بازسازی خانه

بازسازی خانه

از 1022 نظر
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف

قیمت بازسازی خانه در زمستان 1402 چقدر است؟

قیمت ارایه و اجرای طراحی دکوراسیون و بازسازی

توافقی

قیمت تخریب و خارج کردن نخاله ها در بازسازی

توافقی

قیمت اجرای بازسازی تاسیسات و لوله کشی آب، فاضلاب، رادیاتورها و پکیج

توافقی

قیمت اجرای بازسازی اتصالات و لوله کشی گاز

توافقی

قیمت اجرای بازسازی تاسیسات برقی و سیم کشی برق و تلفن

توافقی

قیمت اجرای ایزوگام در بازسازی

توافقی

قیمت اجرای بازسازی و طراحی دکوراسیون قسمت بنایی و نصب کاشی، سرامیک و سنگ، قرنیز

توافقی

قیمت ساخت و نصب کابینت و کمد دیواری در بازسازی و دکوراسیون

توافقی

قیمت نقاشی و کاغذدیواری در بازسازی و دکوراسیون

توافقی

قیمت بازسازی و تعویض درب و پنجره اهنی و آلمینیومی

توافقی

قیمت طراحی و اجرای کانال کشی کولر و هواکش در بازسازی و دکوراسیون

توافقی

متوسط قیمت0 تومانکمینه قیمت0 تومانبیشینه قیمت0 تومان

آنچه درباره بازسازی خانه خواهید خواند

  • بازسازی خانه و ساختمان چیست؟
  • در بازسازی منزل چه مواردی باید رعایت شوند؟
  • بازسازی خانه های قدیمی شامل چه مواردی می شود؟
  • بازسازی ویلا از چه قسمتی شروع می شود؟
  • بازسازی و دکوراسیون شرکت، دفتر و اداره جات
  • بازسازی خانه و ویلا به دنبال ایده های جدید باشید!
  • صفر تا صد بازسازی خانه ویلایی و آپارتمانی
  • مراحل بازسازی خانه کدام است؟
  • هزینه بازسازی خانه قدیمی به چه مواردی وابسته است؟
  • صفر تا صد بازسازی ساختمان را به شرکت بازسازی ساختمان هوم سرویز بسپارید

بازسازی خانه و ساختمان چیست؟

بازسازی خانه به عملیات تعمیر، ترمیم و تغییر در سازه به قصد نوسازی، از بین بردن بافت فرسوده و یا تغییر دکوراسیون گفته می شود. به طور کل این عملیات توسط شرکت بازسازی ساختمان برنامه ریزی و قیمت گذاری می شود. بازسازی آپارتمان، ویلا و... توسط شرکت بازسازی ساختمان هوم سرویز بهترین راه حل برای مساعد کردن شرایط به جای تغییر کلی مکان است. گاهی امکان تعویض کلی مکان مورد نظر وجود ندارد در صورتی با صرف هزینه بازسازی خانه می توانید مکان زندگی خود را ایده آل کنید. نوسازی منزل باید بر اساس سلیقه مشتری و میزان بودجه مد نظر وی انجام شود. بازسازی خانه ممکن است شامل بازسازی زیر بنایی مانند تغییر در لوله های آب و فاضلاب، تاسیسات، سیم کشی و غیره باشد یا ممکن است بازسازی و دکوراسیون صرفا شامل تغییر در ساختار داخلی خانه مانند بازسازی سرویس بهداشتی، آشپزخانه و بازسازی کف منزل باشد. در ادامه به انواع مراحل بازسازی ساختمان و عوامل موثر بر هزینه بازسازی ساختمان می پردازیم.

در بازسازی منزل چه مواردی باید رعایت شوند؟

  • برنامه ریزی برای بودجه بازسازی خانه و زمان در دسترس با در نظر گرفتن ۱۰ درصد ضریب انحراف
  • محلهای مورد نظر برای بازسازی خانه را از قبل مشخص نمایید و این تصمیم را به پیمانکار نسپارید.
  • قبل از شروع بازسازی منزل، دکوراسیون لوازم خانه را در نظر بگیرید.
  • تهیه نمونه قرارداد بازسازی خانه
  • انتخاب پیمانکار و یا شرکت بازسازی خانه معتبر
  • مشخص نمودن مسئولیت خرید اجناس و مصالح در قرارداد
  • جنس، کیفیت و برند اقلام و اجناس و مصالح مورد نیاز
  • طراحی بازسازی منزل (ترجیحا طراحی سه بعدی) و توافق با پیمانکار بازسازی و ملاک قراردادن در قرارداد
  • هماهنگی با اهالی و مدیریت ساختمان و در صورت نیاز اخذ مجوزهای لازم نظیر شهرداری
  • به ابعاد و اندازه ها در بازسازی خانه توجه ویژه داشته باشید. (ابعاد پنجره ها، توالت ایرانی و فرنگی، سینک ظرفشویی، درب ها و …)

نکات بازسازی ساختمان که در بالا اشاره کردیم از اهم موضوعات بوده و موفقیت شما در پروژه را تضمین خواهد کرد.

بازسازی خانه های قدیمی شامل چه مواردی می شود؟

بازسازی ساختمان شامل قسمت های زیادی می شود. وابسته به سن بنا، کیفیت تجهیزات و مصالح به کار رفته در ساختمان ممکن است نیاز به بازسازی در سطح وسیع یا جزئی باشد. در طراحی و ساخت بعضی ساختمان ها و ادارات حداکثر استفاده از فضا صورت نگرفته است یا به عبارت دیگر پرتی فضا زیاد است. که با مهندسی و تغییر در ساختار داخلی منزل می توان این ایرادات را بدون آسیب کلی به ساختمان رفع کنند. همچنین بازسازی فضای داخلی منزل در بازسازی ساختمان قدیمی می تواند شامل بازسازی سرویس بهداشتی و بازسازی سقف خانه و غیره باشد.

بازسازی ویلا از چه قسمتی شروع می شود؟

لذتی که زندگی در خانه های ویلایی دارد در هیچ آپارتمانی پیدا نمی شود. خیلی از صاحبان منازل ویلایی به بهانه ی فرسوده شدن خانه، دست به فروش و یا تخریب آن می زنند. در صورتی که با بازسازی خانه قدیمی و بازسازی ویلا می توانید با هزینه های به مراتب کمتر محیط راحت خود را حفظ کنید. بازسازی خانه قدیمی از بازسازی زیرساخت ها شروع می شود و سپس سایر قسمت ها رسیدگی می شود. بازسازی خانه ویلایی به سبک سنتی و سبک مدرن امکان پذیر است. همه اینها به سلیقه صاحبان ملک و البته مهارت مهندسان گروه بازسازی خانه بستگی دارد.

با توجه به نقشه های خانه های قدیمی بازسازی یا نوسازی خانه قدیمی باید با دقت بیشتری انجام شود، تا با هزینه مناسب به تمام نکات رسیدگی شود. ازین رو برنامه ریزی درست می تواند تا مقدار بالایی موجب صرفه جویی در هزینه ها شود. هوم سرویز به همراه تیم مجرب بازسازی ویلا آماده ارائه طرح ها و ایده های مهیج و در عین حال مقرون به صرفه برای بازسازی خانه های کوچک و بزرگ قدیمی هستند.

بازسازی و دکوراسیون شرکت، دفتر و اداره جات

نوسازی و بازسازی دفتر و شرکت ها از مهم ترین اقدامات برای جذب مراجعه کنندگان و رفاه کارمندان است. در راستای بازسازی شرکت باید تمام اقدامات و طراحی ها بر اساس نوع کاربری و میزان رفت و آمد در آنها انجام شود. هزینه نوسازی اداره و شرکت بر اساس میزان تغییرات و نوع طراحی مد نظر تعیین می شود.

بازسازی خانه و ویلا به دنبال ایده های جدید باشید!

بعد از مرحله تخریب در بازسازی ویلا یا خانه ها، باید به دنبال ایده برای بازسازی خانه باشید. در این مرحله می توانید با کمک از طراحان حرفه ای مبالغ بالایی در هزینه بازسازی آپارتمان صرفه جویی کنید. زیرا با استفاده از ایده های جدید بازسازی مقدار زیادی از هزینه های اضافی با راهکارهای جدی حذف می شوند و در جاهای بهتری صرف خواهند شد.

بازسازی آپارتمان باید به نحوی انجام شود، که بر اساس نظر صاحبان منازل، حداکثر رفاه را برای آنها فراهم آورد. یکی از اهداف عملیات بازسازی آپارتمان صرفه جویی انرژی و تغییر در سیستم سرمایش یا گرمایش منزل است. با اعمال این تغییرات لازم و ایجاد شرایط مطلوب، هزینه های ثانویه خانوار به طرز چشم گیری کاهش پیدا خواهد کرد. در کل هزینه طراحی و بازسازی داخلی ساختمان نسبت به خرید ساختمان جدید بسیار به صرفه تر خواهد بود.

صفر تا صد بازسازی خانه ویلایی و آپارتمانی

اصول و قوانین بازسازی منزل شامل باید و نباید هایی هستند که در هنگام بازسازی خانه و سایر ساختمان ها باید رعایت شوند. اقدامات نوسازی ساختمان که به منظور تعمیرات یا مرمت آن انجام می شود، باید در چارچوب این قوانین بازسازی صفر تا 100 منزل قرار بگیرند. به طور مثال برای تغییر و جابجایی راه پله، ستون و تیغه های اصلی ساختمان که نقش کلیدی در استحکام ساختمان دارند، همچنین جابجایی و تغییر در دیوارهای پارکینگ که باعث تغییر در فضای پارکینگ می شوند باید مجوز لازم از شهرداری دریافت شود تا در حین بازسازی مشمول جریمه نشوید.

مراحل بازسازی خانه کدام است؟

مراحل بازسازی ساختمان باید به درستی انجام شوند. هرگونه سهل انگاری و عدم رعایت قوانین بازسازی می تواند نتایج بدی را به همراه داشته باشد و موجب بالا رفتن هزینه بازسازی خانه می شود. رعایت اولویت بندی مهمترین قسمت است. در کل مراحل بازسازی کردن ساختمان را می‌توان به سه مرحله کلی 1. تخریب، 2. ساخت و 3. طراحی دوباره بنا تقسیم نمود که هر کدام ازاین مراحل جزییات خاص خود را دارند.

برای شروع در مرحله‌ اول باید نقشه کامل و جامعی از ساختمان تهیه شود. در این نقشه باید تمامی اجزا موجود در ساختمان، مصالح بنا، استاندارد قطعات، مشخصات تأسیساتی بنا، در کل خصوصیات ساختاری بنا کاملا نشان داده می شود. همچنین جزییات مربوط به پلکان، اتاق خواب ها، پذیرایی و آشپزخانه نیز کاملا مشخص می شود. سپس تغییراتی که مد نظر کارفرما است بر روی نقشه نشان داده می شود.

بازسازی آپارتمان : نما و دیوارها

نمای ساختمان به علت مجاورت مستقیم با عوامل جوی بیشتر در معرض فرسودگی است. همچنین نما اولین قسمتی است که به چشم می آید از این رو بازسازی نمای ساختمان موجب تغییرات زیادی در ظاهر و البته ارزش مادی ساختمان می شود. نمای فرسوده علاوه بر عدم زیبایی ممکن است از نظر ایمنی و سقوط مصالح نیز برای ساکنین و رهگذران مشکل ساز شود. در شرایط فعلی تعویض آپارتمان یا منزل به صرفه نیست. به همین علت بازسازی نما و دیوارهای ساختمان بهترین راهکار برای حفظ زیبایی و امنیت ساکنین آن می باشد.

بازسازی ساختمان : لابی ها

لابی های ساختمان مهم ترین قسمت از مشاعات ساختمان هستند. لابی ها طی مرور زمان فرسوده می شوند و نیاز به بازسازی لابی ساختمان می باشد. بازسازی لابی شامل تعویض درب لابی، بازسازی سنگفرش لابی ها و غیره است که بر اساس طراحی های جدید ایده های جدیدی در چیدمان نیز ارائه می شود.

بازسازی ساختمان : تراس و پاسیو

بازسازی تراس نیز از قسمت های دیگر آپارتمان است که صاحبان ملک به انجام آن اصرار دارند. علت بازسازی تراس ایجاد فضایی دنج و زیبا برای آرامش است. مهمترین عامل برای نوسازی تراس و بازسازی پاسیو کیفیت متریال و تجهیزات مورد استفاده است. امروزه استفاده از چوب پلاست برای بازسازی تراس مدرن و شیک بسیار ترند شده است زیرا که این متریال در مقابل رطوبت، فشار و ضربه بسیار مقاوم هستند.

بازسازی خانه : بازسازی سرویس بهداشتی

می دانیم که اگر قصد بازسازی ساختمان را دارید مهمترین مورد در کنار کیفیت خدمات مسئله هزینه بازسازی خانه است. بازسازی خانه اغلب شامل بازسازی حمام و بازسازی دستشویی است. طبعا هر چه متراژ کار بالاتر باشد مدت زمان بازسازی خانه و مصالح بیشتری مورد نیاز است و به دنبال این مورد قیمت بازسازی ساختمان نیز افزایش پیدا می کند.

قیمت بازسازی توالت و قیمت بازسازی حمام اغلب یکی از پرخرج ترین قسمت های بازسازی آپارتمان است. جهت برآورد هزینه و اطلاع از مصالح مورد نیاز در سرویس بهداشتی می توانید از شرکت بازسازی ساختمان هوم سرویز کمک بخواهید. تیم هوم سرویز از صفر تا صد بازسازی منزل را بر عهده خواهند گرفت.

هزینه بازسازی خانه قدیمی به چه مواردی وابسته است؟

اصولا به دو دلیل اقدام به بازسازی منزل می کنند. بازسازی خانه‌ قدیمی برای فروش و یا نوسازی آپارتمان جهت سکونت، برآورد قیمت بازسازی منزل برای این دو دلیل بسیار با هم متفاوتند. زیرا در پروژه بازسازی آپارتمان برای فروش هدف اصلی کاهش هزینه هاست. اما دومین دلیل چون هدف نوسازی آپارتمان برای زندگی است، کمی دست پیمانکار یا صاحب ملک برای هزینه کردن بازتر است. به طور کلی قیمت بازسازی خانه یا هر فضای دیگری باهم تفاوت دارند و امکان قیمت دادن بدون بازدید وجود ندارد. همچنین نوع و کیفیت مصالح نقش بسیار مهمی در برآورد قیمت بازسازی ساختمان دارد.

هزینه بازسازی ویلا باید در ابتدای پروژه و با بررسی میزان بودجه کارفرما تعیین شود. هزینه بازسازی خانه ویلایی با توجه به تغییراتی که مد نظر کارفرما است تعیین می‌شود. طبیعتا هرچه تغییرات در پروژه بیشتر باشد، قیمت بازسازی خانه نیزافزایش پیدا می کند.

مراحل بازسازی و حجم تغییرات و البته نوع تعمیرات در میزان قیمت بازسازی خانه تاثیر ویژه ای دارد و برای هر پروژه ای نمی توان قیمت ثابتی را اختصاص داد به این ترتیب بدون بررسی دقیق محدوده هزینه مشخص نمی شود. گاهی با اجرای بعضی از تغییرات متوجه ایرادات در تاسیسات ساختمان می شود که متاسفانه هرگونه خرابی موجود در تاسیسات مانند نشتی‌ها موجب بالارفتن هزینه بازسازی خانه می شود.

هزینه بازسازی خانه و منازل قدیمی نیز بر اساس ایده کارفرما و سطح توقع وی انجام می شود. دستمزد اجراکنندگان و شرکت بازسازی خانه نیز با توجه به حجم کار و تعداد روزهای کار آن‌ها بستگی دارد، و به صورت روزمزدی و یا پروژه ای محاسبه می‌شود. برای تخمین هزینه بازسازی خانه قدیمی همین حالا از متخصصین هوم سرویز به رایگان قیمت بگیرید.

صفر تا صد بازسازی ساختمان را به شرکت بازسازی ساختمان هوم سرویز بسپارید

قبل از هر تصمیمی و اقدام به شروع کار با مشاورین و مهندسین معماری و ساخت و سازه هوم سرویز مشورت کنید و راهنمای بازسازی منزل را بگیرید. عملیات بازسازی ساختمان از جمله کارهایی می باشد که هر گونه تصمیم اشتباه موجب خسارات و هزینه های زیادی می شود. از این رو پیشنهاد می کنیم کار خود را به افراد حرفه ای در این زمینه بسپارید و حتما طی قرارداد بازسازی ساختمان اقدام به بازسازی خانه نمایید. کافیست به صورت رایگان در سامانه هوم سرویز ثبت درخواست نمایید تا شرکت های بازسازی همکار با هوم سرویز با شما تماس گرفته و توضیحات لازم را در اختیار شما قرار دهند و جهت برآورد هزینه نوسازی ساختمان در محل حضور پیدا کنند.

همیار شماییم تا پایان سرویس...​

هوم سرویز به عنوان بزرگترین پلتفرم خدمات در محل در کشور علاوه بر سرویس بازسازی خانه و همچنین ارایه خدمات بازسازی خانه ویلایی و آپارتمانی نزدیک من، خدمات دیگری نیز در بخش خدمات دکوراسیون ارائه می دهد که شامل نصب پرده جدید توسط نصاب پرده حرفه ای, دوخت پرده ساده و شیک, نصب کاغد دیواری قابل شستشو , نصب پوستر کاغذ دیواری, نصب دیوار پوش پی وی سی , بازسازی آشپزخانه قدیمی, طراحی دکوراسیون داخلی, طراحی دکوراسیون مغازه, نصب موکت راه پله, طراحی و اجرای روف گاردن, ساخت آبنما در حیاط منزل, محوطه سازی باغ و ویلا, ساخت آلاچیق ساده فلزی, ساخت آلاچیق چوبی و پرگولا, اجرای نمای کامپوزیت ساختمان, غرفه سازی نمایشگاه می باشد. همیاران هوم سرویز تمام تلاش خود را به منظور رقم زدن تجربه ای خوب برای شما در سرویس های بنایی و دکوراسیون را خواهند داشت.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

خدمات قابل ارائه در سرویس بازسازی خانه

بازسازی خانه ویلایی و آپارتمانی

بازسازی خانه های قدیمی و فرسوده

بازسازی آپارتمان و تغییر دکوراسیون منزل

بازسازی حمام و بازسازی سرویس بهداشتی

بازسازی اتاق خواب و پذیرایی

ارائه طراحی سه بعدی قبل از شروع به بازسازی خانه

بازسازی منزل به همراه نمونه کارهای بازسازی منزل

بازسازی منزل با شرکت های بازسازی معتبر به همراه قرارداد رسمی

نمونه کارهای بازسازی خانه هوم سرویز

Arayan Tarsim آرایان ترسیم
بازسازی شرکت
Arayan Tarsim آرایان ترسیم
Arayan Tarsim آرایان ترسیم
بازسازی واحد اداری
Arayan Tarsim آرایان ترسیم
Arayan Tarsim آرایان ترسیم
بازسازی ویلا
Arayan Tarsim آرایان ترسیم
Arayan Tarsim آرایان ترسیم
بازسازی آپارتمان دوبلکس
Arayan Tarsim آرایان ترسیم

نظرات کاربران

profile picture
امین صعودی

باسلام.از هر نظر قابل ستایش بودند.بسیار وقت شناس...باحوصله...ایده پردازی مناسب...و هرچی صفت خوب نثار ایشان میکنم.

شرایط بازسازی ساختمان، ویلا و بازسازی آپارتمان اداری و مسکونی

هوم سرویز افراد با تجربه و خوشنام را به شما معرفی می نماید و انتخاب همیار پس از مشاهده نمونه کارها و برآورد دقیق زمان و هزینه و ثبت قرارداد انجام می شود.

چنانچه نیاز به طراحی به صورت سه بعدی داشته باشید هزینه طراحی به صورت مجزا محاسبه می گردد.

همیار موظف به ارایه فاکتور اقلام خریداری شده توسط وی می باشد و مدت زمان صرف شده جهت مشاوره و تامین در فاکتور خدمات وی لحاظ خواهد شد.

چنانچه مکان مورد نظر جهت بازسازی نیاز به اخذ تاییدیه از مدیریت ساختمان یا ارگان خاصی داشته باشد، مشتری می بایست تاییدیه های لازم را اخذ نماید.

همیار ابتدا می بایست از پروژه بازدید نموده و نمونه کارها و پیشنهادات خود را به مشتری اعلام نماید. همیار و مشتری برآورد هزینه و مدت زمان انجام کار را به همراه مشخص نمودن مسئولیت تامین کالا(مشتری یا همیار) و ذکر نوع مصالح و درجه مرغوبیت اجناس و طی قراردادی مکتوب نمایند.

مالکیت درآمد حاصل از فروش ضایعات می بایست در قرارداد قید شود.

از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.

شهر و خدمات مورد نظر خودت را انتخاب کن!
قیمت خدمات را چک کن و به سوالات جواب بده
همیار مورد نظر خود را انتخاب کن
بعد از برآورد هزینه، همیار ما در کنار شماست

خدمات مرتبط

making-kitchen-cabinets
ساخت کابینت آشپزخانه
در حال بروزرسانی قیمت
curtain-installation
نصب پرده
قیمت از 300,000 الی 1,000,000 تومان
repair-sofa
تعمیر مبل
قیمت از 800,000 الی 5,000,000 تومان
making-wall-closet
ساخت کمد دیواری
قیمت از 50,000 الی 13,000,000 تومان