نظافت و پذیرایی

راهنمای انتخاب شرکت نظافتی خوب

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

یکی از سوالاتی که همیشه وجود دارد آن است که برای انتخاب یک شرکت نظافتی خوب باید چه ویژگی‌هایی را در نظر گرفت؟ ملاک انتخاب شرکت خدماتی نظافتی خوب کدام است؟ اما نکته‌ای که همیشه وجود دارد آن است که معمولا وقتی با شرکت‌های نظافتی تماس می‌گیریم یا در گوگل کلید واژه‌هایی مثل شرکت نظافتی در تهران، شرکت نظافتی غرب تهران، شرکت نظافتی  شرق تهران، شرکت نظافتی شمال تهران، شرکت خدماتی نظافتی در تهران،  شرکت خدمات منزل تهران و خدمات نظافت آنلاین را جست‌وجو می‌کنیم همیشه این مشکل وجود دارد که با پیشنهاد‌های زیادی رو‌به‌رو می‌شویم. پیشنهاد‌هایی که نمی‌دانیم کدام را انتخاب کنیم!

انتخاب شرکت نظافتی خوب در تهران

پیدا کردن یک شرکت نظافتی خوب وقتی همه ادعای خوب بودن را دارند کار ساده ای نیست. صدها آگهی شرکت خدماتی و نظافتی در اینترنت وجود دارد که هر کدام خدمات خاصی را ارائه می دهند. استفاده از سرویس خدمات نظافت آنلاین و درخواست نظافتچی برای تمیز کردن منزل قلق خاصی دارد. به همین سادگی نمی توانید از لیست شرکت های نظافتی یکی را انتخاب کنید. در گذشته  از طریق دوستان و آشنایان و خانواده، اطلاعات لازم به دست می آمد و اغلب کارگرهای خوب به بقیه فامیل معرفی می شدند ولی این روزها شرکت خدماتی نظافتی کار اعزام کارگر منزل را به عهده دارد.

شرکت خدماتی نظافتی

زمانی که هیچ  اطلاعاتی نداشته باشید، چگونه شرکت خدماتی مورد نظرمان را انتخاب کنید؟ در میان انبوه شرکت‌های نظافتی یا شرکت‌های خدماتی که نیروی نظافتی آقا یا نیروی نظافتی خانم در اختیار ما قرار می‌دهند چگونه می‌توان شرکت برتر را انتخاب کرد؟ شرکت خدماتی و نظافتی هوم سرویز معیارهای انتخاب یک شرکت نظافتی خوب را معرفی می کند با ما همراه باشید.

پیشنهاد مطالعه:بهترین شرکت های خدماتی نظافتی چه ویژگی هایی دارند؟

شرکت نظافتی خوب در شمال تهران

چگونه شرکت نظافتی خوب را انتخاب کنیم؟

قبل از هر چیز اعتبار شرکت نظافتی را بررسی کنید. شرکت های بی نام و نشان یا فصلی، صلاحیت اعزام کارگر نظافتچی را ندارد. در صورتی که از شرکت خدماتی و نظافتی بی اعتبار  برای تمیز کردن منزل کمک می گیرد، منتظر تبعات ناخوشایند آن هم باشید. نظرات کاربران در مورد شرکت نظافتی خوب همیشه مثبت است. کسانی که قبلا از سرویس خدمات نظافتی منزل استفاده کرده اند، معمولا بازخورد خود را می نویسند که اطلاعات زیادی به همراه دارد.

  • لیست شرکتهای خدماتی نظافتی تهران

از لیست شرکت های خدماتی، آن شرکتی که خدمات جامع تری ارائه می دهد را انتخاب کنید. به این ترتیب می توانید برای همه کارهای منزل از خدمات شرکت نظافتی خوب استفاده کنید. تمیز کردن داخل منزل شامل نظافت حمام و سرویس بهداشتی و شستن دیوارها هم می شود. سرویس نظافت راه پله و مشاعات هم شامل نظافت پارکینگ، پشت بام و حتی آسانسور است. خدمان نظافت آنلاین هوم سرویز برای تمیز کردن منزل همیشه خانم نظافتچی را درب منزل اعزام می کند ولی شستن دیوارها در خانه تکانی عید به عهده کارگر آقا می باشد.

  • سهولت ثبت سفارش در شرکت خدماتی

اولین ارتباط شما با یک شرکت خدماتی، درخواست خدمات از آن است، هر چه بتوان این درخواست را راحت‌تر و بی‌دردسرتر ثبت کرد یعنی آن شرکت برای مشتری‌اش ارزش بیش‌تری قائل شده است. شرکت نظافتی خوب پروسه درخواست سرویس را برای مشتری‌اش راحت می‌کند زیرا اولین مرحله از ارائه خدمات با ثبت سفارش آن آغاز می‌شود. این نکته مثبتی است و نوید خدمات بهتر در مراحل بعدی را می‌دهد. اپلیکیشن و سامانه خدمات منزل هوم سرویز  یکی از راحت‌ترین شیوه‌های درخواست سرویس را برای کاربرانشان تدارک دیده‌اند. تنها با چند کلیک ساده می توانید از صدها سرویس خدماتی هوم سرویز استفاده کنید.

  • تضمین کیفیت خدمات

یک شرکت نظافتی خوب همیشه کیفیت خدمات را تضمین می کند. مبلغی که برای دستمزد کارگر می پردازید برای تمیز کردن کنزل با کیفیت بسیار خوب است پس حق دارید که توقع بهترین سرویس را از شرکت نظافتی خوب داشته باشید. هوم سرویز کیفیت کاری و اخلاقی همیاران را تضمین می کند. همه همیاران پس از گذراندن پروسه ای دشوار توانسته اند اعتماد ما را جلب کنند. برای استخدام در سرویس خدمات منزل، پس از بررسی مدارک هویتی و اخلاقی متقاضی، کلاس های آماده سازی و رفتار با مشتری هم برگزار می شود. 

  • پشتیبانی مناسب شرکت نظافتی خوب

پشتیبانی مناسب یکی از مسائل مهم در گرفتن نیروی نظافتی یا نیروی خدماتی است، به این مسئله دقت کنید که پشتیبانی باید در تمام مراحل دریافت یک خدمت همراه شما باشد و شما را در گرفتن خدمت بهتر یاری کند. شما باید هر زمان که می‌خواهید بتوانید با پشتیبانی تماس بگیرید یا از آن بخواهید که با شما تماس بگیرد. در صورت پیش آمدن اختلاف بین شما و نیروی نظافتی، پشتیبانی نیروی نظافتی باید مسئله را حل کند یا در صورتی که به هر دلیل نیروی خدماتی دیر می‌رسد یا مشکلی وجود دارد شما را از آن مشکل با خبر کند، از هدر رفت وقت و هزینه شما جلوگیری کند.

پیشنهاد مطالعه:انتخاب بهترین شرکت نظافتی در تهران

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نظافت داخل منزل یا محل کار هم ارائه میده؟

در سامانه آنلاین و همچنین اپلیکیشن هوم سرویز این امکان وجود دارد که از اولین مراحل تا پایان دریافت خدمات با پشتیبان همراه باشید و از بروز مشکل جلوگیری شود یا مشکلات پیش آمده هر چه سریع‌تر حل شود، پشتیبانی آنلاین موجب جلب اعتماد بیشتری می شود و بسیاری از مشکلات را حل می کند.

شرکت نظافتی خوب غرب تهرانشرکت نظافتی خوب
  • قیمت‌های شفاف شرکت نظافتی خوب

همیشه در دریافت خدمات، قیمت  یک مسئله مهم است، قیمت‌گذاری اگر شفاف و منطقی نباشد هم خدمات‌گیرنده ناراضی است و هم خدمات‌دهنده همیشه فکر می‌کند که حقش را نگرفته است. در روش سنتی معمولا روال کار این است که شرکت‌های نظافتی سعی می‌کنند از دادن قیمت شفاف خودداری کنند. دلیل این شفاف نکردن قیمت در شرکت‌های سنتی هم آن است که می‌خواهند بعدا با توجه به وضعیت مشتری هر قیمتی که می‌توانند حتی به ناحق از او دریافت کنند.

  • فراگیر بودن محدوده خدمات نظافتی

گستره فعالیت شرکت نظافتی خوب فراگیرتر از محله شماست. در لیست شرکت های خدماتی ، تعداد معدودی از آن ها خدمات خود را در سطح تهران ارائه می دهند. گستره کاری بسیاری از شرکت ها خیلی محدودتر است. نظافت منزل غرب تهران، نظافت منزل شمال تهران، نظافت منزل شرق تهران و نظافت منزل جنوب تهران همگی در حوزه کاری همیاران هوم سرویز قرار دارد. ما در همه محله های تهران حضور داریم.

  •  رضایت‌سنجی بعد از ارائه خدمات نظافتی

معمولا در شرکت‌های نظافتی سنتی این یک رویه بود که وقتی کار را انجام دادند و پول را گرفتند حتی اگر شما ناراضی هم بودید سراغی نمی‌گیرند و سعی می‌کنند که در افق محو شوند. نکته این جاست که روزگاران این نگاه به مشتری گذشته و بعد از این که خدمتی ارائه شد باید سنجیده شود که اصلا مشتری از آن خدمت راضی بوده یا نه و اگر راضی نبوده چرا نبوده است؟! رضایت‌سنجی مشتری باعث می‌شود که هم مشتری احساس خوبی از این که از آن شرکت خدمات نظافتی دریافت کرده است داشته باشد و هم این که مشخص شود که حتی اگر نقصانی وجود داشته آن مجموعه به دنبال آن است که آن نقص یا نقص‌ها را برطرف کند.

بهترین شرکت خدماتی نظافتی در تهران

  یک شرکت نظافتی خوب در همه ایام سال فعالیت دارد. اطلاع رسانی شفاف از قیمت ها، حضور پر رنگ در همه محله ها و کیفیت خدمات عالی از بارزترین نشانه های شرکت خدماتی نظافتی است که می تواند انتخاب را ساده تر کند. به نظرتان از لیست شرکت های نظافتی کدامیک این مشخصات را دارد؟

پیشنهاد مطالعه: هزینه نظافت راه پله در تهران چقدر است؟

شرکت خدماتی خوبشرکت نظافتی خوب
  • شرکت خدماتی نظافتی شمال تهران

شما در هوم سرویز قبل از درخواست خدمت می‌توانید قیمت آن را ببینید و با توجه به قیمت نسبت به سفارش اقدام کنید. اگر در حین ارائه خدمت با توجه به حجم کار لازم بود که هزینه بیش‌تری پرداخت کنید یا حتی اختلافی بر سر قیمت پیش آمد هم می‌توانید با همراهی پشتیبانی از بروز هر گونه مشکل جلوگیری کنید. نظافت منزل شمال تهران بهترین سرویس های خدماتی نظافتی را به ساکنین منطقه ارائه می دهد.

  • شرکت خدماتی نظافتی غرب تهران

رضایت شما مهم ترین امر در شرکت نظافت غرب تهران است. ما با انجام امور نظافتی منزل و ارائه خدمات با کیفیت توانسته ایم رضایت صددرصدی در همه سفارش ها را کسب کنیم. در سامانه آنلاین خدمات منزل هوم سرویز نه‌تنها سیستم رضایت‌سنجی وجود دارد بلکه هر کاربر می‌تواند به نیروی خدماتی‌ای که به او خدمت ارائه کرده امتیاز دهد و شما می‌توانید بر مبنای همین امتیازات نسبت به انتخاب نیروی خدماتی خدمت بعدی خود اقدام کنید. 

  • شرکت خدماتی نظافتی شرق تهران

شرکت نظافت شرق تهران هوم سرویز ارائه دهنده صدها سرویس خدماتی نظافتی در تهران است. اینجا یک شرکت معتبر است که ساکنین محل آن را به دوستان خود توصیه می کنند. نظافت منزل شرق تهران با هماهنگی قبلی حتی در ایام تعطیلات هم انجام می شود. برای اطلاع از قیمت ها و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید. کیفیت را با حرفه ای های نظافت منزل تجربه کنید.

  • شرکت خدماتی نظافتی مرکز تهران

تراکم ساختمان های مرکز تهران موجب شده تا درخواست سرویس خدماتی نظافتی در این منطقه بیش از دیگر مناطق باشد. شرکت نظافتی خوب هوم سرویز علاوه بر سرویس های نظافت منزل، نظافت ساختمان های اداری و تجاری را نیز بر عهده دارد. شرکت هایی که مایل به استفاده از خدمات نظافت ماهانه هستند می توانند برنامه ریزی دقیق کاری را با بهترین نظافتچی تجربه کنند. برای هماهنگی و اعزام کارگر منزل با ما تماس بگیرید.

شرکت نظافتی خوبشرکت نظافتی خوب
  • شرکت خدماتی نظافتی جنوب تهران

اگر می خواهید خانه تکانی را با آرامش انجام دهید حتما سفارش خود را چند روز قبل ثبت کنید. روزهای آخر سال درخواست کارگر منزل خیلی زیادتر می شود ولی نظافت منزل جنوب تهران امکان رزرو از روزهای قبل را دارد. با هماهنگی قبلی برنامه ریزی ها منظم تر خواهد شد. لازم به ذکر است که در هنگام مراجعه نظافتچی خانم، حضور یک خانم صاحبکار در منزل اعزامی است.

تکرار تجربه های خوب با شرکت نظافتی خوب

  • آیا از خدمات ارائه شده شرکت خدماتی رضایت دارید؟
  • آیا کار تمیز کردن منزل طبق دلخواه تان انجام شده است؟
  • آیا از کارگر نظافتچی اعزام شده و نحوه کار او رضایت دارید؟
  • آیا مایل هستید باز هم از خدمات این شرکت نظافتی خوب استفاده کنید؟

به نظر می رسد ساده ترین راه تکرار تجربه های خوب قبلی باشد. در واقع اگر از کیفیت خدمات نظافت منزل رضایت کامل دارید، بهتر است برای نوبت های بعدی هم با همین شرکت نظافتی خوب تماس بگیرید و هماهنگی های لازم را انجام دهید. حتی اگر مایلید می توانید تقاضا کنید تا همیار قبلی برای تمیز کردن منزل مراجعه کند.

این توصیه ها را جدی بگیرید

شرکت نظافتی خوب خدمات خوبی هم ارائه می دهد. بدیهی است که از ثبت سفارش در این سامانه احساس خوبی داشته باشید ولی فراموش نکنید سفارش های شخصی و خارج از سامانه، تحت پوشش تضمین هوم سویز قرار ندارند. طبق تجارب قبلی بهتر است سفارش های خود را از طریق همین سامانه پیگیری کنید.

برای اطلاع از تعرفه نظافت منزل و ثبت سفارش رایگان از اپ هوم سرویز استفاده کنید

90002021

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نظافت داخل منزل یا محل کار هم ارائه میده؟

 

یک دیدگاه

  1. واقعا خوب بود ،، البته دوباره باید بررسیش کنم

    سایت جالبی دارید لینکتونو برای چندتا از دوستام فرستادم بدردشون میخوره ،، ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا