لوله کشی و تاسیسات

عیب یابی و تعمیر پکیج ایساتیس

روش تعمیر و رفع خطاهای پکیج ایساتیس

ایساتیس یکی از برندهای معتبر و معروف در زمینه تولید پکیج و وسایل گرمایشی است که خیلی از ساختمان ها با پکیج های این شرکت تجهیز شده اند. معمولا شرکت های مختلف تولید پکیج، روش های تعمیر و عیب یابی خاص خود را دارند و هرکدام از پکیج ها ارورهای مختلفی دارند که شما با دانستن آنها می توانید به راحتی عیب یابی پکیج را انجام دهید و آن را تعمیر کنید. پکیج ایساتیس نیز کدهای خطای مختلفی دارد که با دانستن این کدهای خطا، می توانید متوجه شوید که مشکل پکیج دقیقا چیست و چه بخشی از پکیج را باید بررسی کنید تا بتوانید به خوبی کار تعمیر آن را انجام دهید.

در این مقاله می خواهیم در مورد عیب یابی و تعمیر پکیج ایساتیس صحبت کنیم و بگوییم که چطور می توانید پکیج را عیب یابی کنید و کدهای خطای این نوع پکیج چه هستند و در نهایت هرکدام از خطاها را به چه شکلی باید برطرف کنید تا بتوانید پکیج را به حالت اول خود برگردانید.

 

فهرست مطالب

اگر از پکیج ایساتیس استفاده می کنید و می خواهید بدانید که چطور عیب یابی و رفع مشکل این نوع پکیج را انجام دهید، حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

خطاهای پکیج ایساتیس

پکیج ها معمولا یک صفحه نمایش کوچک دارند و روی آن کدهای خطایی را نمایش می دهند تا افرادی که با عیب یابی پکیج ایساتیس آشنایی دارند، بتوانند به خوبی متوجه شوند دقیقا کجای پکیج مشکل دارد و همانجا را تعمیر کنند.

در این بخش قبل از اینکه به سراغ ایرادهای مختلف پکیج ایساتیس و تعمیر آنها بپردازیم، می خواهیم به سراغ این موضوع برویم که کدهای خطای پکیج ایساتیس را باهم بررسی کنیم و ببینیم که هرکدام از این کدها نشان دهنده چه مشکلی هستند و چطور می توانید به آن مشکل رسیدگی کنید. پس در ادامه با ما همراه باشید.

خطاهای پکیج ایساتیس
رایج ترین خطاهای پکیج ایساتیس

کدهای خطای پکیج ایساتیس

ارورهای زیر، جزو رایج ترین خطاهای پکیج ایساتیس هستند:

1- کد خطای E0 در پکیج ایساتیس:

این ارور مربوط به ورودی آب پکیج است که ممکن است با مشکل مواجه شده باشد. وقتی با این ارور مواجه شدید و روی صفحه نمایش پکیج ارور E0 را مشاهده کردید، توصیه می کنیم که ابتدا شیر ورودی آب را بررسی کنید که باز باشد و آب به خوبی به پکیج وارد شود. همچنین بررسی کنید که ورودی آب دچار گرفتگی نشده باشد و رسوب نزده باشد.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و تعمیر پکیج هم ارائه میده؟

اگر مشکلی در این قسمت وجود نداشت و هنوز هم این خطا پابرجا بود، احتمال دارد که سنسور ورودی آب پکیج خراب شده باشد و در این حالت باید این سنسور را تعویض کنید.

2- کد خطای E1 در پکیج ایساتیس:

یکی دیگر از کدهایی که در زمان عیب یابی و تعمیر پکیج ایساتیس با آن مواجه می شوید، خطای E1 است. این خطا به خاطر کم بودن فشار آب ایجاد می شود و معمولا می توانید آن را به راحتی برطرف کنید.

گاهی اوقات ممکن است به خطر وجود هوا در لوله های پکیج این خطا را مشاهده کنید، زمانی که این خطا وجود داشت توصیه می کنیم که شیر کوچکی که در زیر پکیج قرار دارد را باز کنید و چند لحظه صبر کنید تا پکیج هواگیری شود، پس از اینکه فشار پکیج تنظیم شد دوباره شیر را ببندید و به همین راحتی این مشکل حل خواهد شد.

3- کد خطای E2 در پکیج ایساتیس:

این کد خطا برای این است که شعله پکیج روشن نمی شود و احتمالا مشکلی در این بخش وجود دارد. هر زمان که با این خطا مواجه شدید، ابتدا بررسی کنید که ورودی گاز پکیج مشکلی ندارد و به خوبی کار می کند و اگر مشکلی در این بخش وجود نداشت، دکمه ریست پکیج را بزنید.

اگر پس از این کار مشکل پکیج برطرف نشد، ممکن است مشعل مشکل جدی داشته باشد و بهتر است برای عیب یابی و تعمیر پکیج ایساتیس خودتان، از یک متخصص کمک بگیرید.

4- کد خطای E3 در پکیج ایساتیس:

این ارور زمانی نمایش داده می شود که سنسور گرمایشی پکیج خراب شده باشد و به خوبی کار نکند. معمولا زمانی که این خطا را مشاهده کردید، نیاز است سنسور گرمایشی پکیج تعویض شود و بهتر است برای این کار از متخصص کمک بگیرید تا کار عیب یابی و تعمیر پکیج ایساتیس را برایتان انجام دهد.

5- کد خطای E4 در پکیج ایساتیس:

این کد خطا معمولا زمانی نمایش داده می شود که سنسور آب گرم پکیج مشکل داشته باشد و برای حل این خطا، باید سنسور آب گرم تعویض شود که بهتر است برای کار عیب یابی و تعمیر پکیج ایساتیس خودتان از یک متخصص کمک بگیرید.

6- کد خطای E5 در پکیج ایساتیس:

در زمان عیب یابی و تعمیر پکیج ایساتیس ممکن است که با خطای E5 مواجه شوید. این خطا معمولا زمانی نمایش داده می شود که پکیج روی حالت تابستان است و نمی تواند به خوبی کار گرم کردن آب را انجام دهد. برای حل این مشکل می توانید پکیج را روی حالت زمستان قرار دهید یا یک بار آن را ریست کنید تا مشکل حل شود.

ارورهای پکیج ایساتیس
ارورهای پکیج ایساتیس

7- کد خطای E6 در پکیج ایساتیس:

این ارور می تواند نشان دهنده دو چیز باشد. مورد اول این است که فن دستگاه دچار مشکل شده است و باید این بخش را بررسی کنید. گاهی اوقات ممکن است افتادن یک شی کوچک در سوراخ فن، باعث شود که با این خطا روبرو شوید و با برداشتن آن شی و باز کردن سوراخ فن، این خطا رفع خواهد شد و پکیج به درستی کار می کند. گاهی اوقات هم ممکن است در این حالت فن خراب شده باشد و نیاز به تعویض داشته باشد که بهتر است از یک متخصص برای این کار کمک بگیرید.

مشکل دیگری که ممکن است باعث ایجاد این خطا شده باشد، این است که مسیر دودکش پکیج بسته شده است و دود به خوبی خارج نمی شود و همین موضوع باعث شده است که پکیج به درستی کار نکند.

برای حل این مشکل توصیه می کنیم که حتما مسیر دودکش را بررسی کنید تا مطمئن شوید مانعی در آن وجود ندارد. با انجام این کارها می توانید به راحتی کار عیب یابی و تعمیر پکیج ایساتیس را انجام دهید.

8- کد خطای E7 در پکیج ایساتیس:

این ارور در عیب یابی و تعمیر پکیج ایساتیس معمولا به این دلیل نمایش داده می شود که دمای پکیج بیش از حد بالا رفته است و در حد معمول نیست. برای این خطا باید ابتدا ترموستات پکیج را بررسی کنید تا مطمئن شوید که مشکلی ندارد.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و تعمیر پکیج هم ارائه میده؟

گاهی اوقات ممکن است ترموستات مشکل داشته باشد و نتواند دما را تشخیص دهد که در این حالت باید آن را تعویض کنید تا این مشکل حل شود. مشکل دومی که باید بررسی کنید این است که پمپ پکیج را به صورت کامل بررسی کنید تا مطمئن شوید مشکلی ندارد.

اگر پمپ خراب باشد بهتر است که آن را تعویض کنید تا این کد خطا برطرف شود و کار عیب یابی و تعمیر پکیج ایساتیس را به خوبی انجام دهید.

9- کد خطای E8 در پکیج ایساتیس:

صفحه نمایش پکیج ایساتیس باید به برد اصلی این دستگاه متصل باشد تا بتواند به خوبی خطاها و ارورها را نمایش دهد و اگر این اتصال برقرار نباشد، شما با کد خطای E8 مواجه خواهید شد.

این کد خطا نشان دهنده عدم اتصال صفحه نمایش و برد دستگاه است و در این زمان باید اتصال آنها به خوبی انجام شود. البته این کار تخصصی است و توصیه می کنیم که اگر در انجام آن وارد نیستید، حتما کار عیب یابی و تعمیر پکیج ایساتیس خودتان را به یک فرد متخصص بسپارید.

شما می توانید عیب یابی و راه اندازی پکیج خود را به تیم حرفه ای و متخصص هوم سرویز بسپارید تا هر ارور و مشکلی به سرعت حل شود.

عیب یابی و تعمیر پکیج
عیب یابی و تعمیر پکیج

10- کد خطای E9 در پکیج ایساتیس:

این کد خطا معمولا مربوط به خرابی جامپر S4 است و نشان دهنده این است که این قطعه نیاز به تعویض دارد. جامپر یک قطعه الکتریکی است که می تواند کارها و برنامه ریزی های مختلفی را در پکیج انجام دهد و اگر به درستی کار نکند، کارکرد پکیج دچار اختلال می شود، به همین خاطر باید سریعا این قطعه را تعویض کنید.

11- کد خطای EE در پکیج ایساتیس:

این کد خطا نیز در عیب یابی و تعمیر پکیج ایساتیس مربوط به دیپ سوییچ پکیج است که در هنگام مشاهده این کد، باید تعویض شود تا مشکل پکیج را برطرف کنید. برای این کار هم توصیه می کنیم که از یک متخصص کمک بگیرید تا بتواند به بهترین شکل کار تعمیر پکیج را انجام دهد.

تا به اینجا در مورد کدهای خطای پکیج ایساتیس صحبت کردیم و گفتیم که این کدها هرکدام نشان دهنده چه چیزی هستند و چطور باید مشکلات مربوط به آنها را برطرف کنید. حالا می خواهیم چند مورد از مشکلات عادی پکیج را بررسی کنیم و راه حل آنها را به شما بگوییم.

تعمیر پکیج
تعمیر پکیج

عیب یابی و تعمیر پکیج ایساتیس

برای عیب یابی و تعمیر پکیج خود، به این موارد توجه داشته باشید:

1- گرم نکردن پکیج ایساتیس:

یکی از مشکلاتی که ممکن است در عیب یابی و تعمیر پکیج ایساتیس با آن مواجه شوید، این است که پکیج آب را گرم نمی کند. برای بررسی این مشکل ابتدا ورودی گاز را بررسی کنید تا مطمئن شوید که مشکلی ندارد و همچنین مشعل را نیز بررسی کنید تا متوجه شوید که درست کار می کند یا خیر.

اگر این موارد مشکلی نداشتند باید فشار آب را بررسی کنید، چون پایین بودن فشار آب ساختمان می تواند باعث گرم نشدن آب در پکیج شود. اگر این موارد مشکلی نداشتند، ممکن است مشکل از رسوب زدگی پکیج باشد و در این زمان باید از یک متخصص بخواهید تا کار رسوب گیری پکیج ایساتیس را برایتان انجام دهد.

2- گرفتگی لوله دودکش:

یکی از مشکلاتی که می تواند باعث آسیب رسیدن به سلامت شما شود، گرفتگی دودکش پکیج است. گاهی اوقات ممکن است به خاطر لانه سازی پرندگان یا موارد دیگری، لوله دودکش گرفته شود و شما حواستان به این موضوع نباشد. برای حل این مشکل نیاز است که هرچند وقت یکبار کار سرویس پکیج ایساتیس را انجام دهید تا گرفتگی لوله ها بررسی و رفع شود و پکیج به درستی کار کند.

3- کار نکردن کامل پکیج:

گاهی اوقات ممکن است با توجه به مواردی که گفتیم، خطایی در پکیج پیدا نکنید؛ اما پکیج شما از کار افتاده باشد. در این زمان احتمالا برد اصلی پکیج دچار مشکل شده است و قابل استفاده نیست. برای حل این مشکل باید از یک متخصص کمک بگیرید تا کار عیب یابی و تعمیر پکیج ایساتیس را برایتان انجام دهد و مشکل برد آن را رفع کند.

جمع بندی

در این مقاله در مورد عیب یابی و تعمیر پکیج ایساتیس صحبت کردیم و گفتیم که چطور می توانید این کار را به بهترین شکل انجام دهید. همچنین کدهای خطای پکیج ایساتیس را با هم بررسی کردیم و گفتیم که هرکدام از این کدها نمایش دهنده چه چیزی هستند و چطور می توانید با استفاده از آنها کار عیب یابی پکیج ایساتیس را انجام دهید.

امیدواریم که این مقاله به شما کمک کرده باشد بتوانید با عیب یابی و تعمیر پکیج ایساتیس آشنا شوید و در مواقع لزوم، این کارها را برای پکیج خودتان انجام دهید.

اگر در خانه خود از پکیج و شوفاژ برای گرم شدن فضای خانه و تامین آب گرم استفاده می کنید، می توانید نصب و سرویس شوفاژ و راه اندازی پکیج خود را به تیم هوم سرویز بسپارید تا خیلی سریع این کار را برای شما انجام دهند. برای این کار، اپلیکیشن هوم سرویز را نصب کرده و درخواست خود را برای عیب یابی پکیج و شوفاژ ثبت بفرمایید تا همکاران ما در هوم سرویز سریعا با شما تماس بگیرند و هماهنگی های لازم را انجام دهند.

قیمت نصب پکیج
قیمت سرویس و تعمیر پکیج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا