طراحی کابینت آشپزخانه و ساخت کمد دیواری در هوم سرویز

 طراحی کابینت آشپزخانه یکی از هیجان انگیزترین قسمت های دکوراسیون آشپزخانه است. بخش اصلی بودجه برای تغییر کابینت ها صرف می شود و این حساسیت و هیجان کار را بیشتر می کند. برای اینکه پس از ساخت کابینت از نتیجه راضی باشید باید از یک طراح و کابینت ساز خوب کمک بگیرید. علاوه بر زیبایی به دوام و استحکام کابینت ها هم توجه کنید. استفاده از متریال نامرغوب به معنی هدر دادن بودجه تان است. شکل ظاهری، تمیزی ساخت و به خصوص کاربردی بودن کابینت آشپزخانه مهم ترین ارکان در انتخاب است. 

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

طراحی کابینت آشپزخانه مدل جدید

آشپزخانه های امروزی تفاوت زیادی با مطبخ های قدیمی دوران گذشته دارد. این روزها آشپزخانه های کوچک و بزرگ در فضایی مرتبط با هال و پذیرایی جای گرفته اند و در دید مستقیم مهمان ها قرار دارند. دکوراسیون آشپزخانه و طراحی کابینت تکمیل کننده طراحی داخلی در منازل است. طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه به عنوان بخش اصلی عناصر طراحی در فضای داخل آشپزخانه اهمیت ویژه ای دارد. کابینت ها جعبه های چوبی و یا فلزی هستند که برای نگهداری ظروف آشپزخانه تعبیه می شوند. آشپزخانه های مدرن دارای طراحی کابینت مدرن و مطابق با استانداردهای روز هستند. کاربردی بودن کابینت ها در درجه اول اهمیت قرار دارد. چنانچه ساخت کابینت آشپزخانه طبق اصول طراحی کابینت باشد، جنبه کاربردی بودن آن نیز بیشتر می شود.

چگونه هزینه ساخت کابینت آشپزخانه را کم کنیم؟

ساخت کابینت سفید ثبت سفارش رایگان طراحی و ساخت کابینت

دکوراسیون داخلی آشپزخانه

آشپزخانه قلب خانه و محل جمع شدن اعضای خانواده است. بسیاری از خانواده ها وعده های غذایی را در آشپزخانه صرف می کنند. طراحی کابینت، ساخت کابینت آشپزخانه، ساخت کمد دیواری و ساخت کمد لباس خدمتی جدید از هوم سرویز برای شهروندان تهرانی است. همیاران هوم سرویز ساخت کابینت فلزی در تهران، ساخت کابینت ام دی اف، ساخت کمد دیواری و ساخت کمد لباس را در همه مناطق بر عهده دارند. ساخت کابینت آشپزخانه و کمد دیواری با بهترین متریال،طبق خواسته مشتری در کوتاه ترین زمان و با قیمت رقابتی ،یک اصل مهم نزد همیاران متخصص هوم سرویز است.

نحوه محاسبه قیمت کابینت آشپزخانه 

اصول طراحی کابینت آشپزخانه

قبل از هر اقدامی ابتدا در مورد متریال مورد نظر برای ساخت کابینت آشپزخانه تصمیم بگیرید. فلز، ام دی اف و فایبرگلاس برای ساخت کابینت آشپزخانه مناسب هستند و کارایی خوبی دارند. برای طراحی کابینت جنس سازه باید از قبل مشخص شده و جزئیات دقیق به خوبی لحاظ شود. ساخت کابینت ام دی اف و یا ساخت کابینت فلزی کاملا بستگی به سلیقه و بودجه مشتری دارد. پس از تعیین جنس و متریال مورد نیاز اتودزنی اولیه از طراحی کابینت انجام می شود. استفاده از نرم افزارهای کامپیوتری در طراحی کابینت سه بعدی یکی از جدیدترین طراحی ها قبل از ساخت کابینت آشپزخانه است. به این ترتیب می توان تجسم بهتری از فضای آشپزخانه داشت.

در این ویدئو چند راهکار ساده و کاربردی که در نجاری و تعمیرات لوازم چوبی منزل خیلی به کارتان می آید را آموزش می دهیم . پس حتما تماشا کنید: 

طراحی کابینت سه بعدی رنگ، اندازه و حجم کابینت و کشوهای آشپزخانه را در موقعیت واقعی نشان می دهد. امکان تغییر در طراحی کابینت و جا به جایی های جزئی با دیدن طرح سه بعدی بسیار ساده تر خواهد بود. انواع نرم افزارهای طراحی برای کابینت سازی مورد استفاده قرار می گیرند که موجب سهولت طراحی و سرعت آن می شوند. به طور کلی اصول طراحی کابینت عبارتند از خطوط افقی و خطوط عمودی. همه طرح های انجام شده بر پایه این دو ویزگی استوار است. در ادامه برخی از نکات طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه هوم سرویز را مرور می کنیم:

طراحی کابینت کاربردی

در دسترس قرار گرفتن کابینت های پر کاربردتر منجر به ایمنی بیشتر در آشپزخانه نیز خواهد شد. مهم اینست که قطعاتی که کاربرد بیشتری دارند در مناسب ترین محل جای بگیرند. اصول طراحی کابینت بر مبنای کاربرد و تکرار استفاده از فضا در طول روز شکل می گیرند. یک اصل ساده که می گوید: محفظه های پر استفاده باید در دسترس قرار داشته باشند.

طراحی کابینت با توجه به وظایف و جانمایی

اجزای کابینت با کاربرد یکسان باید در یک گروه قرار گرفته و به صورت کاملا هماهنگ در کنار یکدیگر طراحی شوند. این اصل مهم یکی از اصول شناخته شده در طراحی کابینت است. به این ترتیب اجزایی که اغلب به صورت متوالی مورد استفاده قرار می گیرند، در یک بخش قرار خواهند گرفت. اهمیت این موضوع در ساخت کابینت آشپزخانه و هنگام استفاده از آن بیشتر سنجیده می شود.

طراحی کابینت و چیدمان لوازم

طراحی کابینت آشپزخانه با در نظر گرفتن سطوح اصلی انجام می شود. سینک ظرفشویی، اجاق گاز، ماشین ظرفشویی، یخچال و دیگر لوازم آشپزخانه اجزا اصلی و ثابت در همه آشپزخانه ها هستند و می بایست در مکان مناسبی جایگزاری شود. برای مثال در طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه فضای مناسب برای ساید بای ساید در نظر گرفته می شود که در راستای سایر اجزای کابینت قرار دارد.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ساخت کابینت آشپزخانه هم ارائه میده؟

ساخت کابینت ام دی اف طراحی کابینتچیدمان لوازم آشپزخانه طبق طراحی کابینت ها

اصل مثلث انجام کار

یخچال، اجاق گاز و سینک ظرفشویی 3 مورد پر کاربرد در آشپزخانه هستند که در بین طراحان به مثلث انجام کار شهرت دارد. توجه به ایمنی، کاربرد و زیبایی در طراحی کابینت باید بر مبنای مثلث انجام کار صورت گیرد. قرار دادن این عناصر به صورت متوالی پیشنهاد نمی شود. آشپزخانه های اپن در فضایی هماهنگ با فضای پذیرایی و نشیمن قرار دارند. به این ترتیب هماهنگی طراحی کابینت ، گنجه ها و کمد های دیواری ضروری است. به طور معمول طراحی کابینت آشپزخانه از چپ به راست بوده و به شکل U یا L اجرا می شود.

طراحی صفحه کابینت آشپزخانه

انواع کانتر چوبی، سنگی، کوارتز، ام دی اف و … می توانند برای صفحه رویه کار انتخاب شوند. تاثیر صفحه رویه کابینت و کانتر در آشپزی بسیار زیاد است. هرگز برای کاهش هزینه طراحی و ساخت کابینت از کانترهای بدون کیفیت استفاده نکنید. طراحی کابینت و ساخت کابینت آشپزخانه هزینه بر است. با انتخاب متریال مناسب و جنس با کیفیت، طراحی کابینت به صورت اصولی تکمیل خواهد شد.

ابعاد استاندار کابینت آشپزخانه

اندازه ها و استانداردهای طراحی کابینت با توجه به بلندی انسان معمولی سنجیده می شود. این استانداردها برای همه افراد با هر قد و قامتی کارایی لازم را ندارند ولی می بایست به صورت کامل در طراحی کابینت در نظر گرفته شوند. به هنگام طراحی کابینت و ساخت کابینت آشپزخانه اندازه های استاندارد و اصولی باید لحاظ شود. این اندازه برای آشپزخانه های بزرگ و یا کوچک به یک میزان سنجیده می شود.

  • میزان فاصله بین کابینت دیواری و کابینت های زمینی چقدر باشد؟
  • حد استاندارد برای دسترسی به بالاترین طبقه کابینت چقدر است؟
  • فاصله مناسب بین سینک ظرفشویی و آب چکان چقدر است؟
  • بلندی کشوها در طراحی کابینت آشپزخانه چگونه محاسبه می شود؟

ابعاد استاندارد کابینت آشپزخانه دیواری و زمینی چقدر است؟

اصول طراحی کابینتنصب و اجرای کمد دیواری 

ساخت کمد دیواری و ساخت کمد لباس

طراحی و کابینت و کمد دیواری می بایست هماهنگ باشد. هماهنگی در طراحی کابینت و ساخت کمد دیواری به معنای هم راستایی نیست. در واقع لزومی به اجرای کابینت ها و کمد های دیواری در یک خط مستقیم و به هم پیوسته نیست. انواع گنجه ها، کمدهای ویترین دار و بوفه ها برای محیط پذیرایی طراحی و ساخته می شوند ولی کمد لباس در اتاق خواب جاساز شده و به طور معمول در دید مستقیم مهمان ها قرار ندارد. ساخت کمد ام دی اف و ساخت کابینت ام دی اف در تخصص ماست. هوم سرویز حرفه ای ها را برای طراحی کابینت و ساخت کمد لباس به محل اعزام می کند.

طراحی کابینت در آشپزخانه های کوچک

آیا آشپزخانه ای کوچک و جمع و جور دارید؟ به نظر طراحی آشپزخانه های کوچک کمی دشوارتر است و باید با دقت بیشتری انجام شود. طراحی کابینت مدرن اروپایی، طراحی کابینت به سبک سنتی، طراحی کابینت کلاسیک، طراحی هایگلس و غیره را می توانید برای آشپزخانه های نقلی هم در نظر بگیرید. اندازه فضای آشپزخانه مهم است ولی اهیمت نحوه استفاده از فضا بسیار بیشتر است. کابینت ها مشخص کننده سبک طراحی آشپزخانه و سلیقه شما هستند. واقعیت اینست که می توان همه المان های زیبایی و مدرنیزه را  در یک آشپزخانه کوچک نیز فراهم کرد. شرط اصلی این کار تخصص و تجربه در طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه است.

طراحی کابینت مدرن

اصل سادگی در همه طرح های مدرن رعایت می شود. درب های کابینت صاف و بدون برآمدگی برای طراحی مدرن در آشپزخانه های کوچک ایده آل هستند. به این ترتیب یک خط باریک تنها جدا کننده بین کابینت ها بوده و هیچ برجستگی دیگری روی درب ها دیده نمی شود. این ویژگی باید در انتخاب دستگیره کابینت ها نیز لحاظ شود. به طور معمول دستگیره های مدرن ساده و بدون خطوط طراحی هستند. عرض باریک و خطوط مستقیم بهترین ایده برای کابینت های با درب ساده هستند که در طراحی پیشنهاد می شوند. بهتر است دستگیره های فلزی براق و طویل را انتخاب کنید.

 نجاری سیار برای خرده کاری کابینت و ترمیم لوازم چوبی

طراحی کابینت کلاسیک

طرح های کلاسیک هرگز قدیمی نمی شوند. حاشیه های برجسته و منبت کاری شده شاخص ترین مولفه طراحی کابینت های کلاسیک هستند که زیبایی خاصی ایجاد می کنند. در انتخاب دستگیره ها نهایت دقت را داشته باشید. دستگیره ها می توانند سبک طراحی کابینت را تحت تاثیر قرار دهند. صرف هزینه برای خرید دستگیره های شکیل بسیار منطقی است.

ساخت کابینت آشپزخانهکابینت های لوکس رنگ چوب با طراحی عالی

طراحی کابینت آشپزخانه هایگلاس

کابینت high gloss با رویه براق و شفاف روی درب ها از دیگر طرح ها متمایز می شود. روکش های هایگلاس موجب بازتاب نور از سطح کابینت شده و نور محیط را افزایش می دهند. اگر آشپزخانه کوچک و یا کم نوری دارید با انتخاب طراحی کابینت هایگلاس، منبع روشنایی و نور آشپزخانه را افزایش دهید. این کار صرفه جویی در منابع انرژی و برق مصرفی را نیز به دنبال دارد. برای بهره گیری بیشتر از هایگلاس سفید رنگ استفاده کنید. هایگلاس سفید رنگ، آشپزخانه را بزرگتر و پر نورتر نشان می دهد. در نظر داشته باشید که این درب ها نیاز به رسیدگی بیشتری دارند و در مقابل خط و خش حساس می باشند.

انتخاب رنگ کابینت ها

ساخت کابینت آشپزخانه یک تصمیم مهم و تابع شرایط محیطی است. صرف نظر از سلیقه و با در نظر گرفتن روانشناسی رنگ ها در طراحی کابینت می توان گفت استفاده از رنگ های سرد و خنثی، احساس آرامش و لطافت بیشتری را در فضا ایجاد می کنند. رنگ سفید، خاکستری، طیف رنگ سبز روشن، آبی روشن ، بنفش و ترکیب رنگی بهترین انتخاب برای ساخت کابینت فلزی هستند! اما کابینت های چوبی و ام دی اف با رنگ های گرم، جذابیت بیشتری دارند.

هر چه رنگ کابینت به طبیعت نزدیکتر باشد، حس گرمای بیشتری به همراه دارد.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ساخت کابینت آشپزخانه هم ارائه میده؟

ساخت کابینت آشپزخانه چوبی

استفاده از چوب های طبیعی در طرح های مدرن بسیار مورد توجه قرار گرفته است. کابینت های چوبی زیبا و با شکوه هستند. به طور کلی چوب طبیعی نقش مهمی در دکوراسیون فضای داخل دارد. چوب طبیعی حس خانه را تداعی می کند. برای اینکه خانه رنگ و بوی گرم و صمیمی داشته باشد از انواع چوب در دکوراسیون استفاده کنید. کابینت های چوبی نیز همچون کمد دیواری چوبی، بوفه ، کتابخانه، دروار و دیگر لوازم چوبی بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. 2 نوع کابینت تمام چوب و ترکیبی در آشپزخانه ها کار می شود.! چوب طبیعی محکم و با دوام است اما قیمت بالایی هم دارد. 

برخی از چوب های به کار رفته در طراحی و ساخت کابینت های لوکس اینها هستند:

  • چوب درخت گردو 
  • چوب درخت گیلاس
  • چوب درخت بلوط
  • چوب درخت توسکا
  • چوب درخت افرا
  • چوب درخت راش
  • چوب درخت روسی

طراحی کابینت آشپزخانه mdf

ساخت کابینت ام دی اف و کمد ام دی اف به دلیل هزینه مناسب بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این روزها تخته های ام دی اف جایگزین چوب طبیعی شده اند و در طراحی کابینت و ساخت کمد دیواری استفاده می شوند. کابینت های ام دی اف تنوع رنگی خوبی بیشتری از چوب طبیعی دارند و متریال فوق العاده ای برای ساخت لوازم چوبی و کابینت آشپزخانه هستند! حتی می توانید کابینت های قدیمی را با mdf کار کنید تا زیبایی فوق العاده ای داشته باشد. ورق ام دی اف با کیفیت و قیمت متنوع در بازار موجود است. موقع سفارش دقت کنید جنس ارزان قیمت را به قیمت بالاتری خریداری نکنید. برای مشورت در مورد متریال ساخت کابینت با ما تماس بگیرید.

هزینه ساخت کابینت مدرن آشپزخانهطراحی و ساخت کابینت آشپزخانه مدل جدید

هزینه طراحی کابینت کابینت آشپزخانه

انجام بازسازی و تغییر دکوراسیون نیاز به بودجه و هزینه کافی دارد. بخش اعظم این هزینه مربوط به مواد اولیه و متریال ساخت است. برای مثال هزینه ساخت کابینت ام دی اف تفاوت محسوسی با هزینه طراحی و ساخت کابینت فلزی دارد. مدیریت هزینه های بازسازی مهم ترین اصل در بازسازی آشپزخانه است!  استعلام قیمت از شرکت های مختلف بسیار ضروری است و منجر به بودجه بندی مناسب می شود! با یک جستجوی ساده در اینترنت می توانید لیست قیمت طراحی کابینت را مشاهده کنید.

در ادامه همین مطلب جدول کامل انواع کابینت برای مقایسه آورده شده است.

ساخت کابینت و کمدی دیواری هوم سرویز

هزینه طراحی و ساخت کابینت و کمد دیواری به طور شفاف در اپلیکیشن و سایت هوم سرویز اطلاع رسانی شده است. اپلیکیشن هوم سرویز اولین نرم افزار کاربردی برای خدمات درب منزل است که در سطح تهران بزرگ فعالیت دارد. لیست قیمت خدمات ارائه شده در هوم سرویز به صورت منظم به روزرسانی شده و در دسترس قرار دارد. طراحی کابینت ارزان در تخصص ماست. ساخت کمد دیواری، ساخت کابینت آشپزخانه، ساخت کابینت فلزی در تهران حتی در ایام تعطیل و با هماهنگی قبلی انجام می شود. ثبت سفارش از سامانه خدمات درب منزل رایگان بوده و هزینه طراحی کابینت بدون در نظر گرفتن هزینه ایاب و ذهاب محاسبه می شود.

خدمات بنایی و بازسازی، نقاشی و رنگ کاری ساختمان، کاشی کاری آشپزخانه و سرامیک کف، خدمات لوله کشی و برقکاری ساختمان بخشی از خدمات فنی هوم سرویز هستند که هم زمان می توانید با سخت کابینت های جدید این سرویس ها را نیز سفارش دهید.

کابینت ام دی اف ارزانتغییر دکوراسیون آشپزخانه و تعویض کابینت های قدیمی

تعرفه طراحی و ساخت کابینت در هوم سرویز 

قیمت قیمت تعمیر کمد، کابینت و نجاری
قیمت ساخت کابینت آشپزخانه
قیمت ساخت کمد

خدمات ساخت کابینت آشپزخانه در تهران

ساخت انواع کابینت آشپزخانه با متریال مورد نظر شما توسط بهترین کابینت ساز تهران انجام می شود. هوم سرویز با حذف واسطه گری، امکان ارتباط مستقیم با ارائه کننده خدمات را فراهم آورده است. همه خدمات فنی و تعمیراتی هوم سرویز شامل تضمین کیفیت ساخت هستند زیرا بهترین ها با ما همکاری دارند. برای شروع کار لازم است تا سفارش خود را در اپ هوم سرویز ثبت کنید. پس از ثبت سفارش هماهنگی برای اعزام کابینت ساز به محل و اندازه گیری آشپزخانه انجام می شود. اگر هنوز در مورد جنس مواد اولیه یا طراحی کابینت تصمیم نگرفته اید از مشاورین ما مشورت بگیرید! هزینه های اجرای کابینت طبق جدول درج شده در این مطلب محاسبه می شود. 15 درصد قیمت کل به عنوان دستمزد ساخت به مبلغ افزوده می شود. خدمات مشاوره و راهنمایی رایگان توسط تیم پشتیبانی ارائه می شود.

سفارش  ساخت کابینت آشپزخانه را از طریق اپلیکیشن هوم سرویز به رایگان ثبت کنید

‫3 دیدگاه ها

  1. من برای کوتاه کردن درب اتاق سرویس گرفتم، خیلی راضی بودم. هم به موقع اومدن و هم اینکه قیمت هاشون شفاف بود.
    حتما مجدد از سرویس دیگشون هم استفاده می کنم.
    موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا