هوم سرویز

قیمت نصب کاشی و سرامیک در تهران ✔️ محاسبه اجرت سرامیک کار

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

استفاده از کاشی و سرامیک برای پوشش کف و دیوارها همواره مورد توجه طراحان و دکوراتیوهای حرفه ای قرار داشته است. انواع کاشی و سرامیک در طرح ها و اندازه های مختلف جهت نصب در آشپزخانه، سرویس های بهداشتی، اتاق، هال و پذیرایی، راهرو و حمام تولید می شود.

نصب کاشی و سرامیک یک کار حرفه ای است که توسط نصاب کاشی و سرامیک کار با تجربه انجام می شود. قیمت نصب کاشی و سرامیک یک مبلغ ثابت نیست و با توجه به معیارهای مختلفی اجرت سرامیک کاری مشخص می شود.

1-قیمت نصب کاشی و سرامیک با توجه به مکان

هزینه نصب کاشی و سرامیک در شهرهای مختلف متفاوت است. در شهرهای کوچک اجرت سرامیک کار بسیار کمتر از شهرهای پر جمعیت است. در شهرهای بزرگ با توجه به بالا بودن هزینه های زندگی، اجرت بیشتری دریافت می شود.

2-استادکار نصب کاشی و سرامیک

قیمت نصب کاشی و سرامیک بستگی زیادی به نصاب دارد. تصمیم با شماست آیا می خواهید از یک نصاب غیر حرفه ای کمک بگیرید و اجرت سرامیک کاری کمتری پرداخت کنید؟ یا می خواهید یک سرامیک کار خوب و با تجربه کاشی کاری را بر عهده بگیرد؟ به طور یقین این دو فرد دستمزدهای متفاوتی دارند. صرف هزینه بیشتر در قبال کیفیت کار، یک اصل مهم و اقتصادی است که رضایت بیشتری را به همراه دارد.

پیشنهاد مطالعه:
برق انداختن انواع سنگ و سرامیک با تکنیک هایی ساده

راهنمای بازسازی منزل

3- سهولت دسترسی در حین کار

نصب کاشی و سرامیک برای فضاهای کوچک با قناسی زیاد دشوارتر است و موجب کندی کار نصاب می شود. سهولت دسترسی بر قیمت نصب کاشی و سرامیک تاثیر می گذارد. این امر در مورد آپارتمان هایی که در ساختمان های بدون آسانسور واقع شده اند نیز صدق می کند. حمل مصالح به طبقات بالایی هزینه ای اضافی دارد.

اجرت سرامیک کار خوب

 

4- قیمت نصب کاشی و سرامیک بر اساس متراژ

به طور معمول اجرت سرامیک کاری بر اساس هر متر مربع محاسبه می شود ولی در اتاق های خیلی کوچک نرخ دستمزد توافقی انجام می شود و اندکی بالاتر از متراژ بالاتر است.

5- عایق کاری کاشی کاری کاشی کاری

کاشی کاری حمام ، سرویس های بهداشتی و آشپزخانه با عایق کاری و قیرگونی همراه است. جلوگیری از نم و رطوبت و نشتی با انجام عایق کاری در فضاهایی که در معرض رطوبت هستند امکان پذیر است.عایق کاری روی قیمت نهایی نصب کاشی و سرامیک تاثیر می گذارد.

پیشنهاد مطالعه:شستشوی نمای ساختمان ضرورتی در کلان شهرها

 

میدونستی که هوم سرویز، خدمات کاشی کاری و سرامیک هم ارائه میده؟

6- جنس و نوع کاشی و سرامیک

نصب سنگ های طبیعی نظیر سنگ مرمر و گرانیت از نصب کاشی های پرسلن گران تر است. کار با سنگ های طبیعی دشوارتر است و ابزار تخصصی برای برش و نصب نیاز دارد. نصب سرامیک هایی از جنس سنگ های طبیعی پیچیدگی های بیشتری دارد.

قیمت نصب کاشی و سرامیک در تهران

7- قیمت نصب کاشی و سرامیک با توجه به اندازه

نصب کاشی و سرامیک با ابعاد بزرگ تر در زمان کمتری انجام می شود و منطقه بیشتری را پوشش می دهد. به این ترتیب نیروی کار کمتری صرف می شود. سرعت نصب سرامیک های بزرگ تر موجب کاهش هزینه نصب کاشی و سرامیک شده است.

8- خرده کاری ها و تعمیرات

چنانچه سطح زیر کار نیاز به تعمیرات و مرمت داشته باشد مصالح بیشتری استفاده شده و زمان اجرای پروژه طولانی تر می شود. انجام خرده کاری ها می تواند قیمت نهایی پروژه را افزایش دهد.

9-نصب کاشی و سرامیک سفارشی

انجام کارهای سفارشی با الگوهای متفاوت نیازمند تجربه بالا و مهارت نصاب سرامیک است. کاشی کاری روی قفسه ها، طرح های ابتکاری و غیره تا حدود زیادی قیمت نصب کاشی و سرامیک را افزایش می دهد. زیبایی و انحصاری بودن کار ارزش پرداخت هزینه بیشتر را دارد.

remodelingcalculator

‫2 دیدگاه ها

  1. من برای کاشی کاری آشپزخانه دنبال یه کاشی کار حرفه ای می گردم، شما میتونید کمکم کنید. ضمنا تو بازار برندهای مختلف کاشی وجود داره. امکانش هست منو راهنمایی کنید که از کدوم مارک بگیرم. وارد مغازه های کاشی فروشی و سامیک فروشی که میشی کلا گیج کننده است.

    1. سلام
      برند های معروف اجناس رو میتونید از پست راهنمای بازسازی منزل
      مشاهده کنید علاوه بر کاشی و سرایک میتونید انواع برندهای مختلف سایر اجناس مورد نیاز برای تعمیرات و بازسازی منزل رو هم اونجا پیدا کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا