نظافت و پذیرایی

آموزش درست کردن فینگرفودهای جذاب برای مهمانی و دورهمی

روش درست کردن فینگرفودهای مهمانی را در هوم سرویز بخوانید

یکی از بخش های مهم در هر مهمانی و دورهمی دوستانه و خانوادگی، پذیرایی است که برای آن در نظر گرفته ایم. همه افراد دوست دارند که پذیرایی از دوستان و عزیزان خودشان را به بهترین شکل ممکن انجام دهند، اما خیلی اوقات ممکن است مهمانی یا دورهمی شما به صرف شام باشد و نخواهید با پذیرایی های جانبی، مهمانان خیلی سیر شوند. در این حال می توانید از فینگرفود مهمانی استفاده کنید تا هم یک پذیرایی جذاب و خوشمزه داشته باشید و هم مهمانان شما با خوردن آن خیلی سیر نشوند و جای خالی برای شام هم داشته باشند.

در این مقاله می خواهیم در مورد درست کردن فینگرفود مهمانی صحبت کنیم و به شما بگوییم که چطور می توانید با کمی سلیقه و با استفاده از وسایلی که در خانه خودتان دارید، فینگرفودهای جذاب و خوشمزه ای را درست کنید که مهمانان شما از خوردن آنها لذت ببرند و بتوانید یک مهمانی جذاب دوستانه برایشان تدارک ببینید.

اگر مهمانی در پیش دارید و می خواهید از فینگرفود به عنوان پذیرایی استفاده کنید و یا می خواهید یاد بگیرید که فینگرفود مهمانی چطور درست می شود، حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

فینگرفود
فینگرفود چیست؟

فینگرفود چیست و چه مزایایی دارد؟

شاید بد نباشد که قبل از رفتن به سراغ توضیحات بیشتر، در مورد این صحبت کنیم که فینگرفود اصلا چیست و چه مزایایی دارد.

فینگرفود به فارسی می شود غذاهای انگشتی که اشاره به ریز بودن این غذاها دارد. فینگرفودها غذاهای کوچک و جذابی هستند که می توانید از آنها برای پذیرایی مهمانی ها و دورهمی های خودتان استفاده کنید و به خاطر اندازه کوچکی که دارند، هم راحت تر می توانید آنها را تهیه کنید و هزینه کمتری بابتشان پرداخت خواهید کرد، و هم مهمان ها خیلی سیر نمی شوند که برای شام یا کیک و شیرینی جای کافی داشته باشند. همچنین فینگرفود به خاطر سادگی در درست کردن و هزینه کمی که دارد، این امکان را به ما می دهد که بتوانیم تنوع بیشتری ایجاد کنیم و فینگرفودهای بسیار خلاقانه و جذابی را برای مهمانی های خودمان بسازیم. برای آشنایی با روش درست کردن انواع فینگرفود مهمانی با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

فینگرفودهای مهمانی
فینگرفودهای مهمانی خوشمزه و شیک

آموزش رایگان درست کردن فینگرفود مهمانی

در ادامه می خواهیم چندین مدل مختلف فینگرفود را به شما آموزش بدهیم که به راحتی می توانید آنها را در خانه خودتان تهیه کنید. همچنین دقت کنید که تعدادی از این فینگرفودها سرد هستند و نیازی به پخت و پز ندارند و تعدادی از آنها هم گرم هستند و نیاز است که مواد اولیه را بپزید یا سرخ کنید. براساس زمانی که دارید و براساس سلیقه خودتان و مهمانان، می توانید تصمیم بگیرید که فینگرفود مهمانی سرد داشته باشید و یا از فینگرفودهای گرم استفاده کنید.

1- حلقه پیراشکی:

اولین فینگرفود مهمانی که می توانید به راحتی آن را درست کنید، حلقه پیراشکی است و نام حلقه به خاطر نوع چیدمانی است که در این فینگرفود انجام می دهید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات خدمات مجالس هم ارائه میده؟

باید به گونه ای این فینگرفودها را روی لبه های بشقاب بچینید که در دو یا سه ردیف جا شوند و ظاهری مانند یک حلقه گل ایجاد کنند.

مواد لازم:

  • سوسیس بریده شده در اندازه های کوچک
  • خمیر پیراشکی یا هر خمیری که به شکل مثلث باشد
  • رزماری برای تزئین روی فینگرفود

طرز تهیه:

برای تهیه این فینگرفود مهمانی، کافیست سوسیس ها را داخل خمیر پیراشکی قرار دهید و آنها را به شکل مثلث جمع کنید تا ظاهری جذاب و زیبا داشته باشند، سپس این فینگرفودها را در فر قرار دهید تا بعد از 10 الی 15 دقیقه، کاملا طلایی شوند و مزه خوشمزه ای پیدا کنند.

سپس آنها را به شکل حلقه در ظرفی بچینید و روی آنها را با رزماری تزئین کنید، حتی می توانید در وسط آنها هم گوجه های گیلاسی قرار دهید که زیبایی شان بیشتر شود.

فینگرفود
فینگرفود سبزیجات

2- فینگرفود مهمانی خوشمزه با سبزیجات:

این فینگرفود یکی از ساده ترین فینگرفودهایی است که می توانید درست کنید و کمک زیادی می کند که بچه ها را به سبزیجات علاقمند کنید.

برای تهیه این فینگرفود کافی است گوجه های گیلاسی را خریداری کنید و داخل آنها را خالی کنید، خیار را هم می توانید به اندازه های 1 سانتیمتری برش بزنید و داخل گوجه و روی خیارها را با پنیر خامه ای و گردو و یا ادویه های مختلف پر کنید.

این فینگرفود سرد است و می توانید آن را در یک ظرف بچینید و در یخچال بگذارید تا بعد از خنک شدن، به راحتی آن را نوش جان کنید.

فینگرفود مهمانی
بقچه قارچ، یکی از خوشمزه ترین غذاهای مهمانی است

3- بقچه قارچ:

فینگرفود مهمانی بقچه قارچ، یکی از پرطرفدارترین فینگرفودها است که می توانید به راحتی آن را در خانه خودتان تهیه کنید.

برای تهیه این فینگرفود، کافیست خمیر پیراشکی خریداری کنید و آن را در اندازه های کوچک برش بزنید. سپس قارچ و پیاز و رزماری و پنیر فتا را باهم ترکیب کرده و یک ترکیب خوشمزه با آنها بسازید، البته ادویه های موردنیاز را هم به آنها اضافه کنید.

سپس ترکیبی که ساخته اید را در وسط تکه های خمیر بگذارید و آنها را حالت بقچه های کوچک جمع کنید. بعد از این مرحله بقچه ها را در روغن داغ بیندازید تا طلایی شوند و سپس آنها را از روغن خارج کنید. به همین راحتی می توانید فینگرفودهای خوشمزه بقچه قارچ را تهیه کنید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات خدمات مجالس هم ارائه میده؟

4- فینگرفود کباب یونانی:

فینگرفود مهمانی دیگری که می توانید از آن برای پذیرایی از مهمانان خودتان استفاده کنید، کباب یونانی است.

این فینگرفود هم به صورت سرد سرو می شود و درست کردن آن بسیار ساده است. برای درست کردن این فینگرفود مهمانی خوشمزه، کالباس خشک، پنیر و کم بروکلی را با ادویه های دلخواه خودتان طعم دار کنید و سپس آنها را روی سیخ های چوبی کوچک بزنید.

با این کار می توانید به راحتی یک فینگرفود مهمانی خوشمزه برای مهمانان عزیز خودتان آماده کنید.

گوجه فرنگی شکم پر
فینگرفود گوجه فرنگی شکم پر

5- فینگرفود گوجه فرنگی شکم پر:

یکی دیگر از فینگرفودهای ساده اما خوشمزه ای که می توانید تهیه کنید، گوجه فرنگی شکم پر است. برای تهیه این فینگرفود کافی است گوجه های گیلاسی را تهیه کنید و داخل آنها را کاملا خالی کنید.

سپس ترکیبی از خیار، شوید، پنیر خامه ای و سس مایونز درست کنید و ادویه های دلخواه خودتان را به آن بزنید، بعد از آماده شدن ترکیب، داخل گوجه ها را با این ترکیب تزئین کنید و پس از چیدن آنها در ظرف، این فینگرفودها را تا زمان سرو، در یخچال قرار دهید.

با این فینگرفود به راحتی می توانید مهمانان خودتان را به یک غذای خوشمزه مهمان کنید.

سوسیس دودی
فینگرفود سوسیس دودی

6- فینگرفود سوسیس دودی:

فینگرفود مهمانی دیگری که می توانید آن را برای پذیرایی از مهمانان خودتان تهیه کنید، سوسیس دودی است.

برای تهیه این فینگرفود، سوسیس های کوچک تهیه کنید یا سوسیس ها را به اندازه های کوچکی برش بزنید، سپس گوشت را به صورت ورقه هایی نازک برش بزنید و دور سوسیس ها بپیچید.

بعد از این کار آنها را با شکر قهوه ای سرخ کنید و طعم خوشمزه آنها را بچشید. البته اگر از طعم شیرینی خوشتان نمی آید، می توانید از شکر قهوه ای در این ترکیب استفاده نکنید.

فینگرفود مهمانی
تخم مرغ خردلی

7- تخم مرغ خردلی:

تخم مرغ خردلی یک فینگرفود مهمانی بسیار آسان است که می توانید به راحتی آن را تهیه کنید.

برای تهیه این فینگرفود، کافیست تخم مرغ ها را به تعدادی که می خواهید بپزید. سپس آنها را پوست کنده و تخم مرغ ها را به صورت افقی از وسط برش بزنید.

بعد از این کار زرده های تخم مرغ را کاملا خارج کرده و در ظرفی بریزید و سپس این زرده ها را با خردل، شوید، سس مایونز و نمک ترکیب کنید و ادویه های دلخواه خودتان را هم به آن اضافه کنید. بعد از این موضوع می توانید زرده ها را مجددا داخل سفیده ریخته و تخم مرغ ها را در ظرفی بچینید تا برای پذیرایی آماده شوند.

قارچ شکم پر
قارچ شکم پر

8- قارچ شکم پر:

یکی دیگر از فینگرفودهای پرطرفدار، قارچ شکم پر است. در این فینگرفود هم شما به راحتی می توانید قارچ ها را شکم پر کرده و برای مهمانان خودتان سرو کنید.

برای تهیه قارچ شکم پر، کافیست قارچ های تازه و زیبا خریداری کنید و پایه آنها را خارج کنید تا داخل آنها خالی شود، سپس ترکیبی از پنیر خامه ای، پودر سیر، ژامبون و پیاز بسازید و ادویه های دلخواه خودتان را هم به آن اضافه کنید تا طعمی خوشمزه داشته باشد.

بعد از این کار می توانید ترکیب خودتان را داخل قارچ ها ریخته و آنها را شکم پر کنید. البته این را هم بگوییم که قبل از این کار، بهتر است به مدت 5 دقیقه قارچ ها را روی آتش کباب کنید تا طعمی خوشمزه تر و کبابی تر داشته باشند.

9- تارت الویه:

یک فینگرفود مهمانی راحت که می توانید آن را برای مهمانان خودتان تهیه کنید، تارت الویه است. برای تهیه این فینگرفود، به راحتی می توانید سالاد الویه را به سبک خودتان تهیه و آماده کنید، سپس نان های تارت مینیاتوری را می توانید از مغازه های نان فانتزی تهیه کنید (البته دقت کنید که نان شور نباشد)، سپس الویه را در تارت ها ریخته و آنها را در ظرف بچینید و در یخچال قرار دهید تا آماده سرو شوند.

این فینگرفود هم می تواند یک ترکیب خوشمزه و جذاب باشد که کمک می کند پذیرایی جالبی از مهمانان خودتان داشته باشید.

شما می توانید این فینگرفودهای مهمانی خوشمزه و جذاب را با کمک تیم تشریفات مجالس هوم سرویز مطالعه کنید.

چکیده مطلب

در این مقاله در مورد انواع فینگرفود مهمانی صحبت کردیم و گفتیم که فینگرفودها را چطور می توانید تهیه کنید و از مهمانان عزیز خودتان با آنها پذیرایی کنید.

همچنین در در ادامه باهم تک تک فینگرفودهایی که ساده هستند را بررسی کردیم و ترکیبات آنها و طرز تهیه آنها را گفتیم تا بتوانید به بهترین شکل ممکن آنها را تهیه کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد که بتوانید با فینگرفود و انواع آن آشنا شوید و خودتان با امکاناتی که دارید، بهترین فینگرفود مهمانی را برای پذیرایی از مهمانان خودتان آماده کنید.

تشریفات مجالس و مهمانی ها با هوم سرویز

اگر می خواهید مهمانی های شیک و جذابی برگزار کنید، می توانید از خدمات تشریفات مجالس هوم سرویز استفاده کنید و با کمک تیم هوم سرویز، مهمانی ها و جشن های خود را به بهترین شکل ممکن برگزار کنید و حسابی خوش بگذرانید. همچنین می توانید برای تزئینات و دکوراسیون مجالس خود از تیم هوم سرویز کمک بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا