بنایی و دکوراسیون

ساخت آینه چراغ دار (آینه هالیوودی)

روش ساخت آینه های چراغ دار بلاگری

آینه چراغ دار یکی از انواع پرطرفدار آینه است که با پرطرفدار شدن شغل هایی مانند بلاگری بسیار پر استفاده شده است و افراد زیادی به داشتن چنین آینه ای تمایل دارند. با استفاده از این آینه ها به راحتی میتوان کار تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی و وبسایت را انجام داد و ویدیوهای با کیفیتی را تولید کرد. آینه چراغ دار به صورت آماده در بازار موجود است و می توانید این آینه ها را تهیه کنید، اما هم هزینه این وسیله به صورت آماده بسیار بالا است و هم ممکن است دقیقا شکل و سایز موردنظر شما نباشد و نتوانید به خوبی از آن استفاده کنید. به همین خاطر در این مقاله می خواهیم در مورد آموزش مراحل ساخت آینه چراغ دار در خانه صحبت کنیم و بگوییم که چطور می تواند با استفاده از وسایل خیلی ساده و دم دستی؛ یک آینه چراغ دار با سایز و شکل دلخواه خودتان طراحی کنید و بسازید.

اگر کار تولید محتوا انجام می دهید و می خواهید با هزینه ای کم یک آینه چراغ دار برای خودتان بسازید و با استفاده از آن محتوای حرفه ای تر تولید کنید، حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

یکی از مزایای داشتن آینه بلاگری این است که نور بیشتری به صورت شما می تاباند و باعث می شود زیباتر دیده شوید. اگر به این مدل آینه های زیبا علاقه دارید و می خواهید یکی از آینه های هالیوودی را در خانه خود داشته باشید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

آینه هالیوودی
آینه هالیوودی چراغ دار

خرید آینه چراغ دار آماده بهتر است یا ساخت آن؟

در ابتدا شاید این سوال برایتان پیش بیاید که آیا بهتر است آینه چراغ دار را خودمان بسازیم یا آن را از بازار تهیه کنیم؟ باید بگوییم که این موضوع کاملا بستگی به خودتان و بودجه ای که در نظر گرفته اید دارد.

اگر مشکلی در بودجه ندارید و می توانید چند میلیون تومان بابت خرید چنین آینه ای پرداخت کنید، قطعا راحت ترین کاری که می توانید انجام دهید این است که خرید آینه چراغ دار آماده را انجام دهید. اما اگر بودجه محدودی دارید و خودتان دست به آچار هستید و می توانید کارهای فنی را انجام دهید، ساخت آینه چراغ دار بهتر است و هزینه بسیار کمتری برایتان خواهد داشت.

همچنین با توجه به چیزهایی که در این مقاله گفته می شود، بدون اینکه خودتان تجهیزات و تخصص نجاری داشته باشید هم می توانید چنین آینه ای را بسازید. همچنین می توانید با سپردن قطعات به نجاری ها برای ساخت آنها، یک آینه خوب و حرفه ای با طرح دلخواه خودتان داشته باشید. برای سفارش ساخت کتابخانه چوبی و آینه چوبی چراغ دار، این کار را به تیم نجاری هوم سرویز بسپارید تا خیلی سریع و با هزینه مناسب این کار را برای شما انجام دهند.

در ادامه این مقاله با هم روش ساخت و وسایل مورد نیاز آینه چراغ دار را بررسی می کنیم تا با مراحل ساخت این وسیله بیشتر آشنا شوید.

وسایل موردنیاز برای ساخت آینه چراغ دار

قبل از اینکه به سراغ مراحل دیگر بروید و کاری انجام دهید، توصیه ما این است که ابتدا وسایل موردنیاز که در ادامه می گوییم را خریداری کنید تا بتوانید مراحل بعدی را طی کنید و آینه خودتان را آماده کنید.

  • آینه: یک آینه با سایز دلخواه خودتان خریداری کنید
  • کاغذ یا روزنامه باطله: برای رنگ آمیزی آینه نیاز به کاغذ باطله خواهید داشت
  • چسب پهن: برای چسباندن کاغذ ها به آینه چسب پهن نیاز است
  • خط کش: برای اندازه گیری از خط کش استفاده می کنیم
  • ماژیک: نیاز است که برخی از قسمت ها را با ماژیک علامت گذاری کنیم
  • لامپ چسب دار آینه هالیوودی: به تعداد دلخواهی که نیاز دارید، لامپ های چسب دار خریداری کنید که مخصوص ساخت آینه هالیوودی هستند
  • اسپری رنگ: یک اسپری رنگ داشته باشید که به رنگ دلخواهتان باشد
  • اسپری کلیر تثبیت کننده: برای ماندگاری رنگ به این اسپری نیاز خواهید داشت

تا به اینجا وسایل موردنیاز را گفتیم که نیاز است آنها را آماده کنید تا مراحل بعدی ساخت را انجام دهید. اگر این وسایل را در دسترس دارید، وقت این است که به سراغ مراحل بعدی بروید.

آینه چراغ دار
ساخت آینه چراغ دار

آموزش مراحل ساخت آینه چراغ دار در خانه

در این مرحله می خواهیم به سراغ ساخت آینه چراغ دار برویم، به همین خاطر سعی کنید که کارها را در مکانی انجام دهید که ریخت و پاش و … مشکلی برایتان ایجاد نکند.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات شیشه بری و آینه هم ارائه میده؟

1- ایجاد کادر دور آینه:

در مرحله اول ساخت آینه چراغ دار نیاز است که دور آینه خودتان یک کادر ایجاد کنید، با استفاده از خط کش از چهار گوشه آینه اندازه بگیرید و علامت بزنید تا بعد بتوانید این نقطه ها را به هم متصل کنید و کادر آینه تشکیل شود. اندازه کادر کاملا دلخواه است اما سعی کنید کمتر از 5 سانتی متر نباشد.

2- زدن چسب پهن:

حالا وقت این است که آینه را برای رنگ آمیزی آماده کنید. برای این کار، قسمت کادر آینه را که در نظر گرفته اید را رد کرده و بعد از آن این چسب را بزنید. دقت کنید که قسمت کادر کاملا خالی باشد تا با استفاده از اسپری رنگ بتوانیم کادر دور آینه را ایجاد کنیم.

3- پوشاندن سطح آینه:

سطح آینه را باید از رنگی شدن محافظت کنیم، به همین خاطر تمامی سطح آینه را با استفاده از کاغذهای باطله بپوشانید تا رنگی نشوند. این کار را می توانید بعد از محل چسب زده شده انجام دهید تا کاغذها پخش نشوند و کادر دور آینه را خراب نکنند.

4- رنگ آمیزی آینه:

در مرحله بعدی پس از اینکه آینه کاملا آماده رنگ آمیزی بود، باید سعی کنید که با استفاده از اسپری رنگ، دور تا دور آینه را رنگ آمیزی کنید و کادر آن را ایجاد کنید. این کار را کاملا با حوصله انجام دهید و عجله نکنید تا یک کادر زیبا ایجاد کنید. برای رنگ آمیزی قسمت های چوبی آینه هالیوودی می توانید از رنگ های مخصوص چوب و یا رنگ هایی که برای رنگ کاری مبل کاربردی هستند استفاده کنید.

5- زدن تثبیت کننده:

پس از اینکه آینه چراغ دار را رنگ آمیزی کردید باید کمی صبر کنید تا رنگ آن کاملا خشک شود. سپس با استفاده از اسپری تثبیت کننده تمام سطح رنگی را اسپری کنید تا رنگ آینه دائمی شود و خاصیت ضد آب داشته باشد. با این کار دیگر آسیبی به رنگ کادر نمی رسد و می توانید مدت ها از آن استفاده کنید. پس از این کار هم باید صبر کنید تا تثبیت کننده کاملا خشک شود.

مراحل ساخت آینه چراغ دار
مراحل ساخت آینه چراغ دار

6- جدا کردن چسب و کاغذها:

پس از اینکه کادر دور آینه کاملا خشک شد، نوبت این است که آینه کاغذ های باطله و چسب پهنی که دور آینه زده بودید را کاملا از آن جدا کنید تا آینه شما شکل عادی خودش را داشته باشد و بتوانید از آن استفاده کنید.

7- چسباندن لامپ ها:

در این مرحله نوبت به آن رسیده است که لامپ های مخصوص آینه گریم یا آینه چراغ دار را در جای خودشان بچسبانید. برای اینکه این کار را دقیق تر انجام دهید، می توانید ابتدا فاصله لامپ ها را مشخص کنید و جای آنها را علامت گذاری کنید تا بتوانید آنها را با فاصله ای دقیق تر بهم بچسبانید و با این کار آینه ای زیباتر داشته باشید.

دقت کنید که زیر سرپیچ ها معمولا چسب وجود دارد و می توانید به راحتی پوشش روی چسب را جدا کنید و سرپیچ را روی آینه خودتان بچسبانید.

8- سیم لامپ ها:

لامپ مخصوص آینه چراغ دار معمولا دو قطعه سیم دارد که باید این سیم ها را به صورت منظم جمع کنید. برای این کار بهتر است که سیم تمامی لامپ ها را به پشت آینه منتقل کنید و آنها را جمع کنید و با چسب پهن بچسبانید تا بتوانید در ادامه به سرپیچ یا دوشاخه متصل کنید. برای این قسمت ساخت آینه هالیوودی می توانید از متخصصین نصب لامپ هوم سرویز کمک بپیرید.

9- روشن کردن لامپ ها:

حالا وقت این است که سیم تمامی لامپ ها را به یک تبدیل متصل کنید تا بتوانید آنها را به برق وصل کرده و روشن کنید. اگر تمامی مراحل را درست انجام داده باشید در این مرحله با اتصال سیم لامپ ها به برق می توانید روشن شدن آنها را ببینید و از کار با آینه خودتان لذت ببرید.

10- خلاقیت خودتان را در ساخت آینه چراغ دار فراموش نکنید:

مراحل گفته در این مقاله به شما اجازه می دهند که سریعا یک آینه چراغ دار برای خودتان بسازید، اما شما در این کار محدودیتی ندارید و می توانید کارهای خلاقانه و حرفه ای تری انجام دهید. مثلا می توانید برای دور آینه قاب چوبی تهیه کنید و آنها را به یک نجار بسپارید تا برایتان آماده کند و شکل آینه را کمی زیباتر کنید یا می توانید در ایجاد کادر آینه خلاقیت بیشتری به خرج دهید و طرح های خاصی پیاده سازی کنید.

همچنین می توانید آینه را به صورت ساده در نظر بگیرید و اصلا برایش کادری در نظر نگیرید و فقط لامپ ها را روی آن بچسبانید. تمامی این موارد بستگی به خودتان دارد و می توانید براساس نیاز خودتان هرکدام از مراحل گفته شده را شخصی سازی کنید تا بتوانید در نهایت آینه چراغ دار دلخواه خودتان را بسازید و از آن برای تولید محتوای حرفه ای استفاده کنید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات شیشه بری و آینه هم ارائه میده؟
ساخت وسایل چوبی با هوم سرویز
ساخت آینه هالیوودی با هوم سرویز

ساخت قفسه و کتابخانه چوبی و آینه هالیوودی با هوم سرویز

استفاده از وسایل چوبی در دکوراسیون منزل، باعث زیبایی و آرامش بیشتر فضای خانه شما می شود. شما می توانید ساخت انواع وسایل چوبی مانند قفسه و کتابخانه چوبی و یا برای رهایی از مشکلات کمد دیواری ریلی به تیم نجاران هوم سرویز اطمینان کنید تا این کار را با هزینه مناسب انجام دهند. تیم نجاران هوم سرویز برای ساخت وسایل چوبی موردنظر شما، از بهترین مواد اولیه استفاده می کنند و سفارش شما را با کیفیت عالی به شما تحویل می دهند. برای سفارش ساخت قفسه و کتابخانه چوبی، روی دکمه های زیر کلیک کنید:

ساخت وسایل چوبی با هوم‌سرویز

کیفیت عالی و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

ساخت آینه بلاگری
ساخت آینه بلاگری

جمع بندی

در این مقاله در مورد آموزش مراحل ساخت آینه چراغ دار در خانه صحبت کردیم و گفتیم که چطور می توانید با وسایل ساده و معمولی یک آینه چراغ دار حرفه ای برای خودتان تهیه کنید و با استفاده از آن محتواهای ویدیویی حرفه ای تری تولید کنید.

همچنین این موضوع را بررسی کردیم که خرید آینه چراغ دار آماده بهتر است یا ساخت آینه چراغ دار در خانه و با هم معایب و مزایای این کار را بررسی کردیم. در ادامه نیز گام به گام آموزش مراحل ساخت آینه چراغ دار در خانه را بررسی کردیم تا بتوانید این مراحل را به راحتی طی کنید و آینه چراغ دار خودتان را آماده کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد که بتوانید با ساخت آینه هالیوودی در خانه آشنا شوید و بتوانید به بهترین شکل این کار را برای خودتان انجام دهید. هر زمان که خواستید، می توانید سفارش خود را برای ساخت کتابخانه چوبی یا ساخت سرویس خواب چوبی، ساخت استند چوبی و ساخت پارتیشن اداری و ساخت جاکفشی به هوم سرویز بسپارید و خیلی سریع و راحت سفارش خود را تحویل بگیرید.

آلبوم زیباترین تصاویر از آینه های چراغ دار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا