گرمایش از کف
هوم‌سرویز
/
قیمت خدمات
/
لوله کشی و تاسیسات
/
اجرای سیستم گرمایش از کف

گرمایش از کف

از 1298 نظر
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف

قیمت گرمایش از کف در بهار 1403 چقدر است؟

قیمت لوله کشی بدون تخریب کف(هر متر طول)

20,000 الی 30,000 تومان

قیمت لوله کشی به همراهتخریب کف(هر متر طول)

25,000 الی 45,000 تومان

متوسط قیمت10,000,000 تومانکمینه قیمت10,000,000 تومانبیشینه قیمت10,000,000 تومان

آنچه درباره گرمایش از کف خواهید خواند

  • گرمایش از کف
  • نحوه اجرای سیستم گرمایش از کف
  • مزایای نصب سیستم گرمایش از کف با پکیج نسبت به دیگر سیستم‌های گرمایشی
  • معایب گرمایش از کف
  • نصب سیستم گرمایش از کف از چه مراحلی تشکیل شده است؟
  • نحوه لوله کشی گرمایش از کف
  • لیست لوازم گرمایش از کف کدامند؟
  • هزینه گرمایش از کف به چه مواردی بستگی دارد؟
  • اجرای سیستم گرمایش از کف را متخصصین هوم سرویز بسپارید

گرمایش از کف

یکی از جدیدترین روش های گرمایشی، اجرای سیستم گرمایش از کف ساختمان است. این روش یک روش لوکس محسوب می شود. اجرای گرمایش از کف پکیج و شوفاژ در مقایسه با دیگر سیستم های حرارتی موجب صرفه جویی در مصرف انرژی شده و موجبات رفاه و آسایش بیشتر ساکنین ساختمان نیز فراهم می آورد. زیرا حرارت در کل فضا یکسان پخش می شود و هوای مطلوبی را ایجاد می کند و از ایجاد دوده و سیاهی در دیوارها جلوگیری می کند. با خواباندن لوله ها بر اساس نقشه گرمایش از کف به صورت تابشی موجب انتقال حرارت می شود. در ادامه به مزایا و معایب این نوع سیستم و عوامل موثر بر هزینه سیستم گرمایش از کف می پردازیم.

نحوه اجرای سیستم گرمایش از کف

برای راه اندازی گرمایش از کف، افراد متخصص باید قبل از هر چیزی، نقشه گرمایش از کف را تهیه کرده و اندازه لوله ها و فاصله لوله گرمایش از کف را تعیین کند. همچنین هر گونه زیرسازی و بتن ریزی گرمایش از کف که نیاز است باید انجام شود. به طور کل گرمایش از کف به دو روش مختلف انجام می شود. گرمایش از کف برقی و گرمایش با آب گرم. سیستم گرمایش با آب گرم در مقایسه با قیمت سیستم گرمایش از کف برقی به صرفه تر است به خاطر همین سال هاست که در کل دنیا مورد استفاده قرار می گیرد.

مزایای نصب سیستم گرمایش از کف با پکیج نسبت به دیگر سیستم‌های گرمایشی

  • در همه این سیستم ها گرما از کف اتاق به سمت بالا هدایت می شود. در اجرای سیستم گرمایش از کف، آب گرم از طریق لوله‌هایی که در کف ساختمان تعبیه شده اند عبور داده و از طریق انرژی تابشی گرما انتقال داده می شوند. در گرمایش از کف برقی نیز از نوعی کابل‌های حرارتی به کاربرده می شوند که دارای خاصیت گرمایی هستند و پس از عبور الکتریسیته گرم می شوند.
  • در این روش مصرف انرژی به مقدار قابل توجهی کاهش پیدا می کند. زیرا رادیاتورها به حدود 75 درجه حرارت نیاز دارند تا فضا را گرم کنند. اما در سیستم گرما از کف حدود دمایی 29 درجه کافی است و به این ترتیب مصرف سوخت کاهش پیدا می کند.
  • مورد دیگر اینکه در اتاق هایی که رادیاتور وجود دارد تقاوت دمایی وجود دارد. اما در این روش هوا در همه ی قسمت ها کاملا دمای یکسانی دارد و اختلاف دما وجود ندارد.
  • اجرای گرمایش از کف فقط شامل هزینه ابتدایی است و نیاز به تعمیر و نگهداری خاصی ندارد. این تجهیزات به راحتی با استفاده از شیرآلات قطع و وصل می شوند. پس اگر بخواهیم به صورت کلی این روش را با روش های دیگر مقایسه کنیم سیستم گرمایش از کف با پکیج گزینه اقتصادی تری است.
  • مورد دیگر اینکه این روش مناسب فضاهای محدود است. زیرا هیچ قسمتی از فضا را اشغال نمی کند و کلیه فضا در دسترس قرار می گیرد.
  • اگر فرزند کوچکی در منزل دارید با اجرای این روش دیگر هیچ نگرانی نخواهید داشت و محیط امنی برای کودک نوپای خود فراهم خواهید کرد.
  • مورد اخر اینکه اجرای گرمایش از کف سازگاری با تمام کفپوش ها دارد و می توانید روی آن را به هر طریقی با سنگ، سرامیک، موکت و فرش بپوشانید.

معایب گرمایش از کف

در کنار نظرات بی پایه و اساسی که یک سری افراد به طور کل در ارتباط با انتقال گرما از کف می دهند. مورد دیگری که در ارتباط با معایب گرمایش از کف مطرح می شود این مورد است که این لوله ها به علت کف خواب بودن، پس از اجرا دیگر امکان تغییر ندارند. از این رو مراحل ابتدایی باید با دقت و توسط متخصصین به درستی کف سازی و فوم بتن شوند تا ایرادی پیش نیاید.

نصب سیستم گرمایش از کف از چه مراحلی تشکیل شده است؟

بهترین زمان نصب سیستم گرمایش از کف در ابتدای ساخت اتاق و ساختمان یا در هنگام بازسازی ساختمان است. قبل از راه اندازی سیستم گرمایش از کف، تهیه نقشه گرمایش از کف ابتدا باید توسط متخصصین طراحی شود. به طور کل این نقشه یه 4 صورت مارپیچ، دو طرفه، سه طرفه یا یو و چهار طرفه اجرا می شود. بر اساس محل مورد نظر و مساحت مکان هر کدام از این نقشه ها اجرا می شوند. از طرح مارپیچ برای اجرای گرمایش از کف راهرو، در اتاق هایی با دو دیوار سرد از طرح دو طرفه و در اتاق هایی با سه دیوار سرد از طرح سه طرفه U شکل استفاده می شود. بهترین نوع نقشه مربوط به چهار طرفه است که برای اتاق پذیرایی استفاده می شود.

برای پوشاندن لوله ها باید اقدام به بتن ریزی نمود. بتن باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. سپس بعد از خشک شدن بتن می توان سیستم گرمایش از کف را راه اندازی نمود. از روشن کردن ناگهانی این سیستم و بالا بردن دما به صورت ناگهانی اجتناب کنید زیرا این انبساط شدید می تواند موجب آسیب به لوله ها شود.

نحوه لوله کشی گرمایش از کف

در حدود 90 متر لوله از کلکتور کشیده شده و در فضاهایی که به گرمایش بیشتری نیاز دارندبا نزدیگی به کلکتور این شرایط فراهم می شود. نحوه لوله گذازی به دو صورت انجام می شود. در روش اول دور تا دور محیط چرخیده و تا مرکز محیط با فاصله 30 سانتی متری نصب می شوند. در روش بعدی به صورت لوله های رفت و برگشتی با فاصله 30 سانتی متری از هم چرخیده و به نقطه اولیه خود برخواهند گشت. به این ترتیب گرمایش در کل محیط به صورت یکنواخت پخش خواهد شد.

لیست لوازم گرمایش از کف کدامند؟

انواع عایق و تجهیزات کف سازی مانند فوم شانه تخم مرغی، فوم ورقه ای و انواع بست بر اساس نحوه لوله گذاری نیاز است. انتخاب نوع عایق کاری بر اساس هزینه گرمایش از کف تعیین می شود. به طور معمول فوم شانه تخم مرغی اجرای سیستم گرمایش از کف را راحت کرده اما فوم ورقه ای یا مش قیمت بالاتری دارد و هزینه اجرای سیستم گرمایش از کف را بالا می برد.

هزینه گرمایش از کف به چه مواردی بستگی دارد؟

قیمت گرمایش از کف به موارد متعددی بستگی دارد. اولین موردی که بر هزینه سیستم گرمایش از کف با پکیج تاثیر دارد نوع ساختمان (ویلایی، آپارتمان، پیلوت و...) است. مواردی مانند مساحت فضا، تعداد درب و پنجره و نوع طراحی سیستم بر مصرف لوله ها تاثیر دارد و در نتیجه هزینه راه اندازی گرمایش از کف را تغییر می دهد. قیمت سیستم گرمایش از کف برقی بیشتر از نمونه های دیگر است. زیرا در این صورت هزینه های مصرف انرژی بیشتر می شود.

تعداد درب ها و پنجره‌ها و عواملی از این دست بر روی طراحی سیستم و میزان مصرف لوله‌ها و... تاثیرگذارند که در نتیجه بر روی هزینه گرمایش از کف تمام شده نیز تاثیر دارند. برندها و متریال تجهیزات مورد استفاده مانند نوع لوله ها، ترموستات، شیر کلکتور، نحوه عایق کاری از مواردی هستند هزینه راه اندازی سیستم گرمایش از کف تاثیر دارند. از این رو قبل از هر تصمیمی با متخصصین هوم سرویز در ارتباط با نحوه راه اندازی و اطلاع از هزینه ها مشورت کنید.

اجرای سیستم گرمایش از کف را متخصصین هوم سرویز بسپارید

اگر در ابتدای ساخت یا در حین بازسازی ساختمان هستید قطعا به فکر راه اندازی سیستم گرمایش از کف برقی یا آب گرم باشید. تنها کافیست به صورت رایگان در سامانه هوم سرویز ثبت درخواست نمایید تا متخصصین ما توضیحات لازم را در اختیارتان قرار دهند و شما را از هزینه ها و تجهیزات مورد نیاز آگاه کنند.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

هوم سرویز به عنوان بزرگترین پلتفرم خدمات در محل در کشور علاوه بر سرویس گرمایش از کف و همچنین ارایه خدمات نصب سیستم گرمایش از کف پکیج نزدیک من، خدمات دیگری نیز در بخش خدمات گرمایشی ارائه می دهد که شامل تعمیر پکیج دیواری و زمینی, نصب پکیج دیواری, تعمیر آبگرمکن دیواری، تعمیر آبگرمکن مخزن دار, نصب آبگرمکن دیواری, سرویس و تعمیر رادیاتور شوفاژ, نصب رادیاتور پره ای, تعمیر شوفاژخانه, تعمیرات حوله خشک کن, نصب حوله خشک کن در حمام و سرویس بهداشتی, طراحی و ساخت شومینه مدرن و کلاسیک, تعمیر شومینه گازی، تعمیر شومینه سنگی، تعمیر شومینه دیواری، برقی و ... می باشد. همیاران هوم سرویز تمام تلاش خود را به منظور رقم زدن تجربه ای خوب برای شما در سرویس های لوله کشی و تاسیسات را خواهند داشت.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

خدمات قابل ارائه در سرویس گرمایش از کف

نصب سیستم گرمایش از کف پکیج

اجرای سیستم گرمایش از کف برقی

نصب و اجرای سیستم گرمایش با آب گرم

اجرای نقشه گرمایش از کف مارپیچ

گرمایش از کف چهارطرف، سه طرف و دو طرف

عیب یابی و تعمیرات ایرادات گرمایش از کف

نظرات کاربران

profile picture
آرمین جزایری

از کیفیت کارشون راضی بودم خوب بود

profile picture
سارا مطهری

خیلی به موقع خودشون رو رسوندن واقعا راضی بودم

profile picture
سپیده نیاکان

من خیلی راضی بودم و به موقع کارم انجام شد

profile picture
خانم میرابی

کاربلد و حرفه آیی منصف به شدت پیشنهاد میکنم

شرایط نصب و اجرای سیستم گرمایش از کف

همیار می بایست ابتدا محل مورد نظر جهت اجرای سیستم گرمایش از کف را بررسی نموده و لوله کشی و تاسیسات ساختمان را نیز بررسی کند. سپس پیشنهادات خود را ارایه نماید و در نهایت در صورت رضایت مشتری اقدام به انجام سرویس نماید.

تهیه لوازم و قطعات درصورت نیاز پس از مشورت با مشتری انجام می شود و همیار موظف می باشد فاکتور خرید را به مشتری ارایه نماید.

چنانچه محل مورد نظر نیاز به تخریب مجدد داشته باشد هزینه آن به صورت مجزا و بر اساس توافق صورت گرفته با همیار لحاظ می گردد.

از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.

شهر و خدمات مورد نظر خودت را انتخاب کن!
قیمت خدمات را چک کن و به سوالات جواب بده
همیار مورد نظر خود را انتخاب کن
بعد از برآورد هزینه، همیار ما در کنار شماست

خدمات مرتبط

engine-room-service
تعمیر و سرویس موتورخانه
قیمت از 450,000 الی 1,800,000 تومان
pool-service-and-maintenance
سرویس و نگهداری استخر
قیمت از 300,000 الی 1,500,000 تومان
chiller-repair
نصب و تعمیر چیلر و هواساز
قیمت از 700,000 الی 900,000 تومان
water-plumbing-sewerage
لوله کشی آب و ساختمان
قیمت از 450,000 الی 2,100,000 تومان