نصب لمینت در دکوراسیون داخلی

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

لمینت از کفپوش های مدرن است که زیبایی دکوراسیون داخلی را چند برابر می کند. برای نصب پارکت لمینت نیازی به کنده کاری و عملیات تخریبی نیست و می توان لمینت را روی هر سطحی نصب کرد. طریقه نصب کفپوش لمینت هم چندان پیچیده نیست و در زمان کوتاهی کارهای اجرایی و عملیات نصب تمام می شود. قیمت نصب لمینت و دستمزد نصاب لمینت در تهران با توجه به ماندگاری و طول عمر این کفپوش، بسیار مقرون به صرفه است. نصب لمینت هوم سرویز یکی از سرویس های پر طرفدار است که از مدت ها قبل رزرو می شود. برای تعمیرات لمینت منزل و هماهنگی با تعمیرکار لمینت با ما تماس بگیرید. قیمت نصب لمینت در اپلیکیشن هوم سرویز اطلاع رسانی شده است.

قیمت نصب لمینت در هوم سرویز

قیمت نصب پارکت لمینت  و هزینه تعمیرات لمینت منزل هوم سرویز طبق نرخ اتحادیه تعیین شده و هیچ هزینه اضافی در محل دریافت نخواهد شد. ما نصاب لمینت در تهران هستیم و در همه مناطق فعال داریم. اگر به دنبال نصاب لمینت غرب تهران، نصاب لمینت شرق تهران، نصاب لمینت شمال تهران یا نصاب لمینت جنوب تهران هستید با ما تماس بگیرید. تعمیر کار لمینت هوم سرویز در همه روزهای هفته سفارشات نصب و تعمیر کفپوش را انجام می دهد. برای اطلاع از قیمت نصب لمینت اپلبکیشن هوم سرویز را روی گوشی نصب کنید. در این صورت امکان استفاده از صدها سرویس مورد نیاز خدماتی، فنی و نظافتی را خواهید داشت. همیاران آموزش دیده و با تجربه هوم سرویز در خدمت شهروندان هستند. با یکبار تماس مشتری دائمی ما خواهید شد.

قیمت نصب لمینت
قیمت تعمیر لمینت

پبشنهاد مطالعه: قیمت نصب پارکت و هزینه تعمیر پارکت باد کرده چقدر است؟

نصب لمینت در تهران بزرگ

نصاب لمینت در تهران

نصب لمینت یک کار تخصصی است شاید در ظاهر این کار ساده به نظر برسد ولی جزئیات زیادی توسط نصاب در نظر گرفته می شود. هوم سرویز بهترین نصاب در تهران را برای نصب کفپوش درب منزل اعزام می کند. ما در همه محله های تهران حضور داریم. نصاب لمینت در تهران علاوه بر نصب پارکت لمینت همه کارهای تعمیرات لمینت در منزل را هم انجام می دهد. تعمیر کفپوش توسط تعمیر کار لمینت یک ترفند اقتصادی برای صرفه جویی در تعویض کلی کفپوش منزل است. حوزه خدمت رسانی نصاب لمینت در تهران شامل این مناطق است:

نصاب لمینت شمال تهران

جهت تغییر دکوراسیون داخلی، بازسازی منزل و نصب لمینت در شمال تهران با ما تماس بگیرید. نصاب کفپوش شمال تهران دارای تخصص ویژه در زمینه نصب بمینت روی انواع سطوح عمودی و راه پله است. اکر قصد بازسازی پله های دوبلکس و لمینت کاری روی پله ها را دارید، درخواست خود را از طریق اپلیکیشن هوم سرویز ثبت کنید. همیاران نصاب لمینت شمال تهران در کوتاه ترین زمان با شما تماس می گیرند و هماهنگی ها برای بازدید رایگان از محل و مشاوره انجام می شود.

نصاب لمینت غرب تهران

نصب کفپوش بیشترین تغییر را در دکوراسیون داخلی ایجاد می کند. طرح های متنوع پارکت لمینت هماهنگ با سلیقه مشکل پسندان است. همیاران نصاب کفپوش غرب تهران آمادگی انجام تعمیرات لمینت منزل و ساختمان های اداری را در منطقه دارند. هوم سرویز بهترین تعمیر کار لمینت و نصاب لمینت غرب تهران را برای نصب لمینت به محل اعزام می کند. کیفیت کاری نیروهای خدماتی توسط هوم سرویز نضمین می شود. همیاران نصاب لمینت غرب تهران و نصاب کفپوش غرب تهران از منظم ترین نیروهای خدماتی هوم سرویز هستند.

آموزش نصب لمینت

نصاب لمینت شرق تهران

طریقه نصب لمینت مهم ترین اصل در ماندگاری آن است. نصاب کفپوش شرق تهران باید بتواند تایل ها را بدون درز و به شیوه ای اصولی کنار یکدیگر نصب کند. این یک کار تخصصی است که با دیگر کارهای ساختمانی تفاوت دارد. اگر تجربه کافی در زمینه نصب و یا تعمیر کفپوش ندارید با ما تماس بگیرید. نصاب لمینت شرق تهران در محدوده شرق و جنوب شرق تهران فعالیت دارد و تعمیرات لمینت منزل را در اسرع وقت انجام می دهد. برای اطلاع از قیمت نصب لمینت با ما تماس بگیرید.

نصاب لمینت جنوب تهران

لمینت یک عایق رطوبتی، حرارتی و صوتی است. با نصب لمینت در منزل، از هزینه های مصرف سوخت خانوار کاسته می شود. نصاب کفپوش جنوب تهران با زیرسازی و نصب فوم از اتلاف انرژی گرمایی و سرمایی از کف تا حد زیادی کم می کند. نتیجه کار نصاب لمینت جنوب تهران در ماه های بعدی و روی قبوض پرداختی مشخص خواهد شد. برای نصب پارکت لمینت و تعمیر کفپوش با ما تماس بگیرید.

طریقه نصب کفپوش

هزینه نصب لمینت

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و تعمیر لمینت هم ارائه میده؟

لمینت یکی از زیباترین کفپوش های مدرن است که در دکوراسیون داخلی برای پوشش کف استفاده می شود. لمینت ماندگاری بیشتری از کفپوش های چوبی قدیمی دارد و در مدت کوتاهی نصب می شود. سهولت نصب لمینت ، طرح های متنوع، زیبایی، استحکام، رنگبندی و کیفیت بالا برخی از مزایای لمینت در منازل مسکونی و محیط های اداری است.

نصب لمینت بسیار ساده است و با کلیک کردن تایل ها به هم انجام می شود. لمینت با استفاده از دستگاه های پیشرفته به صورت قطعات مربع یا مستطیل شکل تولید می شود. به هر کدام از این قطعات تایل گفته می شود. هر تایل دارای زبانه و شیارهایی است که برای نصب به تایل بعدی استفاده می شود. چسباندن تایل ها با اتصال زبانه ها را کلیک گویند.

پیشنهاد مطالعه:راهکارهایی تازه برای تعمیر وسایل چوبی منزل

نصب لمینت گام به گام

پس از خرید لمینت، تایل ها را به مدت 24 تا 48 ساعت در محل قرار دهید تا با دمای محیط یکسان شود. استراحت قطعات لمینت در محل، منجر به هم دما شدن و جاگیری بهتر قطعات تایل می شود. نصب لمینت در اولین ردیف به فاصله کمی از دیوار انجام می شود. هر تایل به صورت متوالی در کنار تایل دیگر قرار گرفته و به بعدی کلیک می شود. این کار با کمی حرکت قابل انجام است. دقت داشته باشید که تایل ها به درستی و بدون فاصله به یکدیگر چفت شوند. اتصال صحیح تایل ها در نصب کفپوش لمینت اهمیت زیادی دارد.

ردیف های بعدی را به آرامی و با احتیاط بیشتری کار کنید. هر تایل را از بالا در کنار ردیف قبلی قرار داده و به راحتی متصل کنید. با یک چرخش ساده می توان ردیف بعدی را به ردیف اول متصل کرد. این کار را برای همه ردیف ها و تا انتهای اتاق انجام دهید. برای نصب لمینت با چکش پلاستیکی چند ضربه زده می شود به این ترتیب تایل ها کلیک بهتری خواهند داشت.

به طور معمول آخرین تایل در هر ردیف نیاز به برش دارد. علاوه بر آن در لبه درب های ورودی، زوایای دیوارها، شکستگی ها و قناسی ها همگی می بایست لمینت را برش داد. به هنگام برش هر تایل، قطعات را روی یکدیگر قرار ندهید و مراقب آسیب قطعات زیرین باشید. در انتها دور تا دور دیوار را قرنیز کاری کنید. قرنیز کاری از حرکت تایل ها در هنگام راه رفتن جلوگیری کرده، دوام کار را بیشتر می کند و موجب زیبایی کفپوش می شود. نصاب حرفه ای می تواند نصب لمینت و قرنیزکاری را در زمان کوتاهی انجام دهد. ( diynetwork )

نصب لمینت روی پله های دوبلکس

نصب لمینت روی پله های دوبلکس

پله های داخلی یک فضای مرده در طراحی نیستند. پله های دوبلکس نقش زیادی در زیبایی دکوراسیون داخلی دارند. بازسازی آپارتمان و نصب لمینت روی پله ها بزرگ ترین تغییر را در این فضا ایجاد می کند. قیمت نصب لمینت روی پله ها بیشتر است ولی واقعا ارزش دارد. برای نصب لمینت روی پله ها نیز حتما زیرسازی انجام می شود. پله های مسیر رفت و آمد هستند و تایل های ضخیم تر و بیش از 12 میلی متر برای کار در این فضا مقاومت بهتری دارند.

نصاب لمینت در تهران از پله های بالاتر شروع به کار می کند و به با چکش پلاستیکی هر قطعه را در جای مناسب قرار می دهد. استفاده از پیچ  مخصوص و بتونه کاری روی پیچ ها بخشی از مراحل نصب لمینت روی پله ها است. زمان نصب پارکت لمینت روی پله های همیشه بیشتر از کف سالن است.

نصب لمینت روی سیستم گرمایشی کف

لمینت بافت مقاوم تری نسبت به کفپوش های چوبی قدیمی دارد و قابل اجرا روی سیستم های گرمایش از کف می باشد. استفاده از کفپوش روی سیستم های گرمایی نیازمند توجه و دقت بیشتری است. هنگام خرید دقت داشته باشید که این کفپوش با چگالی و ضخامت های متفاوتی به فروش می رسد. اگر از سیستم گرمایش از کف در ساختمان استفاده می کنید باید از کفپوش با ضخامت کمتر و چگالی بالاتر استفاده کنید.

عابق بندی لوله های آب و استفاده از فوم 3 تا 6 میلی متری قبل از جاگذاری کفپوش الزامی است. بهتر است سیستم گرمایشی حداقل 24 ساعت قبل از اجرای کفپوش خاموش باشد تا گرمای محیط متعادل شود. نصاب لمینت در تهران رعایت فاصله 8 تا 10 میلی متری را در کنار دیوارها و ستون ها الزامی می داند. این فضا برای انبساط در نظر گرفته شده است. برای روشن کردن سیستم گرمایشی کف، توجه داشته باشید که دما را ناگهان زیاد نکنید بالا بردن دمای تدریجی به حفظ کیفیت لمینت کمک می کند.

نصب لمینت هوم سرویز توسط همیاران نصاب لمینت در تهران انجام می شود. کیفیت کار و جلب رضایت مشتری مهم ترین اصل در هوم سرویز است. برای تغییر دکوراسیون و بازسازی منزل با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا