پزشکی و پرستاری

مکمل های غذایی را آنلاین سفارش دهید

مکمل های غذایی نوعی از داروها هستند که می توانند مواد موردنیاز بدن ما را تامین کنند و در کنار غذا استفاده می شوند تا کارکرد بدن را به نوعی تنظیم کنند. از مکمل های غذایی به شکل های مختلفی از جمله مکمل غذایی بدنسازی، مکمل غذایی برای چاقی، مکمل غذایی ورزشکاران و… استفاده می شود و این موضوع کمک می کند که افراد بتوانند با سرعت بیشتری به خواسته خودشان برسند. شما می توانید مکمل های غذایی را از جاهای مختلفی سفارش دهید و آنها را تهیه کنید و برای رسیدن به بدنی سالم تر و اندامی زیباتر، از آنها استفاده کنید. البته باید بدانید که تهیه مکمل های غذایی نکاتی دارد که باید آنها را رعایت کنید تا مکمل های غذایی فاسد یا دارای مشکل خریداری نکنید و سلامت خودتان را به خطر نیندازید، در این مقاله می خواهیم در مورد این موضوع صحبت کنیم که مکمل های غذایی را از کجا و چگونه تهیه کنید تا خیالتان از بابت سلامت آنها راحت باشد. درباره مزایای سفارش آنلاین مکمل غذایی هم در این مطلب با شما صحبت خواهیم کرد. اگر ورزشکار هستید و می خواهید مکمل غذایی بدنسازی تهیه کنید یا برای سلامت بدن خودتان نیاز به مکمل غذایی دارید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا نکات مهم در تهیه این مکمل ها را یاد بگیرید.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

مکمل غذایی چیست؟
مکمل غذایی چیست؟

مکمل غذایی چیست؟

مکمل غذایی شامل چیزهایی می شود که می توانیم به صورت مکمل در کنار غذای اصلی آنها را مصرف کنیم و شامل ویتامین ها، اسیدها، گیاهان دارویی، اسیدهای آمینه و… می شوند.

مکمل های غذایی شامل داروها، قرص ها و پودرهایی می شود که مواد تشکیل دهنده آنها کاملا مشخص است و به تایید وزارت بهداشت رسیده است و خیالتان از بابت مصرف آنها راحت خواهد بود.

مصرف مکمل غذایی برای چه کسانی مناسب است؟

اشتباهی که خیلی از افراد در مورد مکمل های غذایی می کنند، این است که فکر می کنند مکمل غذایی می تواند جایگزین غذا شود و این موضوع کاملا اشتباه است.

مکمل های غذایی به این منظور طراحی و ساخته شده اند که غذاها را تکمیل کنند نه اینکه جایگزین آنها شوند، پس حواستان به این موضوع باشد که نمی توانید غذای عادی را قطع کنید و به این امید باشید که انرژی و ویتامین ها و سایر مواد موردنیاز بدن را از طریق مکمل غذایی به دست بیاورید.

مکمل های غذایی زمانی برای شما مفید هستند که به خاطر رژیم غذایی نامناسب یا کار سخت و…، بدن شما دچار افت شدید شده باشد و نتوانید با استفاده از غذاها انرژی و مواد موردنیاز بدن را تامین کنید، در این زمان می توانید با مصرف مکمل های غذایی، به بدن خودتان رسیدگی کنید و به آن وضعیت بهتری ببخشید.

براساس این موضوع، در ادامه برخی از کسانی که نیاز به مکمل های غذایی دارند را نام می بریم:

·         زنان باردار

 به خاطر تغییرات در خوراک زنان باردار و نیاز به مواد بیشتر برای تغذیه کودک، مکمل غذایی بسیار کمک کننده است.

·         مادران شیرده

 مادران شیرده هم می توانند برای تامین انرژی و مواد موردنیاز بدن خودشان و قوی تر شدن شیر مادر، از مکمل های غذایی استفاده کنند.

·         گیاه خواران

 برخی از گیاهخواران از رژیم های سفت و سختی استفاده می کنند و این رژیم ها ممکن است نتواند نیازهای بدنشان را تامین کند، این افراد هم می توانند از مکمل های غذایی در کنار غذای اصلی استفاده کنند.

·         افراد دارای آلرژی

برخی از افراد ممکن است به غذاهای خاصی آلرژی داشته باشند و بدن آنها آن غذا را هضم نکند. این افراد می توانند برای تامین نیازهای بدن، در کنار غذای اصلی از مکمل غذایی استفاده کنند.

·         افراد مسن

 ممکن است افراد مسن به خاطر دلایل مختلف، نتوانند هر نوع غذایی را مصرف کنند و این موضوع باعث شود که برخی ویتامین ها، کربوهیدرات ها و مواد دیگر موردنیاز بدن را دریافت نکنند، این افراد می توانند از مکمل های غذایی استفاده کنند.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ارسال دارو در محل هم ارائه میده؟

·        افراد دارای بیماری خاص

 برخی افراد که دارای بیماری های خاص مانند سرطان، بیماری های کلیه و قلب و عروق و… هستند، ممکن است نیاز به استفاده از مکمل های غذایی داشته باشند. شما می توانید مراقبت از بیمار را به تیم هوم سرویز بسپارید تا به خوبی از آنها مراقبت کنند.

محبوب ترین مکمل های غذایی
محبوب ترین مکمل های غذایی

محبوب ترین مکمل های غذایی چه هستند؟

در ادامه می خواهیم چند مورد از مکمل های غذایی محبوب را نام ببریم که با آنها آشنا شوید:

1- مکمل غذایی بدنسازی:

این نوع مکمل به عنوان مکمل غذایی ورزشکاران استفاده می شود و می تواند انرژی و مواد موردنیاز بدن آنها را برای انجام تمرینات سخت ورزشی و سوخت و ساز زیاد بدن، تامین کند.

ورزشکاران به خاطر اینکه در زمان کمی تمرینات زیاد و سخت را پشت سرهم انجام می دهند، نیاز دارند مواد موردنیاز بدنشان را تامین کنند، در غیر اینصورت ممکن است دارای افت فشار شدید یا حتی بی حالی شوند.

مکمل غذایی ورزشکاران به صورت قرص یا پودر مصرف می شود که باعث می شود این افراد انرژی بیشتری به دست بیاورند و آن انرژی را برای انجام تمرینات ورزشی مصرف کنند.

البته دقت کنید که نباید در مصرف مکمل های غذایی زیاده روی کنید تا اندام شما تغییرات سریعی داشته باشد، چون در اینصورت ممکن است دچار عوارض های شدیدی شوید و سلامتی تان به خطر بیفتد.

2- مولتی ویتامین ها:

گاهی اوقات ممکن است رژیم غذایی ما کمی تغییر کند یا نتوانیم مواد غذایی کافی را به بدن خودمان برسانیم، در چنین زمان هایی می توانیم از مولتی ویتامین ها استفاده کنیم تا این کمبود ویتامین و مواد موردنیاز بدن جبران شود.

مولتی ویتامین ها معمولا براساس سن و جنسیت فرد توسط پزشک تغذیه تجویز می شوند و می توانید حداکثر یک بار در روز از آنها استفاده کنید.

3- مکمل غذایی کامل:

این نوع مکمل ها که به مکمل غذایی چاقی هم معروف هستند، می توانند به عنوان وعده غذایی کامل مصرف شوند، البته این موضوع اصلا به صورت طولانی مدت توصیه نمی شود. اگر بدن شما به غذاهای خاصی آلرژی دارد و نمی تواند آن غذاها را دریافت کند، می توانید از مکمل غذایی کامل استفاده کنید تا بتوانید آن مواد را به بدن خودتان برسانید. البته گفتنی است که بهتر است سعی کنید غذاهایی را باهم جایگزین کنید چون مصرف مکمل غذایی به عنوان غذای اصلی، می تواند در بلند مدت به بدن شما آسیب برساند.

ویتامین سی
ویتامین سی، یکی از مکمل های غذایی عالی

4- ویتامین سی:

احتمالا همه ما با قرص جوشان ویتامین سی برخورد کرده ایم و مزه آن را چشیده ایم.

ویتامین سی یکی از ویتامین های موردنیاز بدن است که در زمان های مختلف می تواند کارکرد بدن را بهبود دهد؛ ویتامین سی در میوه هایی مانند پرتقال و لیمو وجود دارد و اگر شما امکان خوردن این میوه ها را نداشته باشید، می توانید از ویتامین سی به عنوان قرص یا قرص جوشان استفاده کنید و این ویتامین را برای بدن خودتان تامین کنید.

5- روغن ماهی:

شاید تعجب کنید ولی روغن ماهی یکی از پرفروش ترین و پر استفاده ترین مکمل های غذایی است.

این مکمل غذایی به خاطر امگا 3 موجود در روغن ماهی، برای بیماران قلبی و افرادی که تری گلیسیرید بالایی دارند، بسیار مناسب و مفید است و باید با تجویز پزشک مصرف شود.

مکمل امگا3
قرص روغن ماهی، سرشار از امگا3

سفارش آنلاین مکمل غذایی

شما می توانید مکمل های غذایی را از داروخانه ها تهیه کنید، اما خیلی اوقات ممکن است مکمل هایی که شما به دنبالش هستید در این داروخانه ها موجود نباشد و یا قیمت آنها با قیمت اصلی بسیار متفاوت باشد. توصیه ما به شما سفارش آنلاین مکمل غذایی است. شما می توانید با سفارش آنلاین مکمل غذایی، به هزاران داروخانه دسترسی داشته باشید و مکمل موردنیاز خودتان را با بهترین قیمت و کیفیت انتخاب کنید. همچنین اگر محصول خریداری شده چیزی نبود که می خواستید، می توانید از ضمانت تعویض یا بازگشت وجه استفاده کنید و مجبور نیستید از مکمل غذایی نامناسب استفاده کنید.

همچنین شما با سفارش مکمل غذایی به صورت آنلاین، می توانید مکمل های موردنیاز خودتان را درب منزل دریافت کنید و با خیال راحت آنها را مصرف کنید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ارسال دارو در محل هم ارائه میده؟
انتخاب بهترین مکمل های غذایی
بهترین مکمل های غذایی

چطور بهترین مکمل غذایی را انتخاب کنیم؟

در ادامه چند نکته در مورد انتخاب مکمل غذایی مناسب را به شما می گوییم:

1.     معتبر بودن

 مکمل های غذایی را از برندهای معتبر و محبوب بازار که امتحان خودشان را پس داده اند، تهیه کنید نه هر برندی که ارزان تر است. چون ممکن است در برخی شرکت ها در ساخت مکمل غذایی از مواد نامناسب استفاده کنند.

2.     اثبات ادعا

 برخی از مکمل های غذایی ورزشی ادعا می کنند که می توانند مثلا در 10 روز، 5 کیلوگرم عضله برایتان بسازند. باید سعی کنید با تحقیق درست و قابل اعتماد، ببینید آیا این ادعا واقعی است یا فقط یک ترفند برای بازاریابی است.

3.     نظرسنجی از دیگران و پزشکان

 برای اینکه خیالتان بابت مصرف یک مکمل غذایی راحت باشد، بهتر است ابتدا با یک پزشک معتبر و سپس با افرادی که آن مکمل را مصرف کرده اند مشورت کنید تا انتخاب درستی داشته باشید.

4.    مصرف به اندازه

مکمل های غذایی می توانند انرژی و مواد موردنیاز بدنتان را تامین کنند، اما مصرف بیش از حد آنها می تواند برایتان خطرساز باشد. پس به این موضوع حتما توجه کنید.

مکمل های غذایی
سفارش مکمل های غذایی در هوم سرویز

در این مقاله در مورد مکمل های غذایی صحبت کردیم و گفتیم که مکمل غذایی چیست و برای چه افرادی مناسب است؟ در ادامه چند نمونه از بهترین مکمل های غذایی را معرفی کردیم و گفتیم که هرکدام چه فایده ای برای بدن دارند. در بخش بعدی گفتیم شما می توانید سفارش آنلاین مکمل غذایی داشته باشید و همچنین گفتیم چه نکاتی را باید برای انتخاب مناسب مکمل های غذایی رعایت کنید. امیدواریم این مقاله کمک کرده باشد اطلاعات بسیار بیشتری در مورد مکمل های غذایی به دست بیاورید و بتوانید بدنی سالم تر و سرحال تر داشته باشد و دچار کمبود ویتامین و مواد موردنیاز بدن نشوید.

ارسال دارو در محل با هوم سرویز

هر زمان قصد تهیه دارو یا مکمل های غذایی را داشتید، می توانید تهیه دارو و ارسال آن را به هوم سرویز بسپارید تا داروها و مکمل های موردنیاز شما را خیلی سریع برایتان تهیه کرده و ارسال کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا