لوله کشی و تاسیسات

مدلهای جدید روشویی مدرن و شیک

شیک ترین مدلهای روشویی جذاب و زیبا

صنعت ساختمان سازی هر روز در حال به روز شدن و پیشرفت است و مدل های جدید مصالح و لوازم خانگی ایجاد می شوند که می توانند به خانه شما زیبایی و جذابیت بیشتری ببخشند. یکی از بخش های خانه که پیشرفت قابل توجهی داشته است و در چند سال اخیر شاهد تغییرات زیادی در آن بوده ایم، روشویی است. مدل روشویی مدرن که کاربردی تر، ساده تر و زیباتر است، توانسته جای خود را در بین ساختمان سازان و افراد باز کند و برای زیبایی بیشتر خانه مورد توجه قرار بگیرد.

در این مقاله می خواهیم درباره مدل روشویی مدرن و شیک صحبت کنیم و بگوییم که روشویی های جدید از چه متریال هایی ساخته می شود و این مدل روشویی ها، چه تفاوتی نسبت به مدل های قدیمی تر دارد.

اگر به دنبال این هستید که روشویی خانه خودتان را عوض کنید و یک روشویی جذاب و زیبا را جایگزین آن کنید و دوست دارید در مورد روشویی های جدید بیشتر بدانید، حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

اگر می خواهید زیبایی بیشتری به خانه خود ببخشید و می خواهید زیباترین مدلهای روشویی را برای خانه خود انتخاب کنید، تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

مدل روشویی مدرن چقدر در زیبایی خانه تاثیر دارد؟

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که روشویی چه اهمیتی در خانه دارد و چقدر می تواند در دکوراسیون موثر باشد؟ بعضی از افراد فکر می کنند که چون روشویی در داخل سرویس بهداشتی نصب می شود و افراد در حالت عادی نمی توانند آن را مشاهده کنند، پس اهمیت زیادی ندارد! اما باید بدانید که اگر شما برای خانه خودتان سبک دکوراسیون خاصی را انتخاب کرده باشید و دکوراسیون خانه را طراحی کرده باشید؛ اما در سرویس بهداشتی و روشویی شما هماهنگی مناسبی بین دکوراسیون وجود نداشته باشد، قطعا زیبایی دکوراسیون بسیار کمتر خواهد شد و ناهماهنگی موجود در این قسمت، قابل مشاهده خواهد بود.

به همین خاطر شما باید مدل روشویی مدرن خودتان را با توجه به دکوراسیون خانه انتخاب کنید و سعی کنید که هماهنگی کاملی بین بخش های مختلف خانه خودتان ایجاد کنید تا هیچگونه ناهماهنگی وجود نداشته باشد.

مدل روشویی های مدرن
مدل روشویی های مدرن

مدل روشویی مدرن از چه متریال هایی ساخته می شود؟

در گذشته برای ساخت روشویی از متریال هایی مانند چینی استفاده می شد که این متریال دیگر قدیمی شده بود و جذابیت نداشت، به همین خاطر در مدل روشویی مدرن، این سبک تغییر کرده است و از متریال های مختلفی برای این کار استفاده می شود که در ادامه چندین مورد از رایج ترین آنها را با هم بررسی می کنیم.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب روشویی و متعلقات هم ارائه میده؟

1- مدل روشویی سنگی:

اولین مدلی که اخیرا استفاده از آن بسیار رایج شده است، مدل روشویی سنگی است. در این مدل روشویی، متریال استفاده شده سنگ های زینتی و سنگ های طبیعی هستند که تراش خورده اند و به شکل های مختلفی مانند کاسه ای، مستطیلی، مربعی، دایره ای و… طراحی شده اند.

استفاده از این مدل روشویی می تواند جذابیت زیادی به خانه های کلاسیک و مینیمال ببخشد و باعث می شود که بتوانید حس دلنشین طبیعت را به خانه خودتان بیاورید.

سنگ های استفاده شده در مدل روشویی سنگی، جنس های مختلفی دارند. مدل روشویی لوکس از سنگ هایی مانند مرمر ساخته می شود؛ البته سنگ های ارزان قیمت تری هم هستند که بر اساس بودجه و نیاز خودتان می توانید از آنها استفاده کنید.

روشویی سنگی
روشویی سنگی

2- مدل روشویی چوبی:

چوب یکی از متریال هایی است که در چند سال اخیر در دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان ها، استفاده زیادی داشته است و افراد زیادی به آن توجه می کنند. به همین خاطر این متریال، پای خود را به صنعت ساخت روشویی نیز باز کرده است و می توانید یک روشویی چوبی برای خانه خودتان خریداری کنید.

اگر خانه شما به صورتی است که در دکوراسیون آن از چوب استفاده کرده اید و فضایی روستیک در خانه ایجاد کرده اید، مدل روشویی چوبی می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای دکوراسیون داخلی خانه شما باشد و زیبایی زیادی را به فضای خانه شما می بخشد.

همچنین اگر سبک خانه شما مینیمال است و می خواهید یک روشویی بسیار ساده اما جذاب داشته باشید، چوب متریالی است که برای شما مناسب خواهد بود. در روشویی چوبی می توانید شکل های مختلفی را بر اساس نیاز و علاقه خودتان سفارش دهید. بعد از سفارش روشویی، چوب به شکل های موردنظر شما تراشیده می شود تا بتوانید از آن در دکوراسیون داخلی خانه خودتان استفاده کنید.

روشویی چوبی
روشویی چوبی

3- مدل روشویی شیشه ای:

بسیاری از افراد به شیشه و شفافیت آن علاقه زیادی دارند و این موضوع باعث شده است که روشویی شیشه ای به وجود بیاید و افراد از آن در دکوراسیون داخلی خانه خودشان استفاده کنند. مدل روشویی شیشه ای به این صورت است که ظاهر کاملا شفافی دارد و می توانید آن را در مکانی نصب کنید که پشت آن کاملا مشخص است و ظاهر بسیار جالب و متفاوتی نسبت به مدل های دیگر دارد.

این مدل روشویی را می توانید در شکل ها و اندازه های مختلفی سفارش دهید و بر اساس نیاز خودتان و دکوراسیونی که دارید از آن استفاده کنید. همچنین این مدل روشویی برای خانه هایی که دکور ساده و میینمالی دارند، بسیار مناسب خواهد بود و جذابیت زیادی دارد.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب روشویی و متعلقات هم ارائه میده؟

4- مدل روشویی پی وی سی:

پی وی سی یکی از متریال هایی است که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و وسایل زیادی را می توان با استفاده از آن تولید کرد. پی وی سی به خاطر اینکه می تواند به هر شکل و فرمی قالب ریزی شود و مقاومت بسیار مناسبی نیز دارد، مورد توجه قرار گرفته است و در صنعت روشویی نیز راه پیدا کرده است.

مدل روشویی پی وی سی یکی از جنس هایی است که هم می توانید در اشکال و طرح های مختلف و دلخواه خودتان آن را سفارش دهید و هم می توانید مدت ها بدون هیچگونه مشکلی از آن استفاده کنید.

اگر به دنبال طرح های بسیار متفاوت و پر پیچ و خم هستید و از طرح های موجود که کلیشه ای هستند خسته شده اید، شاید یکی از بهترین انتخاب ها برای شما مدل روشویی پی وی سی باشد که می توانید تقریبا هر شکلی را با استفاده از آن ایجاد کنید.

البته باید برای انتخاب این جنس از روشویی، به دکوراسیون خانه خودتان توجه کنید و دقت کنید که با دکوراسیون داخلی خانه شما هماهنگی کامل داشته باشد.

اگر می خواهید دستشویی خود را تعمیر کنید و به دنبال فردی حرفه ای برای لوله کشی دستشویی هستید، این کار را به تیم حرفه ای هوم سرویز بسپارید تا به بهترین شکل ممکن این کار را برای شما انجام دهند.

روشویی های شیک
روشویی های شیک

مدل روشویی مدرن چه تفاوتی با مدل های قدیمی دارد؟

در طراحی مدل های جدید روشویی، مواردی در نظر گرفته می شوند که در گذشته خیلی اهمیت نداشتند و به همین خاطر به آنها بی توجهی می شد، اما در حال حاضر این موارد اهمیت بیشتری پیدا کرده اند و در نظر گرفتن آنها، باعث می شود که بتوانید دکوراسیون جذاب تری داشته باشید. در ادامه با هم چند مورد از این تفاوت ها را بررسی خواهیم کرد.

1- کاربرد پذیری در کنار زیبایی:

در مدل های قدیمی روشویی، تنها زیبایی اهمیت داشت و اینکه چقدر روشویی کاربردی باشد و بتوان راحت از آن استفاده کرد، اهمیت زیادی نداشت. اما در مدل های جدید در کنار زیبایی و جذابیت روشویی، کاربردپذیری آن نیز اهمیت زیادی پیدا کرده است و یکی از پارامترهای مهم این است که بتوانید به راحتی از روشویی خودتان استفاده کنید و استفاده از آن برای شما دشوار نباشد.

2- اهمیت زیبایی در سادگی:

در مدل های قدیمی روشویی، معمولا تزئینات بی مصرف به کار می رفت که بسیاری از آنها پس از مدتی خراب می شدند یا از مد می افتادند و ما می ماندیم و یک روشویی شلوغ و از مد افتاده که هیچ تفاوتی با مدل های قدیمی نداشت! اما در مدل های جدیدتر، این مورد کمی تغییر کرده است.

در مدل روشویی مدرن، استفاده از طرح و نقش بسیار کمتر شده است و تمرکز روی سادگی است تا با استفاده از طراحی های ساده تر، بتوان یک دکور بسیار جذاب تر و زیباتر را ایجاد کرد.

3- نزدیکی بیشتر به طبیعت:

اگر به متریال های استفاده شده برای ساخت روشویی دقت کرده باشید، متوجه می شوید که در این متریال ها بیشتر از مواد طبیعی مانند چوب و سنگ استفاده می شود تا این طراحی ها به طبیعت نزدیکتر باشند. این موضوع در سال های اخیر اهمیت زیادی پیدا کرده است و بیشتر از قبل مورد استقبال قرار گرفته است.

در ساخت روشویی های مدل جدید، بیشتر از قوس های طبیعی و شکل طبیعی متریال ها استفاده می شود تا زیبایی آنها طبیعی باشد و حالت اصلی خودش را داشته باشد و کمتر سعی می شود که شکل های کلیشه ای و مصنوعی به آنها داده شود.

این مورد کمک می کند که بتوانید یک فضای زیبا و نزدیک به طبیعت را در خانه خودتان ایجاد کنید و دکوراسیون جذابی داشته باشید.

نصب روشویی
نصب روشویی

جمع بندی

در این مقاله درباره مدل روشویی مدرن صحبت کردیم و گفتیم که روشویی های مدرن چقدر می توانند در دکوراسیون داخلی خانه شما تاثیرگذار باشند و زیبایی آن را چند برابر کنند.

همچنین این موضوع را بررسی کردیم که در مدل روشویی جدید چه متریال هایی بیشتر استفاده می شوند و هر کدام برای چه نوع دکوراسیونی کاربرد دارند. در ادامه نیز در مورد این صحبت کردیم که مدل روشویی مدرن چه تفاوتی نسبت به مدل های قدیمی تر دارد و چقدر تغییر کرده است.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد که اطلاعات بیشتری در مورد روشویی مدرن به دست بیاورید و بتوانید یک انتخاب مناسب و زیبا برای خانه خودتان انجام دهید.

نصب انواع روشویی با تیم هوم سرویز

شما می توانید نصب انواع روشویی را به تیم حرفه ای هوم سرویز بسپارید تا خیلی سریع و با هزینه مناسب این کار را برای شما انجام دهند و سرویس بهداشتی زیباتر و جذاب تری داشته باشید.

قیمت نصب روشویی و متعلقات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا