردن آشپزخانه را به عنوان یکی از آخرین مراحل نظافت و خانه تکانی در نظر بگیرید و با توجه به سختی کار حتما از یک نفر کمک بگیرید.در نظر داشته باشید که اگر آشپزخانه‌تان بزرگ است و نیازمند آن است که وسایل را جا‌به‌جا کنید و کار‌های سنگین دارید حتما از یک نیروی نظافتی خانم و یک نیروی نظافتی آقا استفاده کنید و به شکلی برنامه‌ریزی کنید که زمانی که وارد خانه‌تان شدند بتوانید حداکثر استفاده را از زمانی که در اختیار شما هستند ببرید البته در هوم سرویز این قابلیت هست که به میزان ساعتی که نیاز دارید نیروی نظافتی به کار گیرید و هزینه کم‌تری روی دستتان بماند.

نظافت عید نوروز با کارگر خانم و آقا

انجام کارهای نظافتی با تمیزکاری های عید نوروز تفاوت زیادی دارد. در خانه تکانی زیر فرش ها، دیوارها، داخل کمدها، سرویس ها، کابینت ها، لوازم آشپزخانه، لوسترها، شیشه ها ، پرده ها و …. همه قسمت ها زیر و رو می شود و برق می افتد. برای تمیزکاری های روتین شاید یک کارگر نظافتچی خانم بتواند کارها را انجام دهد ولی برای خانه تکانی های عید نوروز بهتر است از هم زمان از دو کارگر خانم و آقا کمک بگیرید. شستشوی دیوارها، شیشه ها و کارهای سنگین را کارگر آقا بهتر انجام می دهد و یک کارگر خانم هم می تواند اجاق گاز، یخچال و … دیگر لوازم منزل را برق بیندازد. شستشوی لباس ها و اتو کردن و کارهایی که احتیاج به ریزه کاری و دقت بیشتری دارد همیشه با کمک کارگر خانم بهتر و دقیق تر انجام می شود.

سرویس خونه تکونی هوم سرویز

در نهایت یادتان باشد که اصلا اگر حال هیچ کدام از کار‌های نظافتی خانه تکانی را ندارید هر وقت که اراده کردید نیروی نظافتی مورد نظرتان را از هوم سرویز سفارش دهید و راهنمایی‌شان کنید تا بتوانند به بهترین نحو خانه تکانی را انجام دهند واصلا هم حرص و جوش نخورید. توصیه اکید می شود که خانه تکانی را به هفته آخر موکول نکنید چون به سختی بتوانید کارگر نظافتچی پیدا کنید و گاهی مجبور به پرداخت رقم های سرسام آوری می شوید. سرویس خونه تکونی مخصوص خانواده های ساکن در تهران بزرگ است پس نگران دوری راه و اینها نباشید. ما در همه محله های تهران خدمات نظافت منزل را ارائه می کنیم. همیاران نظافتچی خانم و آقا در نزدیکی محله تان زندگی می کنند و آماده انجام خانه تکانی سریع هستند. 

برای ثبت سفارش سرویس خونه تکونی ویژه عید با هوم سرویز تماس بگیرید.

90002021

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا