رایانه و تکنولوژی

افزایش سرعت کامپیوتر با ترفندهای کاربردی + ویدئوی آموزشی

روشهای افزایش سرعت سیستم کامپیوتر

افزایش سرعت کامپیوتر؛ کامپیوتر در دنیای امروز یکی از مهمترین ابزارهایی است که می توانیم از آن استفاده کنیم و کارهای خودمان را انجام دهیم. یکی از بدترین کابوس ها برای کسانی که از کامپیوتر یا لپ تاپ خودشان زیاد استفاده می کنند، این است که سرعت کامپیوتر کم شود و کامپیوتر به کندی کارها را انجام دهد و این موضوع می تواند بسیار آزاردهنده و بد باشد.

دلایل کاهش سرعت کامپیوتر ممکن است بسیار متفاوت باشند و مشکلات زیادی می تواند باعث ایجاد مشکل در این زمینه شود که باید بتوانید این مشکلات را برطرف کنید تا شاهد افزایش سرعت سیستم خود باشید. برای این کار هم روش دستی وجود دارد که باید خودتان تک تک فایل های بدون استفاده و هرز را از کامپیوتر پاک کنید که این کار می تواند وقت زیادی را از شما بگیرد. روش دوم این است که از نرم افزارهای مرتبط استفاده کنید تا خودشان به صورت اتوماتیک این کار را برایتان انجام دهند که این گزینه، عاقلانه تر و راحت تر است.

در این مقاله می خواهیم در مورد افزایش سرعت کامپیوتر صحبت کنیم و بگوییم که چطور با استفاده از یک نرم افزار کاربردی و فوق العاده، سرعت کامپیوتر خودتان را افزایش دهید و راحت تر از آن استفاده کنید. اگر در زمینه سرعت سیستم خودتان با مشکل مواجه شده اید و می خواهید سریعا این مشکل را برطرف کنید، حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

افزایش سرعت سیستم کامپیوتر
افزایش سرعت سیستم ویندوز

افزایش سرعت سیستم در ویندوز

گاهی اوقات ممکن است به خاطر تنظیمات خاصی که در ویندوز انجام می دهیم یا به خاطر نصب نرم افزارهای مختلف روی کامپیوتر، کامپیوتر بعد از مدتی کند شود و سرعت آن کاهش پیدا کند. در این حالت باید سریعا نسبت به افزایش سرعت سیستم اقدام کنیم تا این مشکل رفع شود؛ زیرا در غیر این صورت، احتمالا کار کردن با لپ تاپ برایمان به کابوس تبدیل خواهد شد. در این زمان لابد به فکر استفاده از خدمات کامپیوتری و … بیافتید ولی قبل از این کار این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

نرم افزارهای کمکی زیادی هستند که می توانید با استفاده از آنها سرعت سیستم خودتان را افزایش دهید. در ادامه با ما همراه باشید تا با هم این موضوع را بیشتر بررسی کنیم.

برنامه افزایش سرعت سیستم
بهترین برنامه افزایش سرعت سیستم

برنامه افزایش سرعت لپ تاپ

نرم افزارهای مختلفی طراحی و ساخته شده اند که کمک می کنند بتوانید سرعت سیستم خودتان را افزایش دهید. شما می توانید به دلخواه خودتان از هرکدام از این نرم افزارها استفاده کنید. جالب است بدانید که تمامی این نرم افزارها کار یکسانی را انجام می دهند و هیچکدامشان کار متفاوتی نمی کند، زیرا روش های افزایش سرعت سیستم یکسان هستند و تعدادی فایل و پوشه و برنامه در کامپیوتر وجود دارند که سرعت آن را کاهش می دهند و شما می توانید با استفاده از برنامه افزایش سرعت کامپیوتر آنها را مدیریت کنید.

برنامه برای افزایش سرعت سیستم
برنامه برای افزایش سرعت سیستم

در این مطلب ما نرم افزاری را به شما معرفی می کنیم که امکانات فوق العاده ای دارد. به شما اجازه مدیریت بخش های مختلف کامپیوتر را می دهد تا بتوانید به راحتی سرعت سیستم خودتان را افزایش دهید و فایل های اضافی را حذف کنید و عوامل کاهش دهنده سرعت سیستم خودتان را شناسایی کنید.

شما می توانید با دانلود و نصب نرم افزار گفته شده، کامپیوتر خودتان را اسکن کنید. بعد از اسکن به راحتی مشکلات گفته شده را برطرف کنید تا بتوانید سرعت لپ تاپ یا کامپیوتر را افزایش دهید.

برای دانلود نرم افزار معرفی شده در ویدیو آموزشی این مطلب، کافی است روی دکمه زیر کلیک کنید و این نرم افزار را از سایت سافت 98 دانلود کنید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب نرم افزار و بازی هم ارائه میده؟

دانلود برنامه افزایش سرعت کامپیوتر

ویدیو آموزش روش افزایش سرعت سیستم کامپیوتر

در ادامه برای ویدیوی آموزشی را قرار داده ایم که در آن توضیح داده ایم چطور با استفاده از یک نرم افزار می توانید سرعت کامپیوتر خودتان را افزایش دهید. نرم افزار معرفی شده در این مطلب، می تواند بخش های مختلف کامپیوتر شما را اسکن کند و مشکلات موجود را برطرف کند تا شاهد افزایش سرعت کامپیوتر یا لپ تاپ خودتان باشید و بتوانید به راحتی مشکلات موجود در آن را مدیریت کنید.

جمع بندی

در این مقاله در مورد افزایش سرعت کامپیوتر صحبت کردیم. گفتیم که چه چیزهایی باعث می شوند که سرعت سیستم کاهش پیدا کند و چطور می توانید با حذف این عوامل، سرعت را افزایش دهید. همچنین برایتان یک ویدیو آموزشی در این زمینه قرار دادیم تا بتوانید این کار را راحت تر انجام دهید. امیدواریم این مقاله به شما در افزایش سرعت سیستم کمک کرده باشد و بتوانید به سادگی این کار را انجام دهید.

اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری در زمینه تکنولوژی به دست بیاورید، مطالعه مقالات روش ریست کردن ویندوز 10 بدون از دست دادن اطلاعات و روش حل مشکل صدای کامپیوتر را پیشنهاد می کنیم. برای دسترسی به خدمات متنوع هوم سرویس در بخش خدمات کامپیوتری نظیر تعمیر کامپیوتر در منزل و خدمات شبکه پیشنهاد می کنیم یه سری به سایت یا اپلیکیشن هوم سرویز بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا