رایانه و تکنولوژی

روش های ساده برای ادیت عکس با موبایل

روشهای سریع و ساده برای زیبایی عکسهای شما

با پیشرفت تکنولوژی و حرفه ای شدن گوشی های موبایل و وجود امکانات مختلف در آنها، خیلی از افراد علاقمند شده اند که با استفاده از گوشی موبایل خودشان کارهای تولید محتوا را انجام بدهند. یکی از کارهایی که می توانید به صورت حرفه ای در گوشی موبایل خودتان انجام دهید، ادیت عکس با موبایل است.

شما می توانید عکس های خودتان را با استفاده از موبایل ادیت کنید و روی آنها افکت های مختلف قرار دهید. همچنین می توانید متن و لوگوی خود را روی آنها قرار دهید تا جذاب تر و حرفه ای تر شوند و از آنها برای اینستاگرام و شبکه های اجتماعی دیگر استفاده کنید.

در این مقاله می خواهیم به شما آموزش بدهیم چطور با استفاده از موبایل خودتان، عکس هایتان را به صورت ساده ادیت کنید و این کار را با استفاده از اپلیکیشن اینشات انجام می دهیم.

فهرست مطالب

اگر می خواهید کار با اپلیکیشن های ادیت عکس را به صورت حرفه ای یاد بگیرید و بتوانید عکس های خودتان را به روش های خلاقانه و جذاب ادیت کنید، حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید و ویدیوی آموزشی ما را از دست ندهید.

ادیت عکس با موبایل
ادیت عکس با موبایل

آموزش ادیت عکس با موبایل

برنامه های زیادی برای ادیت عکس با موبایل وجود دارند که بر اساس نیاز خودتان می توانید از آنها استفاده کنید، مثلا اگر می خواهید کارهای حرفه ای انجام دهید و به امکاناتی مانند نرم افزار فتوشاپ نیاز دارید، قطعا اپلیکیشن پیکس آرت می تواند برایتان انتخاب مناسبی باشد چون به صورت تخصصی برای ادیت عکس طراحی شده است و می توانید نیازهای شما را برطرف کند.

اما اگر نیاز به ادیت های ساده ای دارید که بتوانید عکس های خودتان را حرفه ای تر کنید و می خواهید نور و موارد دیگر را در آنها کمی دستکاری کنید، اپلیکیشن اینشات می تواند برایتان انتخاب بسیار مناسبی باشد.

در ادامه برای شما ویدیویی قرار داده ایم که به شما کمک می کند بتوانید کار با اپلیکیشن اینشات را یاد بگیرید و ادیت عکس با موبایل را برای خودتان انجام دهید.

آموزش اضافه کردن فونت به اینشات

در ادامه ویدیوی آموزش اضافه کردن فونت فارسی به اینشات را برای شما قرار داده ایم که با این آموزش می توانید فونت های دلخواه خودتان را به اینشات اضافه کنید و عکس نوشته های جذابی را برای خودتان بسازید.

برنامه ادیت عکس با موبایل

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که بهترین برنامه ادیت عکس با موبایل چیست و چه امکاناتی دارد؟ برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که این موضوع کاملا بستگی به نیازهای شما دارد و ممکن است اپلیکیشنی که برای فرد دیگری بهترین گزینه است، برای شما اصلا کاربردی نباشد.

اگر نیاز شما اپلیکیشنی است که بتوانید با استفاده از آن عکس نوشته های ساده و جالبی را بسازید و در اینستاگرام و شبکه های اجتماعی دیگر منتشر کنید، اپلیکیشن اینشات یکی از بهترین انتخاب ها برای شماست؛ زیرا هم یک اپلیکیشن چندکاره است و شما می توانید با استفاده از آن ادیت عکس و ادیت ویدیو با موبایل را انجام دهید و هم امکانات بسیار خوبی دارد.

اگر شما می خواهید عکس های خودتان را به صورت حرفه ای ادیت کنید و مثلا عکس های ترکیبی حرفه ای بسازید و فتومونتاژ و… انجام دهید، قطعا اینشات نمی تواند برایتان اپلیکیشن مناسبی باشد و شاید بهتر است از پیکس آرت در موبایل استفاده کنید. برای ادیت عکس در کامپیوتر، از نرم افزار فتوشاپ استفاده کنید که امکانات کاربردی و جالبی دارد.

در هوم سرویز، ویدئوی آموزشی مراحل ادیت فیلم با موبایل را مشاهده کنید و ویدئوهای خود را حرفه ای تر ادیت کنید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب نرم افزار و بازی هم ارائه میده؟
ادیت عکس های گالری
ادیت عکس های گالری

برنامه ویرایش عکس در گالری

ممکن است شما با دوربین گوشی خودتان عکس بگیرید و سپس بخواهید در آنها تغییرات کوچکی ایجاد کنید. مثلا ممکن است بخواهید برخی از قسمت های عکس خودتان را بریده و جدا کنید و یک متن عادی روی آن بنویسید.

برای چنین کارهایی می توانید از برنامه ویرایش عکس در گالری استفاده کنید که به صورت پیش فرض روی اکثر گوشی های اندرویدی وجود دارد. شما می توانید به گالری گوشی خود رفته و عکس موردنظر خودتان را باز کنید و گزینه ویرایش را انتخاب کنید. حالا شما می توانید از برنامه ویرایش عکس در گالری گوشی خودتان استفاده کنید و ویرایش های دلخواه خودتان را روی این عکس انجام دهید.

البته همانطور که اشاره کردیم این اپلیکیشن بسیار ساده است و امکانات خیلی معمولی دارد و نمی توانید با استفاده از آن کارهایی در سطح حرفه ای انجام دهید. اگر می خواهید روش درست کردن عکس نوشته را یاد بگیرید، ویدئوی آموزش ساخت عکس نوشته را در هوم سرویز مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا