نظافت و پذیرایی

خشکشویی مبلمان در منزل ویژه خانه تکانی

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

مبل ها مورد استفاده مداوم روزانه هستند و در معرض آلودگی های زیادی قرار دارند. همین حالا به مبلمان نگاهی داشته باشید آیا لکه های کوچک و بزرگ روی مبل ها را می بینید؟ حتی اگر ظاهر رویه مبلمان هم تمیز باشد با کثیفی و آلودگی های بافت و درون اسفنج ها چه می کنید؟ به طور معمول مبلمان نیاز به شستشوی سالیانه دارند. سرویس خشکشویی مبلمان با شروع خانه تکانی های نوروزی بیشتر درخواست می شد.

شستن مبل در خانه تکاتی

عمو نوروز نیامده، بوی شست‌و‌شو و تمیزی از در و دیوار شهرها و روستاها آویزان است و اهل منزل به شدت در تکاپوی تکاندن خانه از غبار سال قبل! امروزه مبلمان هم جزو اساسی‌ترین وسایل منزل به حساب می‌آید که این دم عیدی باید زنگار از چهره‌اش زدوده شود. مبلمان‌ها یا دارای تشک‌هایی هستند که از بدنه جدا شده و دارای روکش زیپ‌داری است که به راحتی این روکش قابل شستشو است، یا مبلمان‌هایی که نمی‌توان تشک‌های آن را جدا و روکشش را شست. برای این دست مبلمان‌هایی که بدون تشک هستند یا تشک چسبیده به بدنه دارند و قابلیت جدا کردن اجزای مبل و شستن آن‌ها وجود ندارد، بهترین راه حل خشکشویی مبلمان است. سرویس خشکشویی مبل هوم سرویز از سرویس های پرطرفدار مشتریان محسوب می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با هوم سرویز تماس بگیرید 

  90002021

خشکشویی مبل چرمی

خشکشویی مبلمان در منزل

مبل شویی در تهران شکل و شمایل دیگری پیدا کرده است. دیگر شستشو به شیوه های قدیمی چندان مرسوم نیست. این روزها شرکت های خدماتی- نظافتی از دستگاه مبل شور برای خشکشویی مبل در منزل استفاده می کنند. به این ترتیب نیازی به حمل مبلمان به کارخانه برای شستشو نیست بلکه همه کارهای نظاتفی و تمیز کاری مبل ها در محل انجام می شود. خشکشویی مبل در محل راهی ساده برای نظافت مبل ها و تمیز کردن لکه های روی مبلمان است که در زمان بسیار کوتاه تری انجام می شود.

شستن مبل در محل 

انواع مبلمان چوبی، استیل، پارچه ای و … با متریال مختلف تولید می شود. دستگاه مبل شور قادر به شستن همه نوع مبلمانی است اما تنها بخش های پارچه ای و اسفنج های مبل در سرویس شستشوی مبل در تهران و خشکشویی مبلمان با دستگاه مبل شور تمیز می شوند. قسمت های چوبی یا پایه های فلزی با دست تمیز می شود. طریقه شستن مبل با دستگاه مبل شور بسیار ساده و راحت است.

پیشنهاد مطالعه: هزینه شستشوی مبل در منزل با دستگاه مبل شور

شستشوی مبل در تهران

شستشوی مبل در تهران شامل خشکشویی مبلمان پارچه ای، فوم، چرمی، استیل و … با استفاده از دستگاه مبل شور در محل است. سرویس شستشوی مبل در محل در روزهای پایان سال درخواست کننده های بیشتری دارد. خانه تکانی و شستشوی مبل سالیانه علت اصلی افزایش تقاضا در پایان سال است. روش خشکشویی مبل بهترین شیوه برای حفظ کیفیت رویه و اسکلت مبلمان است.

شستشوی مبل در محل

خشکشویی مبلمان و شستشوی مبل در محل تنها مخصوص مبلمان پارچه ای و چرمی نیست. خشکشویی تشک خوشخواب، خشکشویی پشتی های سنتی، خشکشویی مبل و موکت چسبان از سرویس هایی است که اغلب به همراه شستشوی مبل در محل درخواست می شود.

خشکشویی مبل با شوینده مناسب

خشکشویی مبل با شوینده مناسب

برای شستشوی مبل ها و خشکشویی مبلمان می بایست از شوینده مناسب و شامپوی مخصوص مبل شویی استفاده کرد. شامپوی مصرفی در دستگاه مبل شور نقش مهمی در پاک کنندگی و حفظ بافت پارچه دارد. نوع شامپو روی قیمت خشکشویی مبل تاثیر دارد بنابر این قبل از خشکشویی مبلمان از همیار راهنمایی لازم در مورد شوینده را دریافت خواهید کرد.

روش شستشوی مبل پارچه ای

پارچه های رو مبلی از جنس متفاوتی هستند برخی از پارچه ها حساسیت بیشتری دارد. شستشوی مبلمان رنگ روشن با پارچه ظریف نیاز به دقت بیشتری دارد. از طرفی مبلمان رنگ روشن خیلی بیشتر لکه ها و آلودگی ها را نشان می دهند و نیاز به شستشوی بیشتری دارند. شستشوی با آب مناسب مبلمان رنگ روشن و حساس نیست. خشکشویی مبلمان بهترین طریقه شستم مبل است که موجب کدر شدن پارچه رنگ روشن مبلمان نمی شود و کیفیت رویه مبل را به خوبی حفظ می کند.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات خشک شویی مبل هم ارائه میده؟

شستشوی مبل چرمی و از بین بردن لکه ها

نگران لکه های چربی، مواد غذایی، جوهر و … روی مبلمان چربی نباشید. خشکشویی مبلمان با دستگاه مبل شور همه لکه های قدیمی و سر سخت روی مبلمان چرمی و پارچه ای را به خوبی از بین می برد. بسیاری از لکه ها در شستشوی مبل چرمی از بین می روند ولی برای لکه های قدیمی لزم است تا از مواد لکه بر برای شستشو و خشکشویی مبل در محل استفاده می شود. دقت داشته باشید که برای مبل های بسیار کثیف با لکه های زیاد، از سرویس لکه بری هم استفاده کنید.

خشکشویی مبلمان در منزل

خشکشویی مبل تهران

در طریقه شستن مبل با دستگاه مبل شور از شیوه خشکشویی مبلمان استفاده می شود و مبل ها به صورت تقریبا خشک تحویل داده می شود. البته خشک بودن ظاهری مبل ها به معنی استفاده از آن نیست. بهتر است مبل هایی که با روش خشکشویی مبل شسته می شوند تا زمان چند ساعت مورد استفاده قرار نگیرند. نشستن روی مبل ها بلافاصله بعد از خشکشویی مبل در منزل توصیه نمی شود. 90 درصد رطوبت با دستگاه وکیوم گرفته می شود ولی بهتر است حداقل 4 ساعت برای خشک شدن کامل مبل ها زمان در نظر بگیرید.

محاسبه قیمت خشکشویی مبلمان

برای اینکه مبلمان در حین شستشو آسیب نبیند لازم است تا فرد با تجربه برای خشکشویی مبل در محل اعزام شود. کار با دستگاه مبل شور تخصصی است و تنها همیار با تجربه که آموزش لازم را گذرانده باشد می تواند به نحو مطلوبی مبلمان را شستشو دهد. این موارد روی قیمت خشکشویی مبل تاثیر دارد:

  • تعداد نشیمن مبلمان
  • جنس رویه مبلمان
  • نوع مبلمان ( راحتی یا استیل )
  • تعداد پشتی های مبل
  • مواد شوینده به دلخواه مشتری
قیمت خشکشویی مبل

مراحل شستشوی مبل در محل

به هنگام خشکشویی مبلمان ابتدا جاروکشی خشک با دستگاه انجام شده و گرو و غبار مبل ها گرفته می شود سپش تک تک مبل ها به فرچه مخصوص شسته می شود در این مرحله مواد شوینده از محفظه مخصوص به روی مبل ها پاشیده شده و فرچه مبل ها را تمیز می کند. پشتی های جدا شونده به صورت مجزا با شوینده نظافت می شود. در آخر با دستگاه مبل شور، آبکشی و آبگیری انجام شده و مبلمان به صورت 90 درصد خشک تحویل داده می شود.

خشکشویی مبلمان در محل

انواع لکه‌ها و کثیفی‌ها ممکن است روی مبلمان زیبای منزل شما جا خوش کند و به راحتی پاک نشود. لکه‌هایی مثل لکه‌های چربی، شمع، جوهر و خون به سختی پاک می شود. در تمیز کردن و خشکشویی مبلمان به شیوه سنتی، افراد از مواد شوینده و در بهترین حالت‌ها از شامپوفرش‌های خانگی برای تمیز کردن و لکه‌برداری و شستن کثیفی‌های روی مبل استفاده می‌کردند. آسیب‌هایی در این روش‌ها به مبلمان وارد می‌شد.

پیشنهاد مطالعه: شستشوی مبل در هوم سرویز با بهترین کیفیت

هزینه خشک شویی مبلخشکشویی مبلمان

از جمله این که در اثر فشار ابر یا دستمال حاوی مواد شوینده به پارچه مبلمان، پارچه مبلمان دو رنگ می‌شد، یا نفوذ آب و مایعات به مبلمان و خیس و نمناک شدن فوم و اسکلت داخلی چوبی مبل به آن آسیب وارد می‌کرد، یا انتظار برای خشک شدن مبل‌ها و یا سعی در خشک کردن آن با وسایلی همچون سشوار و اتو که خودش نیز معزلی بود.

 

خشکشویی مبلمان با دستگاه مبل شور

امروزه به راحتی می‌توانید کار تمیزی و شستشوی مبل را به خشکشویی مبلمان بسپارید و خودتان راحت پا روی پا بیندازید. به خصوص در مورد آن دست مبلمان‌هایی که بدون تشک هستند یا تشک چسبیده به بدنه دارند و قابلیت جدا کردن اجزای مبل و شستن آن‌ها وجود ندارد، بهترین راه حل خشکشویی مبلمان است. مزایای زیادی برای این کار وجود دارد. چرا که این کار با دستگاه‌ها و شوینده‌های مخصوص انجام می‌شود.

شستشو با آب بهتر است یا خشکشویی مبلمان ؟

در خشکشویی مبلمان با استفاده از تجهیزات و دستگاه‌های خشکشویی مکانیزه، بدون خیس شدن فوم و اسکلت چوبی مبلمان، مبل‌ها خشکشویی شده و بدون آسیب‌دیدگی پارچه، فوم و یا اسکلت و ساختار کلی مبل، مبلمان تمیز  و هیچ‌گونه آسیبی به آن‌ها وارد نمی‌شود. اگر شما هم از آن دست افرادی هستید که به دنبال خشکشویی خوب و با تجربه هستید که با خیال راحت مبل‌های زیبایتان را کودک دلبندتان کثیف کرده یا لکه شده است را به آن‌ها بسپارید. به شما توصیه می‌کنیم به هوم سرویز سری بزنید و از خدمات آن‌ها در این زمینه جویا شوید.

خدمات خشکشویی مبلمان در هوم سرویز

شرکت  خدماتی هوم سرویز یکی از بهترین شرکت‌های ارائه‌دهنده خدماتی است که در زمینه‌های مختلفی آماده ارائه خدمت به کاربران خود است. در هوم سرویز شما با کادری مجرب روبه رو هستید که کاربلدند و امتحان خود را پس داده‌اند. از جمله تعهدات هوم سرویز در این زمینه، به کارگیری افراد مجرب و آموزش دیده و دارای سابقه تایید شده، همچنین ارائه سرویس های دارای گارانتی و در نهایت تضمین رضایت شما است. نگران مبلمان گرانقیمت و با ارزش خود نباشید همیاران ما همه جزئیات را در نظر می گیرند.

جهت اطلاع از قیمت خشکشویی مبل و ثبت سفارش رایگان با هوم سرویز تماس بگیرید.

90002021

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا