نظافت و پذیرایی

خدمات قالیشویی مکانیزه با دستگاه قالیشویی تمام اتوماتیک

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

بازار خدمات قالیشویی همیشه داغ است ولی هر چه به روزهای پایان سال نزدیک تر می شویم تب شستشوی فرش در قالیشویی بیشتر می شود. شاغل بودن زوجین دیگر وقتی برای رسیدگی به امور نظافتی باقی نمی گذارد از طرفی آپارتمان نشینی با شستشوی فرش به شیوه های سنتی در خانه ها منافات دارد. از همه اینها که بگذریم ورود دستگاه قالیشویی تمام اتوماتیک در این حرفه است.

قالیشویی مکانیزه هم سرعت کار را بالا برده و هم امکان شستشوی بهتر قالی های نفیس و لکه بری را فراهم کرده است. مکانیزه شدن قالیشویی ها یک امتیاز بزرگ در شستشوی فرش و قالی است. قالیشویی امروزه یک تخصص است و نمی توان انواع قالی را به یک شیوه شستشو داد.

خدمات قالیشویی مکانیزه چیست؟

این روزها بهترین قالیشویی تهران از دستگاه قالیشویی تمام اتوماتیک و یا ماشین های شستشوی فرش استفاده می کند. قالیشویی اتوماتیک بخشی از امکانات یک قالیشویی خوب است که با تکتولوژی روز دنیا خدمات قالیشویی را ارائه می دهد. این روزها شستن فرش در حیاط با آب فراوان و پودر تقریبا منسوخ شده است. شستشوی فرش در قالیشویی تفاوت زیادی با قالیشویی در منزل دارد. در قالیشویی تهران، خدمات قالیشویی توسط دستگاه های پیشرفته و با دقت بیشتری انجام می شود. دستگاه قالیشویی تمام اتوماتیک همه کارهای شستشو، آبکشی و خشک کردن را بر عهده دارد.

پیشنهاد مطالعه: شستشوی فرش در قالیشویی خوب تهران

بهترین قالیشویی تهران مجهز با فناوری پیشرفته است. نرخ قالیشویی با توجه به خدماتی که ارائه می دهد متفاوت است. برخی از تجهیزات قالیشویی مکانیزه عبارتند از: دستگاه های شستشوی تمام اتوماتیک ، دستگاه های شستشوی پرتابل ، خشک کن حرارتی ، ابگیرهای لوله ای ، انواع گردگیر و خاک گیر ،پتوشو های صنعتی، دستگاه رولر بار و ترولی و….

نرخ خدمات قالیشویی

نرخ قالیشویی در قالیشویی قیمت مناسب تهران

قیمت قالیشویی در تهران با توجه به اندازه فرش و جنس ان مشخص می شود. در واقع هر چه فرش نفیس تر و بزرگ تر باشد باید بهای بیشتری برای شستشوی فرش در قالیشویی بپردازد. اندازه فرش به متر مربع محاسبه می شود ولی جنس فرش مربوط به الیاف و تار و پود آن است. مثلا خدمات قالیشویی برای فرش ها و قالیچه های دستباف و ابریشمی و گل ابریشم بیشتر از نرخ قالیشویی فرش ماشینی است. اگر قالیچه تیاز به ترمیم یا ریشه زنی داشته باشد هم می توانید همراه با شستشوی فرش در قالیشویی از خرمات تعمیر فرش هم استفاده کنید. قالیشویی ارزان قیمت هوم سرویز با دستگاه قالیشویی تمام اتوماتیک صفر تا صد تمیزکاری و لکه بری فرش های نفیس را انجام می دهد.

پیشنهاد مطالعه: قیمت قالیشویی و خدمات قالیشویی در تهران چقدر است؟

هوم سرویز بهترین قالیشویی در تهران

قالیشویی قیمت مناسب تهران که در همه مناطق فعالیت دارد را می شناسید؟ هوم سرویز خدمات قالیشویی خوب در غرب تهران و قالیشویی شرق تهران را بر عهده دارد. در هر منطقه ای که زندگی می کنید می توانید درخواست خدمات قالیشویی را در سامانه هوم سرویز ثبت کنید. همیاران ما با هماهنگی قبلی برای بردن فرش ها درب منزل حاضر می شوند. نرخ قالیشویی با رویت فرش اعلام می شود. قبل از بردن فرش ها به قالیشویی مکانیزه، بررسی های لازم انجام می شود. جنس فرش، متراژ فرش، وجود آسیب احتمالی و غیره در پیش فاکتور قید می شود. مشخصات مشتری روی فرش برچسب زنی شده و حمل قالی به بهترین قالیشویی تهران انجام می شود.

قیمت قالیشویی هوم سرویز

نرم افزار قالیشویی بهترین راهکار برای محاسبه قیمت خدمات قالیشویی است. برای اطلاع از نرخ قالیشویی در تهران کافی است نگاهی به اپلیکیشن هوم سرویز داشته باشید. آخرین تغییرات قیمت قالیشویی تهران در سامانه خدمات هوم سرویز به روز رسانی شده است. خدمات قالیشویی مکانیزه با نرخ مناسب را از ما بخواهید. قیمت قالیشویی در تهران به صورت شفاف در اپلیکیشن هوم سرویز اطلاع رسانی شده است. شستشوی فرش در قالیشویی با دستگاه قالیشویی تمام اتوماتیک و زیر نظر اساتید فرش انجام می شود. همه مناطق تهران بزرگ در حوزه کاری خدمات قالیشویی هوم سرویز قرار دارد.

نرخ قالیشویی و خدمات قالیشویی

میدونستی که هوم سرویز، خدمات قالیشویی هم ارائه میده؟

قالیشویی با کیفیت شرق تهران

اگر در شرق تهران زندگی می کنید و به دنبال یک قالیشویی قیمت مناسب هستید با ما تماس بگیرید. خدمات قالیشویی با کیفیت تهران شامل قالیشویی مکانیزه و ترمیم آسیب فرش است. ما با افراد متخصص در زمینه فرش کار می کنیم و بهترین خدمات قالیشویی شرق تهران را برای ساکنین محل در نظر گرفتیم. هوم سرویز قالیشویی خوب در شرق تهران است که رضایت صد درصدی مشتریان را در طی سالها به دست آورده است.

خدمات قالیشویی در شمال تهران

آیا با جستجوی قالیشویی خوب در شمال تهران به این مطلب رسیده اید؟ قالیشویی اتوماتیک تنها جایی است که می توانید با خیال راحت فرش های رنگ روشن و نفیس خود را به آن بسپارید. حرفه ای ها با دستگاه قالیشویی تمام اتوماتیک و با در نظر گرفتن جنس قالی، دمای آب و شوینده مناسب قادرند همه آلودکی های فرش را در قالیشویی شمال تهران از بین ببرند. کارهای شستشوی فرش در قالیشویی را با خیال راحت به اهل فن بسپارید و طبق زمان بندی فرش ها را لول شده تحوریل بگیرید.

قالیشویی خوب در غرب تهران

بهترین قالیشویی در تهران تجربه ای متفاوت از پاکیزگی را به شما هدیه می کند. ما قالیشویی خوب در تهران هستیم که خدمات قالیشویی غرب تهران را برای ساکنین منطقه با شرایط استثنایی عرضه می کنیم. کیفیت خدمات شستشو، استفاده از شوینده های مناسب و دستگاه قالیشویی تمام اتوماتیک بخشی از خدمات هوم سرویز برای خانواده های تهرانی است که درخواست خود را در سامانه هوم سرویز ثبت کرده اند. نرخ قالیشویی در منزل و شستشوی فرش در قالیشویی طبق تعرفه مشخص اطلاع رسانی شده است.

نرخ خدمات قالیشویی جنوب تهران

ساکنین منطقه می توانند تجربه ای متفاوت از قالیشویی خوب در جنوب تهران را با نرم افزار قالیشویی داشته باشند. تنها با یک تماس هماهنگی جهت حمل و شستشوی فرش در قالیشویی انجام می شود. قالیشویی قیمت مناسب تهران در خدمت اهالی منطقه است. اگر به دنبال قالیشویی با کیفیت در جنوب تهران هستید با ما تماس بگیرید. اگر قالیشویی ارزان قیمت با خدمات قالیشویی مکانیزه را می خواهید با ما تماس بگیرید. برای اطلاع از قیمت قالیشویی در تهران با ما تماس بگیرید.

خدمات قالیشویی قیمت مناسب

قالیشویی سنتی دیرین در پایان سال

 تا بجنبید سال تمام شده . عید در راه است و بوی خانه‌تکانی از هر پنجره‌ای به مشام می‌رسد. الان وقت آن است که مرد منزل به فکر پیدا کردن یک شرکت ارائه دهنده خدمات قالیشویی خوب باشد که کار قالیشویی را به آن سپرده و جان خود را از خرده فرمایشات کلان خانم خانه نجات دهد.

در این مطلب با موضوع قالیشویی و شستن فرش‌ها و موکت‌های منزل، روش‌ها و مزیت‌های سپردن این کار به دیگران و خدمات قالیشویی ، همراه باشید.  اسفند ماهی است که فقط کافی است سرت را بلند کنی و انواع و اقسام فرش‌ها و موکت‌هایی که شسته شده و زنگار سال جاری از آن‌ها زدوده شده را ببینی اما در این میان هستند خانواده‌هایی که نه مکان شستشوی فرش و موکت و قالیچه و نه وقتش را دارند. خیلی‌ها هم حوصله‌اش را ندارند و به شدت از این کار فرار می‌کنند.

خدمات قالیشویی مکانیزه هوم سرویز

خدمات قالیشویی برای شستن فرش‌ها، قالیچه‌ها و موکت‌ها

در روش‌های سنتی قالیشویی فرش‌ها به حیاط یا پشت بام برده می‌شد و با انواع مواد شوینده به جان فرش‌های بیچاره می‌افتادند. اما امروزه با رشد قارچ‌گونه آپارتمان‌ها و برج‌ها در سطح شهر، دیگر نمی‌توان با خیال راحت به قالیشویی و شستن فرش‌ها به شیوه قدیم پرداخت چرا که قبلا حیاطی بود و آزادی در عملی. اما در این زمانه، زندگی آپارتمانی به شما اجازه این کار را نمی‌دهد و اگر هم بتوانید این کار را در پشت بام آپارتمانتان انجام دهید، وقت و توانش را ندارید. علاوه بر این‌ها قالیشویی‌هایی که وجود دارند هم خدمات خوبی ارائه می‌کنند و شما می‌توانید بدون دادن زحمت به جسم و جانتان این کار را به آن‌ها بسپارید.

فرض را بر این می‌گذاریم که مرد خانه، گیر خانم خانه نیفتد و بتواند وی را راضی کند که به جای افتادن به جان فرش‌ها و موکت‌ها در پشت بام یا حیاط کوچک آپارتمان، آن‌ها را به قالیشویی بسپارد. اما تازه دغدغه بعدی‌ برای زوجین شروع می‌شود، آن هم پیدا کردن یک قالیشویی خوب و با تجربه است که خانم خانه را راضی کند و ایشان تا سال بعد از بد شسته شدن فرش‌ها و لکه‌های به جا مانده در آن که تنها با چشم مسلح قابل دید است! گله و شکایتی نکند.

خدمات قالیشویی اتوماتیک

نکته اینجاست که با نزدیک شدن سال نو، در سطح شهر انواع و اقسام تبلیغات مربوط به قالیشویی و فرش‌شویی و مبلمان و موکت و …. که لول می‌برند و لول می‌آورند را می‌بینید. این که کدام بهتر باشد، بسته به کیفیت انجام کار، کار بلدی کارکنان، دستگاه‌ها و تجهیزات به روز و مدرنی است که خیال شما را از بابت تمیزی و کیفیت کار آسوده کرده و همچنین به فرش‌ها و قالیچه‌های منزلتان آسیبی وارد نشود.

در قالیشویی‌های امروزی شما با انواع دستگاه‌های پیشرفته‌ای روبه‌رو هستید که با تکنولوژی‌های خود، به راحتی کار شست‌و‌شوی فرش‌ها و قالیچه‌های شما را انجام می‌دهند. غبارگیری مکانیکی قبل از کار شستشو، دستگاه‌های تمام اتوماتیک شست‌و‌شو، دستگاه شست‌و‌شوی ریلی، دستگاه‌های آبگیر فرش، گرمخانه یا خشک‌کن حرارتی، از تجهیزاتی است که قالیشویی‌ها در اختیار می‌گیرند تا کار شما را با بهترین کیفیت انجام دهند.

 خدمات قالیشویی هوم سرویز

شست‌و‌شوی فرش و موکت با استفاده از خدمات هوم سرویز تضمین‌کننده کیفیت و سلامت فرش شماست. افراد مجرب و آموزش‌دیده در مدرن‌ترین قالیشویی، اقدام به شست‌و‌شو با رعایت موارد مذهبی و اسلامی می‌کنند. ارائه خدمات قالیشویی به شهروندان در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران بزرگ. برای اطلاع از قیمت خدمات قالیشویی مکانیزه با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا