لوازم خانگی

روش راه اندازی و نصب ماشین لباسشویی

همه ماشین لباسشویی های معتبر دارای خدمات پس از فروش و نصب رایگان هستند. نصب ماشین لباسشویی تازه خریداری شده توسط نصاب خود شرکت انجام شده و دفترچه گارانتی مهر می شود. اما وقتی اسباب کشی و جا به جایی داشته باشید باید از خدمات نصب و تعمیر ماشین لباسشویی با پرداخت هزینه استفاده کنید. 

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

نصب ماشین لباسشویی در محل

ماشین لباسشویی از وسایلی است که نیاز به نصب دارد. نصب دستگاه کارکرده با دستگاه تازه خریداری شده کمی تفاوت دارد. با توجه به اینکه از دستگاه قبلا استفاده شده بهتر است قبل از نصب و راه اندازی مجدد، ماشین لباسشویی تمیز شود. اگر در زمینه نصب و راه اندازی ماشین لباسشویی مشکل دارید از همیاران هوم سرویز کمک بگیرید. نصب و تعمیر ماشین لباسشویی را به حرفه ای ها بسپارید. لیست کامل قیمت نصب و راه اندازی ماشین لباسشویی در اپلیکیشن هوم سرویز اطلاع رسانی شده است. در ادامه جدول آخرین تغییرات هزینه های نصب درج شده است.

عیب یابی و ​تعمیر ماشین لباسشوییطریقه نصب ماشین لباسشوییطریقه نصب ماشین لباسشویی

نکات قبل از نصب ماشین لباسشویی

پس از اسباب کشی و جابجایی منزل لازم است تا ماشین لباسشویی در محل راه اندازی شود. قبل از نصب می توانید دستگاه را کامل شستشو داده و تمیز کنید. لوله های تخلیه، درب لباسشویی و بدنه آن باید تمیز شود. سپس نوبت به بررسی اتصالات است. برای نصب ماشین باید اتصال لوله های تخلیه، لوله های آب و سیم برق را به درستی وصل کنید. اغلب ماشین های لباسشویی بزرگ و سنگین هستند. به طور معمول این دستگاه ها در گوشه های آشپزخانه یا زیر زمین و در نزدیکی شیر آب و لوله فاضلاب نصب می شوند. در آشپزخانه، فضای بین کابینت های زمینی برای ماشین لباسشویی در نظر گرفته می شود. همیشه شیر آب گرم و سرد و لوله فاضلاب نیز در نزدیکی همین محل وجود دارد.

اگر قصد جابجایی محل نصب را دارید باید از قبل در مورد آب ورودی به دستگاه و سیستم تخلیه محل جدید را آماده کنید. هرگز شلنگ تخلیه را در سینک ظرفشویی و یا کف آشپزخانه رها نکنید. آب تخلیه باید مستقیم وارد لوله فاضلاب ساختمان بشود.

مراحل نصب ماشین لباسشویی

ابتدا کف آشپزخانه را از نظر هموار بودن بررسی کنید. محل نصب باید کاملا صاف و هموار باشد در غیر این صورت هنگام راه اندازی ماشین لباسشویی صدا و لرزش زیادی خواهد داشت. علاوه بر آن این محل باید دارای دسترسی به خروجی فاضلاب، اتصالات شیر آب ورودی به دستگاه و همچنین سیم کشی برق و پریز باشد. هر کدام از این موارد می بایست به طور جداگانه برای این دستگاه در نظر گرفته شود. استفاده از پریز برق اشتراکی با لوله فاضلاب مشترک توصیه نمی شود و در آینده مشکلاتی را به همراه دارد.

نصب اتصالات و شیر آلات لباسشویی

شیلنگ ورودی آب  را به شیر آب گرم و سرد وصل کنید. فراموش نکنید شیر آب را کاملا با تفلون ببندید تا چکه نداشته باشد. با استفاده از کاتالوگ دستگاه لباسشویی طریقه صحیح نصب را انجام دهید. وصل کردن اتصالات آب ورودی به دستگاه کار دشواری نیست ولی اگر قبلا اینکار را انجام نداده اید از یک متخصص کمک بگیرید. شیر آب را باز کرده و از عدم نشتی مطمئن شوید. در صورت وجود نشتی و چکه، اتصالات را محکم کنید. در برخی از آپارتمان ها برای آب گرم و سرد از شیرهای جداگانه استفاده نشده و یا تنها شی آب سرد وجود دارد. در این مورد می توان از سری تبدیل برای اتصال شیرآلات و آب ورودی به دستگاه استفاده کرد.

نصب لباسشویی فوریسرویس راه اندازی لباسشویی در تهران

اتصالات خروجی فاضلاب و سیستم تخلیه دستگاه

شیلنگ تخلیه آب را به خروجی فاضلاب وصل کنید. به طور معمول خروجی فاضلاب لباسشویی در حدود 50 سانتیمتر از زمین بالاتر است. درپوش با قطر مناسب را روی خروجی وصل کرده و شیلنگ را به لوله خروجی وصل کنید. شیلنگ خروجی آب نباید دارای پیچ‌خوردگی و خم شدگی باشد. در این مورد دقت لازم را داشته باشید. اگر شلنگ تخلیه دچار پوسیدگی شده، از یک شلنگ نو استفاده کنید. 

تنظیم پایه های لباسشویی

همه لباسشویی ها دارای پایه های قابل تنظیم هستند. به این ترتیب می توانید اندازه پایه ها را با توجه شیب کف آشپزخانه تنظیم کنید. دستگاه باید کاملا تراز باشد در غیر اینصورت موقع شستشو دستگاه دچار لرزش زیادی می شود. پس از تنظیم پایه ها، پیچ آن را قفل کنید تا ثابت بماند. عدم تراز بودن لباسشویی منجر به تولید صدای ناهنجار و حتی لرزش در حین شستشو شده و آسایش خانواده را سلب می کند. اگر در راه اندازی لباسشویی مشکل دارید با ما تماس بگیرید.

نصب کامل دستگاه لباسشویی

در انتها سیم برق را به سوکت وصل کنید

توصیه می شود اتصال برق لباسشویی به صورت مستقیم و از طریق یک پریز اختصاصی باشد

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و تعمیر ماشین لباسشویی هم ارائه میده؟

یکبار دیگر موارد را بررسی کنید و چنانچه مشکلی وجود نداشت می توانید ماشین لباسشویی را روشن کنید.

 بررسی کنید اتصالات چکه نداشته باشد و به درستی وصل شده باشد. هر گونه نشتی باید فورا رفع شود.

در صورتی که وقت یا حوصله راه اندازی دستگاه را ندارید از همیاران نصاب هوم سرویز کمک بگیرید

تیم حرفه ای هوم سرویز در نزدکی محل زندگی شماست! ما به اندازه یک تلفن با شما فاصله داریم با ما تماس بگیرید.

نکات نگهداری از ماشین لباسشویی در منزل

نصب اتصالات آب ورودی به دستگاهنصب ماشین لباسشویی در هوم سرویز

تعرفه نصب و تعمیر ماشین لباسشویی هوم سرویز

قیمت تعمیر ماشین لباسشویی
قیمت نصب ماشین لباسشویی

خدمات راه اندازی ماشین لباسشویی در تهران

نصب و تعمیر دستگاه لباسشویی خارج از دوره گارانتی بر عهده هوم سرویز است. این سرویس شامل راه اندازی و نصب دستگاه در محل و همچنین عیب یابی و تعمیر دستگاه لباسشویی می شود. ثبت سفارش از طریق اپلیکیشن هوم سرویز کاملا رایگان است. پس از ثبت سفارش هماهنگی جهت اعزام همیار درب منزل انجام می شود. همیار ابتدا دستگاه را بررسی کرده و پس از عیب یابی و تشخیص، هزینه تعمیرات را به مشتری اطلاع می دهد. در صورت رضایت مشتری همیار می تواند اقلام مورد نیاز و قطعات تعویضی را خریداری کند. حتی الامکان سعی شده تا از قطعات گارانتی دار در سرویس ها استفاده شود. هزینه خرید اقلام به همراه فاکتور به مبلغ نهایی اضافه خواهد شد. 

جهت ثبت سفارش رایگان  نصب و تعمیر ماشین لباسشویی از اپ هوم سرویز استفاده کنید

‫2 دیدگاه ها

    1. سلام. به زودی نمایندگی هوم سرویز در شیراز آغاز به کار میکند. بلافاصله بعد از بازگشایی اطلاع رسانی انجام خواهد شد. با تشکر از شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا