نظافت و پذیرایی

راهنمای شستشوی کاغذ دیواری در نظافت منزل

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

نظافت منزل و شستشوی دیوارها، مخصوص خانه تکانی های آخر سال نیست. فصل تابستان مناسب ترین زمان برای نظافت منزل است. گرد و غبار بیشترین آسیب را به کاغذ دیواری رسانده و آن را مات و کدر می کند. شستشوی کاغذ دیواری موجب حفظ کیفیت و شفافیت آن شده و از هزینه های اضافی تعویض کاغذ دیواری جلوگیری می کند. در این مطلب چند ترفند ساده برای شستشوی کاغذ دیواری و پاک کردن لکه ها از روی کاغذ دیواری را معرفی می کنیم.

شستشوی کاغذ دیواری از بالا به پایین

همیشه کاغذ دیواری را از بالا به سمت کف تمیز کنید. استفاده از آب فراوان برای شستشوی کاغذ دیواری اصلا توصیه نمی شود. حتی کاغذ دیواری های بسیار مرغوب و قابل شستشو را نیز نمی توان با شلنگ آب شستشو داد. از چوب گردگیری و یا یک جاروبرقی با مکش مناسب برای پاک کردن گرد و خاک کاغذ دیواری استفاده کنید. این کار را ماهی یک‌بار انجام دهید تا غبار به داخل بافت کاغذ دیواری نفوذ نکند.

پیشنهاد مطالعه: تغییر دکوراسیون خلاقانه با کاغذ دیواری

شستشوی کاغذ دیواری و دیوارها

پاک کردن لکه های کاغذ دیواری

از محلول یک لیتر آب و 2 قاشق غذاخوری جوش شیرین، برای شستشوی کاغذ دیواری و پاک کردن لکه های روی دیوار استفاده کنید. این محلول را روی لکه ها بمالید و کمی صبر کنید. بعد از 5 تا 10 دقیقه می توانید با استفاده از اسفنج لکه های روی کاغذ دیواری را به راحتی ناپدید کنید.

تنها در صورتی که کاغذ دیواری قابل شستشو و دارای کیفیت خوبی است از این ترفند استفاده کنید. برخی از کاغذ دیواری ها قابل شستشو نیستند.

شستشوی کاغذ دیواری با نان سفید!

هیچ اشتباهی در کار نیست با استفاده از خمیر نان ساندویچی هم می توانید کاغذ دیواری را تمیز کنید. اگر فرزندی در خانه دارید، طبیعی است که روی دیوارها و کاغذ دیواری پر از لکه و اثر انگشت باشد. لکه های انگشت روی کاغذ دیواری را با خمیر نان پاک کمید از نتیجه شگفت زده می شوید.

آثار انگشت کودکان، لکه های چربی هستند که از پوست به دیوار منتقل شده و با این ترفند به خمیر نان منتقل می شود. استفاده از شوینده های شیمیایی می تواند موجب حساسیت کودک خردسال تان شود. از راهکارهای طبیعی برای نظافت منزل استفاده کنید این ترفندها هیچ آسیبی به شما نمی رسانند.

پیشنهاد مطالعه: کاغذ دیواری سه بعدی

نظافت کاغذ دیواری

نظافت کاغذ دیواری

از برس های سیمی، سیم ظرفشویی، پودرها و سفید کننده های برای تمیز کردن و شستشوی کاغذ دیواری استفاده نکنید. این مواد موجب آسیب سطح کاغذ دیواری شده و به آن آسیب می زنند. لکه ها را در اولین فرصت پاک کنید. نظافت لکه های قدیمی از روی کاغذ دیواری بسیار دشوارتر است. درز بین کاغذ دیواری ها، سریعا آب را به خود جذب می کند.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نظافت داخل منزل یا محل کار هم ارائه میده؟

چنانچه آب به زیر کاغذ دیواری نفوذ کند، موجب کنده شدن کاغذ از روی دیوار می شود. استفاده از پارچه نمدار به صورت موردی اشکالی ندارد. لکه جوهر روی کاغذ دیواری با کمک گچ خیاطی و یک مسواک به راحتی پاک می شود. با استفاده از کمی خمیر دندان و یک پارچه تمیز نیز می توانید آثار مداد رنگی را از روی کاغذ دیواری پاک کنید. شستشوی دیوارها را به حرفه ای ها بسپارید تا هر لکه ای را از روی دیوار پاک کنند.

rd.com

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا