زیبایی

آشنایی با انواع ترند رنگ مو در فصل پاییز

راهنمای انتخاب رنگ مو در فصل پاییز

هر فصلی حال و هوای خاص خود را دارد. مثلاً پاییز با رنگ‌هایی مثل زرد و نارنجی و هوایی در میانه تابستان و زمستان شناخته شده است. حتی ما هم دوست داریم در این فصل با طبیعت هم ‌صدا شویم. مثلاً یک رنگ مو پاییزی انتخاب کنیم یا لباس‌هایی بپوشیم که مود پاییزه دارند. تعجب ‌آور نیست! خیلی‌ها در روزهای آخر تابستان سراغ پیدا کردن ترند رنگ موی پاییز می‌روند. شما چطور؟ در این دسته قرار می‌گیرید یا اولین بار است که می‌خواهید پاییز را به موهایتان بیاورید؟ در هر صورت، این مقاله برای شما نوشته شده است.

فهرست مطالب

اگر می خواهید با شروع پاییز، رنگ موهایتان را هم تغییر دهید، تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

رنگ مو شکلاتی دارچینی؛ مناسب برای موهای کوتاه و بلند

فکر می‌کنید راز شگفت ‌انگیز این رنگ مو پاییزی چیست؟ کنتراست هوشمندانه‌ای که بین رنگ گرم قهوه‌ای مایل به قرمز و پایه مشکی تیره به وجود می‌آید. در حقیقت، ترکیب این رنگ‌ها فوق‌ العاده جذاب و ظریف بوده و روی موهای کوتاه و بلند؛ با هر بافت و شکلی زیبا به ‌نظر می‌رسد.

قرمز مسی با قهوه‌ای تیره؛ رنگ موی پاییزی بدون دکلره

رنگ قرمز مسی با سایه قهوه‌ای تیره یک رنگ موی بسیار شیک و البته ترند است. اگر رنگ پوستتان به شکل طبیعی، سبزه است و می‌خواهید کمی درخشش به موهایتان بدهید، این رنگ حتماً شما را راضی خواهد کرد. بهتر است بدانید که تناژهای مسی معمولاً حس پاییزی خاصی را القا می‌کنند؛ حسی که با دیگر ویژگی‌های این فصل نیز هارمونی دارد.

رنگ مو کاپوچینو بلوند گرم؛ استایل پاییزه خاص

رنگ کاپوچینو بلوند گرم به ‌خصوص روی موهای موج‌دار، یک استایل شیک را برای پاییز خلق می‌کند. در واقع ریشه‌های تیره باعث می‌شوند تا روشنی موجود در این رنگ، برجسته‌تر شده و ابعاد دیدنی به موهایتان بدهد. جالب است بدانید که این رنگ مو پاییزی با ته ‌رنگ طلایی برای خانمها بسیار جذاب و مناسب است.

موهای کاراملی و موکا؛ یک لایت پاییزی

ترکیب رنگ کاراملی و موکا هایلایت پاییزه جذابی است. مثلاً اگر آن را روی موهای موج‌دار و بلند امتحان کنید، حس سوپر مدل بودن به شما می‌دهد. به ‌علاوه این رنگ، موها را پر پشت‌تر هم نشان می‌دهد. اما یک عامل دیگر هم راز محبوبیت این رنگ مو به ‌شمار می‌رود. ماندگاری آن زیاد و نگهداری از آن راحت است. دلیل؟ به‌ خاطر ریشه‌های تیره!

لایت پاییزی کاراملی و موکا
لایت پاییزی کاراملی و موکا

میدونستی که هوم سرویز، خدمات رنگ مو ساده بانوان هم ارائه میده؟

رنگ مو قرمز آجری؛ انقلابی بزرگ در چهره شما

اگر قصد دارید برای پاییز امسال یک تغییر بزرگ در خود ایجاد کنید، رنگ قرمز آجری گزینه خوبی است. این رنگ یک ترکیب فوق ‌العاده از قهوه‌ای، قرمز و رنگ‌های طلایی است؛ رنگی که قطعاً دلتان می‌خواهد بیش از یک بار آن را تجربه کنید. ضمن اینکه با لباس‌های پاییزه‌ شما هم راحت ست می‌شود!

بلوند طلایی؛ رنگ موی پاییزی 2021

خیلی‌ها بلوند را رنگ تابستان می‌دانند، اما ترکیب آن با رنگ‌هایی با تناژ طلایی می‌تواند آن را کمی گرم‌تر کند. مثلاً اگر موهایتان به رنگ روشن و بلوند ساحلی است چطور است رنگ موی گندمی عسلی را امتحان کنید؟ با این رنگ مطمئن باشید که نه فقط در پاییز که در تمام طول سال خواهید درخشید.

بلوند طلایی شنی؛ یک رنگ مو پاییزی متفاوت

دو چیز که می‌توان آنها را نه خیلی گرم و نه خیلی سرد به ‌شمار آورد، فصل پاییز و دیگری بلوند طلایی شنی است! این رنگ جذاب، رنگ طلایی کاملاً طبیعی است که روی انواع پوست‌ها با رنگ‌های مختلف می‌نشیند. علاوه بر این، نگهداری از آن راحت است و فقط چند بار در سال باید دستی به آن بکشید.

رنگ مو بلوند قارچی؛ جلوه‌ای دیگر از بلوند

همچنان اصرار دارید تا ریشه موهایتان تیره بماند اما بدتان نمی‌آید خودتان را با موی بلوند  هم ببینید؟ پس بلوند قارچی را امتحان کنید. این رنگ بیشتر یک بلوند خنثی است که فقط چند هایلایت روشن‌تر هم چاشنی آن می‌شود. نتیجه این که تیرگی موهای شما سر جای خود باقی می‌ماند.

بلوند قارچی؛ ترند رنگ مو در پاییز
بلوند قارچی؛ ترند رنگ مو در پاییز

بیبی لایت؛ بازگشت به گذشته

شاید چندان به سن شما قد ندهد، اما بیبی لایت متعلق به دهه 90 میلادی است. هر چند حالا دوباره مد شده است. این رنگ برای آنهایی که می‌خواهند چهره‌ای طبیعی داشته باشند، گزینه ایده‌آلی است. شاید بتوان آن را یک رنگ مو پاییزی دخترانه هم لقب داد!

بیبی لایت؛ رنگ موی پاییزی دخترانه
بیبی لایت؛ رنگ موی پاییزی دخترانه

بالیاژ شکلاتی و فندقی؛ هم رنگ و هم درخشندگی

این بالیاژ  انتخاب بسیار مناسبی برای اضافه کردن کمی درخشش به موهای تیره است. به ‌علاوه، موها کاملاً طبیعی، نرم و لطیف به ‌نظر خواهند رسید. اگر موهای موج‌دار داشته باشید، صرف ‌نظر از برجسته شدن رگه‌های رنگ گرم، موج‌ها حجم موها را بیشتر نشان می‌دهند. خلاصه اینکه نتیجه یک رنگ مو پاییزی شگفت‌ انگیز خواهد بود.

رنگ مو ادویه کدو تنبل؛ پیشنهادی برای موهای صاف

یک ترکیب هیجان ‌انگیز از واریانس‌های متنوع رنگ‌ ادویه کدو تنبل، بهترین گزینه برای اواسط پاییز است. تناژ گرم این رنگ روی موهای ضخیم و صاف، عالی عمل می‌کند. بد نیست کمی هم موج به موهایتان بدهید تا پر پشت‌تر دیده شوند. می‌خواهید براق‌تر هم به چشم بیایند؟ اسپری ‌براق ‌کننده بزنید و منتظر باشید که بدرخشید!

رنگ ادویه کدو تنبل؛ رنگ موی مناسب پاییز
رنگ ادویه کدو تنبل؛ رنگ موی مناسب پاییز

فولیاژ پرتقالی سوخته و قهوه‌ای مایل به قرمز؛ خاص و شیک

پرتقالی سوخته و قهوه‌ای مایل به قرمز، زوج مناسبی برای یک فولیاژ پاییزه هستند. این دو به شکل خیلی طبیعی با هم ترکیب شده و حتی روی پوست‌های روشن‌تر با تن خنک، جذاب‌تر هم به چشم می‌آیند. در صورتی که موهایتان کوتاه و کمی حالت‌دار است، خوشحال باشید. چرا که این ویژگی‌ها، فولیاژ پرتقالی سوخته را برجسته‌تر هم می‌کنند.

آمبره قهوه‌ای تیره به قهوه‌ای بلوطی؛ برای پوست زیتونی

موهای بلند و موج‌دار ساحلی دارید؟ چرا سراغ آمبره قهوه‌ای تیره به قهوه‌ای بلوطی نمی‌روید؟ این دو تناژ، خیلی خوب با هم ترکیب می‌شوند و ظاهری شیک به شما می‌دهند. اگر رنگ پوست زیتونی دارید، درست وسط پاییز این رنگ را امتحان کنید تا روی موهایتان معجزه کند. چرا که این رنگ مو دقیقاً مکمل پوست‌های گرم است.

مشکی تیره؛ رنگ مو پاییزی همیشه ترند

با یک رنگ موی مشکی تیره می‌توانید خود را برای حال و هوای خنک پاییز آماده کنید. ممکن است در تابستان به خاطر قرار گرفتن در معرض خورشید کمی رنگ موهایتان محو شده باشد. گذاشتن این رنگ، تغییری عمده در شما ایجاد خواهد کرد. بهتر است رنگ مویتان آنقدر مشکی و تیره باشد که انعکاس رنگ آبی به چشم بیاید و هیچ نشانی از تناژ گرم در آن نباشد.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات رنگ مو ساده بانوان هم ارائه میده؟

موهایی به رنگ یخ؛ آبی یخی ترند پاییز و زمستان

در جستجوی یک یک رنگ غیر منتظره اما جذاب برای پاییز می‌گردید؟ ما یک رنگ خاص را به شما پیشنهاد می‌کنیم: آبی یخی. البته حواستان باشد که منظور ما یک واریانس متفاوت از آبی است. آن تناژی از رنگ آبی که به کوه‌های یخی شباهت داشته باشد. شک نکنید که این رنگ مو یک انتخاب مناسب برای آنهایی است که همیشه خلاف جریان آب شنا می‌کنند!

رنگ آبی یخی؛ رنگ موی پاییزی
رنگ آبی یخی؛ رنگ موی پاییزی

رنگ مو نعنایی؛ یک انتخاب جسورانه

دنبال رنگ موی فانتزی هستید؟ رنگ سبز نعنایی می‌تواند یکی از هیجان ‌انگیزترین ترندهای رنگ مو پاییزی باشد. بدون شک، درآوردن آن، نیازمند مهارت خاصی است. با این حال خیلی‌ها آن را رنگ جسوری می‌دانند. از آنجایی که رنگ‌های خاکستری و آبی در تابستان طرفداران زیادی دارند، شاید این رنگ گذار خوبی به پاییز باشد. البته بد نیست بدانید که نعنایی روی موهایی که قبلا روشن شده‌اند، بهتر جواب می‌دهد. اما اگر تا به حال موهایتان را روشن نکرده‌اید، باید دکلره کردن تمام موها را به جان بخرید.

قهوه‌ای قارچی؛ یک رنگ موی پاییزی کمیاب و شیک

آنهایی که موهای قهوه‌ای دارند معمولاً فکر می‌کنند ایجاد یک تغییر اساسی در موهایشان سخت است. اما خوب؛ قهوه‌ای اصلاً به معنای خسته کننده بودن نیست و رنگ موی قهوه‌ای قارچی اثبات این مدعا است. این واریانس از رنگ قهوه‌ای به شدت مدرن و خاص تلقی می‌شود. در واقع تناژ خنثی آن با خنثی بودن پاییز که نه سرد است و نه گرم همخوانی دارد. ضمن اینکه بهترین راه برای تغییر، بدون اینکه خیلی از رنگ موی طبیعی خودتان دور نشوید، به ‌شمار می‌رود.

رز بنفش کم‌ رنگ؛ پلی بین رنگ مو پاییزی و تابستانی

این رنگ موی محو را هم به لیست رنگ موی ترند پاییز اضافه کنید. رنگ رز بنفش محو، ورژنی جذاب و مناسب برای فصل پاییز است؛ درست مانند رنگ موی صورتی روشن که ترند تابستان بود. شما می‌توانید تمام موهای خود را به همین رنگ درآورید یا اگر موهای بلوند پلاتینیومی دارید، ریشه موهای خود را این رنگی کنید تا جذاب‌ترین رنگ موی عمرتان را تجربه کرده باشید.

رنگ موی رز بنفش محو؛ ترند رنگ موی پاییز
رنگ موی رز بنفش محو؛ ترند رنگ موی پاییز

کلام آخر

در این مقاله چند رنگ مو پاییزی را که در سال 2021 ترند هستند، به شما معرفی کردیم. شما می‌توانید به این طیف‌های متنوع نگاهی بیندازید و هر‌ کدام را که با حال و هوا و رنگ پوستتان سازگاری بیشتری دارند، انتخاب کنید. یک راه دیگر این است که با الهام از این رنگ‌ها، یک ترکیب خارق ‌العاده و منحصر به فرد خلق کنید.

می‌خواهید بدانید که مراقبت از موهای رنگ ‌شده چه اصولی دارد یا چطور رنگ موی خود را انتخاب کنید؟ کافی است به دیگر مقالات ما در سایت و اپلیکیشن هوم سرویز سری بزنید. ما در این مطالب، جدیدترین اطلاعات را از دنیای آرایش، مد و زیبایی در اختیارتان گذاشته‌ایم. این مقالات را بخوانید و راه‌های رسیدن به زیبایی و جذابیت را هموار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا