بنایی و دکوراسیون

ایده های جالب برای تزئین تخت خواب نوزاد

ایده های جالب برای تزئین تختخواب نوزاد را در هوم سرویز بخوانید

همه پدران و مادران دوست دارند که قبل از به دنیا آمدن نوزاد خودشان، تخت خواب نوزاد را کامل آماده کنند و اتاق او را تزئین کنند تا با این کار، تولد نوزاد دلبند خودشان را جشن بگیرند. خیلی از اوقات می شود با ایده های کم هزینه ولی جذاب، تزئینات بسیار زیبایی را برای اتاق نوزاد طراحی و اجرا کرد و تخت خواب نوزاد را به بهترین شکل ممکن تزئین کرد. در این مقاله می خواهیم در مورد این موضوع صحبت کنیم که تزئین تخت خواب نوزاد را باید بر اساس چه اصول و نکاتی انجام بدهید و چندین ایده جذاب به شما می دهیم که می توانید از آنها برای تزئین تخت خواب نوزاد پسر یا تزئین تخت خواب نوزاد دختر خودتان استفاده کنید و اتاقی لذت بخش و دوست داشتنی برای فرزند دلبند خودتان آماده کنید.

اگر قرار است به زودی نوزادتان به دنیا بیاید و می خواهید اتاقی زیبا برایش طراحی کنید، حتما در این مقاله با ما همراه باشید تا در زمینه تزئین تخت خواب نوزاد، اصول مهم و ایده های جذابی را به شما بگوییم که می توانند در این زمینه به شما کمک زیادی کنند.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

تزئین تخت خواب نوزاد
ایده های عالی برای تزئین تخت خواب نوزاد

نکات مهم در تزئین تخت خواب نوزاد چه هستند؟

تزئین تخت خواب نوزاد باید بر اساس اصول و نکات مهمی انجام شود که رعایت این نکات کمک می کند تخت خوابی شیک و کودکانه برای نوزاد خودمان بسازیم و اتاقی رویایی برایش ایجاد کنیم.

اما نکاتی که باید رعایت شوند چه چیزهایی هستند؟ چه اصولی وجود دارد که در صورت رعایت نکردن آنها ممکن است نتوانیم تزئین تخت خواب نوزادمان را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم؟ در ادامه با این نکات آشنا خواهیم شد.

1- جنسیت نوزاد را در نظر بگیرید:

اولین و مهمترین نکته ای که باید رعایت کنید، این است که جنسیت نوزاد خودتان را در نظر بگیرید و بر این اساس تزئین تخت خواب نوزاد را انجام دهید. سعی کنید در تزئین تخت خواب و اتاق از وسایل و رنگ هایی استفاده کنید که برای جنسیت نوزاد شما مناسب تر است و می تواند جذابیت بیشتری داشته باشد.

رنگ های مرسومی که برای استفاده کار استفاده می شوند، معمولا آبی برای پسران و صورتی برای دختران است؛ اما شما می توانید ساختار شکنی کنید و از رنگ های دیگری هم برای این کار استفاده کنید و نیازی نیست که حتما طبق رسوم و مد عمل کنید.

2- میزان فضا را بسنجید:

قطعا هیچکس نمی خواهد که تمام اتاق نوزاد خودش را با تخت خواب پر کند، به همین خاطر خیلی مهم است که اگر می خواهید کار ساخت تخت خواب نوزاد را انجام دهید، حتما فضای خانه را در نظر بگیرید و بر اساس آن اندازه تخت خواب را انتخاب کنید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ساخت سرویس خواب چوبی هم ارائه میده؟

شما باید برای کمد لباس، تخت خواب و اسباب بازی های نوزاد خودتان فضای کافی در نظر بگیرید و همچنین به تزئیناتی که می خواهید قرار دهید هم توجه داشته باشید تا تمام فضای اتاق را با تخت پر نکنید. استفاده درست از فضا در تزئین تخت خواب کودک خیلی مهم است و باید سعی کنید سایز اتاق را در نظر داشته باشید.

تزئینات اتاق نوزاد
تزئینات ایمن برای اتاق نوزاد

3- تزئینات بی خطر را انتخاب کنید:

نوزادان کنجکاو هستند و میخواهند هر چیزی را لمس کنند یا در دهان خودشان بگذارند، به همین خاطر باید از تزئیناتی استفاده کنید که مناسب نوزادان باشد و برای آنها مشکل و خطری ایجاد نکند.

مثلا تزئیناتی که دارای اکلیل هستند، برای نوزاد مناسب نیستند؛ چون ممکن است به دستش بچسبند و نوزاد دستش را در دهانش بکند و برایش مشکل ایجاد شود. همچنین تزئیناتی که گوشه های تیز دارند ممکن است به نوزاد شما آسیب برسانند. حتی بادکنک های معمولی هم ممکن است با ناخن های تیز و کوچک نوزاد به راحتی بترکد و تکه های آن در چشم نوزاد پرتاب شود.

به همین خاطر باید تمام این جوانب را در نظر بگیرید و تزئیناتی را انتخاب کنید که هیچ خطری برای نوزاد شما نداشته باشند و در عین حال زیبایی هم داشته باشند.

تا به اینجا در مورد این موضوع صحبت کردیم که برای تزئین تخت خواب نوزاد و اتاقش، چه نکاتی را باید در نظر بگیرید، حالا می خواهیم برویم به سراغ این موضوع که ایده های تزئین تخت خواب نوزاد چه چیزهایی هستند تا بتوانید با استفاده از آنها، به بهترین شکل ممکن تخت خواب نوزاد خودتان را تزئین کنید.

ایده های تزئین تخت نوزاد
ایده های تزئین تخت نوزاد

ایده های جالب برای تزئین تخت نوزاد

برای تزئین تختخواب نوزادتان از این ایده های خلاقانه می توانید استفاده کنید:

1- تزئین تخت نوزاد با بادکنک:

اولین ایده ای که می توانید از آن برای تزئین تخت نوزاد خودتان استفاده کنید، بادکنک است. با استفاده از بادکنک شما می توانید به راحتی تزئینات جالبی را در اتاق نوزاد خودتان ایجاد کنید و فضایی جذاب برایش بسازید.

فقط سعی کنید از بادکنک هایی استفاده کنید که ضخیم تر هستند، برای این کار می توانید بادکنک ها را با گاز هلیوم پر کنید و آنها را با نخ های رنگارنگ به دور تخت نوزاد متصل کنید تا ظاهری جذاب و دوست داشتنی پیدا کنند. برای جذابیت بیشتر این حالت می توانید نخ های غیر هم اندازه داشته باشید تا ظاهر زیباتری به این دکور ببخشید. همچنین می توانید چند بادکنک را به همین شکل در روی سقف قرار دهید تا به سقف بچسبند و اتاق را زیباتر کنید.

2- تزئین گهواره نوزاد با تور و حریر:

تور و حریر یکی دیگر از تزئیناتی هستند که برای نوزادان بسیار مناسب هستند و باعث می شوند که زیبایی خاص و رویایی به اتاق و تخت خواب کودک بخشیده شود.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ساخت سرویس خواب چوبی هم ارائه میده؟

با استفاده از تور و حریر شما می توانید اشکال و الگوهای مختلفی را برای تزئین تخت خواب نوزاد خودتان استفاده کنید که اتاقی زیباتر داشته باشد. البته سعی کنید برای انجام این کار حتما از تور و حریر مناسب استفاده کنید که به راحتی از هم نپاشد و وقتی نوزاد به آن دست می زند، ناخن هایش در آن گیر نکنند.

استیکرهای کودکانه
استفاده از استیکرهای زیبا برای تزئین تخت نوزاد

3- تزئین تخت خواب نوزاد با استیکر:

این روزها تکنولوژی باعث شده است که استیکرهای سه بعدی جذابی در بازار قرار داشته باشند و می توانید با خرید و نصب چند استیکر سه بعدی کودکانه در اتاق نوزاد خودتان، ظاهری زیبا و جذاب به این اتاق ببخشید. مثلا می توانید از استیکرهای عروسکی یا حیوانات و گیاهان استفاده کنید تا یک اتاق زیبا و دلنشین برای کودک خودتان ایجاد کنید.

4- استفاده از کاغذ دیواری شکلی:

کاغذ دیواری پوستری یا شکلی، نوعی کاغذ دیواری است که روی آن عکس های مختلف قرار دارد و شما می توانید با توجه به دیزاین اتاق کودک خودتان و جنسیت او، کاغذ دیواری های بسیار زیبا و چشم نوازی را انتخاب کرده و در اتاق کودک نصب کنید تا ظاهر اتاق بسیار جذاب شود.

مثلا برای نوزاد دختر می توانید از کاغذ دیواری هایی با طرح های دخترانه استفاده کنید یا برای نوزاد پسر هم می توانید همین کار را انجام دهید تا تزئین اتاق نوزاد شما به بهترین شکل ممکن انجام شود.

نصب کاغذ دیواری اتاق خواب کودکان را به متخصصان هوم سرویز بسپارید تا خیلی سریع و به زیبایی این کار را برای شما انجام دهند و کاغذ دیواری های زیبا و جذابی را برای شما نصب کنند.

تزئینات جالب برای تزئین تخت نوزاد
استفاده از عروسک برای تزئین تخت نوزاد

5- تزیین تخت نوزاد با استفاده از عروسک ها:

عروسک ها هم چیزی هستند که همیشه نوزادان آنها را دوست دارند. فرقی نمی کند که نوزاد شما پسر باشد یا دختر، شما می توانید عروسک های پولیشی ضد حساسیت را برای نوزاد خودتان خریداری کنید و اتاق او را با استفاده از این عروسک ها تزئین کنید تا ظاهری زیبا و جذاب داشته باشد.

البته شخصیت عروسک ها را باید بر اساس جنسیت نوزاد خودتان انتخاب کنید و توجه داشته باشید که شخصیت عروسک ها مناسب باشد و هر عروسکی را انتخاب نکنید. مثلا عروسک های حیوانات می توانند انتخاب مناسبی برای نوزاد باشند.

6- اضافه کردن بالشت های شکلی:

بالشت های شکلی هم نوعی تزئین دیگر هستند که از آنها می توانید در تخت نوزاد خودتان استفاده کنید. می توانید بالشت های کوچکی به شکل قلب، به شکل حروف نام نوزاد، به شکل ستاره و… در تخت نوزاد قرار دهید تا نوزاد تزئین اتاق نوزاد شما زیبا و دلنشین شود و بتوانید بهترین تزئین ممکن را انجام دهید؛ البته در مورد بالشت ها هم سعی کنید بالشت هایی را انتخاب کنید که پولیشی و ضد حساسیت هستند و به پوست نوزاد شما آسیبی وارد نمی کنند.

7- استفاده از آویزهای جذاب:

آویزهایی مانند ریسه ال ای دی، آویز کاغذ رنگی های جذاب و… چیزهایی هستند که می توانید برای تزئین اتاق خواب نوزاد خودتان از آنها استفاده کنید. این وسایل معمولا هزینه بسیار کمی دارند، ولی می توانند زیبایی زیادی به اتاق ببخشند.

البته سعی کنید در استفاده از این المان ها زیاده روی نکنید و در حد خیلی کمی از آنها استفاده کنید تا اتاق خیلی شلوغ نشود. حواستان باشد که کودکان ممکن است از شلوغی زیاد بترسند، پس بهتر است اتاق را به حالت مینیمال نگه دارید و در عین زیبایی، آن را خلوت کنید.

دکوراسیون اتاق نوزاد
دکوراسیون شیک اتاق نوزاد

جمع بندی مطالب

در این مقاله درباره تزئین تخت خواب نوزاد صحبت کردیم و گفتیم که چه روش هایی برای تزئین تخت خواب نوزاد هستند که می توانید از آنها استفاده کنید و تخت نوزاد را زیباتر و جذاب تر کنید.

همچنین گفتیم که اصول ایمنی که باید در این کار رعایت کنید چه چیزهایی هستند و چطور می توانید تزئیناتی مناسب و ایمن را در اتاق نوزاد خودتان قرار دهید. امیدواریم که این مقاله به شما کمک کرده باشد که با اصول تزئین اتاق خواب نوزاد بیشتر آشنا شوید و بتوانید به بهترین شکل ممکن این کار را برای نوزاد دلبند خودتان انجام دهید.

ساخت سرویس چوبی نوزاد
ساخت سرویس چوبی نوزاد با هوم سرویز

ساخت سرویس چوبی نوزاد با هوم سرویز

اگر می خواهید تخت خواب نوزاد خود را به صورت سفارشی تهیه کنید، می توانید سفارش ساخت تختخواب نوزاد را در هوم سرویز ثبت کنید تا خیلی سریع و با هزینه مناسب این کار برای شما انجام شود. برای این منظور کافی است اپلیکیشن هوم سرویز را نصب کنید و درخواست خود را ثبت کنید تا کارشناسان هوم سرویز با شما تماس بگیرند و انجام سفارش شما آغاز شود. ساخت سرویس چوبی و تختخوابهای چوبی توسط بهترین نجاران انجام می شود و شما می توانید با خیال راحت کار خود را به این تیم حرفه ای و باتجربه بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا