نظافت و پذیرایی

کارگر خدماتی برای نظافت راه پله

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

نظافت راه پله منازل شخصی و یا آپارتمان های کم واحد کار ساده ای است که می تواند به صورت توافقی و توسط افراد انجام شود. گاهی برخی از واحدها از کارگر خدماتی برای نظافت راه پله استفاده می کنند و در برخی از مواقع خود ساکنین آپارتمان ها کار تمیز کردن راه پله جلوی درب منزل را انجام می دهند. نظافت راه پله اماکن اداری، تجاری، هتل ها و ساختمان های عمومی بسیار دشوارتر از منازل شخصی است. راه پله و آسانسور هتل ها همیشه تمیز و ضد عفونی شده است این امر بر رونق کسب و کار و افزایش مشتری تاثیرگذار است. در مجتمع های اداری بزرگ نیز شرکت های خدماتی عهده دار نظافت راه پله و مشاعات هستند. اعزام کارگر خدماتی جهت نظافت راه پله یکی از رایج ترین کارها در شرکت خدماتی است.

کارگر خدماتی برای تمیز کردن آسانسور

نظافت آسانسور در ساختمان های عمومی اهمیت زیادی دارد. اغلب مراجعین از آسانسور استفاده می کنند و شاید هرگز راه پله های شرکت شما را نبینند. با استخدام یک کارگر خدماتی نظافتی می توانید آسانسور را به طرز حرفه ای تمیز کنید. استفاده از جاروبرقی مناسب برای تمیز کردن کف آسانسور فرش شده بسیار ضروری است. آینه های دیواری آسانسور باید با دقت تمیز شوند. این آینه ها در معرض دید مستقیم مراجعین هستند. وجود کوچکترین غبار و آشغال در آسانسور وجهه بدی برای کسب و کارتان دارد. آسانسور جزئی از مشاعات و راه پله محسوب می شود و کارگر خدماتی باید آن را به خوبی تمیز کند.

پیشنهاد مطالعه: ضرورت نظافت راه پله و مشاعات

کارگر خدماتی نظافتی

نظافت راه پله فرش شده

در بسیاری از هتل ها و ادارات، راه پله ها با فرش یا موکت پوشیده شده اند. کارگر خدماتی ابتدا باید اشیا سنگین را در راه پله های مفروش جمع کند تا مانعی برای جاروکشی باقی نماند. گلدان های بزرگ، مجسمه های ایستاده، جاسیگاری، جاکفشی، محل نگهداری روزنامه و بروشور، هر چیزی که در راه پله ها وجود دارد باید در یک گوشه جمع شود تا به راحتی زیر و اطراف آن جارو شود. با استفاده از جارو برقی های قوی راه پله ای مفروش به راحتی تمیز و غبارگیری می شوند. کارگر خدماتی هتل ها همیشه از جاروبرقی با مکش زیاد برای گردگیری و تمیز کردن فرش های راه پله استفاده می کند.

کارگر خدماتی برای گردگیری

گوشه ها و زوایای زیادی باقی می مانند که هنوز پر از گرد و خاک هستند. کارگر خدماتی نظافتی با استفاده از دستمال گردگیری و یا قلموی غلتکی می تواند زوایای پنهان راه پله ها را نیز به خوبی تمیز کند. جارو کردن و گردگیری راه پله ها از طبقات بالایی به سمت لابی و کف ساختمان انجام می شود. خواندن مطلب نظافت راه پله به سبک حرفه ای ها را از دست ندهید.

کارگر خدماتی برای هتل ها

شستشوی راه پله ها

اگر بر روی فرش های راه پله، آلودگی قدیمی و لکه های زیادی وجود داشته باشد می توانید از شرکت خدماتی برای شستشوی فرش و موکت کمک بگیرید. خشکشویی فرش و موکت یکی از سرویس های محبوب هوم سرویز است که از طریق اپلیکیشن هوم سرویز قابل ثبت و سفارش می باشد. کارگر خدماتی ، کارگر ساعتی، کارگر نظافتی خانم و آقا و بیش از 150 سرویس خدماتی در اپلیکیشن هوم سرویز موجود می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا