نظافت و پذیرایی

ترفندهای نظافت منزل با سرکه سفید

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

نظافت منزل با مواد” دوست دار طبیعت” به معنی انجام تمیزکاری ها بدون مواد شیمیایی مضر است. ترفندهای نظافت منزل با مواد خانگی و در دسترس راهکاری خلاقانه برای صرفه جویی در هزینه های زندگی و حفظ محیط زیست است که این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته است. سرکه سفید یک تمیز کننده و ضد عفونی کننده خانگی است که می تواند جانشین بسیاری از شوینده های مضر شود. در این مطلب یاد می گیریم که چگونه از سرکه سفید برای تمیز کردن خانه استفاده کنیم.

پیشنهاد مطالعه: نکات نظافت منزل و ترفندهایی که باید هر کدبانویی بداند!

تمیز کردن پنجره ها

یکی از بهترین ترفندهای نظافت منزل برای پاک کردن شیشه ها، استفاده از سرکه سفید به جای شیشه پاک کن است. 2 قاشق سوپ‌خوری سرکه سفید را در یک لیتر آب ریخته و محلول را در قوطی اسپری بریزید. این ترفند برای برق انداختن شیشه ها عالی است. کافیست شیشه ها را با اسپری کاملا مرطوب کنید و با استفاده از روزنامه آن را پاک کنید.

پیشنهاد مطالعه: ۵ راه برای صرفه جویی در هزینه نظافت منزل

ترفندهای نظافت منزل ترفندهای نظافت منزل

شستن ظروف کثیف

برای شستشوی ظروف کثیف یا ماشین ظرفشویی می توانید از سرکه سفید استفاده کنید. 2 فنجان سرکه سفید را در محفظه شوینده، ماشین ظرفشویی ریخته و دستگاه را بدون هیچ شوینده اضافی روشن کنید. ترکیب سرکه سفید و آب بهترین ماده برای چربی زدایی ظروف و برق انداختن آن هاست.

شستن لباس های کثیف

لباس های چرک را در ماشین لباسشویی قرار دهید. یک و نیم فنجان سرکه سفید را در محفظه پودر ماشین لباسشویی ریخته و دستگاه را طبق معمول روشن کنید. از تمیزی و لطافت لباس ها شگفت زده می شوید. اثری از کثیفی و بوی بد روی لباس ها باقی نمی ماند.

پیشنهاد مطالعه: ترفندهای شستشوی لباس سفید

ترفندهای نظافت خانه

ترفندهای تمیز کردن فرش

دو فنجان آب گرم+ یک قاشق سرکه سفید و چند قطره مایع ظرفشویی بهترین ماده برای نظافت فرش ها و رفع لکه های روی فرش است. این یکی از ترفندهای نظافت منزل و لکه زدایی است که همه کدبانوها به خوبی با آن آشنا هستند. با استفاده از پارچه سفید این محلول را بر روی محل لک شده بکشید و تا پاک شدن کامل لکه این کار را ادامه دهید.

ترفندهای نظافت منزل و ضد عفونی

سرکه سفید یک ماده ضد غفونی بدون خطر است که برای میکروب کشی، گند زدایی و از بین بردن پاکتری های استفاده می شود. از سه قسمت آب و یک قسمت سرکه سفید برای ضد عفونی کردن میوه ها و سبزی ها استفاده کنید. پس از 10 دقیقه میوه ها را با آب شستشو دهید.

ترفندهای نظافت منزل با سرکه سفید از رایج ترین فنون کدبانوگری است. استفاده نادرست از سرکه سفید نیز می تواند مشکلاتی را ایجاد کند. سرکه یک ماده اسیدی است و نباید برای نظافت سنگ های طبیعی نظیر مرمر و گرانیت استفاده شود. سرکه موجب آسیب به بافت آهن نیز می شود و نباید برای تمیز کردن وسایل آهنی استفاده شود.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نظافت داخل منزل یا محل کار هم ارائه میده؟

goodhousekeeping

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا