تعمیر موتور برق
هوم‌سرویز
/
قیمت خدمات
/
برقکاری ساختمان
/
نصب و تعمیر ژنراتور و برق اضطراری

تعمیر موتور برق

از 1340 نظر
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف

قیمت تعمیر موتور برق در بهار 1403 چقدر است؟

قیمت تعمیر موتور برق

توافقی

متوسط قیمت1,750,000 تومانکمینه قیمت500,000 تومانبیشینه قیمت3,000,000 تومان

آنچه درباره تعمیر موتور برق خواهید خواند

  • تعمیر موتور برق
  • تعمیر موتور برق شامل چه مواردی می‌شود؟
  • مشکلات رایج در موتور برق خانگی و صنعتی
  • تعمیرکار موتور برق را سریعا خبر کنید
  • قیمت تعمیر موتور برق به چه مواردی وابسته است؟
  • خدمات تعمیرات موتور برق ساختمان را به متخصصین هوم سرویز بسپارید

تعمیر موتور برق

تعمیر موتور برق به علت استفاده زیاد در منازل، کارگاهها، کارخانه ها، پاساژها و غیره که نسبت به قطعی برق حساس هستند کاربرد دارد. مواردی مانند تعمیر موتور برق کاما، تعمیر موتور برق دیزلی، تعمیر موتور برق هوندا، تعمیر موتور برق المکس و... کاربرد دارد. بیشتر تقاضا تعمیر موتور برق در محل است که در ادامه به نکات عیب یابی و تعمیرات موتور برق و عوامل موثر بر قیمت تعمیر موتور برق می پردازیم.

تعمیر موتور برق شامل چه مواردی می‌شود؟

موتور برق ها ممکن است به دلایل متعددی نیاز به تعمیر و سرویس‌های دوره‌ای پیدا کنند. ژنراتور خانگی یا دستگاه یو پی اس اگر با مشکلاتی مواجه شود سریعا باید از خدمات تعمیر موتور برق استفاده کنید تا یک متخصص این مشکلات را برایتان حل کند. این تجهیزات بسیار متنوع هستند و از قطعات متعددی تسکیل شده اند از این رو تعمیرات موتور برق شامل تعمیر و تعویض قطعات برندهای مختلف می باشد. در ادامه تعدادی از این مشکلات را بیان می کنیم.

مشکلات رایج در موتور برق خانگی و صنعتی

علت روشن نشدن موتور برق

گاهی اوقات ممکن است موتور برق روشن نشود. دلیل روشن نشدن موتور برق می تواند چیزهای زیادی باشد و مشکل در کابل ورودی برق، فیوزهای ورودی، برد صفحه نمایش دستگاه و ایراد در برد ژنراتور می تواند مهمترین دلایل این موضوع باشد. همچنین گاهی تنها ایراد به بخش سوخت دستگاه بر می گردد. عدم سوخت کافی، سوخته مانده و سوخت بی کیفیت می توان علت روشن نشدن موتور برق باشد. اگر با این مشکل مواجه شدید برای تعمیر موتور برق توصیه می کنیم حتما از یک تعمیرکار موتور برق حرفه ای کمک بگیرید.

علت ریپ زدن موتور برق جیست؟

در این مواقع برای تعمیر ژنراتور برق باید سیستم برق رسانی موتور برق بررسی شود. گاهی آلوده بودن فیلتر هوا و عدم سوخت رسانی دقیق موجب این مشکلات می شود لت ریپ زدن موتور برق چیست؟

علت خاموش و روشن شدن موتور برق چیست؟

برای تعمیر موتور برق زمانی که این دستگاه به صورت متناوب خاموش روشن می شود وجود ایراد در ساختار برق موتور برق است. به طور مثال ایراد در وایرها، آلودگی در فیلتر ها و آلودگی بیش از اندازه می تواند علت این مشکل باشد.

دستگاه روشن می شود اما برقی ندارد

اگر دستگاه روشن می شود و مشکلی در این مورد ندارد، اما برق نمی دهد و نمی توانید از آن برای روشن کردن چراغ ها و وسایل مختلف استفاده کنید. رایج ترین دلایل آن می تواند مشکل در کابل های خروجی دستگاه، باتری، فیوزهای خروجی و یا اتصالات و اینورتر و برای تعمیر موتور برق باید این قطعات بررسی شوند.

علت ارورهای موتور برق چیست؟

گاهی اوقات ممکن است موتور برق به خوبی کار کند و مشکلی در این زمینه نداشته باشد. اما ارور دادن آن باعث شود که نتوانید به خوبی از دستگاه در زمان قطع شدن برق استفاده کنید. موارد مختلفی می توانند باعث این مشکل شوند و در چنین زمانی باید دستگاه را از نظر بار اضافی بررسی کنید تا متوجه شوید مشکلی از این بابت وجود ندارد، همچنین قسمت میکرو و مدارهای مربوط به آن و فن و سنسورهای دستگاه هم باید بررسی شوند تا مشکلی در آنها وجود نداشته باشد. مورد دیگری که می تواند باعث ایجاد این مشکل شود، خرابی برد موتور برق است که باید توسط یک متخصص بررسی شود و به صورت کامل تمامی بخش های دستگاه چک شود تا مشکلی در آنها وجود نداشته باشد.

تعمیرکار موتور برق را سریعا خبر کنید

از میزان اهمیت موتور برق با توج به نوع کاربری ساختمان مورد نظر نمی توان چشم پوشی کرد. از این رو تعمیر موتور برق باید در سریع ترین زمان ممکن و توسط تعمیرکار موتور برق ماهر انجام شود. هر گونه سهل انگاری و عدم مهارت تعمیرکار موجب خسارات بالایی می شود. از این رو با کمک هوم سرویز می توانید برترین متخصصین در زمینه تعمیر ژنراتور برق را سریعا خبر کنید و هر گونه ایرادات را در محل با هزینه تعمیر موتور برق منصفانه دریافت کنید.

قیمت تعمیر موتور برق به چه مواردی وابسته است؟

قیمت تعمیر موتور برق به موارد متعددی بستگی دارد. در درجه اول نوع موتور برق اولین عامل تاثیرگذار بر قیمت تعمیر موتور برق است. هزینه تعمیر موتور برق خانگی، صنعتی،‌ پزشکی یا تجاری بستگی به پارامترهای مانند توان مصرفی تجهیزات برقی مدنظر و زمان مورد نیاز برای نصب مجدد برق پشتیبان و نوسانات الکتریکی تاثیر دارد. هزینه تعمیر موتور برق اضطراری از مواردی نیست که بتوان مبلغ ثابتی را به آن اختصاص داد. زیرا فضاهای مختلف تجهیزات مختلفی را می طلبند. از دیگر موارد موثر در ارتباط با قیمت تعمیر موتور برق یا قیمت تعمیر ژنراتور برق نیز قطعه معیوب و نوع ایراد تنها عامل تاثیرگذار است به طور مثال قیمت تعمیر دینام موتور برق با قیمت تعمیر برد موتور برق یکسان نیست. این موارد باید توسط تعمیرکار موتور برق اعلام شود.

خدمات تعمیرات موتور برق ساختمان را به متخصصین هوم سرویز بسپارید

در صورت نیاز خدمات تعمیرات موتور برق خانگی و صنعتی تنها کافیست به صورت رایگان در سامانه هوم سرویز ثبت درخواست نمایید. متخصصین ما جهت مشاوره رایگان و اعلام هزینه تعمیر موتور برق با شما تماس گرفته و توضیحات لازم را در اختیارتان قرار خواهند داد.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

هوم سرویز به عنوان بزرگترین پلتفرم خدمات در محل در کشور علاوه بر سرویس تعمیر موتور برق و همچنین ارایه خدمات تعمیر موتور برق خانگی نزدیک من، خدمات دیگری نیز در بخش خدمات هوشمندسازی ساختمان ارائه می دهد که شامل نصب دوربین مدار بسته بیسیم، گردان، دام،بولت، لامپی و ...., تعمیر دوربین مدار بسته تحت شبکه، تعمیر دوربین بیسیم( وایرلس)، دیجیتال و آنالوگ, تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ جک دار، بازویی، ریلی, کشویی، لولایی, تعمیر جک درب پاکینگ سوزوکی، کوچی، لیفت مستر، تابا، توربو و...., تعمیر کرکره برقی مغازه, هوشمند سازی ساختمان اداری، تجاری و مسکونی, نصب دزدگیر منزل ساده و آژیری, نصب سیستم اعلام حریق متعارف, نصب استابلایزر خانگی یا نصب ترانس خانگی برای کنترل برق ورودی به ساختمان مسکونی, تعمیر آیفون صوتی (تعمیر اف اف), نصب آیفون تصویری می باشد. همیاران هوم سرویز تمام تلاش خود را به منظور رقم زدن تجربه ای خوب برای شما در سرویس های برقکاری ساختمان را خواهند داشت.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

خدمات قابل ارائه در سرویس تعمیر موتور برق

تعمیر موتور برق خانگی

تعمیر ژنراتور برق و تعمیر موتور برق صنعتی

تعمیر برد موتور برق

تعمیرات دستگاه برق اضطراری ساختمان

تعمیر دینام موتور برق

تعمیر موتور برق یاماها، تعمیر موتور برق کاما،تعمیر موتور برق دیزلی و ....

نظرات کاربران

profile picture
یونس احدوار

خوش قول بودن و خیلی سریع کار را انجام دادن.

profile picture
سعید لطفی

از چند جا استعلام قیمت گرفته بودم واقعا قیمت منصفانه بود و کار خیلی عالی و با سرعت العمل بالایی انجام شد ممنون از خدمات خوبتون

profile picture
احمد مردای

سروقت تشریف آوردن، و کار رو بسیار دقیق و باحوصله انجام دادند و بسیار منصفانه دستمزد رو حساب کردند. فوق العاده انسان باشخصیت و بامهارتی بودند و حقیقتا لذت بردم از کارشون.

profile picture
میلاد وحیدیان

بسیار متخصص، با حوصله و منصف هستند

شرایط تعمیرات موتور برق و تعمیر دینام ژنراتور

همیار می بایست ابتدا سرویس را بررسی نموده و سپس در صورت تایید مشتری اقدام به نصب ژنراتور و یا تعمیر آن نماید.

تهیه لوازم و قطعات در صورت نیاز پس از مشورت با مشتری انجام می شود و همیار موظف می باشد فاکتور خرید را به مشتری ارایه نماید.

از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.

شهر و خدمات مورد نظر خودت را انتخاب کن!
قیمت خدمات را چک کن و به سوالات جواب بده
همیار مورد نظر خود را انتخاب کن
بعد از برآورد هزینه، همیار ما در کنار شماست

خدمات مرتبط

electrical-panel-repair
تعمیر تابلو برق
قیمت از 310,000 الی 310,000 تومان
sensor-timer
سنسور و تایمر مشاعات
قیمت از 350,000 الی 980,000 تومان
automatic-door-repair
نصب و تعمیر درب اتوماتیک
قیمت از 300,000 الی 800,000 تومان
ups-installation-and-maintenance
نصب و راه اندازی UPS
قیمت از 500,000 الی 3,000,000 تومان