نظافت و پذیرایی

نکات نظافت منزل که باید بدانید ✔️ با قیمت خدمات نظافت منزل

افراد با تجربه با به کارگیری ظرافت ها و نکات نظافت منزل می توانند همه تمیزکاری ها را در زمان بسیار کوتاه تری انجام دهند. بسیاری از این فوت و فن ها و نکات نظافت منزل در اثر تجربه به دست آمده و مخصوص به خود نظافتچی است. در این مطلب کاربردی ترین نکات نظافت منزل و فوت و فن تمیزکاری خانه که اغلب کارگر نظافت منزل از آن استفاده می کند را معرفی می کنیم.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت سفارش آنلاین نظافت

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

اگر قصد دارید هزینه نظافت منزل در شمال ، شرق، جنوب و غرب تهران را بدانید ، یا تعرفه نظافت منزل در تهران را جویا شوید و بدانید به کارگر نظافت منزل خانم یا آقا چه هزینه ای را باید بابت نظافت منزل پرداخت کنید یا اگر برای نطافت منزل خود دنبال قیمت های شفاف و مشخص به ازای ساعت های کارکرد مختلف هستید روی دکمه زیر کلیک کنید:

تعرفه نظافت منزل با هوم سرویز

 یکی از راه های کاهش هزینه نظافت منزل استفاده از شوینده های خوب و با کیفیت هست. استفاده از چند منظوره ها به همراه ابزار مناسب علاوه بر اینکه حافظ سلامت ما و خانواده مان هستند باعث صرفه جویی در هزینه و زمان نظافت منزل مان خواهند شد.
اگه برای نظافت منزل خود دنبال بهترین و باکیفیت ترین مواد شوینده هستید پیشنهاد می کنیم حتما روی لینک زیر کلیک کنید:

تمیز کردن منزل یک کار همیشگی است که باید در فواصل زمانی منظمی انجام شود. نظافت سالانه و خانه تکانی برای تمیز کردن کل منزل انجام می شود ولی نظافت ماهانه، هفتگی و حتی روزانه بخش مهمی از تمیزکاری های معمول است که حتما باید انجام شود.

اگر زمان کافی برای نظافت منزل و تمیزکاری ندارید از کارگر برای نظافت منزل کمک بگیرید. کارگر برای نظافت داخل منزل می تواند به صورت اصولی همه امور نظافتی و تمیزکاری ها را با سرعت بیشتری انجام دهد. کارگر نظافت منزل ترفندها و ریزه کاری های زیادی را برای تمیز کردن منزل به کار می برد.

قیمت کارگر برای نظافت منزل به صورت ساعتی محاسبه می شود و بستگی به مقدار کار انجام شده دارد. 

قیمت نظافت منزل سالانه بسیار بیشتر از هزینه نظافت منزل هفتگی و دوره ای است. به صورت معمول در نظافت هفتگی و ماهانه نیازی به تمیزکاری کل منزل نیست. داشتن برنامه ریزی از مهم ترین نکات نظافت منزل است.

نکات نظافت منزل

ترفندها و نکات نظافت منزل

از مهم ترین نکات نظافت منزل، نظم و هماهنگی در تمیزکاری هاست. چنانچه سالی یکبار کل لوازم منزل را تمیز کرده و ضد عفونی کنید ولی در بقیه ایام سال توجهی به بهداشت و  نظافت منزل  نداشته باشید، نتیجه خوبی حاصل نمی شود. در این صورت دور از ذهن نیست که با یک منزل کثیف و ریخت و پاش روبرو شوید. امور نظافتی از مهم ترین فعالیت ها در منازل هستند که باید جدی گرفته شوند.

قطعا هنگام خانه‌تکانی به خود قول می‌دهید از این به بعد تمیز کردن منزل را در فواصل کوتاهتری انجام دهید تا دیگر در ایام نزدیک به عید فشار کمتری روی شما باشد.

اگر فرصت کافی برای نظافت منزل ندارید با همیاران هوم سرویز تماس بگیرید. هزینه نظافت منزل و اجرت کارگر نظافت در هوم سرویز طبق نرخ اتحادیه محاسبه می شود.

در این ویدئو چند روش جالب و خلاقانه رو در زمینه خونه داری برای نظافت منزل به شما آموزش میدیم:

برای نظافت برنامه‌ریزی کنید!

همیشه به یاد داشته باشید که تمیز کردن منزل، آشپرخانه، سرویس‌های بهداشتی، کابینت‌ها، دیوارها و …. فقط برای عید و یا جشن تولد و مناسبت خاصی نیست. بنابراین با نظافت دوره‌ای مثلا ماهی یک بار یا سه ماه یک بار، فشار کمتری خواهید داشت. چرا که منزلتان همیشه تمیز است. گردگیری و جاروکشیدن به صورت هفتگی هم به شما کمک می‌کند تا در ایام خانه‌تکانی عید دردسر کمتری داشته باشید. نکات نظافت منزل را جدی بگیرید.

نظافت اتاق خواب و اتاق نشیمن را همیشه جدی بگیرید!

از ریخت و پاش جلوگیری کنید و با قرار دادن وسایل پس از استفاده در جای خود، از هرج و مرج بپرهیزید. سعی کنید هفته‌ای یکبار حتما چیزهایی مثل کنترل تلویزیون، موس کامپیوتر، کیبورد و به طور کلی چیزهایی که در معرض آلودگی به انواع ویروس‌ها و باکتری‌ها هستند را با مواد ضدعفونی‌کننده تمیز کنید.

از نظافت آشپزخانه‌تان حراست کنید!

شاید مهمان به آشپزخانه شما وارد نشود و آن را نبیند، اما چه کسی مهم‌تر از خودتان و اعضای خانواده‌تان؟ بنابراین سعی کنید آشپرخانه را به صورت دوره‌ای و مرتب تمیز کنید و از تجمع چربی و آلودگی روی کابینت‌ها، سینک ظرفشویی، دیوارها و سایر سطوح آشپزخانه جلوگیری کنید. چرا که آشپزخانه اولین مکان در جذب میکروب‌ها است. با نظافت مرتب آشپزخانه، حتی هنگام خانه‌تکانی عید و استفاده از نظافتچی منزل هم کار شما سریع‌تر و بهتر پیش می‌رود.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نظافت داخل منزل یا محل کار هم ارائه میده؟

نظافت منزل و محل کار در تهران

سرامیک‌ها را هر دو هفته یکبار تی بکشید

یکی از اصلی ترین نکات نظافت منزل ، تمیز کردن سرامیک های کف اتاق ها و آشپزخانه است. این کار باعث سلامت خودتان و خانواده‌تان شده، از لک شدن و چرک شدن و تغییر رنگ سرامیک‌های منزلتان جلوگیری می‌کند.

روفرشی‌های زیبا، اسم رمز نظافت فرش‌ها

یکی از نکات نظافت منزل برای خانوارهایی که دارای فرزند هستند اینست که  برای جلوگیری از ریختن انواع مایعات و یا چسیدن خمیرهای بازی و ریختن شمع و … و لک نشدن فرش‌ها، از روفرشی‌هایی زیبا با جنس‌های ضخیم استفاده کنند. با این کار، هم فرش‌های شما سالم‌تر خواهند ماند و هم کودک دلبندتان با خیال آسوده‌تری به بازی می‌پردازد.

کمی در نظافت حمام و دستشویی کوشا‌تر باشیم

حتما هفته‌ای یکبار دوش حمام، شیر آب و کاسه توالت را ضدعفونی کنیم. بعد از آشپرخانه، حمام و توالت دومین محل برای تجمع باکتری‌هاست. شما می‌توانید بعد از دوش گرفتن از اسپری‌های ضد‌عفونی‌کننده به صورت مرتب استفاده کنید تا از ایجاد هرگونه کپک و دوده جلوگیری شود. برای دستشویی نیز هر ۳ ماه یکبار مواد سفید‌کننده را داخل کاسه توالت بریزید تا میکروب‌ها را بکشد.

در نظافت، هیچ چیز را دست کم نگیرید

وسایلی را که به نظر احتیاج به شستشو و یا دستمال کشیدن ندارند را دست کم نگیرید و تمیز کنید: وسایلی مثل گوشی تلفن، سطل‌های آشغال، پرده حمام، هواکش‌ها، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی و…ریزه کاری ها و نکات نظافت منزل را برای همه منزل در نظر بگیرید.

نکات نظافت منزل و شستن دیوارها و کابینت

دقت داشته باشید که اگر نظافت را همانطور که گفته شد به صورت مرتب انجا دهید، دیوارها و کابینت‌ها کمتر کثیف می‌شوند و به راحتی هم شستشو می‌شوند. برای شستشوی آن‌ها می‌توانید از مواد و شوینده‌های خانگی مثل سرکه، شامپو فرش، صابون و … استفاده کنید. حتما به یاد داشته باشید که مخلوط کردن شوینده‌های شیمیایی بسیار خطرناک است و باعث آسیب‌رسیدن به ریه‌ها و سیستم تنفسی شما می‌شود.

برنامه ریزی زمانی نظافت منزل

ترفندهای و نکات نظافت منزلنکات نظافت منزل

یکی از اصلی ترین نکات نظافت منزل برنامه ریزی منظم برای انجام امور نظافتی است. تمیزکاری های دوره ای می تواند از به هم ریختگی و ریخت و پاش بیشتر جلوگیری کند. برای جلوگیری از بیماری های پوستی و تنفسی باید نظافت منزل را جدی گرفت.

بر خلاف تصور عموم، نیازی به تمیزکردن همه قسمت های منزل به صورت روزانه نیست. بدون تردید لوازم شخصی را می بایست به صورت روزانه تمیز کرد ولی لزومی به نظافت همه لوازم منزل به صورت روزانه نیست. استخدام کارگر برای نظافت منزل را با توجه به مقدار کار و از روی برنامه ریزی انجام دهید. کاربردی ترین نکات نظافت منزل و تمیزکاری ها به این ترتیب انجام می شوند:

کارهای نظافت منزل روزانه

  • جمع کردن رختخواب ها
  • آبکشی و شستشوی سرویس بهداشتی
  • شستن ظرف های کثیف غذا
  • نظافت و تمیز کردن سینک ظرفشویی
  • تی کشیدن کف آشپزخانه

این مواردی است که باید به صورت روزانه در لیست تمیزکاری های منزل قرار گیرد. اگر زمان و یا حوصله نظافت هر روزه منزل را ندارید با ما تماس بگیرید. همیاران هوم سرویز با هماهنگی قبلی در محل حضور پیدا می کنند و نکات نظافت منزل و ریزه کاری های نظافتی را در زمان کوتاهی انجام می دهند.

قیمت کارگر برای نظافت منزل روزانه برای 4 ساعت اول در نظر گرفته شده و به طور معمول همه کارهای نظافتی روزانه در این بازه زمانی انجام می شود. هزینه نظافت ساختمان و قیمت کارگر منزل از طریق اپلیکیشن هوم سرویز نیز اطلاع رسانی شده است.

کارهای نظافت منزل هفتگی

  • شستشوی لباس های کثیف و حوله ها
  • اتوکشی لباس و جمع آوری لباس ها در کمد
  • گردگیری لوازم منزل در همه اتاق ها
  • جارو کردن فرش ها و موکت ها
  • نظافت سرویس های بهداشتی با مواد ضدعفونی
  • تمیز کردن روی گاز و داخل مایکروفر

یکی از مهم ترین نکات نظافت منزل توجه به تمیزکاری های هفتگی است به طور معمول خانواده ها در تعطیلات آخر هفته، اقدام به جاروکشی، گردگیری و نظافت منزل می کنند. همکاری همه اعضای خانواده در نظافت منزل می تواند زمان تمیزکاری را کمتر کند. اگر می خواهید پایان هفته خوبی را با اعضای خانواده داشته باشید و خستگی کار را از تن بیرون کنید می توانید مدیریت خدمات نظافتی منزل را به ما بسپارید.

هوم سرویز با اعزام کارگر نظافت منزل، رفاه و آرامش را به خانواده ها هدیه می کند. قیمت نظافت منزل بخشی از هزینه های جاری خانواده های شاغل در تهران است. 

اگه تازه ازدواج کردی و تا حالا دست به سفید و سیاه نزدی خوب جایی اومدی !! اگه تا حالا همه ی کارهای نظافت منزل رو مامان خونه انجام میداده و شما فقط وظیفه بخور و بخواب رو بعهده داشتی بازم نگران نباش. اگه بدنبال بهترین و سریعترین نکات نظافت منزل می گردی حتما این پست رو که دستورالعمل سریع و بی نقص نظافت منزل هست مطالعه کن.

اگه دنبال دستورالعمل جادویی سفارش نظافت منزل از شرکت های خدماتی هستی و می خوای بدونی امتیازات شرکت های آنلاین خدمات منزل چیه و چطور بهترین شرکت خدماتی رو پیدا کنی حتما لینک زیر رو کلیک کن.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نظافت داخل منزل یا محل کار هم ارائه میده؟

حقایقی که هیچ گاه در مورد شرکت های خدماتی نظافتی نمی دانستید به همراه ویدیو

اگه تا به حال نتونستی یه شرکت نظافتی خوب و معتبر پیدا کنی و کارهای خونه ات همچنان باقی مونده یا قبلا به صد تا شرکت خدماتی دور و نزدیک زنگ زدی و نظافتچی گرفتی اما هیچ موقع از کیفیت کارشون راضی نبودی ، حالا وقتشه که با بهترین شرکت نظافتی تهران آشنا بشی.

شرکت خدماتی نظافتی هوم سرویز با 150 خدمت متنوع از نظافت منزل گرفته تا لوله کشی و اسباب کشی رو راحت میتونی پیدا کنی.

کارهای نظافت منزل ماهانه

  • جارو کردن کل منزل و نقاط پنهان منزل( زیر مبلمان، بوفه ، کابینت و…)
  • گردگیری منزل و پرده ها و مبلمان با جاروبرقی
  • شستشوی پنجره های داخل منزل
  • نظافت داخل کابینت های آشپزخانه
  • تمیز کردن کامل داخل یخچال
  • تمیزکردن ماشین ظرفشویی
  • نظافت کامل ماشین لباسشویی
  • تمیز کردن جاروبرقی
  • شستشوی ملحفه ها و روبالشتی

از نکات نظافت منزل ماهانه اینست که همه نقاط دور از دید مستقیم، باید به خوبی تمیز شوند.

در جاروکشی هفتگی تنها روی فرش ها با جارو تمیز می شود ولی در جاروکشی ماهانه، مبلمان از روی فرش ها جمع شده و به صورت کامل همه نقاط جارو کشیده می شود. یکی از اصلی ترین نکات نظافت منزل، تمیز کردن سرامیک های کف اتاق ها و آشپزخانه است. این کار باعث سلامت خودتان و خانواده‌تان شده، از لک شدن و چرک شدن و تغییر رنگ سرامیک‌های منزلتان جلوگیری می‌کند.

تعرفه خدمات نظافتی ماهانه برای کارگر نظافت منزل به صورت ساعتی محاسبه می شود. برای نظافت داخل کمدها، کابینت ها و آشپزخانه همیشه درخواست کارگر نظافت منزل ثبت می شوند. 

امور نظافت منزل با هوم سرویز

برنامه ریزی برای نظافت سالانه

  • تمیز کردن کامل آشپزخانه و شستشوی کامل
  • شستشوی فرش و موکت
  • شستشوی مبلمان منزل با دستگاه
  • گردگیری و شستشوی دیوارها و سقف
  • گردگیری و تمیز کردن لوستر و چراغ های روشنایی
  • شستشوی شیشه ها از داخل و بیرون از منزل

بدون تردید استخدام کارگر برای نظافت منزل و خانه تکانی سالانه ضروری است. تمیز کاری های سالانه برای ایرانی ها اهمیت زیادی دارد و می بایست همه قسمت های داخل منزل و راه پله و مشاعات به خوبی تمیز شوند. قیمت خدمات نظافتی سالانه همیشه بیشتر است.

طبق تجارب سال های گذشته، به کارگیری ریزه کاری ها و نکات نظافت منزل سالانه زمان بیشتری می برد. تعرفه قیمت نظافت منزل برای هر ساعت اضافی شامل پرداخت مبلغی بیشتر است.

پیشنهاد می شود از دو کارگر نظافت منزل خانم و آقا به طور هم زمان برای نظافت سالانه کمک بگیرید. نظافت آشپزخانه، اتاق ها و داخل کمدها را نظافتچی خانم انجام می دهد ولی همیشه نظافتچی آقا برای شستشوی دیوارها، شیشه ها و راه پله و مشاعات کارایی بیشتری دارد.

خدمات نظافت منزل هوم سرویز

شاید شما نیز به دلایل مختلف نتوانید کار نظافت منزل را به تنهایی انجام دهید و تصمیم دارید از نظافتچی آقا یا خانم استفاده کنید، در این صورت دقت کنید که فقط با موسسات مجاز و دارای سابقه تماس بگیرید و تقاضای نظافتچی یا نیروی نظافتی کنید.

هوم سرویز، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های خدماتی مفتخر است در زمینه نظافت منزل و فرستادن نظافتچی آقا یا خانم در خدمت شما باشد.

کافی است به سایت هوم سرویز سر بزنید و با انواع خدماتی که ارائه می‌دهد آشنا شوید و درخواست نیروی نظافتی بدهید. در سامانه آنلاین خدمات منزل هوم سرویز نه‌تنها سیستم رضایت‌سنجی وجود دارد، بلکه هر کاربر می‌تواند به نیروی خدماتی‌ای که به او خدمت ارائه کرده امتیاز دهد و شما می‌توانید بر مبنای همین امتیازات نسبت به انتخاب نیروی خدماتی خدمت بعدی خود اقدام کنید.

نکات نظافت منزل با هوم سرویز

هزینه نظافت منزل در هوم سرویز چقدر است ؟

هزینه نظافت منزل در هوم سرویز بر اساس ساعت محاسبه می گردد. اگر برای نظافت منزل خود تصمیم دارید از نیروی نظافتچی خانم و آقا استفاده کنید، سعی کنید درخواست نظافت منزل خود را از یک روز قبل ثبت کنید تا بهترین نظافتچی مطابق با آیتم های موجود در برنامه نظافت منزل شما رزرو گردد.

همیاران نظافت هوم سرویز سر موقع در سرویس نظافت حضور خواهند داشت و نظافت منزل شما را با استاندادهای آموزش دیده در هوم سرویز به انجام خواهند رساند.

قیمت سرویس نظافت منزل
قیمت نظافت شرکت و محل کار

ثبت سفارش اینترنتی نظافت منزل تماس با هوم سرویز

جهت کسب اطلاعات بیشتر با هوم سرویز تماس بگیرید 

  90002021

‫17 دیدگاه ها

  1. من از خدمات نظافت شما برای منزل مادرم استفاده کردم.خودم هم هنگام نظافت در منزل مادرم حضور داشتم، از هر دو نظافتچی هم نظافتچی خانم و هم نظافتچی آقا کاملا راضی بودم، نیروی خانم کارهای مربوط به آشپزخونه را با دقت و سلیقه انجام دادن و نیروی آقا هم کار دیوارشویی و کف و سرویس های بهداشتی. نیروها کاملا مرتب و مودب بودند ، به کارشون کاملا اشراف داشتند و درنهایت هم هزینه نظافت بر اساس نرخ اپلیکیشن هوم سرویز پرداخت شدو اونها هم هزینه بیشتری رو طلب نکردن.راستش اولش که میخواستم از طریق اپلیکیشن درخواست ثبت کنم خیلی امید نداشتم که کار انجام بشه . احساسم این بود که این اپلیکیشن هنوز نوپاست و در حد ایده است و هنوز مونده تا فرهنگش جا بیفته و کارایی داشته باشه . اما بعد از اینکه کار تموم شد و خودم به سیستمتون مطمئن شدم تبلیغ هوم سرویز رو به دوست و آشنا هم کردم. خواستم تجربه ام رو به اشتراک بذارم تا بقیه هم اگه برای کارهای خونه خودشون یا اطرافیانشون نیاز به کمک داشتن بتونن راحت تر به این سیستم ها اعتماد کنن

  2. برای آخر هفته یکبار به یکی دیگه از اپلیکیشنها درخواست نیروی نطافت منزل دادم اما در کمال ناباوری دیدم دقیقا یک ساعت قبل از زمان درخواست من اس ام اس اومد که درخواست شما لغو شده ، تماس گرفت با پشتیبانی شون کلی هم عذرخواهی کردن اما واقعا با عذرخواهی مشکل من حل نمیشد .من از قبل برنامه ریزی کرده بودم و برای اون شب مهمون دعوت کرده بودم.مجبور شدم برم سراغ اینترنت با یکی دو جا تماس گرفتم نیرو نداشتن تا هوم سرویز رو پیدا کردم تماس گرفتم و شرایطم رو توضیح دادم و بعد از یک ساعت و چهل دقه بعد از تماس من نیرو اومد و کارهای نظافت خونه و تمیزکاری رو انجام داد و من هم به آشپزیم رسیدم. اینکه تکنولوژی پیشرفت کرده و میتونیم با استفاده از اینترنت و اپلیکیشن در عرض چند لحظه درخواست ثبت کنیم و بعد کارها طبق روال انجام بشه خیلی خوبه. بخصوص برای هوم سرویز که در شرایط سخت بدادم رسید واقعا آرزوی موفقیت میکنم و حتما میخوام سایر خدمات مثل قالیشویی و خشکشویی مبلش رو هم امتحان کنم

  3. از مطالبتون در رابطه با نظافت منزل تشکر میکنم ، من خونه دار هستم و معمولا خودم خونه رو تمیز میکنم اما از نکته هاتون واقعا استفاده میکنم.ممنون

  4. دو تا نظافتچی آقا گرفتم که به غیر از نظافت منزل توی جابه جایی وسایل هم بهمون کمک کردن .عالی بودن عالی…

  5. من آدم وسواسی هستم اصلا نمیتونم قبول کنم که یه نظافتچی بخواد از بیرون بیاد خونه من رو تمیز کنه. من بیشتر از مطالب آموزشیتون استفاده می کنم مخصوصا پست مربوط به دستورالعمل نظافت منزل که توش مواد شوینده مناسب رو برای نظافت بهتر گفته بودید برای من وسواسی اینا بیشتر جواب میده.ممنونم ازتون

  6. نظافت منزل رو نمیشه به هر کسی سپرد من خودم چند بار درخواست نظافتچی دادم طرف اومده بیشتر همه جا رو کثیف کرده تا اینکه بخواد کمک کنه.باید نیروهاتون آموزش دیده باشن وگرنه با بقیه شرکتهای نظافتی فرقی نمی کنید!!!

  7. دو تا نیروی خانم درخواسست دادم از طریق سایت هوم سرویز که بعد از اسباب کشی برای بازکردن و جابه جا کردن وسایل بهم کمک کنند.یکی شون جوون تر بود و خانم دومی میانسال ، من از کار خانم میانسال راضی تر بودم حتی آخر کار هم که خواستم شماره اش رو بهم بده که باهاش برای دفعات بعد که برای نظافت خونه مادر و خواهرم هم میخوام با خودش هماهنگ کنم قبول نکرد گفت توی درخواستی که ثبت می کنید اسم من رو بنویسید حتما با خود من هماهنگ میکنند.البته من کار اشتباهی کردم میدونم چون این کار باعث میشه هیچ کنترلی روی کار اونها نباشه شب که با همسرم صحبت کردم از این کارم واقعا انتقاد کرد ولی خواستم بدونید نیروی بارزش و شریفی دارید و قدرشون رو بدونید.

  8. من خیلی به استفاده از نظافتچی منزل و نیروی خدماتی اعتقادی ندارم. چون آدم وسواسی هستم ترجیح میدم که خودم همه ی کارای نظافت منزلم رو انجام بدم. اما توی این هفته به خاطر مشغله زیادی که برام به وجود اومده بود و به اصرار اطرافیانم مجبور شدم یه نظافتچی بگیرم. از طریق سرچ توی اینترنت با هوم سرویز آشنا شدم و درخواست یه نظافتچی خانم دادم. در کمال ناباوری دیدم که تا الان کاملا اشتباه میکردم .نیروهای شرکت نه تنها کارشون رو خوب بلد بودن و قابل اعتماد بودن بلکه بعضی وقت ها هم یکسری نکات نظافتی انجام میدادن و بلد بودن که من تاحالا اصلا نه شنیده بودم ونه میدونستم. در کل تجربه خیلی خوبی بود حتما تکرار میکنم.
    ممنون بابت این شرایط عالی که خیلی سریع میشه به نیروهای مورد اعتماد و کاردرست دسترسی پیدا کرد.

  9. خسته نباشید
    من و خانواده ام ادمهایی هستیم که خیلی سخت افراد جدید به خانه و یا محدوده ی شخصی وارد میکنیم اما جدیدا به خاطر مشکلاتی که برای من که مادر خانه هستم پیش امده و از نظر جسمی بیمار هستم و دیگر قادر نیستم که امور منزل را انجام بدم اتفاق افتاده تصمیم گرفتیم تا فرد جدید تحت عنوان نظافتچی استخدام کنیم تا در امور منزل و نظافت داخل خانه به ما کمک کنن به همین خاطر به دنبال شرکت قابل اطمینان و امین میگردیم که من از طریق یکی از دوستان با شما اشنا شدم . داخل سایت نوشتین که نیروهای امین و مطمئنی دارید و از سرویس ها یی با اطمینان کامل صحبت کردید ممنون میشم که اطمینان تعریف شده در شرکت هوم سرویز را برای من توضیح دهید تا من هم مجاب شده و با خیال راحت از نیروهای شما برای نظافت امورمنزل کمک بگیرم. سپاس فراوان

  10. خسته نباشید به همگی
    دیروز تلفنی درخواست یه نیرو خانم برای نظافت دادم میخواستم برای اعلام نتیجه و نظرم با شرکت مجدد تماس بگیرم اما چون در محل کار بودم نمیتونستم تماس بگیرم اخه من تو بیمارستان کار میکنم و تو این بخش نباید با گوشی صحبت کنیم . از نیروی نظافتی که برام ارسال کردین خیلی خیلی راضی بودم . ایشون خانم خیلی منظمی بودن اما یه اخلاق خیلی خوبی داشتن که ایشون از بقیه نظافت چی ها متمایز می کرد اون هم روحیه ای بود که داشتن بسیار امیدوار و خوشبین به زندگی با این که تو شرایط سختی زندگی میکردن ولی شدیدا امیدوار بودن. از هم صحبتی با ایشون خیلی خیلی لذت بردم , و بسیار روحیه از میخوام بهشون بیشترین امتیاز یکه یک نظافت چی گرفته بدم .
    فقط من مجدد میخوام ایشون بیان خونمون . این امکان وجود داره ؟از شرکت شما هم بابت چنین نیروهای بی نظیری تشکر.

    1. سلام خوشحالیم که از خدمات سامانه رضایت داشتید. بله کافیه نام همیار رو در بخش توصیحات قید کنید تا همیار قبلی خدمتتون برسند

  11. سلام میشه در مورد افرادی که برای نظافت به منزل های مشتری میفرستین یه کم توضیح بدین ؟ ما از کجا بدونیم که اینها تا چه اندازه قابل اعتماد هستند و شرکت شما چطوری این افراد ضمانت میکنه ؟
    من برای اولین بار هست که میخوام از شما نظافتچی بگیرم و میخواستم قبلش بدونم این موضوع

    1. با سلام خدمت شما
      افرادی که تحت عنوان همیار با مجموعه هوم سرویز در حال فعالیت می باشند همگی مسقیما زیر نظر شرکت هستند این افراد بعد از طی کردن یکسر مصاحبه های حضوری و دریافت تائید از طرف کارشناسان هوم سرویز و سپس شرکت در ازمون ها و کلاسهای آموزشی می توانند فعالیت خود را شروع کنند. همچنین شرکت از تمام این افراد مدارک و تضامین لازم را در اختیار دارد و در ادامه نیز تمام سرویس هاو اشخاص در سامانه هوم سرویز همگی تحت نظارت کامل هستند.

  12. اولین بار بود که سرویس گرفتم راضی بودم هم از نیروی نظافتی هم از شرکت با این که مشکل کوچیکی هم برام به وجود اومد ولی با دقت و حوصله حلش کردن .

  13. دیروز دوتا خانم اومدن کمد ها و کابینت هام بچیینن انقدر با سلیقه بودن و خوب چیدن جلوشون خجالت میکشیدم نظر بدم.
    عالییی بود باز هم از این نیروها بفرستین : ))))))))))

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا