نصب ماشین لباسشویی
هوم‌سرویز
/
قیمت خدمات
/
لوازم خانگی
/
نصب ماشین لباسشویی

نصب ماشین لباسشویی

از 1384 نظر
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف

قیمت نصب ماشین لباسشویی در بهار 1403 چقدر است؟

قیمت نصب کامل ماشین لباسشویی

280,000 الی 350,000 تومان

متوسط قیمت515,000 تومانکمینه قیمت300,000 تومانبیشینه قیمت670,000 تومان

آنچه درباره نصب ماشین لباسشویی خواهید خواند

  • نصب ماشین لباسشویی
  • طریقه نصب ماشین لباسشویی ال جی و ...
  • قیمت نصب ماشین لباسشویی ال جی و برندهای دیگر به چه مواردی بستگی دارد؟
  • خدمات نصب لباسشویی پاکشوما، دوو، سامسونگ و... را به نصاب لباسشویی هوم سرویز بسپارید

نصب ماشین لباسشویی

نصب ماشین لباسشویی در نظر بسیاری از افراد کار بسیار ساده است. البته در مواردی نصب ماشین لباسشویی سامسونگ، نصب لباسشویی ال جی، پاکشوما، دوو شرایط متفاوتی دارد و باید از نصاب ماشین لباسشویی کمک گرفت.

راه اندازی این وسایل نیاز به راهنمای نصب ماشین لباسشویی دارد. نصب ماشین لباسشویی کارکرده با دستگاه تازه خریداری شده کمی تفاوت دارد. با توجه به اینکه از دستگاه قبلا استفاده شده بهتر است قبل از نصب و راه اندازی مجدد، ماشین لباسشویی تمیز شود. همانطور که می دانید بیشترین ایراداتی که ممکن است برای قطعات لباسشویی اتفاق بیوفتند از ناشی از ایرادات در نصب آن است. به همین علت راه اندازی این تجهیزات باید کاملا اصولی انجام شود. در ادامه به طریقه نصب ماشین لباسشویی و عوامل موثر بر هزینه نصب ماشین لباسشویی می پردازیم.

طریقه نصب ماشین لباسشویی ال جی و ...

اگر لباسشویی را به تازگی خرید کرده اید، خدمات توسط شرکت سازنده و نمایندگی مورد نظر انجام می شود. اما اگر دستگاه در دوره گارانتی نمی باشد و بعد از جابجایی و یا اسباب کشی در پی راه اندازی ماشین لباسشویی هستید، در این ادامه به آموزش نصب لباسشویی به صورت مرحله به مرحله می پردازیم.

تعیین محل مناسب برای نصب لباسشویی سامسونگ

ابتدا باید یک مکان مناسب برای نصب لباسشویی انتخاب کنید البته در بسیاری از خانه ها این فضاها از قبل تعبیه شده است. مکان مورد نظر باید کاملا صاف و بدون برآمدگی یا تو رفتگی باشد. همچنین باید ماشین لباسشویی و جای شلنگ لباسشویی از پیش تعبیه شده باشد. دسترسی به آب سرد و گرم و همچنین تخلیه فاضلاب باید در نظر گرفته شده باشد. نصب لباسشویی باید به دور از اجاق گاز، رادیاتورها و شومینه باشد.

اگر محل قرارگیری ماشین لباسشویی تراز نیست، از چوب یا اشیا دیگر برای تراز کردن استفاده نکنید بلکه با تغییر در سایز پایه های لباسشویی می توانید لباسشویی را در شرایط ایده آلی قرار دهید. از چسباندن لباسشویی به دیوار خودداری کنید و حداقل 10 سانتی متر فاصله بگذارید. همچنین لباسشویی باید حداقل با زمین دو سانتی متر فاصله داشته باشد تا گردش هوا به راحتی صورت بگیرد.

راهنمای نصب ماشین لباسشویی (اتصالات برقی)

برای دو شاخه برق ماشین لباسشویی از پریز بدون سه راهی استفاده کنید. سیم باید بدون کشیدگی به برق برسد. سیم برق باید کاملا سالم و بدون خراشیدگی باشد.

آموزش نصب شیلنگ ماشین لباسشویی

شیلنگ ورودی آب را به شیر آب گرم و سرد وصل کنید. شیر آب ورودی نباید فشار بسیار بالایی داشته باشد. در این صورت باید از دستگاه فشارشکن استفاده شود. فراموش نکنید شیر آب را کاملا با تفلون ببندید تا چکه نداشته باشد. با استفاده از کاتالوگ دستگاه لباسشویی طریقه صحیح نصب را انجام دهید. وصل کردن اتصالات آب ورودی به دستگاه کار دشواری نیست ولی اگر قبلا اینکار را انجام نداده اید از یک متخصص کمک بگیرید. شیر آب را باز کنید و از عدم نشتی آن مطمئن شوید. در صورت وجود نشتی، اتصالات را مجددا محکم کنید. در برخی از آپارتمان ها برای آب گرم و سرد از شیرهای جداگانه استفاده نمی شود و یا تنها شیر آب سرد وجود دارد. در این مورد می توان از سری تبدیل برای اتصال شیرآلات و آب ورودی به دستگاه استفاده کرد. شلنگ آب نباید دارای پیچ خوردگی باشد.

در راهنمای نصب ماشین لباسشویی آماده است که اتصال قرمز مخصوص آب گرم و شلنگ آب لباسشویی با اتصال آبی مخصوص آب سرد است.

اتصالات خروجی فاضلاب و نصب سیستم تخلیه لباسشویی

شیلنگ تخلیه آب را به خروجی فاضلاب وصل کنید. به طور معمول خروجی فاضلاب لباسشویی در حدود ۵۰ سانتیمتر از زمین بالاتر است. درپوش با قطر مناسب را روی خروجی وصل کرده و شیلنگ را به لوله خروجی وصل کنید. شلنگ تخلیه ماشین لباسشویی تا لوله فاضلاب نباید هیچ گونه پیچ و تابی داشته باشد. ارتفاع شلنگ تخلیه در راهنمای نصب ماشین لباسشویی یک متر اعلام شده است تا تخلیه کامل انجام شود. شیلنگ خروجی آب نباید دارای پیچ‌خوردگی و خم شدگی باشد. در این مورد دقت لازم را داشته باشید. اگر شلنگ تخلیه دچار پوسیدگی شده، از یک شلنگ نو استفاده کنید.

اگر باید شلنگ تخلیه را در سینک ظرفشویی قرار دهید حتما شلنگ تخلیه را با یک تکه پارچه یا زنجیر به شیر آب ببندید تا از سینک جدا نشود.

قیمت نصب ماشین لباسشویی ال جی و برندهای دیگر به چه مواردی بستگی دارد؟

هزینه نصب ماشین لباسشویی به موارد متعددی بستگی دارد و نمی توان نرخ ثابتی را به آن اختصاص داد. در صورت خریداری نصب ماشین لباسشویی سامسونگ، دوو، ال جی بدون دریافت هزینه نصب لباسشویی به صورت خدمات پس از فروش ارائه می شود. تمام مدل های لباسشویی پس از خرید شامل نصب رایگان هستند و نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای نیست. اما در غیر این صورت هزینه نصب لباسشویی با توجه به اینکه نیاز به نصب کامل دستگاه باشد و یا تنها نصب شیر لباسشویی مد نظر باشد تفاوت دارد. همچنین مدل لباسشویی مورد دیگری است که بر اجرت نصاب لباسشویی تاثیر دارد. دستگاه های جدیدتر قیمت نصب ماشین لباسشویی بالاتری دارند. به طور کل هر موردی که طریقه نصب لباسشویی را از شرایط عادی خارج کند و موجب ایجاد چالش برای نصب ماشین لباسشویی شود هزینه نصب ماشین لباسشویی را تغییر می دهد. همچنین در صورتی که نیاز به ایجاد شرایط مانند لوله کشی لباس شویی، شیرآلات و ... باشد هزینه نصب ماشین لباسشویی بیشتر می شود.

در کنار این موارد نصب لباسشویی اگر از نصاب ماشین لباسشویی خدماتی مانند سرویس، شستشو، جرمگیری، تعویض برخی قطعات و اجزا و ... را نیز انجام دهد قیمت نصب لباسشویی بیشتر خواهد شد. برای اطلاع از هزینه نصب لباسشویی سامسونگ، نصب ماشین لباسشویی پاکشوما می توانید به رایگان از هوم سرویز قیمت بگیرید.

خدمات نصب لباسشویی پاکشوما، دوو، سامسونگ و... را به نصاب لباسشویی هوم سرویز بسپارید

در صورت دیگر نیاز به دریافت خدمات راه اندازی و نصب لباس شویی تنها کافیست به صورت رایگان در سامانه هوم سرویز ثبت درخواست نمایید. همیاران ما جهت مشاوره رایگان و اعلام هزینه نصب ماشین لباسشویی با شما تماس گرفته و توضیحات لارم را در اختیارتان قرار خواهند داد.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

هوم سرویز به عنوان بزرگترین پلتفرم خدمات در محل در کشور علاوه بر سرویس نصب ماشین لباسشویی و همچنین ارایه خدمات نصب لباسشویی دوقلو نزدیک من، خدمات دیگری نیز در بخش خدمات شستشو و نظافت ارائه می دهد که شامل تعمیر لباسشویی ایرانی و خارجی, راه اندازی و نصب ماشین ظرفشویی, تعمیر ماشین ظرفشویی ایرانی و خارجی, تعمیر اتو بخار ایرانی و خارجی, تعمیر بخارشوی خانگی و صنعتی می باشد. همیاران هوم سرویز تمام تلاش خود را به منظور رقم زدن تجربه ای خوب برای شما در سرویس های لوازم خانگی را خواهند داشت.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

خدمات قابل ارائه در سرویس نصب ماشین لباسشویی

نصب لباسشویی دوقلو

نصب ماشین لباسشویی درب از جلو

جابجایی ماشین لباسشویی

نصب شیر تخلیه ماشین لباسشویی

نصب ماشین لباسشویی به همراه لوله کشی

نصب لباسشویی بوش ، نصب ماشین لباسشویی سامسونگ، ال‌جی، پاکشوما، آبسال، ایندزیت، اسنوا، مدیا، زیروات و...

نظرات کاربران

profile picture
فاطمه مهدوی

آقای شفیعی خوش اخلاق و حرفه ای

profile picture
سایه زعفرانی

تو کارشون بی نقص و متخصص بودند

profile picture
مهدیه حسین‌آبادی

اقای نوبهار اقای خوب و ماهری بودند و ممنونم از هوم سرویز بابت پیگیریشون

profile picture
عادل محمودى

عالی عالی اقای خوبی بودند ممنونم

شرایط جابجایی لباسشویی و نصب لباسشویی دوقلو

همیار موظف به ارایه فاکتور اقلام خریداری شده جهت نصب ماشین لباسشویی می باشد و مدت زمان صرف شده جهت مشاوره و تامین قطعات ماشین لباسشویی در فاکتور خدمات وی لحاظ خواهد شد.

همیار می بایست حتی المکان از قطعات دارای گارانتی برای نصب و لوله کشی ماشین لباسشویی استفاده نماید و برگه گارانتی را به مشتری ارایه نماید.

نصب ماشین لباسشویی را تنها در صورتی که خارج از دوره گارانتی باشند را به همیاران هوم سرویز بسپارید.

از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید

شهر و خدمات مورد نظر خودت را انتخاب کن!
قیمت خدمات را چک کن و به سوالات جواب بده
همیار مورد نظر خود را انتخاب کن
بعد از برآورد هزینه، همیار ما در کنار شماست

خدمات مرتبط

vacuum-cleaner-repair
تعمیر جاروبرقی
قیمت از 700,000 الی 1,500,000 تومان
electric-gas-oven-repair
تعمیر فر برقی و گازی
قیمت از 350,000 الی 1,200,000 تومان
meat-mincers
تعمیر چرخ گوشت
قیمت از 450,000 الی 450,000 تومان
tea-maker
تعمیر چای ساز
قیمت از 1,200,000 الی 1,600,000 تومان