نظافت و پذیراییهوم سرویز
موضوعات داغ

خدمات نظافت منزل سراسر تهران ✔️ به همراه لیست قیمت سال 1400

نکات برگزیده مطلب
  • راهنمای استفاده از خدمات نظافت منزل شرکتهای نظافتی .
  • راهنمای کامل هوم سرویز برای اینکه بهترین خدمات نظافت منزل را تجربه کنید.

خدمات نظافت منزل شامل همه کارهای تمیزکاری و نظافت در فضای داخلی است. شرکت های خدماتی-نظافتی سرویس های ویژه ای را ارائه می دهند که حسابی کار راه انداز هستند. با توجه به مشغله زیاد افراد خانواده، دیگر مجالی برای شستشو و رفت و روب باقی نمی ماند. به جای اینکه وقت خود را صرف نظافت و تمیزکاری کنید از خدمات شرکت نظافتی استفاده کنید. کارهای نظافت داخل خانه همیشه توسط نظافتچی خانم انجام می شود. نظافت مشاعات ساختمان بر عهده نظافتچی آقا است. تعطیلات آخر هفته را در کنار خانواده با آرامش سپری کنید. کارهای نظافتی و شستشو را به حرفه ای های هوم سرویز بسپارید. ما خانه را تمیز و پاکیزه تحویل می دهیم. نگران هزینه ها نباشید اینجا همه نرخ ها طبق تعرفه مصوب اتحادیه دریافت می شود.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

راهنمای نظافت منزل آسان و حرفه ای

خدمات نظافت منزل شامل طیف وسیعی از کارهایی مانند شستشو می شود.شستن دیوارها، کف، سرویس های بهداشتی، آشپزخانه، کمد و کابینتها در حیطه نظافت منزل است. در بسیاری از کشورهای دنیا رشته خانه داری به عنوان یکی از رشته های تخصصی در دانشگاه به دانشجویان تدریس می شود و آنها به طور حرفه ای با فرآیندهای استاندارد نظافت منزل آشنا می شوند.

در ایران، با توجه به اینکه درحوزه ی خدمات نظافت ، امکان تحصیلات آکادمیک وجود ندارد به همین دلیل اغلب شرکتهای نظافتی عهده دار جذب، آموزش مستمر و معرفی نیروی نظافتچی حرفه ای به مشتریان برای خدمات نظافت منزل هستند. البته اگر چه این راه سریعترین راه رسیدن به منزلی پاکیزه و مبرا از هر گونه آلودگی است اما ممکن است استفاده از خدمات نظافتی پیامدهایی نیز برای شما به همراه داشته باشند. پس در اینجا نکاتی را به شما خواهیم گفت که با رعایت آنها می توانید بهترین و با کیفیت ترین خدمات نظافت منزل را دریافت کرده و منزل خود را به بهشتی آرام و پاکیزه تبدیل کنید.

سرفصل‌هایی که در این مقاله مورد بررسی قرار خواهند گرفت در زیر بیان شده است :

  1.  راهنمای استفاده از خدمات نظافت منزل شرکتهای نظافتی .
  2.  راهنمای کامل هوم سرویز برای اینکه بهترین خدمات نظافت منزل را تجربه کنید.
  3. چگونه بهترین شوینده برای نظافت منزل خود را انتخاب کنیم ؟
  4. بهترین و مناسبترین شوینده ها برای نظافت منزل کدام هستند ؟؟
  5. شوینده خانگی که هرگز موقع نظافت منزل نباید با هم مخلوط کنید!!!
  6. راهنمای انتخاب ابزار و تجهیزات نظافت منزل به همراه شرایط نگهداری آنها.
  7. نظافت منزل گام به گام با هوم سرویز
  8. قیمت نظافت منزل

راهنمای استفاده از خدمات نظافت منزل شرکتهای نظافتی :

آیا شرکت نظافتی از طریق دوستان و آشنایان به شما معرفی شده؟ یا اینکه از طریق جستجو در سرچ گوگل شرکت نظافتی را پیدا کردید؟ در هر دو مورد طی تماس تلفنی با شرکت نظافتی، حتما تمام شماره های تماس، شماره های پشتیبانی و آدرس کامل شرکت نظافتی را دریافت کنید. این اطلاعات به شما کمک می کند تا اگر خدمات نظافت منزل شما با مشکلی مواجه شد حتما در زودترین زمان، مشکل را به شرکت گزارش کرده و از شرکت نظافتی راهکار دریافت کنید.

برای انجام آن دسته از خدمات نظافت منزل که نیاز به ظرافت  و تمرکز بیشتری دارد! حتما نظافتچی خانم جوان را درخواست کنید. در صورتی که در برنامه نظافت منزل خود شستشوی دیوار و پنجره دارید، حتما از نظافتچی آقا استفاده کنید. به طور معمول در زندگی آپارتمان نشینی نظافتچی خانم تمیز کردن راه پله ها را انجام نمی دهد.

حتما در تماس تلفنی با شرکت نظافتی تاکید کنید! نظافتچی خانم یا نظافتچی آقا که اعزام می شوند جوان و کاربلد باشد. محدوده سنی بین 30 تا 45 ساله برای نظافتچی مناسب است. اگر نظافتچی خیلی جوان باشد ممکن است تجربه و تسلط کافی در زمینه خدماتی نظافتی نداشته باشد. البته در صورتی که نظافتچی مسن باشد، قوای بدنی کافی جهت انجام مطلوب نظافت منزل شما را نخواهد داشت. از آن گذشته در صورت نارضایتی، خود شما هم به خاطر سن و سال و حرمت خود نظافتچی نمی توانید دائم موارد را به او گوشزد کنید.

نظافت منزل و شرکتنظافت منزل

نکات مهم در استفاده از خدمات شرکت نظافتی

حتما در هر زمانی که خواستید از طریق شرکتهای نظافتی، خدمات نظافت منزل دریافت کنید، در مورد مدارک هویتی و امنیتی که شرکت نظافتی از نیروهایش دریافت و به صورت امانت نگه داری می کند بپرسید.در رابطه با این مسئله به هیچ وجه خجالت نکشید چون یکی از مواردیکه شرکتهای نظافتی را از یکدیگر متمایز می سازد مسئله حساسیتی است که شرکت نظافتی در زمینه تامین نیروی انسانی خود به خرج می دهد. خدمات نظافت منزل از جمله خدماتی است که در طول آن نیروی نظافتچی بیشترین زمان حضور را در منزل مشتری دارد، علاوه بر این در برخی موارد مشتری خود یا خانواده اش تنها در منزل حضور دارند، به همین دلیل شرط عقل در راه دادن افراد غریبه به منزل خود این است که حتما از پیشینه و هویت فرد راه پیدا کرده به منزل خود اطمینان حاصل کنید.

در همه ی سرویس های خدمات نظافت منزل، در صورتی که تشخیص دادید نظافتچی ، مهارت کافی ندارد یا نمی تواند مطابق سلیقه شما نظافت منزل را انجام دهد حتما ظرف مدت یک ساعت به شرکت نظافتی اطلاع دهید و نیروی جایگزین دیگری طلب کنید. شرکت نظافتی موظف می باشد بدون دریافت هیچ هزینه ای، نیرو را تغییر داده و در زودترین زمان برای نطافت منزل شما نظافتچی دیگری اعزام کند! فراموش نکنید که خدمات نظافت منزل هم مثل سایر خدمات منزل باید دارای پشتیبانی و گارانتی باشد.

توجه:

حتما قبل از آمدن نظافتچی به منزل خود، شوینده و تجهیزات مورد نیاز جهت نظافت منزل را فراهم کنید. برای اینکار می توانید وقتی به شرکت نظافتی زنگ می زنید و خدمات نظافت منزل خود را ثبت می کنید راهنمایی بگیرید که چه شوینده و تجهیزاتی را باید آماده داشته باشید تا به محض رسیدن نظافتچی بتوانید کار خود را شروع کنید.

سامانه خدمات نظافت منزل

راهنمای هوم سرویز برای اینکه بهترین خدمات نظافت منزل را تجربه کنید ، چیست ؟

برای اینکه بهترین خدمات نظافت منزل را دریافت کنید چند عامل کلیدی باید با هم جفت و جور باشند:

اولین مورد این است که نظافتچی که انتخاب می کنید کاملا با مواردی که شما برای نظافت منزل تان در نظر گرفته اید، سازگار باشند. به این ترتیب می بایست برای نظافت دیوار و شیشه حتما از کارگر نظافتچی آقا استفاده کنید. برای تمیز کردن کابینتها یا قفسه های کمد و کتابخانه نیز نیاز به  نظافتچی خانم دارید. برای کارهایی که به دقت و صبر زیادی نیاز است همیشه کارگر خانم، انتخاب بهتری است.

دومین پارامتر تاثیرگذار، استفاده از مواد شوینده مناسب و سازگار با محیط می باشد. استفاده از شوینده های با کیفیت و مناسب علاوه بر اینکه باعث می شوند کار نطافت منزل شما با سرعت و کیفیت بیشتری انجام شوند ، در کاهش هزینه نظافت نیز بسیار موثرند.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نظافت داخل منزل یا محل کار هم ارائه میده؟

و در نهایت عامل اصلی در نظافت منزل که باعث می شود شما بهترین خدمات نظافت منزل را دریافت کنید، آماده سازی ابزار و  تجهیزات موردنیاز برای نظافت است. اینکه برای هر قسمتی از منزل خود از چه وسیله و ابزاری استفاده کنید و در نهایت چگونه از آنها استفاده کنید که طول عمر مفیدتری داشته باشند.

توصیه های کاربردی

همه و همه از مواردی است که هوم سرویز در قالب دستورالعمل استاندارد سرویس های نظافت خود گردآوری کرده و در اختیار تمامی همیاران نظافتچی خود قرار داده است تا همیاران با استفاده از آن بتوانند بهترین خدمات نظافت منزل را به مشتریان ارائه نموده و در عین حال با پیروی از تمام موارد آن از صدمات احتمالی به وسایل منزل مشتری که گاها به دلیل استفاده نادرست از شوینده و ابزارهای نظافت ایجاد می شود، اجتناب کنند.

این راهنما و دستورالعمل نظافت منزل نیز جهت اطلاع و آشنایی خانم های خانه که بیشتر از هر کس دیگر به نظافت و تمیزی منزل خود اهمیت می دهند نیز در اختیار خانواده ها قرار می گیرد تا با استفاده از آن بتوانند با کمترین قیمت نظافت، بهترین و رویایی ترین خدمات نظافت منزل خود را تجربه کنند.

پس از آنکه با مناسبترین شوینده ها و ابزارها برای نظافت منزل خود آشنایی پیدا کردید می توانید برای دریافت بهترین خدمات نظافت منزل از طریق سایت (www.HomeServize.com)یا اپلیکیشن هوم سرویز در عرض 20 ثانیه درخواست خود را ثبت کنید و بعد از آن منتظر بمانید تا نظافتچی ماهر و حرفه ای مورد نظر شما در زمان مقرر حضور یابد و نظافت منزل شما را با استانداردهای تدوین شده هوم سرویز کارا و موثر انجام دهد.  

گام اول : چگونه بهترین شوینده را برای نظافت منزل خود انتخاب کنیم ؟

4 نکته ایمنی که قبل از خریدن شوینده برای نظافت منزل حتما باید رعایت کنید:

  1.  مدت زمان تاثیر مواد شوینده روی لکه ها در نظافت منزل
  2.  نداشتن اثرات سوء بر پوست، ریه و چشم ها درهنگام کار درنظافت منزل
  3.  نداشتن اثرات سوء مواد شوینده بر محیط
  4.  آسیب نرساندن به سطوحی که در خدمات نظافت منزل مورد استفاده قرار می گیرند.

ما در این مقاله به منظور کاهش در هزینه ها و همچنین افزایش سرعت عملیات و ارتقا کیفیت نظافت منزل تان بهترین مواد شوینده که مناسب با نیاز های نظافتی انتخاب شده اند را به شما معرفی می کنیم. تا این بار نظافت منزل تان را هم مقرون به صرفه تر انجام دهید هم اینکه سلامتی خود را با استفاده نادرست از مواد شوینده به مخاطره نیندازید.

این فیلم آموزشی ترفندهای جالبی را در مورد نظافت منزل به شما خواهد گفت 

بهترین و مناسبترین شوینده ها برای خدمات نظافت منزل کدام ها هستند ؟

  • وایتکس دامستوس

یکی از انواع مواد شوینده و پاک کننده مناسب جهت تمیز کردن و نظافت منزل وایتکس می باشد .وایتکس یک محلول قلیایی قوی است که خواص اکسید کننده زیادی دارد و یکی از انواع سفید کننده های مفید خانگی در نظافت منزل محسوب می شود، از وایتکس برای سفید و روشن کردن لباسها، بر طرف کردن لکه ها ی روی دیوار و سطوح، و گندزدایی (از بین بردن باکتری ها، قارچ ها، کپک ها و برخی ویروسها) استفاده می شود.

به یاد داشته باشید هر گاه خواستید در خدمات نظافت منزل از وایتکس استفاده کنید، بهتر است یک محلول رقیق شده از یک قسمت سفید کننده وایتکس و 4 قسمت آب درست کنید تا نتیجه مطلوب برایتان حاصل گردد.

  • مایع شوینده من :

در هنگام استفاده از خدمات نظافت منزل بهتر است اول کف حمام و دستشویی یک دور آب گرفته شود ، سپس مایع شوینده ” من ” را بر روی کف ریخته و بعد با استفاده از یک فرچه یا اسکاچ، کل کف را به مایع شوینده من آغشته کنید و بگذارید حدود 15 دقیقه باقی بماند. بعد از آن می توانید محل را آبکشی نموده و شاهد معجزه این شوینده مفید در نظافت منزل خود باشید.

  • مایع شوینده سیف :

پس از آنکه کف سرویس های حمام و دستشویی شسته شد ، نوبت به تمیز کردن شیرآلات می رسد. بهترین مایع شوینده برای تمیز کردن شیرآلات که آنها را برق انداخته و کاملا به روز اول برمی گرداند، شوینده سیف می باشد. سیف هم به صورت اسپری چند منظوره و هم به صورت کرم مانند در بازار موجود بوده که هر دو نوع آن مناسب می باشد اما پیشنهاد می باشد برای لکه های قوی و رسوبات حتما از نوع کرمی مانند سیف استفاده کنید تا زودتر به نتیجه مطلوبتان برسید.

  • پودر (تاید) :

اگر همیشه موقع نظافت منزل نگران لکه های غذا یا مثلا زردی لباس ها هستید حتما از پودر پرسیل استفاده کنید.

پودر پرسیل، یک پودر کاملا متفاوت با قدرت تمیزکنندگی بالاست . که هم میتوانید برای نظافت منزل از پودر دستش و هم برای شستن لباسها داخل ماشین لباسشویی از پود مخصوص لباسشویی آن استفاده کنید.

  • گاز پاک کن سیف :

اگر در نظافت آشپزخانه برای تمیز کردن گاز که کلی لکه های چربی و غذا روی آن چسبیده دنبال یک شوینده مناسب و مقرون به صرفه هستید حتما گاز پاک کن سیف را امتحان کنید. فقط قبل از مصرف خوب به همش بزنید و بدون رقیق کردن روی سطح گاز بمالید، بعد از مدتی اول با یک دستمال مرطوب گاز را پاک کنید بعد از آن با استفاده از دستمال خشک کل لکه های باقی مانده را تمیز کنید.

اگر هم لکه های چربی روی پنجره های گاز ریخته اند و تمیز نمی شوند بهتر است کل قسمت‌های قابل جدا شدن صفحه ی گاز را رو توی محلول آب گرم و سیف برای پانزده دقیقه قرار داده و قسمت‌های جدا نشدنی رو با سیف و یک مسواک کهنه تمیز کنید، بعد هم یک دستمال مرطوب بکشید و بعد از آن هم با یک دستمال خشک کار را تمام کنید.

  • پاک کننده چندمنظوره دامستوس :

 همه ما هر هفته از شوینده های مختلفی برای شستشوی چیزهای مختلف استفاده می کنیم. آیا بهتر نیست برای کل خدمات نطافت منزل مان ، یک محصول شوینده چند منظوره بخریم و از آن، هم برای شستن لباس ها، هم ظرف ها و هم حتی شستن حمام استفاده کنیم؟

شوینده چند منظوره دامستوس یک محصول پاک کننده ی بسیار مؤثر و بسیار اقتصادی و به صرفه در نظافت منزل می باشد. این محصول یک مایع غلیظ شوینده است که برای لباسشویی (لباسهای سفید) و به عنوان پاک کننده خانگی برای تمیز کردن کف منزل، حمام، کاشی و حتی شستشوی ظروف با دست ایده آل است. اگر برای نظافت منزل خود این شوینده را تهیه کردید طرز استفاده از این شوینده را هم حتما دنبال کنید:

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نظافت داخل منزل یا محل کار هم ارائه میده؟

چند منظوره دامستوس را از فاصله 20 سانتی متری روی سطوح مورد نظر اسپری کنید. بلافاصله با دستمال نمدار و در صورت نیاز با اسکاچ شسته و پاک کنید. برای سطوح آغشته به چربی و لکه های قدیمی بهتر است چندمنظوره 3 الی 5  دقیقه روی لکه باقی بماند بعد سطح با استفاده از اسفنج خیس و پارچه کتان پاک شود و درصورت نیاز این عمل بار دیگر تکرار شود. برای پاک کردن فواصل بین کاشی، سرامیک و سنگ بهتر است از مسواک کهنه برای پاکیزگی نهایی استفاده کنید.

  3نکته ایمنی که هنگام استفاده از شوینده ها در نظافت منزل باید رعایت کنید :

  1.  در هنگام استفاده از هر نوع شوینده ای در خدمات نظافت منزل ، حتما باید از دستکش و ماسک مناسب استفاده کنید تا دچار بیماری پوستی و تنفسی نشوید. ضمن آنکه دور نگه داشتن آنها از دسترس نیز نکته ای قابل ملاحظه است ، چرا که اکثر شوینده های صنعتی امروزی به دلیل نداشتن بو و رنگ، شباهت بسیاری به مواد مصرفی روزانه ما پیدا کرده اند.
  2. استانداردهای ایمنی را رعایت کرده و همیشه دستورالعمل هایی که کارخانه سازنده بر روی برچسب محصول ذکر کرده را قبل از مصرف بخوانید .
  3.  تمام مواد شوینده را از دسترس کودکان دور نگه دارید.
نظافت حمام و سرویس بهداشتی

7 شوینده خانگی که هرگز موقع نظافت منزل نباید با هم مخلوط کنید!!!

این یک تصور اشتباه است که اگر در خدمات نظافت منزل، چند ماده شوینده را با هم ترکیب کنیم نتایج بهتری به دست می آید. واقعیت این است که مخلوط کردن آنها می تواند بسیار خطرناک هم  باشد، چون ترکیب آنها موجب واکنش های شیمیایی غیر منتظره ای شود که می تواند برای سلامتی بدن بسیار مضر و خطرناک باشد.

  • وایتکس + الکل:

ترکیب وایتکس و الکل، تولید کلروفرم و اسید هیدروکلریک می کند. کلروفرم و اسید هیدروکلریک می توانند موجب آسیب به ریه، کلیه، کبد، سیستم عصبی، چشم ها و پوست شما شوند.علاوه بر این مصرف زیاد این ترکیب در بلند مدت موجب سرگیجه، تهوع، از دست دادن هوشیاری و حتی مرگ شود.

  • وایتکس + آمونیاک :

ترکیب وایتکس و آمونیاک، موجب تولید گازهای سمی می شود که آسیب های شدیدی برای دستگاه تنفسی به همراه خواهد داشت. همچنین ترکیب مقادیر زیاد این دو با یکدیگر، می تواند موجب انفجار بسیار خطرناکی شود.

  • وایتکس + سرکه :

توجه کنید که حتی افزودن یک اسید ضعیف مانند سرکه به مواد سفید کننده، تولید گازهای سمی می کند که می تواند موجب ایجاد سوختگی های چشمی و آسیب به ریه ها شود.

  •  سفید کننده + انواع مواد تمیز کننده:

مواد سفید کننده هرگز نباید با انواع شوینده های شیمیایی مانند جوهر نمک، شیشه شور، تمیز کننده سرامیک و انواع مایع ظرفشویی مخلوط شوند. چنین ترکیباتی موجب تولید گازهای سمی مثل گاز کلر می شوند که حتی قرار گرفتن در معرض کمترین مقدار آن هم می تواند موجب مشکلات شدید تنفسی و بینایی شود.

  • جوش شیرین + سرکه :

سرکه اسیدی است، در حالی که جوش شیرین یک باز ضعیف است. اگر این دو را در یک ظرف در بسته با هم مخلوط کنید، می تواند باعث ایجاد انفجار شود.

  • سرکه + آب اکسیژنه :

آب اکسیژنه چنانچه با سرکه که نوعی اسید است، در یک ظرف ریخته شود، تولید اسید پراستیک می کند که در غلظت های بالا می تواند موجب تحریک و حتی آسیب به پوست، چشم ها، گلو، بینی و ریه ها گردد.

  • مخلوط کردن مارک های مختلف از مواد شوینده :

به یاد داشته باشید که هر شرکت فرمول منحصر به فرد خود را دارد و مخلوط کردن مواد شوینده مختلف می تواند موجب یک واکنش شیمیایی نامطمئن و خطرناک شود.

تجهیزات مناسب نظافت منزل

 به غیر از مسئله تامین مواد شوینده مناسب که در خدمات نظافت منزل نقش اساسی و تاثیرگذار دارد. استفاده از تجهیزات و ابزار مناسب شستشوی سطوح هم به شما کمک می کند. در ضمن نظافت منزل شما با بهترین کیفیت و در زودترین زمان ممکن انجام می شود.

به یاد داشته باشید که چه خود بخواهید نظافت منزل خودتان را انجام دهید یا از شرکت نظافتی درخواست خدمات نظافت منزل بدهید باید شوینده های مناسب را در کنار بهترین تجهیزات و ابزار نظافت به کار ببرید.

قبل ازهر اقدامی در مراحل خدمات نظافت منزل، باید تصمیم بگیرید که کدام قسمتها را می خواهید تمیز کنید.

بعنوان مثال اگر شستن دیوارها مد نظرتان باشد بهتر است همه ی وسایل را جمع کرده و همه را در قسمت وسط اتاقها یا وسط سالن پذیرایی قرار دهید.

حالا دور دیوار ها خالی شده و به راحتی می توانید به کل قسمتهای دیوار دسترسی داشته باشید.

نکته : در خدمات نظافت منزل، قدم بعدی، بعد از انتخاب شوینده های مناسب انتخاب تجهیزات و ابزار موردنیاز نظافت است تا بتوانید کارها را با سرعت بیشتری انجام داده و بخاطر نبود وسایل وقتتان هدر نرود.

برای نطافت منزل اولین گام انتخاب بهترین ابزار و شوینده های مناسب است

ابزار و شوینده های مناسب برای نظافت منزل

راهنمای انتخاب ابزار و تجهیزات نظافت منزل به همراه شرایط نگهداری آنها :

برای نظافت منزل و حتی محیط های دیگر تجهیزات ساده و اولیه ای وجود دارند که استفاده از آن ها بسیار مهم می باشد. با توجه به نوع عمل نظافت مورد نظر، برخی از این وسایل را می توان تهیه نمود. این تجهیزات در خدمات نظافت منزل کمک می کنند تا بتوان نظافت را موثر و کارا انجام داد. بنابراین صرف کمی زمان و انرژی برای انتخاب ابزار مناسب، بسیار با ارزش خواهد بود. تهیه ابزار و تجهیزات خوب، باعث صرفه جویی در هزینه ها نیز می شود.

در ادامه ابزار مورد نیاز برای نظافت منزل آمده است. همچنین موارد استفاده و شرایط نگهداری آن ها بیان شده است.

  • جارو

هنگام استفاده از خدمات نظافت منزل، جارو برای برای تمیزکردن کف و جدا کردن تار عنکبوت ها از گوشه و کناره های سقف و دیوار و برای نظافت حیاط خلوت، حیاط و بالکن ها استفاده می شود. روش نگهداری جارو به این صورت است که باید با صابون  و آب گرم شسته شود! سپس با تکان دادن و گرفتن آب اضافی آن، گرد و خاک آن جدا و جارو مجدد تمیز می شود.

  • خاک انداز

در خدمات نظافت منزل، خاک انداز برای انتقال گرد و خاک و ضایعات از زمین به سطل زباله، مورد استفاده قرار می گیرد. در هنگام خرید خاک انداز تمام لبه های آن را باید بررسی کنید. در غیر صورت ممکن است تیزی لبه های آن به سطوح خراش وارد نماید. هنگامی که اثرات سایش و پوسیدگی در خاک انداز دیده شد، حتما باید تعویض گردد.

  • دستمال گردگیری

برای انتخاب دستمال گردگیری باید توجه نمود که بدون پرز باشد. به طوری که بتوان با آن ها سطح را به طور کامل پاک کرد. دستمال گردگیری را بهتر است از جنس نخی یا میکروفایبر تهیه کنید. برای شستشوی این دستمال ها می توان از ماشین لباسشویی استفاده نمود و در فضای باز آن ها را خشک کرد.

  • دستکش

در تمامی مراحل خدمات نظافت منزل باید حتما از دستکش استفاده کنید. استفاده از دستکش علاوه بر محافظت از دستان در برابر مواد شیمیایی! باعث می شود اثر انگشتان روی سطوح باقی نماند. در هنگام انتخاب دستکش، نوع لاستیکی را انتخاب کنید. این دستکش ها برای استفاده با آب و مواد شوینده بسیار قوی تر است.

  • تی

تی ها چند نوع هستند یا به صورت خشک و یا به صورت مرطوب در خدمات نظافت منزل برای جارو کردن گرد و خاک و ضایعات و همچنین پاک کردن برخی سطوح مورد استفاده قرار می گیرند. شستن سری تی باعث از بین رفتن میکروب های بد بو می شود. سری تی های پارچه ای را نیز می توان در ماشین لباسشویی! با کمی آب و صابون و بدون استفاده از نرم کننده شستشو داد. سپس آن را باید در هوای خوب قرار داد تا کاملا خشک شود.

  • سطل

در خدمات نظافت منزل، سطل برای نگهداری محلول شوینده و آب مخصوص آبکشی مورد استفاده قرار می گیرد. در هنگام نظافت منزل، سطل حتما باید از تی بزرگ تر باشد. همچنین در هنگام شستشو حداقل باید دو تی در منزل وجود داشته باشد! یک سطل را می توان برای محلول شوینده و کف و دیگری را برای آب مخصوص آبکشی استفاده نمود.

  • اسکاچ

اسکاچ در خدمات نظافت منزل برای از بین بردن آلودگی های سخت مثل لکه های موجود بر روی دیوارها، کف و شیشه همچنین برای جدا کردن مواد سوخته در قابلمه و تابه استفاده می شود.

با این حال، اسکاچ های سیمی و فلزی ممکن است باعث خراش در سطوح نرم شوند! به همین دلیل، هنگام استفاده از آنها مراقب باشید تا باعث صدمه زدن به وسایل منزل نشوند.

نظافت منزل را از بالاترين نقطه در خانه آغاز كنيد تا به پايين‌ترين نقطه آن برسيد. ابتدا زمين را تميز نكنيد و سپس به سراغ سقف، پنجره و دیوارها برويد! قبل از اجرای مراحل نظافت باید مشخص کنید که کجا ها را می خواهید تمیز کنید.

۵ راه برای صرفه جویی در هزینه نظافت منزل

اشتباهات نظافت حمام و سرویس بهداشتی

 خدمات نظافت منزل گام به گام با هوم سرویز :

نظافت دیوار ها

در خدمات نظافت منزل برای شستشوی دیوارها، می توان از مخلوطی از آب، تاید و مقدار کمی وایتکس استفاده کرد. معمولا بعد از استفاده از محلول سفید کننده بر روی دیوار، رده هایی از دستمال باقی می ماند! به همین دلیل می توانید جهت از بین بردن لکه ها از یک قاشق سرکه سفید! استفاده کنید و آن را داخل ترکیب خود اضافه کنید.

روش کار در شستشوی دیوار منزل: از یک گوشه بالای اتاق شروع کنید. به اندازه یک متر مربع از دیوار را از محلول بزنید. بعد با یک پارچه زبرتر (توری مناسب است) آن قسمت را دستمال بکشید. به این ترتیب دوده ها در آن حل می شود. در نهایت با یک پارچه نخی یا حوله ای دیوار را تمیز کنید. همین کار را برای همه قسمت ها انجام دهید تا کل دیوار تمام شود. در آخر حتما چک کنید که دیوار دو رنگ نباشد.

 تمیزکردن پنجره ها

برای تمیز کردن پنجره ها از یک دستمال نمدار یا دستمال نانو استفاده کنید. همچنین می توانید از دستمال نمدار و روزنامه هم استفاده کنید تا جای لکه ها باقی نماند.

در خدمات نظافت منزل برای شیشه هایی که رنگ روی آن وجود دارد و با دستمال پاک نمی شوند، ابتدا به وسیله یک تیغه یا کاردک، باید رنگ روی آن تراشیده شود. سپس از روزنامه و شیشه پاک کن برای تمیزکردن و از بین بردن لکه ها استفاده شود. در تمیز کردن پنجره ها احتیاط کنید و از چهار پایه و نردبان محکم و سالم استفاده نمایید.

 نظافت آشپزخانه

 خدمات نظافت آشپزخانه شامل این موارد است:

  • تمیزکردن یخچال و فریزر
  • تمیز کردن کابینت ها 
  • پاک کردن اجاق گاز 
  • تی کشیدن کف آشپزخانه

تمیز کردن یخچال و فریزر

  • برای نظافت آشپزخانه اول از همه به سراغ یخچال و فریزر بروید. به طبقات یخچال سرو سامان بدهید و مواد غذایی بی مصرف و تاریخ گذشته را دور بریزید.
  • اگر طبقات یخچال با لکه های مواد غذایی چسبناک شده اند! ابتدا محتویات یخچال را خارج کنید. سپس داخل پخچال را با ترکیب آب و تاید بشویید و خشک کنید. در آخر نیز  وسایل را تمیز کرده و با نظم داخل یخچال بچینید.
  • برای تمیز کردن فریزر باید از یک دستمال نیمه مرطوب استفاده کنید!چون سرمای فریزر کمی در تمیز کردن اختلال ایجاد می کند.

  تمیز کردن اجاق گاز

برای تمیز کردن و از بین بردن لکه های داخل فر اجاق گاز این کار را انجام دهید. یک پیمانه نمک، یک پیمانه جوش شیرین و یک پیمانه را در قوطی اسپری بریزید.

سپس محلول را در قسمت های داخل فر خاموش بپاشید

10 دقیقه تا یک ربع صبر کنید تا کم کم کثیفی داخل فر جدا شود

سپس با پارچه مرطوب داخل فر را دستمال بکشید.

در صورتی که احساس می کنید کثیفی ها کاملا از بین نرفته است مقدار جوش شیرین آن را اضافه کنید

به جای استفاده از ترکیب نمک و جوش شیرین می توانید کار خود را راحت کرده! از گاز پاک کن سیف برای تمیز و درخشان کردن صفحه ی گاز استفاده کنید.

نظافت راه پله و مشاعات ساختمان ضرورتی که نباید نادیده گرفت

خدمات نظافت منزل هوم سرویز

تمیز کردن کابینت ها  

در خدمات نظافت منزل، برای پاک کردن لکه و اثرات دست، جوهر و ماژیک! هرگز از موادی چون وایتکس، آستون؛ الکل صنعتی، مستقیما استفاده نکنید. زیرا این مواد میتواند به سطح رو کش دار ام دی اف کابینت ها آسیب برسانند. برای استفاده از این مواد بهتر است آن ها را با آب رقیق کرده و مورد استفاده قرار دهید.

برای تمیز کردن کابینت های فلزی، از پودرماشین لباسشویی و اسپری های پاک کننده چند منظوره استفاده کنید. این مواد به خوبی میتوانند لکه ها و چربی ها را از بین ببرند.

سرویس بهداشتی

جهت تمیز کردن سرویس بهداشتی ، جرم گیرکاشی(یا ترکیب آب و تاید و وایتکس! )، را روی کاشی و سرامیک با اسکاچ بکشید و بعد از گذشت 10 دقیقه آب کشی نمایید.

در خدمات نظافت منزل، برای تمیز و ضد عفونی کردن توالت! می توانید از تمیز کننده خانگی که  از سرکه درست کرده اید هم  استفاده کنید. به وسیله آب پاش سرکه را به اطراف توالت بزنید. علاوه بر آن داخل دستشویی هم یک پیمانه سرکه بریزید و ۱۵ دقیقه صبر کنید و سپس آن را بشویید.

جارو کشیدن منزل

 در خدمات نظافت منزل، اگر کف منزلتان خیلی گرد و خاک داشته باشد! بهتر است اول، کف را  یک جاروی مختصر بزنید و جاروی دقیق تر در آخر کار انجام شود. جارو کردن پله ها از بالا به پایین و از دم اتاق خواب ها به قسمت بیرونی، انجام می شود.

در جارو کشیدن کف منزل دقت شود. کف سنگی و سرامیگی ابتدا جارو زده می شود تا گرد و خاک و آشغال ها تمیز شوند. این مرحله اهمیت زیادی دارد. در مرحله بعد لازم است تا با تی یا دستمال، کف خانه تمیز شود. چنانچه جارو کشیدن به خوبی انجام نشده باشد، تی کشیدن سخت می شود.

  گردگیری منزل

در خدمات نظافت منزل برای  گردگیری منزل حتما از دستمال نخی  و یا درصورت امکان دستمال میکرو فایبر استفاده کنید. تا حد ممکن گردگیری منزل را با دستمال خشک انجام دهید .

گردگیری هر اتاق شامل این موارد است:

  • روی همه وسایل و مبلمان
  • قسمت زیرین قفسه ها
  • دستگیره ها
  • قاب عکس ها
  • صفحه تلویزیون 
  • مجسمه ها و وسایل تزیینی  

 تی کشیدن منزل

 مرحله آخر کار در نظافت منزل، تی کشیدن منزل می باشد. کف حمام یا آشپزخانه و کف سالن پذیرایی بعد از جارو کردن حتما نیاز به تی کشیدن دارند.

قیمت نظافت منزل در هوم سرویز

تمیز کردن خانه

سرویس های نظافتی هفتگی، ماهانه و سالانه

تعرفه نظافت منزل و راه پله و مشاعات هوم سرویز

قیمت سرویس نظافت منزل
قیمت نظافت شرکت و محل کار

قیمت سرویس نظافت راه پله و مشاعات

خدمات نظافت منزل و محل کار در تهران

شرکت خدماتی نظافتی هوم سرویز بهترین کارگرهای خدماتی را درب منزل یا محل کار اعزام می کند. ساعت حضور همیار به محل طبق خواسته مشتری از قبل برنامه ریزی می شود. جهت نظافت هفتگی یا ماهانه امکان هماهنگی وجود دارد. سازمان ها و ادارت با سپردن خدمات نظافت به صورت سالانه از تخفیف ویژه برخوردار خواهند شد. سرویس دهی در منازل ویلایی، آپارتمان ها و برج های مسکونی امکان پذیر است. نظافت منزل در شرق تهران و تهرانپارس، نظافت منزل در غرب تهران و دیگر مناطق را به ما بسپارید. ثبت سفارش از طریق اپ این سامانه به رایگان انجام می شود. قبل از ثبت سفارش در مورد جنسیت نظافتچی تصمیم بگیرید. نظافتچی خانم برای داخل منزل و کارگر نظافتی آقا برای راه پله و مشاعات انتخاب بهتری است. با توجه به پروتکل های بهداشتی برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، ضدعفونی نیز انجام می شود. 

برای ثبت سفارش سرویس نظافت داخل منزل یا محل کار از اپلیکیشن هوم سرویز استفاده کنید

90002021

‫3 دیدگاه ها

  1. مطالب وبلاگتون خیلی جذاب و مفیده.من از طریق مطالب وبلاگتون با هوم سرویز آشنا شدم و بعد شما رو به مدیر ساختمانمون معرفی کردم.الان هر دو هفته یکبار به صورت دوره ای برامون نیرو اعزام می کنید. البته درخواست نقاشی هم به هوم سرویز دادیم که قرار شده توی جلسه ی ساختمان بررسی بشه و در صورتی که تایید بشه حتما از سرویس نقاشی هوم سرویز هم استفاده می کنیم.من جز خواننده های پروپاقرص مطالب وبلاگتونهستم و همیشه مطالب شما رو برای مادرم هم می فرستم تا بخونه.

  2. سلام لطفا مطلبی در مورد کارگر نظافت منزل و دلیل انتخاب خانم یا آقا برای نظافت منزل و ویژگیهای کارگر نظافت منزل بنویسید و بگید که کارگر نظافت منزل هوم سرویز چه ویژگی دارد که در سایر سامانه های خدمات دهنده نظافت منزل نیست و دیگر اینکه هوم سرویز به کدام قسمتهای شهر تهران نیروی نظافت منزل متخصص میفرستد تا با کیفیت کار منزل را انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا