نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان

از 2779 نظر
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف

قیمت نقاشی ساختمان در زمستان 1402 چقدر است؟

قیمت نقاشی ساختمان با رنگ روغنی روی رنگ با مصالح(متر مربع)

57,000 الی 69,000 تومان

قیمت نقاشی ساختمان با رنگ روغنی روی رنگ بدون مصالح(متر مربع)

50,000 الی 57,000 تومان

قیمت نقاشی ساختمان با رنگ روغنی روی گچ با مصالح(متر مربع)

63,000 الی 75,000 تومان

قیمت نقاشی ساختمان با رنگ روغنی روی گچ بدون مصالح(متر مربع)

60,000 الی 65,000 تومان

قیمت نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک روی رنگ با مصالح(متر مربع)

55,000 الی 60,000 تومان

قیمت نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک روی رنگ بدون مصالح(متر مربع)

50,000 الی 55,000 تومان

قیمت نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک روی گچ با مصالح(متر مربع)

57,000 الی 77,000 تومان

قیمت نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک روی گچ بدون مصالح(متر مربع)

49,000 الی 56,000 تومان

قیمت کنیتکس (متر مربع)

50,000 الی 58,000 تومان

قیمت نقاشی ساختمان با رنگ اکریلیک روی رنگ​ با مصالح(متر مربع)

55,000 الی 63,000 تومان

قیمت نقاشی ساختمان با رنگ اکریلیک روی رنگ​ بدون مصالح(متر مربع)

50,000 الی 56,000 تومان

قیمت نقاشی ساختمان با رنگ اکریلیک روی گچ​ با مصالح(متر مربع)

55,000 الی 66,000 تومان

قیمت نقاشی ساختمان با رنگ اکریلیک روی گچ​ بدون مصالح(متر مربع)

50,000 الی 58,000 تومان

قیمت مولتی کالر(زیر کاری رنگ پلاستیک)​ با مصالح(متر مربع)

52,000 الی 73,000 تومان

قیمت مولتی کالر(زیر کاری رنگ روغن)​ با مصالح(متر مربع)

57,000 الی 70,000 تومان

قیمت اجرای بلکا با مصالح(متر مربع)

55,000 الی 65,000 تومان

قیمت رنگ کاری سطح چوبی

توافقی

قیمت رنگ کاری سطوح آهنی

توافقی

قیمت روغنی ​نرده های راه پله

توافقی

قیمت ضد زنگ با تمیز کاری(متر مربع)

42,000 الی 60,000 تومان

قیمت خرده کاری

توافقی

متوسط قیمت3,000,000 تومانکمینه قیمت1,200,000 تومانبیشینه قیمت6,000,000 تومان

آنچه درباره نقاشی ساختمان خواهید خواند

  • نقاشی ساختمان چیست و شامل چه خدماتی می شود؟
  • چه زمانی ترجیح می دهید که از خدمات نقاشی ساختمان استفاده کنید؟
  • انواع رنگ برای نقاشی ساختمان شامل چه مواردی می شود؟
  • ابزارآلات مورد نیاز استادکار نقاشی چیست؟
  • چگونه رنگ نقاشی ساختمان را انتخاب کنیم؟
  • بهترین راهکار برای نقاشی سقف خانه چیست؟
  • خدمات نقاشی ساختمان شامل چه مواردی است؟
  • کمک گرفتن از شرکت خدمات نقاشی ساختمان یا نقاش ساختمان کدام یک را ترجیح می دهید؟
  • قرارداد نقاشی آپارتمان چیست و چه مواردی در آن باید درج شود؟
  • رنگ کردن دیوار گچی چگونه است؟
  • قیمت نقاشی ساختمان به چه مواردی وابسته است؟
  • نقاشی ساختمان ارزان آیا امکان پذیر است؟
  • قیمت رنگ کاری ساختمان به طور کل چگونه اعلام و دریافت می شود؟
  • نقاش ساختمان حرفه ای چه ویژگی هایی دارد؟
  • چرا هوم سرویز را برای اجرای خدمات نقاشی ساختمان انتخاب کنیم؟
  • نقاشی دیوار و رنگ سقف منزل را به نقاش ساختمان حرفه ای هوم سرویز بسپارید

نقاشی ساختمان چیست و شامل چه خدماتی می شود؟

نقاشی ساختمان یکی از کم هزینه ترین راهکارها برای تغییر در فضای داخلی ساختمان و زیباسازی خانه محسوب می شود. قیمت نقاشی ساختمان نسبت به سایر خدمات به صرفه تر است بنابراین با استقبال بیشتری نیز مواجه می شود. می توانیم نقاشی ساختمان را این چنین تعریف نماییم، هنر رنگ آمیزی دیوار و نقاشی ساختمان روشی است با هدف زیباسازی و به منظور از بین بردن ایرادات دیوارها و سقف خانه و همچنین تغییرات ظاهری مطابق سلیقه و انتظار در فضای مورد نظر می شود. در خدمات نقاشی ساختمان کلیه ایرادات مانند هر گونه جای میخ و ایرادات دیوار به واسطه انجام اینکار و بتونه کاری دیوار و سقف از بین خواهد رفت. تمام این خدمات توسط نقاش ساختمان ارائه می شود.

به طورکلی نقاشی ساختمان با ابزار و روش های مختلف انجام می گیرد. ولی هنر و خلاقیت نقاش ماهر ساختمانی است که جلوه واقعی نقاشی خانه و اتاق ها را بروز می دهد. در همین راستا نقاش حرفه ای ساختمان باید به تمام روش ها، ابزارها و انواع رنگ ها آشنایی داشته باشد و بتواند بر اساس شرایط موجود، بهترین نوع رنگ و روش در خدمات نقاشی ساختمان را بر اساس سلیقه کارفرما و تجربه شخصی پیشنهاد و اجرا کند. در ادامه به معرفی انواع روش های رنگ آمیزی ساختمان مسکونی، اداری و تجاری و عوامل موثر بر قیمت نقاشی ساختمان با مصالح و غیره می پردازیم.

چه زمانی ترجیح می دهید که از خدمات نقاشی ساختمان استفاده کنید؟

یکی از مواردی که در تغییر در دکوراسیون داخلی منزل پیشنهاد می شود رنگ کاری منزل است. زیرا این کار با توجه به هزینه مناسب موجب تغییرات شگرف می شود. گاهی با استفاده از خدمات نقاشی ساختمان مدرن می توانید یک اتاق ساده را به یک محیط مدرن اداری و یا حتی تجاری تبدیل کنید در صورتی که هزینه ی زیادی هم صرف نکرده اید...

همچنین در مواردی به علت گذر زمان و کهنه شدن دیوار و سقف بهترین راه برای بازسازی ساختمان همین خدمات نقاشی ساختمان است که دیوارهای ترک برداشته و کدر، رنگ و روحی تازه می گیرند و جان تازه ای به محیط می بخشند. روانشناسان تغییر در رنگ و دکوراسیون منزل را موجب تغییرات مثبت در روحیه و انگیزه افراد در منزل و محیط اداری می دانند.

انواع رنگ برای نقاشی ساختمان شامل چه مواردی می شود؟

در هنگام نقاشی خانه همیشه سوالات زیادی ذهن ما را درگیر می کند. نقاشی پلاستیک یا روغنی؟ ماندگاری کدام رنگ بیشتر است؟ کدام رنگ قابل شستشو است؟ کدام رنگ بوی کمتری دارد؟ و ده ها سوال دیگر، در این بخش سعی کردیم با انواع رنگ برای نقاشی ساختمان و مزایا و معایب هر یک شما را بیشتر آشنا نماییم.

· نقاشی ساختمان با رنگ روغن

در صورتی که مایل به نقاشی ساختمان مدرن هستید و می خواهید رنگتان از ماندگاری بیشتری برخوردار باشد، رنگ روغن بهترین گزینه است. اجرای رنگ روغن ساختمان و رنگ کردن دیوار با رنگ روغنی از مقاومت بالایی برخوردار بوده و همچنین قابل شستشو می باشد. مهمترین موضوع قبل از نقاشی منزل با رنگ روغن، زیرسازی دیوار است. زیرا رنگ کردن اتاق با رنگ روغن پوشانندگی چندانی ندارد. قیمت نقاشی ساختمان با رنگ روغنی نیز نسبت به سایر موارد اندکی بالاتر است.

· نقاشی منزل با رنگ پلاستیک

استفاده از رنگ پلاستیک برای رنگ کردن دیوار و سقف مورد پرطرفدارتری است. قیمت نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک اولین مورد برای جذب مشتریان است. زیرا قیمت رنگ پلاستیک نسبت به سایر روش ها بسیار مناسب تر است. تنوع رنگی در این نوع رنگ آمیزی ساختمان بسیار زیاد می باشد و می توان از رنگ های متنوع برای نقاشی دیوار و نقاشی سقف خانه استفاده نمود. انواع نقاشی ساختمان طرح کاغذ دیواری با رنگ پلاستیک اجرا می شود. رنگ کردن دیوار با رنگ پلاستیک دارای قدرت پوشانندگی بالایی است و در مدت زمان کوتاه تر انجام می شود.

· نقاشی ساختمان با رنگ مولتی کالر

استفاده از مولتی کالر بیشتر جنبه تزئینی دارد. در مولتی کالر از ترکیب چند رنگ پاششی در بستر رنگ مشخصی مانند کرم، سفید و یا حتی آبی استفاده می شود. مولتی کالر قدرت پوشانندگی بالایی دارد و تا حدی قابل شستشو است. از مزایای دیگر مولتی کالر آنتی استاتیک بودن آن است. اگر می خواهید دیوارها گرد و غبار را جذب نکنند بهتر است رنگ آمیزی ساختمان با مولتی کالر را انتخاب کنید.

· نقاشی ساختمان با رنگ آکریلیک

رنگ آکریلیک از نمونه های جدید در رنگ آمیزی ساختمان به شمار می آیند. رنگ آکریلیک ساختمان پایه آب است. یعنی بعد از رنگ آمیزی خانه با اکریلیک، بوی تند ایجاد نمی شود. این رنگها در سه مدل مات، براق و نیمه براق موجود هستند. همچنین نقاشی ساختمانی با رنگ اکریلیک به علت خاصیت ضد آب بودن آنها بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

· نقاشی ساختمان با کینتکس

رنگ کنیتکس دارای بافت درشت، ریز و متوسط است. به طوری که اگر دیوار دارای ترک دیوار باشد از نقاشی ساختمان با کنیتکس درشت استفاده می شود. البته کاربرد رنگ کنیتکس با پایه رنگ روغن بیشتر برای نمای ساختمان است زیرا مقاومت بالایی در مقابل رطوبت دارد. نقاش ساختمان ماهر باید در هنگام زیرسازی رنگ کنیتکس باید روش های مختلف اقدام به رفع نم دیوار نمود و مطمئن شود که سطح کاملا خشک است.

· رنگ اپوکسی ساختمان

قیمت نقاشی ساختمان با رنگ اپوکسی با رنگ های دیگر تفاوت دارد. از رنگ اپوکسی برای ایجاد درخشش در کف فضا استفاده می شود. این رنگها قابل شستشو هستند و روی تمام سطوح بتنی، چوبی و فلزی قابل استفاده است. البته این نوع رنگ آمیزی نیاز به مهارت بالایی در خدمات نقاشی ساختمان دارد و به راحتی قابل پاک کردن نیستند. از رنگ اپوکسی برای آشپزخانه و پارکینگ و محیط های صنعتی استفاده می شود.

ابزارآلات مورد نیاز استادکار نقاشی چیست؟

استادکار نقاشی بسته به نوع رنگ، طرح و سبک نقاشی آپارتمان از یک سری ابزار مشخص جهت تسهیل و بهبود در روند انجام کار استفاده می نماید که این ابزار تقریبا در انواع متدهای های نقاشی نظیر نقاشی ساختمان با غلطک و یا نقاشی ساختمان با پمپ و پیستوله و یا حتی متدهای قدیمی نقاشی خانه نظیر نقاشی اتاق با قلمو یکسان هستند.

مواردی مانند نردبان، روزنامه، نوارجسب، کاردک، سمباده، سطل رنگ و غلطک و قلمو ابزار کار یک استادکار نقاشی محسوب می شود. وسایل دیگری مانند چهارپایه یا نردبان برای رنگ آمیزی سقف و نقاشی دیوار بلند نیز نیاز است. سطل مخصوص ترکیب رنگ برای اجرای طرح نقاشی ساختمان نیز از لوازم و وسایل مورد نیاز است.

چگونه رنگ نقاشی ساختمان را انتخاب کنیم؟

از مهم ترین مراحل نقاشی ساختمان انتخاب رنگ است که کاملا بر عهده کارفرما است. قبل از شروع به رنگ آمیزی خانه باید به درک کاملی از مکان خود برسید. منظور از درک کامل این است که باید بزرگ یا کوچک بودن اتاق خواب، نورگیری اتاق، میزان بلند بودن سقف و نوع کاربری اتاق توجه کنید. سپس طرح را انتخاب کنید و در نهایت به نقاشی منزل بپردازید. به طور مثال برای رنگ آمیزی محیط تجاری بر اساس نوع رشته و فعالیت آنها می توان از طیف رنگ های گرم و سرد و متناسب با رنگ سازمانی استفاده نمود.

بهترین رنگ برای نقاشی اتاق خواب چیست؟ اگر از افرادی هستید که در اتاق خواب به دنبال ایجاد محیطی برای آرامش بیشتر هستید رنگهای تیره بهترین انتخاب است. اما استفاده از رنگ هایی مانند قرمز و یا آبی تیره اصلا پیشنهاد نمی شود. در نقاشی اتاق خواب بیشتر به استفاده از رنگ های ترکیبی پیشنهاد می شود.

برای نقاشی اتاق کودک نیز رنگ های ملایم و گرم پیشنهاد می شود تا بتواند آرامش بیشتری به کودک انتقال دهد و خواب بهتری را تجربه کنند. پیشنهاد می کنیم به طیف رنگی مورد علاقه کودک نیز توجه کنید.

بهترین راهکار برای نقاشی سقف خانه چیست؟

نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک بهترین انتخاب برای رنگ کردن سقف خانه است. رنگ سفید یکی از رنگ های تضمین شده و فراگیر برای نقاشی سقف خانه است. به دلیل اینکه در شرایط عادی سقف خانه دیرتر کثیف می شود و نیازی به شستشو ندارد. از این رو رنگ آمیزی سقف با رنگ پلاستیک موجب صرفه جویی در هزینه نقاشی ساختمان می شود. حتما سقف سفید رنگ را در اکثر خانه ها دیده اید. خیلی ها به دلیل سختی رنگ آمیزی سقف منزل هیچگاه سقف را رنگ نمی کنند و گچ سفید رنگ تنها پوشش سقف است. خیلی ها هم که اهل ریسک نیستند و می خواهند یک کار بی دردسر را تمام کنند. برای اینکه تغییر زیادی در دکوراسیون منزل ایجاد کنید می توانید با هزینه ای اندک رنگ سقف را تغییر دهید. هر رنگی به جز سفید می تواند فضای خانه را متحول کند. البته رنگ سفید سقف هم مزایایی دارد که نمی توان نادیده گرفت.

خدمات نقاشی ساختمان شامل چه مواردی است؟

خیلی از افراد در فضای وب به دنبال آموزش رنگ زدن اتاق هستند. رنگ آمیزی دیوار بر روی هر سطحی مانند گچ و کناف قابل انجام است. رنگ آمیزی ساختمان پس از رفع نم و تشخیص ترکیدگی لوله ها ضروری است. قبل از شروع آموزش نقاشی ساختمان ابتدا باید زیرسازی های لازم انجام شود. برای پوشاندن درزها و سوراخ ها باید بتونه کاری شود. به دو صورت می توانید اقدام به رنگ کردن خانه کنید. نقاشی ساختمان با غلطک و نقاشی ساختمان با قلمو. قبل از اینکه رنگ کردن را شروع کنید، همه بتونه کاری ها باید با سمباده صاف و یک دست شوند. زیرا سطوح ناهموار و وجود ترک های دیوار و فرو رفتگی ها مانع انجام کار می شوند. برای آموزش نقاشی ساختمان با غلطک باید 10 مرحله زیر انجام شود:

  1. تمیز کردن سطح دیوار
  2. یک دست روغن الیف
  3. بتونه کاری با کاردک
  4. سمباده زنی
  5. اجرای آستر اولیه
  6. لکه گیری با ابر یا قلمو
  7. سمباده کاری مجدد
  8. اجرای آستر دوم و سوم
  9. رنگ دیوار

10. رنگ سقف در مرحله آخر

البته نکته مهم در انتهای کار، نظافت ساختمان است که باید حتما جدی گرفته شود، تمیز کاری بعد از نقاشی از اصول اصلی یک نقاش ماهر ساختمانی است.

کمک گرفتن از شرکت خدمات نقاشی ساختمان یا نقاش ساختمان کدام یک را ترجیح می دهید؟

شرکت خدمات نقاشی ساختمان نیز از تعدادی متخصص و نقاش ساختمان ماهر تشکیل شده است که آمادگی انجام پروژه های بزرگ را دارند. برای خرده کاری نقاشی ساختمان نیز می توان از نقاش ساختمان کمک گرفت. البته در موارد کوچکتر نیز همین شرکت ها افراد خود را اعزام می کنند. مهم ترین مورد کمک گرفتن از متخصصینی است که در کنار مهارت، قیمت نقاشی ساختمان را بر اساس نرخ اتحادیه ارائه دهند. در هر صورت برای پروژه های کوچک و بزرگ می توانید روی نقاش های حرفه ای هوم سرویز حساب کنید و افرادی ماهر و دارای رزومه کاری قوی و تایید شده را به شما معرفی خواهیم نمود.

قرارداد نقاشی آپارتمان چیست و چه مواردی در آن باید درج شود؟

به طور کلی بعد از مشاهده حضوری مکان توسط نقاش ساختمان و صحبت طرفین در ارتباط با خواسته کارفرما و دستمزد نقاش باید قرارداد نقاشی ساختمان بین طرفین ثبت شود و موارد زیر به طور دقیق در آن ذکر شود.

  • قیمت نهایی کار بر اساس مترمربع یا کنتراتی
  • تعداد روزهای مورد نیاز برای اتمام کار
  • هزینه حمل و نقل و ایاب ذهاب
  • نوع رنگ مورد نیاز و وظیفه خرید رنگ (برعهده کارفرما و یا نقاش ساختمان) در قرارداد مشخص می شود
  • نوع رنگ و برند رنگ مشخص می شود
  • مصالح مورد نیاز برای نقاشی و طرف تهیه کننده تعیین شود
  • زمان حضور افراد و ساعات کاری نیز در این قرارداد باید مشخص شود

رنگ کردن دیوار گچی چگونه است؟

نقاشی دیوار گچی و رنگ نخورده با دیوارهای رنگ شده تفاوت دارد. نمی توان مستقیماً رنگ مورد نظر را بر روی دیوار گچی در ساختمان های نوساز به کار برد. ابتدا بایستی دیوارهای گچی روغنکاری شود برای این منظور می توان از روغن الیف استفاده کرد.

قیمت نقاشی ساختمان به چه مواردی وابسته است؟

قیمت نقاشی ساختمان به موارد متعددی وابسته است. تعرفه نقاشی ساختمان در قدم اول وابسته به نوع رنگ مورد نظر است که در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد. قیمت نقاشی دیوار بر اساس نوع رنگ درخواستی تعیین می شود. مورد دیگر که بر هزینه نقاشی ساختمان تاثیر دارد طرح مورد نظر است. قطعا طرح های ساده هزینه های کمتری در پی دارند.

· هزینه نقاشی ساختمان با توجه به مساحت تعیین می شود

قیمت نقاشی ساختمان بر اساس عوامل مختلفی تعیین می شود. به طور معمول قیمت نقاشی ساختمان با مصالح یا بدون مصالح بر اساس متر مربع اعلام می شود. متراژ فضای مورد نظر یکی از اصلی ترین مولفه های تاثیرگذار بر قیمت نقاشی ساختمان است. نقاشی و رنگ آمیزی فضای بزرگ‌تر نیاز به زمان بیشتری دارد و نیروی کار بیشتری نیز باید مشغول به کار شوند و به طبع اجرت نقاشی ساختمان و نرخ رنگ آمیزی ساختمان نیز بیشتر می شود.

· قیمت نقاشی ساختمان با مصالح یا بدون مصالح و بر اساس نوع زیرسازی مورد نیاز تغییر می کند.

مورد بعدی نقش مصالح در برآورد قیمت هر متر نقاشی رنگ پلاستیک یا روغن است. به طور مثال مواردی مانند روغن الیف و بتونه مورد نیاز بر نرخ نقاشی ساختمان موثر هستند.

· اجرت نقاش ساختمان

دستمزد نقاش ساختمان نیز یک مبحث جداست که به صورت مجزا برای هر فرد نقاش متفاوت است. بعضی از افراد به علت سوابق خود و میزان مهارت خود قیمت نقاشی ساختمان متری و نرخ رنگ آمیزی ساختمان را به صورت دلبخواهی تعیین می کنند. البته که نقاش ساختمان ماهر به علت کار بی عیب و نقصی که تحویل می دهند اجرت بالاتری را برای هر متر نقاشی طلب می کنند.

· نوع رنگ و تکنیک رنگ آمیزی ساختمان بر قیمت نقاشی ساختمان تاثیر دارد

قیمت ساختمان متری چند؟ برای پاسخ به این سوال تنها با انتخاب نوع رنگ و نحوه نقاشی ساختمان تعیین می شود که بر اساس آن دستمزد نقاشی تغییر می کند.

1. قیمت نقاشی ساختمان با رنگ روغنی

قیمت رنگ روغنی نسبت به طول عمر بالای آن امتیاز برتر این رنگ است. زیر سازی رنگ روغن بسیار زمان بر است به همین علت اجرت نقاشی منزل با رنگ روغن از رنگ معمولی بالاتر است.

2. قیمت نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک

معمولا برای رنگ آمیزی سقف منزل از رنگ پلاستیک استفاده می شود. قیمت نقاشی سقف خانه با رنگ پلاستیک بر حسب متر مربع اعلام می شود و بستگی به متراژ فضای نقاشی شده دارد. اجرت نقاشی ساختمان برای رنگ پلاستیک کمتر از نقاشی دیوار با رنگ روغنی است.

3. قیمت نقاشی منزل با رنگ اکریلیک

معمولا برای نقاشی خانه از رنگ آکریلیک و رنگ روغن استفاده می شود. قیمت نقاشی ساختمان با رنگ اکریلیک و رنگ روغن تقریبا یکسان است.

4. هزینه نقاشی ساختمان با رنگ مولتی کالر

دستمزد نقاش ساختمان با رنگ مولتی کار بیش از رنگ پلاستیک است. دستمزد نقاش ساختمان برای اجرای تمیز مولتی کالر اندکی بیشتر است. این رنگ بر روی سطوح بدون زیرسازی اجرا می شود و تنها یک لایه مولتی کالر برای پوشش سطح کافیست.

در این روش بعد از اینکه استاد نقاش از ساختمان بازدید کرد و شما نوع رنگ مناسب را انتخاب کردید، استاد نقاش یا متخصص قیمتی را اعلام می‌کند. در چنین شرایطی شما درگیر جزییات نمی‌شوید و با هم کنار می‌آیید.

5. نرخ نقاشی ساختمان در سطوح مختلف متفاوت است!

زبر یا صاف بودن دیوار یکی از مهم ترین عواملی است که قیمت نقاشی ساختمان را تغییر می دهد. برای نقاشی دیوار با بافت زبر و ناهموار، رنگ بیشتری مصرف می شود. پس قیمت نقاشی ساختمان با دیوارهای ناهموار بیشتر از دیوارهای صاف و هموار است. در این مورد دستمزد، تعرفه نقاشی ساختمان و قیمت نقاشی ساختمان نیز بیشتر می شود.

نقاشی ساختمان ارزان آیا امکان پذیر است؟

طبیعی است که افرادی نرخ نقاشی ساختمان برایشان اهمیت داشته باشد و به دنبال نقاشی ساختمان ارزان باشد. خوشبختانه موارد زیادی موجب می شود که قیمت نقاشی ساختمان کاهش پیدا کند. مواردی مانند استفاده از رنگ پلاستیک به جای رنگ روغنی موجب کاهش قیمت نقاشی ساختمان می شود. همچنین هر نوع رنگ دارای درجه بندی متفاوتی است که رنگ درجه سه از قیمت پایین تری برخوردار است که قیمت نقاشی ساختمان کم می شود. اما خود نباید انتظار یک کار بی نقص را با قیمت های پایین داشته باشید. اما اگر هر نقاش حرفه ای با ادعای کار بی نقص اجرت نقاشی ساختمان بسیار پایینی اعلام می کند باید به کیفیت کار نهایی فرد اعتماد نکنید. به طور کل متخصصین هوم سرویز بر اساس نرخ اتحادیه نقاشی ساختمان قیمت هر متر مربع نقاشی ساختمان را اعلام می کنند و مواردی مانند زیرسازی بتونه کاری و روغن الیف و غیره این نرخ ها را تغییر می دهد که همه ی این موارد با مشورت با کارفرما و ارائه توضیحات لازم انجام می گیرد.

قیمت رنگ کاری ساختمان به طور کل چگونه اعلام و دریافت می شود؟

با توجه به تمام توضیحات ارائه شده اطلاعات جامعی در ارتباط نقاشی ساختمان متری چند به دست آورده اید. اکنون می دانید که قیمت نقاشی ساختمان برای رنگ پلاستیک ارزانتر از قیمت رنگ روغن است. اما آیا در همه موارد به این صورت اعلام می شود؟

· روش کنتراتی

گاهی مساحت مورد درخواست دارای شرایط ویژه ای است به طور مثال دیوار یا سقف در شرایط خوبی نیست از این رو نقاشی ساختمان و کارفرما روی کلیات با هم به توافق می رسند که در نهایت یک مبلغ کلی دریافت می شود. در این بین مبلغی به عنوان پیش پرداخت دریافت می شود و مسئولیت خرید مصالح به گارفرما یا نقاش اعلام می شود و در انتهای کار نیز کل مبلغ پرداخت خواهد شد.

· روش متری

گاهی نیز کارفرما و نقاش هردو ترجیح می دهند که قیمت واحدی برای هر متر اعلام شود. به این صورت که نقاش پس از مشاهده حضوری و شرایط و نیاز و عدم نیاز به زیرسازی قیمت هر متر را اعلام می کند و در نهایت کل کار متر شده و در قیمت واحد ضرب می شود و نرخ نهایی اعلام می شود.

نقاش ساختمان حرفه ای چه ویژگی هایی دارد؟

  • اطلاعات کامل از انواع رنگ ها و روش نوین نقاشی ساختمان
  • دارای نمونه کار نقاشی ساختمان واقعی
  • زیرسازی کامل و با دقت
  • تجهیزات کامل
  • اکیپ کامل جهت پیشبرد سریع کارها
  • نقاش ساختمان باید دارای پروانه کسب باشد
  • نقاش ساختمان ماهر در زمان نقاشی ساختمان نظافت منزل را نیز مدنظر قرارداده و قبل از شروع کار تدابیر لازم مانند پهن کردن روزنانه و پلاستیک در کف و چسب زدن چهارچوب و شیشه ها را در نظر می گیرد.
  • مشتری مدار بوده و به تمام خواسته مشتری توجه نموده و در کنارخواسته مشتری بهترین راهکارها را ارائه کند.
  • خوش قولی و حضور به موقع
  • تحویل کارها در موعد مقرر شده بر اساس قرارداد

چرا هوم سرویز را برای اجرای خدمات نقاشی ساختمان انتخاب کنیم؟

هوم سرویز مجموعه ای از بهترین نقاشان ساختمانی است که دارای رزومه قوی در این زمنیه هستند. از این رو برای کمک گیری از این افراد می توانید قبل از هر قراردادی از نمونه کارنقاشی این افراد دیدن کرده و تصمیم بگیرید. مورد دیگر ارائه قیمت دقیق است. به این صورت که بازدید حضوری از محل و ارائه توضیحات کامل از جهت زیرسازی و نوع رنگ قیمت نهایی به کارفرما اعلام می شود و با قیمت های نجومی و دور از انتظار در پایان کار مواجهه نخواهید شد. همچنین با عقد قرارداد نقاشی ساختمان می توانید در موعد زمانی مشخص کارخود را تحویل بگیرید. به این ترتیب هیچ تاخیری در روند انجام کار ایجاد نخواهد شد.

نقاشی دیوار و رنگ سقف منزل را به نقاش ساختمان حرفه ای هوم سرویز بسپارید

در صورتی که مایلید دیوارها و سقف آپارتمان قدیمی را با مناسب ترین قیمت نقاشی ساختمان و بهترین کیفیت کاملا نو و زیبا کنید و نیاز به نقاش ساختمان پیدا کردید. با ثبت درخواست رایگان در سامانه هوم سرویز متخصصین ما با شما تماس گرفته و توضیحات لازم را بهترین رنگ های موجود در بازار و قیمت نقاشی ساختمان در اختیارتان قرار خواهند داد و هماهنگی های لازم برای بازدید حضوری انجام می شود. پس از بازدید و توافقات کلی متخصصین ما جهت ارائه خدمات در محل در موعد مقرر حضور پیدا خواهند کرد.

همیار شماییم تا پایان سرویس...​

هوم سرویز به عنوان بزرگترین پلتفرم خدمات در محل در کشور علاوه بر سرویس نقاشی ساختمان و همچنین ارایه خدمات خدمات نقاشی ساختمان نزدیک من، خدمات دیگری نیز در بخش خدمات نقاشی ارائه می دهد که شامل نقاشی نمای ساختمان, نقاشی درب حیاط, نقاشی راه پله دیوار , پتینه کاری ساختمان, اجرای بلکا دیوار می باشد. همیاران هوم سرویز تمام تلاش خود را به منظور رقم زدن تجربه ای خوب برای شما در سرویس های بنایی و دکوراسیون را خواهند داشت.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

خدمات قابل ارائه در سرویس نقاشی ساختمان

خدمات نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک

نقاشی خانه با رنگ روغن

رنگ آمیزی سقف منزل

نقاشی ساختمان با غلطک، شابلون و پیستوله رنگ

نقاشی ساختمان با رنگ اکریلیک

رنگ آمیزی منزل با رنگ مولتی کالر

بتونه‌کاری، سمباده‌زنی و زیرسازی دیوار و سقف

نظرات کاربران

profile picture
هنگامه اهنگر

آقای مودب و محترمی هستن و کارشون عالیه. من اول شک داشتم که اینترنتی سرویس بگیرم ولی الان دیگه مطمئنم و همه کارهامو با هوم سرویز انجام میدم چون بهترین نیروها رو دارن.

profile picture
محمد علی مرتضوی

کار با کیفیت عالی و رفتار حرفه ای داشتند کاملا" از ارائه کار راضی هستم

profile picture
پروانه اسکندری

مثل همیشه راضی بودم از خدمات هوم سرویز.

profile picture
حسین ویسی

ایشان بسیار نیروی مودب و خوبی بودند...کار هم متوسط به بالا انجام داد...دستمزد منصفانه بود...خیلی راضی هستم

شرایط خدمات رنگ کاری ساختمان با نقاش ساختمان حرفه ای

چنانچه مشتری نیاز به همفکری و یا تهیه جنس مناسب توسط همیار باشد، همیار در صورت تهیه می بایست فاکتور نهایی خرید را به مشتری ارایه نماید.

همیار موظف می باشد پس از اتمام کار محیط را به صورت کامل تمیز نموده و به مشتری تحویل نماید.

درتعیین قیمت نقاشی ساختمان، نوع رنگ مورد استفاده (روغنی، پلاستیک، مولتی کالر، اکریلیک) و متراژ ساختمان و نوع زیرکاری ساختمان( گچ، رنگ یا کاغذ دیواری) تعیین کننده است.

همیار می بایست حداقل دو یا سه بار(بستگی به غلظت رنگ و سطحی که قرار است رنگ آمیزی روی آن صورت گیرد) سطوح مورد نظر را نقاشی کند.

برای سهولت در نقاشی به شما پیشنهاد می کنیم قبل از شروع کار، محیط را خالی نموده و وسایل خود را بسته بندی نمایید.

همیار معرفی شده از نظر احراز هویت و عدم سوء پیشینه مورد تایید سامانه هوم سرویز بوده و هوم سرویز مسئولیتی در قبال نحوه انجام کار همیار نخواهد داشت لذا پیشنهاد می کنیم حتما نسبت به عقد قرارداد با همیار پس از توافق نهایی توجه فرمایید.

از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.

شهر و خدمات مورد نظر خودت را انتخاب کن!
قیمت خدمات را چک کن و به سوالات جواب بده
همیار مورد نظر خود را انتخاب کن
بعد از برآورد هزینه، همیار ما در کنار شماست

خدمات مرتبط

house-cleaning
نظافت منزل
قیمت از 520,000 الی 740,000 تومان
carpet-cleaning
قالیشویی
قیمت از 542,000 الی 1,247,000 تومان
wallpaper
نصب کاغذ دیواری
قیمت از 900,000 الی 3,700,000 تومان
patina
پتینه کاری و نقاشی روی سقف و دیوار
قیمت از 1,500,000 الی 1,500,000 تومان