رایانه و تکنولوژی

دانلود از یوتیوب + ویدئوی کامل آموزش دانلود فیلم از یوتیوب

دانلود و ذخیره ویدئوهای یوتیوب

یوتیوب (YouTube) یکی از سرویس های ویدیو محور معروف در جهان است که افراد زیادی در آن حضور دارند و این سرویس، یک پایگاه فوق العاده از ویدیوهای آموزشی در جهان محسوب می شود. خیلی از افراد برای آموزش دیدن و پیدا کردن محتواهای جذاب ویدئویی، از یوتیوب استفاده می کنند و دوست دارند که بتوانند از ویدیوهای موجود در یوتیوب استفاده کنند. اما مشکلی که وجود دارد این است که امکان دانلود ویدئو از یوتیوب به صورت عادی وجود ندارد و شما نمی توانید ویدیوها را به راحتی از YouTube دانلود کنید و باید از سرویس های کمکی برای این کار استفاده کنید. سرویس های کمکی مختلفی وجود دارند که برخی از آنها به صورت پولی هستند و به صورت رایگان امکان دانلود از یوتیوب را به شما نمی دهند، به همین خاطر باید به دنبال سرویس هایی باشید که بتوانید به راحتی هر ویدیویی را از آنها دانلود کنید.

در این مقاله می خواهیم در مورد روش دانلود از یوتیوب با شما صحبت کنیم و بگوییم که چطور می توانید با سرویس معرفی شده در ویدیو آموزشی این مقاله، به راحتی کار دانلود ویدئو از یوتیوب را انجام دهید.

اگر برای استفاده از یوتیوب و دانلود ویدئوهای آن مشکل دارید، حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا روش اصولی این کار را به صورت ویدیویی یاد بگیرید.

فهرست مطالب

روش دانلود ویدئو از یوتیوب با موبایل اندرویدی

در دنیای امروز که استفاده از تلفن همراه بسیار رایج شده است. اکثر افراد با استفاده از گوشی موبایل خودشان و از طریق اپلیکیشن یوتیوب اقدام به بازدید از این سایت می کنند و به تماشای ویدیوهای آن می پردازند.

به همین خاطر خیلی مهم است که بدانید چطور می توانید با استفاده از گوشی موبایل اندروید خودتان دانلود از سایت یوتیوب را انجام دهید و این کار چطور انجام می شود. در ویدیوی آموزشی که برایتان تهیه کرده ایم، دقیقا این امکان از طریق یک گوشی موبایل اندرویدی توضیح داده شده است.

دانلود ویدیو از یوتیوب
روش دانلود ویدیو از یوتیوب

دانلود ویدیو از سایت YouTube

دانلود فیلم در سایت یوتیوب، راحت تر از اپلیکیشن آن است و به راحتی قابل انجام است. اما باید بدانید که برای دانلود از اپلیکیشن و سایت YouTube، از یک روش باید استفاده کنید. فرقی نمی کند که بخواهید این کار را با موبایل یا کامپیوتر انجام دهید، در هر صورت اصول آن یکی است و می توانید به راحتی از این اصول استفاده کنید.

در ویدیو آموزشی که در ادامه برایتان قرار داده ایم، این موضوع به صورت کامل توضیح داده شده است.

چگونه از یوتیوب، فیلم دانلود کنیم؟

به صورت پیش‌فرض در یوتیوب نمی توانید ویدیوها را دانلود کنید و تنها می توانید آنها را در لیست های شخصی خودتان ذخیره کنید تا مجددا برای دفعات بعدی در YouTube به مشاهده آنها بپردازید.

اما با استفاده از اپلیکیشن ها و سایت هایی که برای این کار وجود دارند، دانلود و ذخیره کردن ویدئوهای YouTube کار سختی نیست و به راحتی می توانید این کار را انجام دهید. تنها کاری که باید بکنید این است که ابتدا لینک ویدیو موردنظر را کپی کرده و در سرویس موردنظر قرار دهید.

برای کپی کردن لینک در سایت YouTube، کافی است آدرس همان صفحه ای که در آن ویدیو را مشاهده می کنید را به سرویس موردنظر بدهید تا ویدیو را برایتان دانلود کرده و در اختیارتان قرار دهد.

برای کپی کردن لینک در اپلیکیشن یوتیوب هم نیاز است که سه نقطه روی ویدیوها را بزنید، سپس به گزینه اشتراک گذاری بروید و کپی کردن لینک را بزنید. به این صورت شما می توانید به راحتی لینک موردنظر را به دست بیاورید و آن را به سرویس دانلود از سایت یوتیوب بدهید تا برایتان ویدیو را پردازش کرده و لینک دانلود را در اختیارتان قرار دهد.

برنامه دانلود از یوتیوب با سرعت بالا

اگر به دنبال برنامه دانلود ویدئوهای یوتیوب با سرعت بالا هستید، باید بگوییم که سرویس ها و سایت های زیادی برای این کار وجود دارند که اکثر آنها با سرعت مناسبی کار دانلود را انجام می دهند. اینکه شما با چه سرعتی بتوانید کار دانلود را انجام دهید، کاملا بستگی به سرعت اینترنت و برنامه تغییر آی پی شما دارد و این موضوع در سرعت دانلود تاثیر می گذارد.

روش دانلود از یوتیوب
ویدئوی آموزش روش دانلود فیلم از یوتیوب

مراحل دانلود ویدیو از یوتیوب

در ادامه برایتان ویدیویی قرار داده ایم که با مشاهده آن، می توانید به راحتی چگونگی آن را آموزش ببینید. همچنین در زیر ویدیو لینک ورود به سرویس دانلود نیز قرار دارد که می توانید از آن استفاده کنید تا به سایت موردنظر وارد شوید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب نرم افزار و بازی هم ارائه میده؟

ورود به سایت دانلود از یوتیوب

جمع بندی

در این مقاله در مورد نحوه دانلود از YouTube صحبت کردیم و گفتیم که چطور می توانید کار دانلود ویدیوهای یوتیوب را انجام دهید تا بتوانید از آنها برای استفاده های شخصی یا تولید محتوا استفاده کنید.

امیدواریم این مقاله برایتان کاربردی بوده باشد و بتوانید با استفاده از آن به راحتی ویدیوهای موردنظر خودتان را از سایت یوتیوب دانلود کنید.

از اینکه تا انتهای این نوشته با ما همراه بودید از شما متشکریم. از شما دعوت می کنیم که در بخش تکنولوژی هوم سرویز، مقالات آموزش ساخت حساب جیمیل و روش ساخت کانال واتساپ و همینطور نحوه حذف اکانت اینستاگرام را نیز مطالعه کنید. ضمنا می توانید کانال یوتیوب و یا آپارات هوم سرویز را دنبال نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا