نظافت و پذیرایی

تشریفات لوکس چیست؟ صفر تا صد برگزاری یک مراسم لوکس چگونه است؟

موارد مهم در تشریفات لوکس عروسی

مراسمات مختلف مانند مراسم عروسی، نامزدی، عقد، مراسم تولد و … را ‌می‌توان به روش‌های متنوعی برگزار کرد. برخی افراد ترجیح ‌می‌دهند مراسمات خود را کوچک و با تشریفات کمی برگزار کنند و مهمانان محدودی را برای مراسمشان در نظر ‌بگیرند. اما در برابر افرادی هستند که تمایل دارند مراسماتشان هرچه باشکوه‌تر و با بهره‌گیری از تشریفات لوکس و خاص برگزار شود. تشریفات لوکس ویژگی‌های متنوعی دارد که اکثر آن‌ها برای افراد از اهمیت بالایی برخوردار ‌است. در هر صورت، میزبانان و به خصوص عروس و داماد ‌می‌خواهند مراسمشان به بهترین نحو ممکن برگزار شده و به داشتن یک تشریفات لوکس تمایل نشان ‌می‌دهند. در این مقاله، تشریفات لوکس یک مراسم و همچنین تشریفات لوکس لازم برای یک عروسی ذکر شده است. با استفاده از خدمات ارائه شده در تشریفات مجالس، مراسم شادی یا جشن عروسی شما به یک مراسم لوکس و شیک و جذاب تبدیل خواهد شد که مدتها در ذهن مهمانان خواهد ماند.

فهرست مطالب

تشریفات چیست؟
تشریفات چیست؟

تشریفات چیست؟

در اصطلاح رایج، تشریفات همان موسساتی هستند که ویژگی‌ها و امکانات متنوعی را برای برگزار شدن هرچه بهتر مراسم در اختیار افراد قرار ‌می‌دهند. به عنوان مثال، تشریفات مجالس برای یک مراسم عروسی، تما‌می‌ کارهای مربوط به مراسم از جمله اجاره باغ و تالار و سایر موارد مربوطه مانند انتخاب آتلیه، انتخاب مزون لباس، انتخاب منوی پذیرایی، نحوه پذیرایی و سایر خدمات مرتبط را ارائه ‌می‌دهند. یک مراسم و به خصوص یک مجلس عروسی نیازمند انجام کارهای بسیاری است. در بسیاری از موارد، میزبانان از برخی از آن‌ها غافل ‌می‌شوند. تشریفات مراسم ‌می‌توانند با تجربه و تبحر و با استفاده از مهارتی که در این زمینه دارند، مراسمات را به‌ صورت برنامه‌ ریزی‌ شده برگزار کرده و خدمات متنوع را به میهمانان و حتی میزبان ارائه دهند. می‌توان در تعریف تشریفات اینطور بیان کرد که: تشریفات مجموعه کارهایی هستند که به‌ صورت برنامه‌ریزی‌ شده و منظم برای برگزار شدن هرچه بهتر مراسمات به کار گرفته ‌می‌شوند.

تشریفات لوکس چیست؟

در میان تما‌م موسساتی که نسبت به ارائه خدمات برگزاری مراسمات مختلف ‌می‌پردازند، برخی از آن‌ها هستند که خدمات خاص‌تر و لوکس‌تری را ارائه ‌می‌دهند تا مراسم هرچه باشکوه‌تر و مجلل‌تر برگزار شوند. معنای واژه لوکس، واضح است؛ یک مراسم لوکس به مراسمی‌ گفته ‌می‌شود که صفر تا صد آن به‌ صورت بی‌نظیر و خاص برنامه‌ریزی شود و شکوه و تجمل در آن به وضوح مشخص باشد.

استفاده از خدمات تشریفات مجالس در چندین سال گذشته بسیار رونق گرفته است. امروزه اکثر میزبانان و به خصوص زوج‌های جوان برای برگزاری مراسم خود از خدمات تشریفات لوکس بهره ‌می‌برند.

تشریفات مراسم عروسی
تشریفات مراسم عروسی

تشریفات لوکس مراسم

اگر می خواهید مراسم عروسی یا مهمانی شما خیلی خاص و متفاوت برگزار شود، باید از تشریفات لوکس استفاده کنید. تشریفات لوکس ویژگی‌های خاصی را شامل ‌می‌شود که آن را از سایر انواع تشریفات مجزا کرده و در نهایت این ویژگی‌ها به مراسم جلوه‌ای خاص ‌می‌دهند. برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک مراسم لوکس عبارتند از:

1- تشریفات لوکس با پذیرایی صحیح و منحصر به‌ فرد:

پذیرایی قسمت مهمی‌ از مراسم محسوب ‌می‌شود که باعث رضایت مهمانان و در نتیجه آن، افزایش کیفیت نهایی مراسم خواهد بود. در این‌ صورت، پذیرایی در یک مراسم لوکس باید به بهترین و خاص‌ترین شکل ممکن توسط یک تشریفات حرفه‌ای انجام شود. یک تشریفات حرفه‌ای ‌می‌تواند با ارائه یک منوی غذایی خاص و همچنین با ارائه بهترین کیفیت، از مهمانان پذیرایی کند. تشریفات لوکس پذیرایی مراسم غالبا شامل ارائه انواع غذاهای سنتی و مدرن با چند منوی مختلف از غذاهای ایرانی و خارجی متناسب با انواع رژیم‌ها و ذائقه‌ها، ارائه انواع دسرها، نوشیدنی‌ها، شیرینی و خوراکی‌ها و همچنین ارائه انواعی از بهترین و باکیفیت‌ترین میوه‌ها ‌می‌باشد. با ارائه تما‌می ‌این موارد در مراسم ‌می‌توان مراسمی عالی و لوکس برگزار کرد و از مهمانان به خوبی پذیرایی کرد؛ زیرا همانطور که گفته شد، پذیرایی از مهمانان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بخش مهمی از تشریفات یک مراسم را به خود اختصاص می‌دهد.

در کنار آن، توجه به نحوه پذیرایی نیز در تشریفات یک مراسم لوکس اهمیت دارد. در واقع، هرچه منوی غذایی بازتر بوده و انواع و اقسام شیرینی‌ها، میوه‌ها، نوشیدنی‌ها و دسرها در بالاترین کیفیت ارائه شوند؛ اما نحوه پذیرایی از مهمانان صحیح و مناسب نباشد، رضایت مهمانان کاهش پیدا کرده و  کیفیت پذیرایی و در نتیجه آن کیفیت نهایی مراسم نیز کاهش پیدا خواهد کرد. به همین دلیل، استفاده از پرسنل باتجربه و دارای مهارت در زمینه پذیرایی از مهمانان نیز در کنار کیفیت اقلام پذیرایی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

2- گروه موسیقی مخصوص تشریفات لوکس:

شاید در وهله اول برای برگزاری یک مراسم لوکس، انتخاب گروه موسیقی چندان مهم به نظر نرسد؛ اما در واقع به‌ طور قطع ‌می‌توان گفت که استفاده از یک گروه موسیقی خاص و حتی استفاده از ابزار موسیقی زنده، جلوه خاصی به مجلس اضافه ‌می‌کند. شما ‌می‌توانید در تشریفات لوکس مراسم، سبک موسیقی مورد نظر خود را سفارش داده و با استفاده صحیح از این ویژگی نیز، مراسم خود را هرچه باشکوه‌تر برگزار کنید. در این‌ میان، توجه داشته باشید که مهمانان نیز از موسیقی‌های پخش‌ شده در مراسم بهره ‌می‌برند؛ در این‌ صورت سعی کنید برای شب مراسم خود همانند منوی غذایی کامل، موسیقی‌های متنوعی را انتخاب کنید تا رضایت تما‌می‌ مهمانان را داشته باشید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات خدمات مجالس هم ارائه میده؟

3- نورپردازی و آتش‌ بازی:

از دیگر موارد مهم تشریفات لوکس یک مراسم ‌می‌توان به نورپردازی و آتش‌بازی اشاره کرد. در تما‌می ‌موارد توصیه ‌می‌شود قدرت نور را در مراسم نادیده نگیرید. در واقع، استفاده از نورپردازی‌های خاص، جلوه‌آرایی با استفاده از نور، استفاده از یخ خشک و همچنین آتش‌ بازی از موارد مهم برگزاری یک مراسم لوکس محسوب ‌می‌شوند. شاید جالب باشد بدانید که استفاده از نور سفید در پس‌زمینه مراسم ‌می‌تواند باعث شود که مراسم، با شکوه بیشتری جلوه داده شده و جذابیت خاصی در مراسم ایجاد خواهد کرد. امروزه، در اغلب مراسمات استفاده از فانوس‌ها یا چراغ‌هایی با شکل‌های خاص و منحصر به‌ فرد، زیاد به چشم ‌می‌خورد که در اکثر موارد زیبایی و شکوه مجلس را افزایش می‌دهند.

امروزه از آتش‌ بازی نیز برای تشریفات لوکس مراسم استفاده ‌می‌شود. در این‌ صورت اگر این مورد نیز به‌ صورت اصولی و برنامه‌ریزی‌ شده طراحی شود، ‌می‌تواند بسیار مفرح و جذاب باشد. در این زمینه نیز بهتر است از افراد متخصص کمک بگیرید تا نمایش زیبایی از آتش‌ بازی داشته باشید. این موارد شاید در وهله اول از جزئیات محسوب شده و چندان مهم به نظر نرسند، اما در نهایت، همین موارد کوچک که هزینه‌های زیادی را نیز به دنبال ندارند، کیفیت مراسم را بسیار افزایش خواهند داد.

پذیرایی از مهمانان
پذیرایی از مهمانان

4- گل‌آرایی:

یکی از پراهمیت‌ترین موارد در باشکوه‌ترشدن مجالس، طراحی فضا و استفاده از دیزاین‌های گل‌آرایی است. شاید شما نیز دیده باشید که در برخی تالارهای مجلل برای ورودی تالار از دسته‌ گل‌ های بسیار بزرگ با طراحی‌های بی‌نظیر استفاده ‌می‌کنند. همچنین در اکثر مراسمات لوکس و منحصر به‌ فرد، به گل‌آرایی اهمیت ویژه‌ای داده شده. سعی ‌می‌شود در تما‌می‌ دکورها و مکان‌های خاص از این دیزاین استفاده شود. در واقع، گل‌ آرایی صحیح، حرفه‌ای و خاص مراسم، از تشریفات لوکس مراسم محسوب ‌می‌شود. گل آرایی باعث به وجود آمدن یک چشم‌ انداز شیک و منحصر به‌ فرد و ایجاد جایگاهی عالی برای عکاسی خواهد شد. در واقع، طراحی فضا و دیزاین آن با استفاده از هنر گل‌آرایی به‌ صورتی خاص و منحصر به‌ فرد باعث ‌می‌شود که توجه مهمانان جلب شده و در نهایت از مراسم شما به عنوان یک مراسم لوکس یاد خواهند کرد. با همراهی یک شرکت تشریفات لوکس دیگر شما نیازی به سفارش سبد گل و … نخواهید داشت.

5- شمع‌آرایی مراسم شما را لوکس می کند:

احتمالا شما هم مراسماتی را دیده‌اید که در آن‌ها برای طراحی فضا از هنر شمع‌آرایی استفاده شده است. استفاده از شمع در فضای یک مراسم باعث ‌می‌شود که فضا رمانتیک و شاعرانه شود. به همین دلیل، شمع‌آرایی برای مجالس و به خصوص برای مراسم عروسی، بسیار توصیه ‌می‌شود. در این‌ صورت شمع آرایی فضا ‌می‌تواند منجر به خاص‌ شدن مراسم شده و همچنین می‌تواند از ویژگی‌های تشریفات لوکس یک مراسم محسوب شود.

موسسات بسیاری هستند که برای مراسمات مختلف، تشریفات لوکس متنوعی را ارائه ‌می‌دهند. اما ذکر این نکته نیز ضروری است که قسمتی از لوکس‌ بودن مراسم کاملا به ایده‌های میزبان نیز مربوط ‌می‌شود. خود میزبان با ارائه ایده‌های خود ‌می‌تواند به لوکس‌ بودن مراسم کمک کند. مواردی شامل تزئین خاص میز و صندلی‌ها، استفاده از آب‌ نما، استفاده از وسایل خاص در دکور و فضای مراسم، نحوه چیدن وسایل پذیرایی و خوراکی‌ها روی میز، نحوه سرو غذا، استفاده از عکس‌ها یا کلیپ‌های منحصر به‌ فرد در ورودی تالار یا داخل فضا و … این چنینی کاملا به سلیقه و انتخاب میزبان بستگی دارد که هرکدام ‌می‌توانند روی هرچه باشکوه‌تر برگزارشدن مراسم بسیار تاثیرگذار باشند. 

گل آرایی و شمع آرایی مراسم عروسی
گل آرایی و شمع آرایی مراسم عروسی

برگزاری یک جشن شیک، جذاب و فوق العاده با تیم تشریفات مجالس هوم سرویز

اگر می خواهید مراسم عروسی یا جشن و مهمانی شما به خوبی برگزار شود، می توانید از خدمات تشریفات مجالس هوم سرویز استفاده کنید. برای ثبت درخواست تشریفات مجالس و مشورت با کارشناسان هوم سرویز، روی دکمه های زیر کلیک کنید و درخواست خود را ثبت کنید. تیم تشریفات مجالس هوم سرویز، ابتدا با شما تماس می گیرند و در زمینه نوع مراسم از شما سوالاتی را می پرسند و سپس با توجه به بودجه و سلیقه شما، زیباترین مراسم عروسی را برای شما تدارک می بینند:

میدونستی که هوم سرویز، خدمات خدمات مجالس هم ارائه میده؟

تشریفات مجالس و مهمانی با هوم‌سرویز

خدمات عالی با قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

اگر می خواهید صفر تا صد کارهای مجلس عروسی یا مهمانی شما با مطمئن ترین و حرفه ای ترین تیم تشریفاتی انجام شود، کار را به تیم هوم سرویز بسپارید.

کارهای مهم در برگزاری مراسم
کارهای مهم در برگزاری مراسم

برگزاری مراسم خاص و رویایی با تشریفات لوکس مراسم عروسی

مراسم عروسی، پراهمیت‌ترین شب زندگی هر دختر و پسری است که از اهمیت بالایی برخوردار بوده و ‌می‌تواند بسیار خاطره‌انگیز باشد. اکثر دخترها و پسرها تمایل دارند مراسم عروسی‌شان به بهترین نحو ممکن برگزار شده و شبی به یاد ماندنی داشته باشند. خیلی از زوج های جوان، داشتن یک عروسی شیک و لوکس را ترجیح می دهند و برای هرچه لوکس‌تر برگزار شدن مراسمشان هزینه در نظر ‌می‌گیرند. تشریفات لوکس عروسی نیز تما‌می‌ موارد یک مراسم لوکس را شامل ‌می‌شود و در کنار آن شامل برخی موارد دیگر از جمله خدمات گل‌آرایی، طراحی دکوراسیون سفره عقد تالار، طراحی دکوراسیون باغ عروسی، طراحی محل ورود و نحوه ورود عروس و داماد، شام عروسی، خرید طلا و جواهرات عروسی، انتخاب آتلیه و نحوه فیلم‌برداری از عروسی، تشریفات رقص عروس و داماد، جایگاه عروس و داماد، لباس عروس و داماد و سایر موارد مربوطه خواهد بود.

در واقع، برگزاری یک مراسم عروسی لوکس نیازمند مقرراتی است که در بهتر برگزار شدن این مراسم تاثیر بسیار زیادی دارند. کیفیت و نحوه برگزاری مراسم عروسی نیز بسیار اهمیت دارد. به همین دلیل برای برگزاری هرچه بهتر این مراسم و به خصوص برای داشتن یک مراسم عروسی لوکس، استفاده از جلوه‌های ویژه، گل‌آرایی متنوع، مکان برگزاری عروسی، نوع و نحوه پذیرایی و… اهمیت بیشتری پیدا ‌می‌کنند. با تشریفات مجالس و مهمانی هوم سرویز، شما می توانید زیباترین، خاص ترین و رویایی ترین مراسم عروسی را داشته باشید. تیم تشریفات هوم سرویز، تمام کارهای مهم برای برگزاری مراسم شیک و لاکچری شما انجام می دهند تا مراسمی خاص و به یاد ماندنی داشته باشید.

در تشریفات عروسی، باید اولویت بندی کرده و بعضی از کارهای مهم را در اولویت قرار داد. مهم ترین موارد در تشریفات لوکس عروسی را ‌می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:

1- انتخاب مکان برگزاری مراسم عروسی را بر عهده تشریفات لوکس بگذارید:

اولین مرحله برای برگزاری یک مراسم عروسی لوکس و مجلل، انتخاب مکان مناسب این مراسم است. انتخاب تالار یا باغ برگزاری مراسم ‌می‌تواند روی کیفیت برگزاری آن بسیار تاثیرگذار باشد و در واقع اولین چیزی است که در ذهن مهمانان باقی ‌می‌ماند. در نتیجه، انتخاب مکان برگزاری مراسم عروسی بیشتر از همه موارد اهمیت دارد. از طرفی، علاوه‌ بر مناسب بودن مکان عروسی، نورپردازی به‌ کار رفته در فضای تالار نیز بسیار اهمیت دارد. در این‌ صورت، اگر مکان عروسی مناسب نبوده و نورپردازی نیز ضعیف باشد، هم مهمانان و هم خود زوجین از کیفیت مراسم رضایت نخواهند داشت. استفاده از فضای تالارهایی با نورپردازی‌های قوی ‌می‌تواند باعث برگزاری باشکوه‌تر مراسم باشد و در واقع از تشریفات لوکس یک مراسم عروسی محسوب ‌می‌شود.

از طرفی، بدیهی است که هرچه فضای باغ یا تالار عروسی بزرگ‌تر باشد، مراسم مجلل‌تر و باشکوه‌تر برگزار خواهد شد. در نتیجه، غالبا برای داشتن یک مراسم عروسی لوکس توصیه ‌می‌شود، در صورت امکان یک عمارت یا باغ تالار اجاره شود. در نتیجه ‌می‌توان گفت، مکان عروسی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که روی کیفیت مراسم و داشتن یک عروسی با تشریفات لوکس تاثیر زیادی دارد.

2- انتخاب تشریفات لوکس مربوط به پذیرایی از مهمانان:

از دیگر موارد مهم در ویژگی‌های یک مراسم عروسی لوکس، توجه به تشریفات پذیرایی است. بعد از انتخاب مکان عروسی، غالبا مهم‌ترین مورد در تشریفات لوکس مراسم عروسی، پذیرایی از مهمانان محسوب ‌می‌شود. پذیرایی از مهمانان باید با استفاده از بهترین و با کیفیت‌ترین انواع میوه، شیرینی و غذا انجام شود. همچنین همانطور که در بالاتر نیز اشاره شد، همانند سایر مراسم‌های مجلل، در برگزاری یک مراسم عروسی لوکس نیز، باید منویی متنوع از غذاهای ایرانی و خارجی برای انواع سلیقه‌ها با رژیم‌های غذایی مختلف و همچنین انواع نوشیدنی‌ها، دسرها، میوه‌ها، شیرینی‌ها و سایر خوراکی‌ها در نظر گرفته شود تا تما‌می‌ مهمانان از پذیرایی رضایت داشته باشند. داشتن یک منوی باز در مجلل‌تر برگزار شدن عروسی بسیار اهمیت دارد و زوجین ‌می‌توانند با ارائه یک منوی جذاب غذایی مهمانان خود را هیجان‌زده کرده و رضایت کامل آن‌ها را از نوع پذیرایی داشته باشند.

از طرفی، نحوه پذیرایی از مهمانان نیز در برگزاری یک مراسم لوکس دارای اهمیت است. مراسم پذیرایی باید یک سرویس‌دهی منظم و با دقت را شامل شود و همچنین این پذیرایی باید با یک برنامه‌ریزی خاص و ویژه انجام شود. علاوه‌ بر آن، پرسنلی که پذیرایی از مهمانان را انجام ‌می‌دهند باید در این زمینه آموزش دیده باشد و مهارت‌های لازم را به خوبی بلد باشد. شما می توانید برای پذیرایی هرچه بهتر از مهمانان مراسم خود، از خدمات پذیرایی از مهمانان هوم سرویز استفاده کنید تا بتوانید تمام مهمانان خود را راضی نگه دارید. یادتان باشد که هرچه قدر منوی غذایی و خوراکی‌ها مراسم شما متنوع و باکیفیت باشد؛ اما پذیرایی از مهمانان طبق اصول و به‌درستی انجام نشود، از کیفیت پذیرایی مراسم کم می شود و رضایت مهمانان کاهش پیدا ‌می‌کند؛ در نتیجه این موضوع روی کیفیت نهایی مراسم نیز تاثیر منفی خواهد داشت. به همین دلیل در تشریفات لوکس یک مراسم عروسی، توجه به نحوه پذیرایی در کنار نوع پذیرایی از مهمانان نیز بسیار اهمیت دارد.

3- انتخاب سرویس پذیرایی از مهمانان:

از دیگر تشریفات لوکس مراسم عروسی که قسمتی از توجه مهمانان را به خود جلب خواهد کرد، سرویس پذیرایی مراسم است. در مراسمات عروسی لوکس و مجلل استفاده از ظروف نقره‌ای یا طلایی که طراحی خاص و زیبایی دارند بسیار توصیه ‌می‌شود. زیرا این ظروف فضای جذاب‌تری در محیط ایجاد خواهند کرد. در واقع، برای پذیرایی از مهمانان اگر سرویس‌هایی با رنگ‌های براق‌تر استفاده کنید، انعکاس نور در آن‌ها باعث زیبایی بیشتری در محیط خواهد شد و با این شرایط شکوه مجلس نیز افزایش پیدا خواهد کرد. این مورد برای سایر وسایل فضا مانند وسایل تزئینی یا وسایل مربوط به دکور و جایگاه عروس و داماد نیز صدق ‌می‌کند. در کنار سرویس پذیرایی انتخاب گلدان و شمعدان مجلل و باشکوه برای روی میز مهمانان نیز در تشریفات لوکس عروسی از موارد تاثیرگذار محسوب خواهد شد.

4- انتخاب گروه موسیقی و تشریفات موسیقی زنده:

اجرای موسیقی زنده از دیگر ویژگی‌های تشریفات لوکس عروسی محسوب ‌می‌شود که غالبا همراه با نورپردازی ویژه جلوه‌ای خاص به مراسم اضافه ‌می‌کند. گرچه موسیقی زنده در کنار نورپردازی در تما‌می ‌مجالس عروسی قابل مشاهده است؛ اما اجرای موسیقی همراه با نورپردازی در مراسم‌های عروسی لوکس به‌ صورت کاملا حرفه‌ای و ویژه انجام شده و بدیهی است که این موارد روی افزایش کیفیت فیلمبرداری نیز تاثیرگذار خواهد بود. غالبا برای تشریفات لوکس مراسم عروسی، بهترین خوانندگان و نوازندگان انتخاب شده و اجرای زنده با بالاترین کیفیت ممکن انجام خواهد شد. آهنگ‌ها ‌می‌توانند کاملا مطابق با سلیقه عروس و داماد و حتی مهمانان انتخاب شده و از جدیدترین و محبوب‌ترین آهنگ‌ها باشند.

دیزاین جایگاه عروس و داماد
دیزاین جایگاه عروس و داماد

5- طراحی و دیزان دکوراسیون جایگاه عروس و داماد:

بدیهی است که مهم‌ترین قسمت تالار یا باغ عروسی جایگاه عروس و داماد است که باید به‌ صورت حرفه‌ای و با دقت بالایی طراحی و دیزاین شود. طراحی و دیزاین جایگاه عروس و داماد کاملا به سلیقه آن‌ها بستگی دارد. اما غالبا برای مراسم‌های عروسی لوکس، طراحی حرفه‌ای جایگاه عروس و داماد بسیار اهمیت دارد. در واقع، به‌ طور قطع ‌می‌توان گفت همانقدر که تشریفات لوکس جایگاه مهمانان اهمیت دارد، تشریفات لوکس جایگاه عروس و داماد نیز اهمیتی چند برابری داشته و طراحی این قسمت باید به‌ صورت خاص‌تر و مجلل‌تری انجام شود. غالبا برای مراسم‌های مجلل عروسی توصیه ‌می‌شود جایگاه عروس و داماد طبق آخرین مدل‌های روز دنیا طراحی شود. البته نباید حواسمان از تزیینات و طراحی کل مجلس عروسی پرت شود.

6- انتخاب آتلیه:

همانطور که گفته شد، تما‌م دخترها و پسرها تمایل دارند مراسم عروسی‌شان به بهترین نحو ممکن برگزار شود. هزینه‌های زیادی برای مراسمشان پرداخت ‌می‌کنند. در این‌ صورت، عکاس و فیلمبردار حرفه‌ای ‌می‌تواند با ثبت لحظات ناب و به‌یادماندنی مراسم، صحنه‌های منحصر به‌فرد و فوق‌العاده‌ای را برای عروس و داماد به یادگار بگذارد. در این میان، در تشریفات لوکس عروسی انتخاب یک آتلیه حرفه‌ای و دارای تجربه و مهارت بسیار اهمیت دارد. با به کار بردن ابزارهای پیشرفته عکاسی و فیلمبرداری، قطعا عظمت و شکوه مراسم عروسی افزایش پیدا خواهد کرد.

علاوه‌ بر این موارد و مواردی که برای مراسمات لوکس در بالاتر به آن‌ها اشاره شد، قطعا عوامل و جزئیات دیگری وجود دارند که گرچه اهمیتشان از اهمیت موارد گفته‌ شده کمتر است، اما ‌می‌توانند درصدی از تشریفات لوکس مراسم عروسی را به خود اختصاص دهند. به‌ عنوان مثال، استفاده از تیم‌هایی که با همکاری عروس و داماد یک رقص گروهی زیبا را طراحی کرده و در شب مراسم اجرا ‌می‌کنند، در مجلل‌ بودن و باشکوه‌ بودن مجلس تاثیر خواهد داشت. استفاده از ایده‌هایی مانند تابلوی یادبود یا هدیه‌ دادن گیفت عروسی به مهمانان، از دیگر ویژگی‌های یک مراسم عروسی لوکس و مجلل محسوب ‌می‌شود.

توجه داشته باشید که موارد ذکرشده، پراهمیت‌ترین ویژگی‌ها برای داشتن یک عروسی لوکس محسوب ‌می‌شوند که بیشترین تاثیر را روی شکوه مراسم خواهند داشت. در واقع این به معنا نیست که سایر موارد در برگزاری یک مراسم لوکس اهمیت ندارند، بلکه توجه به سایر جزئیات مربوط به عروسی نیز که شاید کمتر به چشم بخورند، ‌می‌توانند در کنار یکدیگر روی تشریفات لوکس مراسم عروسی تاثیرگذار باشد. در برگزاری یک مراسم عروسی لوکس، توجه به تما‌می ‌موارد موردنیاز برای برگزاری یک مراسم اهمیت دارند؛ اما توجه به انتخاب صحیح و حرفه‌ای موارد گفته‌شده از اهمیت بالایی برخوردار بوده و تاثیر زیادی روی تشریفات لوکس مراسم خواهد داشت.

مراسم شیک و زیبا با هوم سرویز
برگزاری مراسم شیک و زیبا با هوم سرویز

نتیجه‌گیری

با توجه به مطالب گفته شده، ‌می‌توان اینگونه بیان کرد که تشریفات مجالس لوکس نیازمند یک‌ سری مقدمات و برنامه‌ریزی‌های دقیق و اصولی است تا در نهایت مراسم هرچه بهتر و باشکوه‌تر برگزار شود. انتخاب مکان برگزاری مراسم اولین و مهم‌ترین مورد در لوکس بودن مجلس محسوب ‌می‌شود که روی کیفیت نهایی آن بسیار تاثیرگذار است؛ به همین دلیل برای مراسمات و به خصوص مجالس عروسی لوکس و مجلل بیشتر اجاره باغ تالار یا عمارت توصیه می‌شود. در کنار آن، پذیرایی متنوع و اصولی، نورپردازی حرفه‌ای، تنوع در گل‌آرایی و حتی استفاده از وسایل پذیرایی مجلل ‌می‌توانند لوکس‌بودن مراسم را افزایش دهند.

در کنار آن، توصیه ‌می‌شود برای انتخاب تشریفات لوکس مراسم به داشتن مجوز و کد اقتصادی تشریفات توجه داشته باشید. امروزه موسسات زیادی هستند که در زمینه تشریفات مجالس به ارائه خدمات متنوع ‌می‌پردازند و همه این موسسات مجوزهای لازم را دریافت نکرده‌اند. بدیهی است موسساتی که مجوزهای لازم را دارا هستند، از مهارت، تجربه و تبحر بالاتری برخوردار بوده و ‌می‌توانند مدیریت بهتری در مراسم داشته باشند. در تما‌می‌ شرایط توصیه ‌می‌شود از موسسات تشریفاتی دارای مجوز برای مراسمات خود کمک بگیرید تا بتوانید مراسمی‌ هرچه لوکس‌تر و باشکوه‌تر داشته باشید. بدیهی است که با سپردن کارها به موسسات تشریفاتی، دیگر استرس و دلهره نخواهید داشت و نگران کیفیت مراسم نخواهید شد؛ زیرا این موسسات به‌ خوبی مراسم را مدیریت کرده و از مهمانان به‌ صورت حرفه‌ای پذیرایی ‌می‌کنند. شما نیز با خیال آسوده ‌می‌توانید از مراسم خود لذت ببرید. برای مشاهده نمونه کارها خدمات تشریفات مجالس هوم سرویز به اینستاگرام هوم سرویز یه سری بزنید.

در نهایت، ذکر این نکته نیز ضروری است که برخی مراسمات خاص مانند مراسم عروسی، به یاد ماندنی‌ترین شب زندگی افراد هستند؛ به همین دلیل توصیه ‌می‌شود برای برگزاری این مراسمات تمام سلیقه خود را به‌کار گرفته و از تشریفات لوکس مراسم کمک بگیرید تا مراسمی‌ لوکس و جذاب داشته باشید. برای برگزاری یک جشن رویایی و مهمانی بی نظیر، می توانید از خدمات تشریفات مراسم هوم سرویز استفاده کنید تا بهترین خاطره ها را از جشن خود داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا