تعمیر ماشین ظرفشویی
هوم‌سرویز
/
قیمت خدمات
/
لوازم خانگی
/
تعمیر ماشین ظرفشویی

تعمیر ماشین ظرفشویی

از 1083 نظر
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف

قیمت تعمیر ماشین ظرفشویی در زمستان 1402 چقدر است؟

قیمت تعمیر و تعویض موتور ماشین ظرفشویی

500,000 الی 800,000 تومان

قیمت تعمیر و تعویض المنت ماشین ظرفشویی

350,000 الی 550,000 تومان

قیمت تعویض پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی

350,000 الی 550,000 تومان

قیمت تعویض چاهک ماشین ظرفشویی

320,000 الی 550,000 تومان

قیمت سرویس چاهک ماشین ظرفشویی

200,000 الی 400,000 تومان

قیمت تعویض آکوا استاپ ماشین ظرفشویی

400,000 الی 550,000 تومان

قیمت تعویض شیربرقی ماشین ظرفشویی

200,000 الی 450,000 تومان

قیمت تعویض برد ماشین ظرفشویی

500,000 الی 700,000 تومان

قیمت تعویض سنسور ماشین ظرفشویی

200,000 الی 350,000 تومان

قیمت تعویض موتور ساعت ماشین ظرفشویی

300,000 الی 500,000 تومان

قیمت نشت یابی و رفع آبریزی از درب جلو ماشین ظرفشویی

300,000 الی 500,000 تومان

قیمت نشت یابی و رفع آبریزی از داخل ماشین ظرفشویی

450,000 الی 800,000 تومان

قیمت جرم گیری ماشین ظرفشویی

230,000 الی 400,000 تومان

متوسط قیمت600,000 تومانکمینه قیمت350,000 تومانبیشینه قیمت1,850,000 تومان

آنچه درباره تعمیر ماشین ظرفشویی خواهید خواند

  • تعمیر ماشین ظرفشویی
  • مزایای سرویس ماشین ظرفشویی در محل
  • تعمیر ماشین ظرفشویی در محل
  • عیب یابی و نکات تعمیرات ظرفشویی
  • خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی در منزل
  • هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی به چه مواردی بستگی دارد؟
  • تعمیرکار ماشین ظرفشویی ماهر را خبر کنید
  • انواع قطعاتی که توسط تعمیرکار ماشین ظرفشویی هوم سرویز تعمیر یا تعویض می کنند
  • تعمیر ماشین ظرفشویی را به تعمیرکار ماشین ظرفشویی هوم سرویز بسپارید

تعمیر ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی از جمله تجهیزاتی در خانه می باشند که در صورت خرابی دغدغه های زیادی را همراه خود ایجاد می کنند. ایراداتی مانند این که ماشین ظرفشویی ظرف ها را خوب نمی شوید، ظرفشویی ظرف ها را خشک نمی کند و غیره همه و همه از موارد شایعی هستند که ممکن است افکار خانم های خانه دار را مکدر کنند. در راستای این اتفاقات، تعدادی از افراد به دنبال آموزش تعمیر ماشین ظرفشویی هستند. البته این منطقی است زیرا بسیاری از ایرادات و ارورها به راحتی رفع می شوند و نیازی به حضور تعمیرکار ماشین ظرفشویی نیست. در صورتی که خرابی شدیدتر باشد، تعمیر ماشین ظرفشویی باید توسط تعمیرکار ماشین ظرفشویی انجام شده و قطعه یا قطعات معیوب شناسایی شوند. تفاوت چندانی ندارد که ماشین ظرفشویی شما از چه برندی است تقریبا ایرادات در همه برند ها مشابه می باشند و تعمیرات ماشین ظرفشویی تفاوت چندانی با هم ندارند. در ادامه به نکات عیب یابی و تعمیر ماشین ظرفشویی در منزل و عوامل موثر بر قیمت تعمیر ماشین ظرفشویی می پردازیم.

مزایای سرویس ماشین ظرفشویی در محل

سرویس ماشین ظرفشویی در محل در کنار اینکه موجب تمیز شدن و کارکرد بهتر این دستگاه می شود، عیوب احتمالی که در آینده ممکن است هزینه تراشی کنند را نیز شناسایی می کند و از هزینه های بالای بعدی نیز جلوگیری می کند. در سرویس ماشین ظرفشویی موارد زیر انجام می شوند :

  • گردگیری و تمیز کردن ماشین ظرفشویی
  • تعویض واشر ماشین ظرفشویی
  • تعویض محفظه ماده شوینده
  • تعویض قفل درب ماشین ظرفشویی

انجام تمام این موارد موجب بهبود کارایی و کیفیت شستشوی ظرفشویی می شود.

تعمیر ماشین ظرفشویی در محل

زمانی که این وسیله دچار اختلال می شود، بیشترین دغدغه در کنار پیدا کردن نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی و پیدا کردن تعمیرکار ظرفشویی ماهر، تصور جابجایی دستگاه به تعمیرگاه لوازم خانگی است!! از این رو تعمیر ماشین ظرفشویی در منزل درصد بالایی از نگرانی های افراد را کم کرده است و تعمیر و تعویض قطعات در حضور افراد در محل انجام می شود.

عیب یابی و نکات تعمیرات ظرفشویی

سرویس ماشین ظرفشویی در محل : ماشین ظرفشویی کار نمی‌کند

اگر پس از روشن کردن ماشین ظرفشویی متوجه شدید که دستگاه شروع به کار نمی کند. در قدم اول مطمئن شوید که دستگاه به برق متصل است. همچنین مطمئن شوید که درب به طور کامل بسته شده باشد. اگر پس از روشن کردن دستگاه هیچ چراغی روی پنل کنترل دستگاه نمایان نشده است قطعا ایراد از سیستم برق رسانی به دستگاه است. اما اگر مطمئنید که برق به دستگاه می رسد ایراد از سمت کلید برق و تایمر ماشین ظرفشویی است که باید حتما توسط سرویسکار ماشین ظرفشویی بررسی شود.

تعمیر ماشین ظرفشویی رومیزی : علت صدای زیاد ماشین ظرفشویی

صدای بالای ماشین ظرفشویی بسیار آزاردهنده است و می تواند علت های زیادی داشته باشد. به همین علت تعمیر ماشین ظرفشویی رومیزی و عیب یابی باید با دقت انجام شود تا دقیقا قطعه معیوب تعویض یا تعمیر شود. علت سر و صدای ماشین ظرفشویی می تواند از ناقص کار کردن فن، نشات بگیرد. همچنین این ایراد می تواند به علت عدم کارایی صحیح موتور ظرفشویی نیز باشد. اگر ماشین ظرفشویی نو خریداری کرده اید و کمی احساس می کنید که صدای ظرفشویی زیاد است نباید نگران باشید. این نگرانی صرفا باید برای دستگاههایی باشد که مدت زمان زیادی از خرید آنها گذشته است.

گاهی صدای ماشین ظرفشویی در هنگام شستشو به علت عدم چرخش صحیح بازوی اسپری می باشد. قبل از تماس با تعمیرکار ماشین ظرفشویی ، برای تعمیرات ماشین ظرف شویی در منزل درب ماشین را باز کنید و بررسی کنید که چیزی مانع چرخش بازوی اسپری نباشد.

تعمیرات ماشین ظرف شویی : ماشین ظرفشویی آب تخلیه نمی‌کند

باقی ماندن مقدار کمی آب در انتهای کار طبیعی است اما تجمع مقدار زیادی از آب نشانه خرابی در پمپ، ایراد در شلنگ تخلیه است. بررسی کنید که شلنگ تخلیه پیچ نخورده یا مسدود نشده باشد. اگر امکان دسترسی به صافی ظرفشویی فراهم است، صافی را پاک کنید و سپس در جای خود قرار دهید.

تعمیرات ظرفشویی : علت نشتی آب از ماشین ظرفشویی

جهت تعمیر ماشین ظرفشویی برای رفع نشتی ظرفشویی باید پمپ ظرفشویی را بررسی کنید. پمپ ماشین ظرفشویی یک نوع واشر لاستیکی دارد که وظیفه آب بندی کف پمپ را بر عهده دارد. ممکن است طی مرور زمان این واشر فرسوده شود و کارایی اولیه را نداشته باشد. پس جهت تعمیر ماشین ظرفشویی پنل زیرین ماشین ظرفشویی را چک کنید. اگر مرطوب است معمولا ایراد به این قسمت بر می گردد. استفاده بیش از اندازه از مواد شوینده نیز ممکن است موجب این اتفاق شود. دستگاه را بدون ریختن مواد شوینده روشن کنید. اگر مشکل حل شد، در ریختن مواد شوینده اعتدال را رعایت کنید.

در هنگام قرار دادن ماشین ظرفشویی باید دقت کنید دستگاه کاملا تراز باشد. در صورت بی توجهی به تراز بودن دستگاه، موجب ربزش آب ، نشتی و آسیب به دستگاه می شود. اگر قسمت های جلوی دستگاه چکه می کند. ممکن است ایراد از واشر درب ظرفشویی باشد. جهت تعمیر ماشین ظرفشویی در محل باید این قطعه بررسی شود که در صورت شکننده یا پاره بودن این قطعه کاملا تعویض شود.

سرویس ماشین ظرفشویی رومیزی : چرا ظروف پس از شستشو لکه هستند؟

وجود لکه های سفید پس از شستشو یکی از ایرادات شایع در ظرفشویی ها هست که گاهی افراد فکر می کنند که مشکل از ایرادات فنی دستگاه است. اما ممکن است به عوامل زیادی بستگی داشته باشد. به طور مثال کیفیت پایین آب مصرفی و وجود منیزیم کلسیم بالا در آب ممکن است، موجب این اتفاق شود. راه حل این مشکل استفاده از آب تصفیه شده و مایع ظرفشویی حلال و مناسب است.

همچنین استفاده بیش از حد از نمک در ظرفشویی نیز ممکن است موجب این اتفاق باشد. قرص ماشین ظرفشویی تاریخ گذشته است نیز می تواند بر کیفیت شستشوی ظروف تاثیر بگذارد. در صورتیکه این موارد را امتحان کردید و ایراد حل نشد. المنت ظرفشویی را چک کنید که ایراد پیدا نکرده باشد. زیرا شستشوی ظروف با آب سرد نیز ممکن است عامل لک شدن ظروف باشد. در این صورت باید با تعمیرکار ماشین ظرفشویی تماس بگیرید.

تعمیر ماشین ظرفشویی : علت جمع شدن آب کف ماشین ظرفشویی

همه ی ماشین های ظرفشویی روشی برای تخلیه آب دارند، که این عمل با استفاده از پمپ تخلیه انجام می شود. جهت آموزش تعمیر ماشین ظرفشویی در هنگام عدم تخلیه آب ماشین ظرفشویی باید پروانه پمپ را بررسی کرد که گرفتگی نداشته باشد.

اگر شلنگ تخلیه ماشین ظرفشویی مسدود شده باشد نیز عمل تخلیه یا انجام نمی شود و یا به طور کامل انجام نخواهد و آب کف ظرفشویی باقی می ماند. انسداد شیلنگ معمولا در خروجی پمپ و یا ورودی سیستم تخلیه نیز عامل این اتفاق است.

تعمیر ماشین ظرفشویی : علت بالا رفتن زمان شستشو ظروف در ماشین ظرفشویی

گاهی شاهد این هستیم که علی رغم زمان نمایش داد شده بر روی پنل دستگاه ، شستشوی ظروف بسیار طولانی تر از زمان نشان داده شده میشود . بزرگترین عامل ایجاد این اتفاق، ایراد در تایمر و ترموستات دستگاه است . که باید تعمیر ماشین ظرفشویی را به تعمیرکار ماشین ظرفشویی بسپارید.

تعمیرات ماشین ظرفشویی : از کار افتادن دکمه های ماشین ظرفشویی

در بدترین حالت جهت تعمیر ماشین ظرفشویی ایراد به برد کنترل دستگاه مربوط می شود که باید تعویض شود . در صورتی که تعدادی از دکمه ها، نه همه آنها از کار بیافتد. ممکن است ایراد از سمت تاچ و کنترل پنل باشد. که برای هر دکمه به صورت جدا تعبیه می شود و قابل تعویض و جایگزینی است.

عدم آبگیری ماشین ظرفشویی ( ماشین ظرفشویی پر نمی شود)

جهت تعمیر ماشین ظرفشویی در موارد این چنینی باید موارد زیادی مانند شیر آب و ورودی آب داغ را بررسی کنید. که آب دارای فشار کافی باشد. همچنین دقت کنید که برق دستگاه قطع نشده باشد و در هنگام آبگیری ماشین ظرفشویی برق به شیر ورودی میرسد و قطعی ندارد. برای بررسی برق دستگاه باید قطعاتی مانند کلید شناور، تایمر و کلید برق را با مولتی متر چک کنید.

تعمیر ماشین ظرفشویی در منزل : ماشین ظرفشویی بی‌وفقه آب پُر می‌کند

اگر آبی ورودی به دستگاه به صورت خودکار قطع نمی‌شود ایراد از شیر برقی، کلید شناور و یا تایمر ظرفشویی است که روی زمان آبگیری قفل کرده است. برای عیب یابی، ظرفشویی را از برق کشیده و کلید شناور پلاستیکی گنبدی را بررسی و بلند کنید، اگر بلند نشد، بدنه را کاملا تمیز نموده و سرجای خود قرار دهید. اگر ایراد رفع نشد باید به وسیله تعویض کلید شناور این مشکل حل شود.

علت خاموش شدن ماشین ظرفشویی در حین کار

خاموش شدن ماشین ظرف شویی می تواند به عوامل مختلفی برگردد. اولین قسمتی که که باید بررسی شود برق دستگاه است. به همین علت باید فیوز برق مربوط به ماشین را چک کنید که کابل دستگاه قطع نشده باشد. البته اگر چراغ ماشین ظرفشویی و صفحه نمایشگر فعال هستند ایراد ازین قسمت نیست. درب دستگاه عامل دیگری در توقف ناگهانی دستگاه است. گاهی به علت باز شدن با کامل بسته نشدن دستگاه ماشین ظرف شویی خاموش می شود. لذا بررسی قفل درب، زبانه درب و میکروسوییچ درب نیز می تواند عامل این اتفاق باشد.

خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی در منزل

تعمیر شیر برقی ظرفشویی

تعمیر شیر برقی ماشین ظرفشویی زمانی انجام می شود که تعمیرکار ظرفشویی کل تجهیزات مانند بوبین، لاستیک دیافراگم، مجاری ورودی آب، فنر، لاستیک آب بندی، مجرای خروجی آب، سوراخ مجرای فشار، محفظه فشار، وزن پیستون، سیم پیچ، اهرم آهنی، فیلتر خروجی آب و در نهایت شیر برقی را عیب یابی و بررسی کند و در صورتی که ایراد از قطعات دیگر نباشد، باید متخصصین اقدام به تعویض شیربرقی کنند.

تعمیر تایمر ماشین ظرفشویی

تایمر مسئولیت شستشو و تنظیم برنامه دستگاه را بر عهده دارد. عدم کارکرد درست این قطعه موجب به هم ریخته شدن برنامه های ماشین ظرفشویی می شود. به طور مثال ظروف خشک نمی شود و یا سایر آپشن های دستگاه به درستی کار نمی کند. حتی ممکن است خرابی تایمر موجب شود که درب ماشین قفل نشود و مواد شوینده وارد محفظه نشوند. که تنها با استفاده از تعمیر یا تعویص تایمر ماشین ظرفشویی این مشکل حل می شود.

تعمیر پمپ تخلیه ظرفشویی

در صورت شنیده شدن صدای وزوز در هنگام شستشو و یا عدم تخلیه صحیح و کامل احتمالا پمپ تخلیه ایراد پیدا کرده است. تعمیر پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی بر اساس شدت آسیب انجام می شود. اگر شدت ایرادات باشند باید اقدام به تعویض پمپ تخلیه لباسشویی نمود.

تعمیر المنت ماشین ظرفشویی

کیفیت بیشتر شستشو ظروف در گرو آب گرم است. تعمیر المنت نیز باید توسط متخصصین انجام شود. در صورتی که ایرادات و خرابی زیاد نباشد می توان با تعمیر المنت ماشین ظرفشویی مشکل را حل نمود. اما در موارد بسیار محدود باید قطعه مورد نظر تعویض شود.

تعمیر موتور ماشین ظرفشویی

هرگونه صدای غیر عادی که در حین روشن شدن دستگاه شنیده شود می تواند نشانه ای برای سوختن موتور باشد. صداهایی شبیه به ناله، وز وز و یا جیغ شنیدن اصلا عادی نیست و به علت اصطکاک قطعات به یکدیگر اتفاق می افتد. امکان استهلاک و فرسودگی قطعات موتوری زیاد است. استشمام بوی سوختگی به طور قطع از علائم سوختگی موتور دستگاه می باشد. وقتی بازو های آب پاش، آب را اسپری نمی کنند هم از نشانه های تعمیر موتور ظرفشویی است. پاشش آب و مواد شوینده روی ظروف از وظایف موتور است. در این مورد ابتدا شیر برقی و شیلنگ آب از نظر نشتی و ایراد، بررسی می شوند. در صورت سالم بودن این قطعات، احتمال سوختن موتور دستگاه بیشتر خواهد شد. اگر موتور سوخته باشد در حین کارکرد، عملیات شستشو قطع شده و دستگاه از کار می افتد.

هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی به چه مواردی بستگی دارد؟

قیمت تعمیر ماشین ظرفشویی به موارد متعددی بستگی دارد. محدوده این قیمت به نوع ایراد دستگاه و قطعه معیوب بستگی دارد. نوع قطعه معیوب تاثیر مستقیمی بر قیمت سرویس ماشین ظرفشویی دارد. به طور مثال قیمت تعمیر المنت ظرفشویی با قیمت تعمیر تایمر ماشین ظرفشویی قطعا برابر نیستند. مورد دیگر تعمیر و یا تعویض قطعه مورد است. همیشه تعمیرات قطعات ظرفشویی هزینه کمتری در پی دارند. قطعا با تعمیر قطعه، هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی در کنار حفظ قطعه فابریک کمتر خواهد شد. مورد دیگر کیفیت قطعات است استفاده از قطعات ارجینال موجب می شود که شاید قیمت تعمیر ظرفشویی بالاتر برود اما یک بار برای همیشه مشکل حل خواهد شد. استفاده از قطعات با کیفیت و ارجینال قیمت تعمیرات ماشین ظرفشویی را بالا می برد.

تعمیرکار ماشین ظرفشویی ماهر را خبر کنید

همانطور که پیش تر هم گفته شد این تجهیزات باید در خانه توسط تعمیرکار ماشین ظرفشویی بررسی و عیب یابی شوند و در بیشتر موارد این خدمات بدون هیچ گونه مشکلی در منزل انجام می شود. از این رو باید تعمیرکار ماشین ظرفشویی مهارت لازم را دارا بوده و از قطعات ارجینال استفاده نماید.

انواع قطعاتی که توسط تعمیرکار ماشین ظرفشویی هوم سرویز تعمیر یا تعویض می کنند

  • تعمیر و تعویض المنت ظرفشویی
  • تعمیر یا تعویض قفل درب ظرفشویی و سوئیچ آن
  • تعمیر شیر برقی ورودی آب
  • تعویض واشر در ماشین ظرفشویی
  • تعویض نوار پلاستیکی دور درب
  • تعویض پمپ تخلیه
  • تعمیر فیلتر پمپ
  • تعویض ترموستات
  • تعویض محفظه مواد شوینده
  • تعمیر بازوهای آبپاش و...

تعمیر ماشین ظرفشویی را به تعمیرکار ماشین ظرفشویی هوم سرویز بسپارید

برای دریافت تمامی خدمات مربوط به تعمیر ماشین ظرفشویی در محل در تمامی برندها کافیست به صورت رایگان در سامانه هوم سرویز درخواست خود را ثبت کنید. در کمتر از یک ساعت تعمیرکار ماشین ظرفشویی هوم سرویز با شما تماس میگیرند و بهترین راهنمایی ها را در جهت هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی را در اختیارتان قرار می دهند.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

هوم سرویز به عنوان بزرگترین پلتفرم خدمات در محل در کشور علاوه بر سرویس تعمیر ماشین ظرفشویی و همچنین ارایه خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی ایرانی و خارجی نزدیک من، خدمات دیگری نیز در بخش خدمات شستشو و نظافت ارائه می دهد که شامل تعمیر لباسشویی ایرانی و خارجی, راه اندازی و نصب ماشین ظرفشویی, تعمیر اتو بخار ایرانی و خارجی, تعمیر بخارشوی خانگی و صنعتی, نصب لباسشویی دوقلو می باشد. همیاران هوم سرویز تمام تلاش خود را به منظور رقم زدن تجربه ای خوب برای شما در سرویس های لوازم خانگی را خواهند داشت.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

خدمات قابل ارائه در سرویس تعمیر ماشین ظرفشویی

تعمیر ماشین ظرفشویی ایرانی و خارجی

تعمیرات ظرفشویی و بررسی و رفع خطاهای مختلف

سرویس ماشین ظرفشویی در محل

تعمیر ماشین ظرفشویی رومیزی و ایستاده

تعویض قفل در ماشین ظرفشویی و تعویض واشر دستگاه

تعمیر برد ماشین ظرفشویی، هیتر، پمپ تخلیه و تعمیر شیر برقی ماشین ظرفشویی و ....

تعمیرات انواع برندهای ظرفشویی همانند ؛ بوش، سامسونگ، ال جی، سونی، پاکشوما، و …

نظرات کاربران

profile picture
حسن شادی پور

آقای خدادادی سرویس رو انجام دادن راضی هستم.

profile picture
پروانه توان

آقای حمیدی بسیارآقای محترمی بودندومسئولانه برطرف شدن خطای دستگاه که زمانبربودراپیگیری می کردند

profile picture
مرجان اسدی

خیلی عالی بود کارشون

شرایط تعمیر ماشین ظرفشویی با تعمیرکار ماشین ظرفشویی ماهر

همیار می بایست ابتدا عیب یابی نموده و سپس در صورت رضایت مشتری اقدام به تعمیر ماشین ظرفشویی نماید.

همیار موظف به ارایه فاکتور اقلام خریداری شده جهت تعمیر ماشین ظرفشویی توسط وی می باشد و مدت زمان صرف شده جهت مشاوره و تامین در فاکتور خدمات وی لحاظ خواهد شد.

همیار می بایست حتی المکان از قطعات دارای گارانتی برای تعمیر ماشین ظرفشویی استفاده نماید و برگه گارانتی را به مشتری ارایه نماید.

تعمیر انواع ماشین ظرفشویی را تنها در صورتی که خارج از دوره گارانتی باشند را به همیاران هوم سرویز بسپارید.

از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.

شهر و خدمات مورد نظر خودت را انتخاب کن!
قیمت خدمات را چک کن و به سوالات جواب بده
همیار مورد نظر خود را انتخاب کن
بعد از برآورد هزینه، همیار ما در کنار شماست

خدمات مرتبط

installation-repair-washing-machine
تعمیر ماشین لباسشویی
قیمت از 450,000 الی 1,500,000 تومان
repair-refrigerators
تعمیر یخچال و فریزر
قیمت از 700,000 الی 2,000,000 تومان
water-plumbing-sewerage
لوله کشی آب و ساختمان
قیمت از 500,000 الی 2,270,000 تومان
microwave-repair
نصب و تعمیر مایکروویو
قیمت از 1,000,000 الی 3,850,000 تومان