لوازم خانگی

عیب یابی و ​تعمیر ماشین لباسشویی

گذشت آن دورانی که مادر بزرگ ها لباس ها را در تشت می شستند. این روزها خانه بدون لباسشویی انگار یک چیزی کم دارد. از حق نگذریم این لباسشویی های کوچک و بزرگ، کارهای شست و شو و نظافت را خیلی راحت تر کرده اند. اما وای از روزی که دستگاه لباسشویی خراب شود. خیلی زود کوهی از لباس ها در گوشه حمام تلنبار می شود و …. حتی تصورش هم سردرد را شدیدتر می کند. پیدا کردن ایراد دستگاه و تعمیر ماشین لباسشویی یک کار تخصصی است و هر کسی نمی تواند دستگاه را باز کند.  خبر خوب اینکه شرکت های خدماتی همیشه سرویس تعمیر لباسشویی را هم ارائه می دهند. اگر ماشین لباسشویی دچار مشکل شده روی لینک زیر کلیک کنید تا اتومات وارد پروسه سفارش دهی بشوید.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

خدمات ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی از کاربردی ترین لوازم خانگی است. اصلا تصور شستشوی لباس ها با دست هم عذاب آور است. این وسیله پر کاربرد مثل بقیه لوازم منزل، نیاز به رسیدگی و مراقبت دارد. البته با همه مراقبت هایی که می کنید باز هم امکان خراب شدن ماشین لباسشویی وجود دارد. استفاده مداوم از این وسیله موجب فرسایش قطعات دستگاه می شود. با تعمیر ماشین لباسشویی و تعویض قطعات فرسوده می توان سال های زیادی از این وسیله پر کاربرد استفاده کرد. عیب یابی ماشین لباسشویی قبل از انجام تعمیرات لباسشویی در منزل الزامی است.

طریقه نصب ماشین لباسشویی

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی

سرویس نصب و تعمیر لباسشویی هوم سرویز از محبوب ترین خدمات فنی درب منزل است. بهترین تکنیسین های با تجربه و آموزش دیده  از همکاران فنی هوم سرویز هستند. عیب یابی ماشین لباسشویی یک کار تخصصی است و نیاز به دانش فنی دارد. بدون داشتن آگاهی نمی توان اقدام به تعمیر ماشین لباسشویی و یا تعویض قطعات آن کرد. این دستگاه دارای پیچیدگی های زیادی است و تنها نیروی متخصص فنی قادر به تشخیص ایراد آن است. 

تعمیر ماشین لباسشویی دوقلو اتوماتیک و نیمه اتوماتیک، تعمیر ماشین لباسشویی کنوود، تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ، تعمیر ماشین لباسشویی ال جی، تعمیر ماشین لباسشویی آبسال و ….به صورت تخصصی انجام می شود. همه سفارش های ثبت شده در اپلیکیشن هوم سرویز شامل تضمین کیفیت خدمات است.

تعمیرات لباسشویی در منزل

انبوهی از لباس های چرک و کثیف در گوشه ای از حمام، نشان می دهد که لباسشویی دچار یک مشکل جدی شده است. وقتی ماشین لباسشویی روشن نمی شود یا موقع کار کردن، آب ریزش دارد و یا …. چاره ای جز تعمیر آن وجود ندارد. با توجه به اندازه بزرگ و وزن زیاد لباسشویی، حمل و نقل آن به محل تعمیرگاه خیلی مشکل است. تعمیرات لباسشویی در منزل هوم سرویز این مشکل را حل کرده است.

دیگر نیازی به حمل ماشین لباسشویی تا محل تعمیرگاه نیست، همیاران هوم سرویز درب منزل مراجعه می کنند و عیب یابی ماشین لباسشویی را انجام می دهند. پس از عیب یابی در صورت نیاز به تعویض قطعات این کار در محل انجام می شود.

چگونه لاستیک درب ماشین لباسشویی را تعویض کنیم؟

تعمیر ماشین لباسشوییتعمیر ماشین لباسشویی در منزل

عیب یابی ماشین لباسشویی 

کارهایی هست که می توانید قبل از رسیدن تعمیرکار انجام دهید. اولین کار اینست که از رسیدن برق به دستگاه مطمئن شوید. بسیاری از اوقات شل شدن سیم برق و خرابی پریز برق مانع از رسیدن برق به دستگاه شده و ماشین لباسشویی روشن نمی شود.

کابل برق را چک کنید تا خرابی و یا قطعی نداشته باشد. پریز برق را بررسی کنید برای این کار از یک فازمتر استفاده کنید. اغلب اوقات فراموش می کنید کابل اصلی را به پریز وصل کنید این مورد در اسباب کشی و جا به جایی ها زیاد دیده می شود. گاهی ساده ترین اتفاقات موجب بروز مشکل در لوازم خانگی می شود. بهتر است اول راه حل های ساده و در دسترس را بررسی کنید. جالب است بدانید که حتی یک قطعی برق ساده هم ممکن است علت روشن نشدن دستگاه باشد. 

تعمیر لباسشویی قدیمی

آیا ماشین لباسشویی را تمیز می کنید؟ کثیفی و آلودگی ماشین لباسشویی یکی از دلایل اصلی عدم کارکرد صحیح و خرابی ماشین لباسشویی است. این دستگاه تمیز کننده، خود نیاز به نظافت و تمیز کردن دارد. برای اینکه لباس ها تمیز شسته شده و بوی بد نداشته باشند باید نظافت ماشین لباسشویی را قبل از ​تعمیر ماشین لباسشویی در برنامه ماهانه قرار دهید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و تعمیر ماشین لباسشویی هم ارائه میده؟

اصولا کثیفی و آلودگی لباس ها موجب تشکیل جرم در محفظه ماشین لباسشویی می شود. با تمیز کردن جرم های محفظه لباسشویی، عملیات شستن لباس ها هم با کیفیت بیشتری انجام می شود. با توجه به میزان استفاده از دستگاه، باید از قرص ها و پودرهای تمیز کننده ماشین لباسشویی برای نظافت درون دستگاه استفاده کنید. اگر حجم شستشوی کمی دارید ماهی یکبار یک قرص شستشو را در محفظه دستگاه قرار داده و ماشین لباسشویی را بدون لباس و تنها با آب داغ شستشو دهید.

 نکات نگهداری از ماشین لباسشویی در منزل

تعمیرات لباسشویی در منزل

تعمیر ماشین لباسشویی دوقلو

لباسشویی نیمه اتوماتیک دو مخزنه معروف به دوقلو را در بسیاری از خانه ها می توان دید. این دستگاه دارای دو مخزن جدا برای شستشو و خشک کردن لباس ها است. در واقع لباس ها بعد از شسته شدن باید در مخزن خشک شدن قرار بگیرند تا کامل خشک شوند. در برخی از مدل های ماشین لباسشویی دوقلو، سیستم شستشو تنها با آب سرد انحام می شود. عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی دوقلو توسط متخصص انجام می شود. به طور معمول ایراد در یکی از این بخش ها است:

  • خرابی تایمرها در لباسشویی

تایمر زمان شستن لباس ها را کنترل می کند. این قسمت با چرخش به سمت راست یا چپ، حرکت می کند. یک فنر تسمه ای ساده موجب چرخش تایمر و همچنین بازگشت ان می شود. علت اصلی خرابی تایمر لباسشویی دوقلو، آسیب به قسمت فنری تایمر است. در صورتی که امکان تعمیر وجود نداشته باشد با عوض کردن تایمر، لباسشویی مثل قبل کار خواهد کرد. دو نوع تایمر شستشوی لباس و تایمر خشک کن در ماشین لباسشویی دوقلو وجود دارد. هر دو این تایمرها در معرض آسیب قرار دارند.

  • ایراد در میکروسوئیچ

میکروسوییچ در قسمت پشت درب خشک کن قرار دارد و شاید اصلا توجهی به آن نکنید. این قطعه وظیفه توقف موتور لباسشویی را دارد. در صورتی که درب لباسشویی باز باشد، موتور شروع به کار نخواهد کرد. این قطعه حساسیت بالایی دارد و به محض باز شدن درب، عمل می کند.

  • فیوز محافظ

یکی از علل اصلی روشن نشدن ماشین لباسشویی، اتصالی در مدار برقی دستگاه است. هر نوع اتصالی موجب قطعی فیوز می شود. برای تعمیر ماشین لباسشویی لازم است تا ابتدا اتصال در مدار، برطرف شود. سپس با تعویض فیوز، لباسشویی به خوبی قبل قادر به کارکرد است.

  • سلکتور سوئیچ

لباسشویی دو مخزنه یا همان دوقلوهای همه کاره دارای موتور تک فاز هستند. با روشن شدن تایمرها موتور شروع به کار می کند و به چرخش چپگرد یا راستگرد ادامه می دهد. سوئیچ سلکتور در برخی از انواع ماشین لباسشویی دوقلو به عنوان کلید انتخاب مسیر چرخش به کار می رود.

عدم تخلیه آب ماشین لباسشویی چه دلیلی دارد؟

عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی دوقلو

  • موتور ماشین لباسشویی دوقلو

تعمیر ماشین لباسشویی در قسمت موتوری نیاز به تجربه زیادی دارد. اساس کارکرد دستگاه وابسته به همین بخش موتوری است. در لباسشویی دوقلو دو موتور مجزا وجود دارد. اولین موتور مربوط به مخزن شستشوی لباس هاست که در دو جهت قادر به چرخش است. موتور خشک کن طرز کاری مشابه موتور شستشو دارد. هر گونه آسیب به موتور ماشین لباسشویی موجب عدم کارکرد دستگاه و یا ایراد در مدار چرخش دو مخزن می شود.

  • ترمز مکانیکی

وقتی درب مخزن خشک کن را باز می کنید، یک رابط مفتولی ترمزهای مکانیکی را درگیر می کند. به این ترتیب موتور به سرعت از چرخش ایستاده و مخزن خشک کن بی حرکت باقی می ماند. برای تعمیر ماشین لباسشویی در منزل با همیاران متخصص هوم سرویز تماس بگیرید. ثبت سفارش کاملا رایگان بوده و از طریق نصب اپلیکیشن هوم سوریز انجام می شود.

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ

سامسونگ نامی آشنا در عرضه لوازم خانگی است که محصولات آن در داخل کشور هم وجود دارد. تعمیرات تخصصی لباسشویی سامسونگ بسیار اهمیت دارد. گذراندن دوره آموزش تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ برای کسانی که در این حرفه شاغلند الزامی است. آیا قبلا در این زمینه آموزش دیده اید؟ اگر نه که نباید سر خود اقدام به تعمیر ماشین لباسشویی کنید. برای تعمیر لاستیک درب ماشین لباسشویی شاید بتوانید از روی آموزش های آنلاین، کار را خودتان انجام دهید ولی در مورد قسمت های موتوری و کامپیوتری کار را به کاردان بسپارید.

همیاران تعمیرکار لباسشویی هوم سرویز از بهترین متخصصین در زمینه عیب یابی و تعمیر لباسشویی برند سامسونگ در کشور هستند. نمایندگی تعمیرات لباسشویی در غرب تهران و شمال تهران از همیاران فعال هوم سرویز است. شعبه های تخصصی تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در شرق تهران و جنوب تهران به صورت دائمی فعالیت دارد. ما یک شرکت فصلی با یک یا دو تعمیرکار نیستیم. هوم سرویز با مجموعه ای از بهترین ها همکاری دارد.

 تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

مجموعه لوازم خانگی ال جی دیر زمانی است که عضو ثابت بسیاری از خانه ها شده است. برند ال جی از معتبرترین شرکت های تولید کننده لوازم خانگی در جهان است که لباسشویی تمام اتوماتیک ال جی را برای مصارف خانگی عرضه کرده است. نگهداری صحیح از این دستگاه می تواند طول عمر آن را افزایش دهد و سالیان بیشتری مثل روز اول کار می کند. تنها کاری که باید انجام دهید اینست که موقع خرابی از یک تعمیرکار متخصص ال جی کمک بگیرید این دستگاه های جدید بسیار حساس هستند و باید توسط نمایندگی های مجاز، تعمیر شوند.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و تعمیر ماشین لباسشویی هم ارائه میده؟

تعمیر لباسشویی ال جی تفاوت زیادی با لباسشویی های سطلی ساده دارد. سیستم کارکرد ال جی کاملا تخصصی و پیشرفته است. کیت های کامپیوتری در مدل های جدیدتر لباسشویی ال جی، مغز متفکر کنترل دستگاه هستند. برای تعمیر ماشین لباسشویی ال جی ابتدا باید مشکل شناسایی شود. تعمیر لباسشویی هوم سرویز شامل برند ال جی نیز می شود. ما بهترین تعمیرکار تخصصی ال جی را درب منزل اعزام می کنیم. همه مراحل عیب یابی و تعمیر ال جی در محل و تحت نظارت مشتری انجام می شود.

تعمیر دستگه ال جیتعمیرات ماشین لباسشویی ارزان

 تعمیر ماشین لباسشویی آبسال

آیا به دنبال تعمیرکار متخصص لباسشویی آبسال هستید؟ ماشین لباسشویی یک وسیله پیچیده است که دارای تکنولوژی پیشرفته ای است. شرکت های مختلف تولید ماشین های لباسشویی خانگی، استفاده از تعمیرکار حرفه ای را توصیه می کنند. تیم خدمات فنی تعمیرات لباسشویی در منزل هوم سرویز با بهترین تعمیرکار متخصص آبسال تکمیل شده است.

برای رفع خرابی ماشین لباسشویی آبسال با ما تماس بگیرید. بدون نیاز حمل ماشین لباسشویی به محل تعمیرگاه و صرف هزینه های اضافی، تعمیرات لباسشویی را در محل انجام می دهیم. مرکز تخصصی تعمیر لباسشویی آبسال هوم سرویز از نیروهای متخصص محلی برای کاهش هزینه ها و سرعت در خدمت رسانی استفاده می کند. جهت اطلاع از قیمت تعمیرات ماشین لباسشویی آبسال از اپلیکیشن هوم سرویز استفاده کنید. قیمت گیری و ثبت سفارش در تهران رایگان است.

 تعمیر ماشین لباسشویی کنوود

تجارب ناخوشایند گذشته را فراموش کنید. اگر قبلا به ناچار از نیورهای غیر متخصص برای تعمیر لوازم خانگی استفاده کرده اید، این بار خدمات حرفه ای را تجربه کنید. مرکز تخصصی تعمیرات ماشین لباسشویی کنوود در تهران بزرگ افتتاح شد. هوم سرویز جامع ترین سامانه خدمات درب منزل، نیروهای متخصص تعمیر ماشین لباسشویی کنوود را درب منزل اعزام می کند. استفاده از خدمات تخصصی حق مشتری است. همیاران ما متخصص تعمیرات لباسشویی های خارجی هستند و در این زمینه تجارب عملی زیادی دارند.

برای اینکه در کمترین زمان و با کمترین هزینه، لباسشویی خود را تعمیر کنید با حرفه ای های هوم سرویز تماس بگیرید. تعمیر لباسشویی کنوود در شرق تهران، عیب یابی ماشین لباسشویی کنوود در غرب تهران، تعمیرات لباسشویی کنوود در شمال تهران و تعویض قطعات ماشین لباسشویی کنوود در جنوب تهران توانسته رضایت صد در صد مشتری را در همه سفارش ها کسب کند. 

سرویس تعمیر لباسشویی در محل

دقت داشته باشید که این دستگاه پیچیده، یک تستر خانگی نیست که بتوانید به تنهایی آن را تعمیر کنید. عیب یابی و تعویض قطعات ماشین لباسشویی بسیار تخصصی است و می بایست توسط تعمیرکار حرفه ای انجام شود. ماشین لباسشویی های جدید دارای کیت و شمارشگر کامپیوتری هستند که تنها تعمیرکار متخصص می تواند آن را تعویض و تنظیم کند. هرگز برای صرفه جویی در هزینه ها شخصا اقدام به باز کردن دستگاه و کیت کامپیوتری نکنید. با این کار تنها هزینه های بیشتری را برای خود می تراشید.

همیاران  هوم سرویز دوره های آموزشی تعمیر ماشین لباسشویی را گذرانده اند. برای صرفه جویی در وقت و هزینه ها، نصب و ​تعمیر  لباسشویی را به بهترین ها بسپارید. چنانچه نیاز به تعویض قطعه لباسشویی باشد، قطعه اصل تهیه شده و جایگزین قطعه معیوب می شود. هماهنگی پس از ثبت سفارش رایگان برای اعزام همیار به منزل از قبل انجام می شود. 

نصب و تعمیر لباسشویی

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی

استفاده از نیروهای غیر متخصص برای تعمیر لوازم خانگی، اصلا ایده مناسبی نیست. به تجربه دیده شده که برخی از افراد غیر شرکتی با دریافت هزینه های سرسام آور، موجبات نارضایتی مشتری را فراهم کرده اند. از طرفی عدم تبحر کافی در تعمیرات تخصصی ماشین لباسشویی موجب می شود تا هزینه های بیشتری برای جبران بپردازید. تعمیرات ماشین تخصصی نیاز به تبحر و تخصص کافی دارد.

قیمت دقیق تعمیر ماشین لباسشویی پس از بازدید از دستگاه معیوب، اطلاع رسانی می شود. نرخ نصب ماشین لباسشویی، سرویس ماشین لباسشویی، تعمیرات ماشین لباسشویی در منزل به صورت شفاف از طریق اپلیکیشن هوم سرویز اطلاع رسانی شده است. هزینه تعویض قطعات با احتساب قیمت خرید قطعه تازه، در فاکتور اضافه می شود.

در صورت تمایل می توانید از تعمیرکار لباسشویی بخواهید قطعه مورد نظر را خریداری کند. در این صورت همیار تکنیسین فاکتور خرید را ارائه خواهد کرد.نگران هزینه های اضافی و خارج از عرف نباشید. قیمت تعمیرات ماشین لباسشویی طبق نرخ اتحادیه اصناف قیمت گذاری می شود.

هزینه نصب و تعمیرات ماشین لباسشویی هوم سرویز

قیمت تعمیر ماشین لباسشویی
قیمت نصب ماشین لباسشویی

خدمات نصب و تعمیر ماشین لباسشویی در تهران

این سرویس در دو بخش نصب و تعمیرات ارائه می شود. ثبت سفارش از طریق اپ هوم سرویز است در زمان کوتاهی بعد از سفارش، از طرق پشتیبانی جهت هماهنگی تماس گرفته می شود. اعزام کارشناس متخصص در روز و ساعت مورد نظر امکان پذیر است. همیار اعزام شده ابتدا دستگاه را بررسی و عیب یابی می کند. سپس هزینه تعمیرات به طور کاملا شفاف اطلاع رسانی شده و در صورت توافق با مشتری، تعمیرات در محل انجام می شود. چنانچه نیاز به تعویض قطعه ای باشد، امکان تهیه آن توسط همیار وجود دارد. در این صورت حتما فاکتور خرید را دریافت کنید. حتی الامکان سعی شده از قطعات دارای گارانتی استفاده شود. سرویس تعمیر لباسشویی شامل گارانتی هوم سرویز است و به صورت تضمینی ارائه می شود. ما به کار همیاران متخصص اعتماد داریم و برای جلب اعتماد مشتری تلاش می کنیم. با ما تماس بگیرید.

جهت ثبت سفارش رایگان تعمیر لباسشویی از اپ هوم سرویز استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا