پزشکی و پرستاری

بهترین مکملها برای شادابی پوست و موی شما

پوست زیبا و موهای شاداب با مصرف مکملهای غذایی

پوست و مو، قسمتهایی از بدن هستند که مخصوصا برای خانمها اهمیت بسیار بالایی دارند و هر خانمی به دنبال این است که پوستی شاداب تر و مویی زیباتر داشته باشد. پوست و مو برای اینکه سلامت بالایی داشته باشند و در بهترین حالت خود باشند، نیاز به ویتامین ها و مواد مکملی دارند. اکثر اوقات این مواد به صورت معمولی به بدن وارد نمی شود یا به خاطر عادات غذایی ممکن است این مواد مصرف نشوند. این موضوع می تواند تاثیر بدی برای سلامت پوست و مو داشته باشد.

اما باید بدانید که در دنیای امروز جای نگرانی بابت این موضوع وجود ندارد، چون با استفاده از مکمل های دارویی و غذایی شما می توانید به راحتی ویتامین ها و مواد معدنی موردنیاز بدن خودتان را دریافت کنید و بتوانید پوست و مو خودتان را در بهترین حالت نگهداری کنید.

در این مقاله می خواهیم در مورد بهترین مکملها برای پوست و مو صحبت کنیم و بگوییم که اصلا چه موادی برای پوست و مو نیاز هستند و چه ویتامین هایی در سلامتی پوست و مو تاثیر دارند و برای دریافت آنها از چه مکمل هایی می توانید استفاده کنید. اگر به دنبال این هستید که بهترین مکملها برای پوست و مو را بشناسید و با مصرف آنها پوستی شاداب و موهایی زیبا داشته باشید، توصیه می کنیم که این مقاله را از دست ندهید و حتما تا انتهای مطلب با ما همراه شوید.

ارسال دارو و مکمل با هوم‌سرویز

خدمات عالی با قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

فهرست مطالب

بهترین مکملها برای پوست و مو
بهترین مکملها برای پوست و مو

بهترین قرص مکمل برای پوست و مو

خیلی از افراد فکر می کنند که داروهای مکمل آسیب زا هستند و برای بدن اصلا مفید نیستند. اما باید بدانید که داروهای مکمل نه تنها آسیب زا نیستند، بلکه می توانند برای بدن شما بسیار مفید و موثر باشند.

موضوع قابل توجه این است که ما نمی توانیم مواد معدنی یا ویتامین های خاصی را از طریق غذاها دریافت کنیم، این موضوع ممکن است به خاطر کیفیت غذاهایی باشد که مصرف می کنیم یا به خاطر عادات غذایی ما باشد؛ در هر صورت بعضی از ویتامینها به بدن ما نمی رسد و با دریافت نکردن آن، بدن ضعیف تر می شود. برای اینکه بتوانید این ویتامین ها و مواد معدنی را دریافت کنید، یا باید مواد غذایی و میوه ها و سبزیجات و… را بیشتر مصرف کنید که منبعی از این مواد هستند یا باید از مکمل های غذایی استفاده کنید.

مکمل های غذایی معمولا به صورت قرص یا پودر یا قرص های جوشان وجود دارند که می توانید آنها را تهیه و مصرف کنید و با مصرف آنها ویتامین ها و مواد معدنی موردنیاز بدنتان را تامین کنید. مثلا افرادی که به پرتقال و مرکبات علاقه ای ندارند، می توانند از طریق مصرف قرص ها یا قرص های جوشان ویتامین سی، بدن خودشان را از این ویتامین بی نیاز کنند.

پوست و مو نیز به موادی نیاز دارند که با مصرف این مواد به صورت داروهای مکمل می توانید پوست و مویی سالم تر و شاداب تر داشته باشید. البته به این موضوع دقت کنید که باید در مصرف این مواد مکمل، حد استاندارد را رعایت کنید و اگر هم پوست یا موی شما شرایط خاصی دارد، حتما با پزشک برای مصرف مکمل ها مشورت کنید.

شما می توانید از خدمات آزمایش چکاپ در منزل هوم سرویز استفاده کنید تا پزشکان متخصص به منزل شما بیاید و شما را چکاپ کنند و بعد، بهترین داروها و مکمل ها را برای سلامتی بدن شما تشخیص دهند.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ارسال دارو در محل هم ارائه میده؟
ویتامین های ضروری برای پوست و مو
ویتامین های ضروری برای پوست و مو

مهمترین ویتامین ها برای پوست و مو

همانطور که قبل تر هم اشاره کردیم، ویتامین های مختلفی وجود دارند که برای داشتن پوست و مویی شاداب و سالم باید آنها را مصرف کنید و مقدار مناسبی از آنها را به بدن خودتان برسانید.

در ادامه می خواهیم مهمترین ویتامین ها برای پوست و مو را به شما معرفی کنیم تا با آنها آشنا شوید، این ویتامین ها را هم می توانید از مکملهایی که در بخش بعدی معرفی می کنیم دریافت کنید و هم می توانید از مواد غذایی که دارای این ویتامین ها هستند استفاده کنید.

1- ویتامین C:

کلاژن یکی از مهمترین پروتئین ها در بدن است که می تواند مانند یک چسب عمل کند و بافت های بدن و مخصوصا پوست را در کنار هم نگه دارد. اگر کلاژن در پوست به اندازه کافی وجود نداشته باشد، پوست دارای افتادگی می شود و نمی تواند خودش را بازسازی کند و در نتیجه شاهد پیری زودرس و مشکلات پوستی دیگر خواهید بود.

ویتامین سی یکی از بهترین مواد برای افزایش تولید کلاژن پوست است و کمک می کند که کلاژن در بدن شما بیشتر تولید شود و پوستی شاداب تر و صاف تر داشته باشید.

2- ویتامین  E:

نورهای مضر مانند نور آفتاب که خاصیت سرطان زا دارند، می توانند به پوست آسیب های بسیار زیادی وارد کنند و باعث شوند پوست شما خشک و سوخته شود. برای جلوگیری از این مشکل، ویتامین ای یکی از بهترین ویتامین هاست.

این ویتامین دارای خاصیت آنتی اکسیدانی است و از پوست در برابر اشعه نورهای مضر مانند نور آفتاب محافظت می کند و در نتیجه با این کار پوست شما سالم تر خواهد بود.

3- ویتامین A:

ویتامین آ بیشتر در چربی ها وجود دارد و به همین خاطر از طریق غذاهای مختلف می تواند وارد بدن ما شود. این ویتامین یکی از مهمترین ویتامین ها برای پوست و مو است؛ چون باعث می شود که پوست شما قدرت ترمیم سلول های خود را افزایش دهد و در صورت آسیب دیدن سریعتر سلامتی خود را به دست بیاورد.

همچنین ویتامین آ به افزایش تولید کلاژن پوست کمک زیادی می کند و می تواند به حفظ رطوبت پوست کمک کند و از خشک شدن و ترک خوردن پوست شما جلوگیری خواهد کرد.

4- ویتامین B کمپلکس:

خشک شدن پوست و نرسیدن آب کافی به پوست می تواند باعث ایجاد آسیب های زیادی در پوست شود؛ مثلا ترک ترک شدن پوست یکی از کوچکترین این آسیب هاست. برای اینکه از این آسیب ها به پوست خودمان جلوگیری کنیم، باید از ویتامین های گروه بی استفاده کنیم تا بتوانیم آبرسانی پوست را انجام دهیم.

این ویتامین ها به آبرسانی پوست کمک می کنند و از خشک شدن آن جلوگیری می کنند و در نتیجه می توانند به حفظ سلامت سلول های پوست و مو کمک زیادی کنند.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ارسال دارو در محل هم ارائه میده؟

مکمهای عالی برای پوست
مکمهای عالی برای پوست

بهترین مکملها برای پوست و مو

در ادامه می خواهیم به سراغ این برویم که بهترین قرص مکمل برای پوست و مو را معرفی کنیم و بگوییم که چه قرص ها و ویتامین هایی می توانند به شما کمک کنند تا سلامت پوست و موی خودتان را حفظ کنید. پس در ادامه با ما همراه باشید.

1- کپسول هیر ویت هلث اید (Health Aid Hair Vit):

همه ما از اینکه موهای نازک و شکننده ای داشته باشیم یا موهایمان دچار ریزش شوند متنفریم. کپسول هیر ویت هلث اید یکی از کپسول های فوق العاده کاربردی است که در تامین ویتامین ها و مواد موردنیاز موها کمک زیادی می کند و مخصوصا برای این کار طراحی و تولید شده است.

این کپسول سرشار از ویتامین های گروه بی و اسیدهای آمینه ضروری بدن است که با مصرف آن، شما می توانید به افزایش ضخامت موها، جلوگیری از ریزش مو و همچنین استحکام و حفظ رنگ مو کمک کنید و موهای سالم تری داشته باشید.

این کپسول هم می تواند برای خانم ها و هم برای آقایان مفید باشد و حتی اگر ریزش موی شما به دلیل مصرف داروهای خاص یا درمان های خاص باشد، باز هم می توانید روی این کپسول حساب کنید؛ چون یک منبع فوق العاده از ویتامین های موردنیاز برای سلامت موهای شماست.

2- کپسول اکتی درم (Acti Derm):

کپسول هایی که دارای چندین ویتامین به صورت یک جا هستند، معمولا فواید بیشتری برای بدن دارند و مصرف آنها نیز بسیار راحت تر است. کپسول اکتی درم یکی از این مکمل ها است و دارای ویتامین ها و مواد معدنی بسیاری است که برای پوست و مو ضروری هستند.

این کپسول دارای زینک، ویتامین های گروه بی، بایوتین، اسیدهای آمینه ضروری، ال سیستئین و مخمر آبجو است که می تواند به پوست و مو کمک بسیار زیادی کند و در حفظ سلامت پوست و مو نقش بسیار مهمی دارد.

کپسول اکتی درم به شفافیت پوست کمک بسیار زیادی می کند و از چین و چروک و خطوط پوستی جلوگیری می کند تا بتوانید پوستی شفاف و درخشان و صاف داشته باشید. همچنین کمک زیادی به آبرسانی پوست و حفظ رطوبت آن می کند و از آسیب های ناشی از خشکی پوست جلوگیری می کند.

همچنین ویتامین های گروه بی موجود در این کپسول به رشد مو و جلوگیری از ریزش آن کمک زیادی می کنند و باعث می شوند که سلامتی موی خودتان را بتوانید تامین کنید. می توانیم بگوییم که این کپسول یکی از بهترین مکمل ها برای پوست و موی شما خواهد بود و سرشار از ویتامین های موردنیاز پوست و مو است.

قرص یونی زینک
قرص یونی زینک

3- کپسول یونی زینک (Uni Zink):

خیلی اوقات پزشکان پوست و مو به افرادی که دارای ریزش موی خفیف هستند یا ریزش سکه ای دارند، کپسول یونی زینک را تجویز می کنند تا این افراد با مصرف این کپسول بتوانند سلامتی خودشان را به دست بیاورند.

یونی زینک یک منبع غنی از روی است که یکی از ضروری ترین مواد در بدن است و می تواند به سلامتی پوست و مو کمک بسیار زیادی کند. این کپسول نقش بسیار زیادی در جلوگیری از ریزش مو و رویش مجدد آن دارد و همچنین به استحکام ناخن ها و حفظ سلامتی پوست کمک زیادی می کند.

همچنین در ترمیم ماهیچه ها، تنظیم هورمون ها و تقویت سیستم ایمنی بدن نقش بسیار مهمی دارد و کمک می کند که سلامتی خودتان را افزایش دهید و برای ریزش موی ناشی از استرس و اضطراب نیز بسیار مفید است.

ناخنهای سالم و مقاوم
ناخنهای سالم و مقاوم

4- کپسول بیوتی هلث (BiotiHealth):

بایوتین یکی از مهمترین ویتامین های بدن است که از نازک بودن و ریزش موها جلوگیری می کند و همچنین به شادابی پوست کمک زیادی می کند و ناخن ها را نیز مقاوم می کند. کپسول بیوتی هلث مخصوص این کار طراحی شده است و بایوتین موجود در آن، می تواند کمک زیادی به شما کند.

این کپسول کمک می کند که پوستی درخشان تر از قبل داشته باشید. همچنین اگر دارای ریزش مو هستید و می خواهید از آن جلوگیری کنید، بیوتی هلث می تواند به این موضوع کمک کند و حتی باعث رویش مجدد موها نیز خواهد شد و همچنین اگر دارای ناخن هایی شکننده هستید، این کپسول ناخن هایتان را قوی تر و زیباتر می کند تا بتوانید از سلامتی خودتان لذت بیشتری ببرید.

5- کپسول بایوتین (Biotin):

همانطور که در موارد قبلی هم اشاره کردیم، بایوتین ماده ای است که می تواند به حفظ سلامتی پوست و مو کمک زیادی کند و به همین خاطر نیاز است که آن را به اندازه کافی مصرف کنید.

کپسول بایوتین همانطور که از نامش پیداست، یک منبع فوق العاده غنی از بایوتین است که می توانید با مصرف این کپسول به اندازه کافی، از ریزش موهای خود جلوگیری کنید و پوستی شاداب داشته باشید و ناخن های خودتان را قوی تر و مقاوم تر کنید.

این کپسول نیز یکی از مکمل های خوب برای پوست و مو است که می توانید از آن استفاده کنید، البته باید برای استفاده به اندازه مناسب، با پزشک خودتان مشورت کنید تا بیش از حد از این کپسول استفاده نکنید.

مکملهای مناسب برای مو
قرص Biotin

6- کپسول هیر برست (HairBurst):

هیر برست یکی از کپسول هایی است که به صورت تخصصی برای مو طراحی شده است؛ اما ویتامین های موجود در آن می توانند برای پوست نیز موثر باشند و به سلامت آن کمک زیادی می کنند.

این کپسول منبعی سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی از جمله بایوتین، زینک، آمینو اسیدهای ضروری و سلنیوم است که می تواند به رشد موها و جلوگیری از ریزش آنها کمک بسیار زیادی کند.

همچنین اگر دارای موهایی کم پشت هستید و می خواهید رشد موهای خودتان را افزایش دهید، باید بدانید که این کپسول موثر است و می تواند به شما در این زمینه نیز کمک زیادی کند.

ارسال دارو و مکمل با هوم‌سرویز

خدمات عالی با قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

جمع بندی

در این مقاله در مورد بهترین مکملها برای شادابی و پاکسازی پوست و موی شما  صحبت کردیم و گفتیم که اصلا چرا نیاز است مکمل های غذایی را مصرف کنیم تا بتوانیم سلامت پوست و موی خودمان را حفظ کنیم.

در ادامه گفتیم که ویتامین های موردنیاز بدن چه هستند و این ویتامین ها چه کمکی به پوست و مو می کنند و چه فایده ای برای آنها دارند و در ادامه نیز با هم به بررسی بهترین مکملها برای شادابی پوست و موی شما پرداختیم تا بتوانید آنها را بهتر بشناسید و بهترین استفاده را از آنها داشته باشید.

امیدواریم این مقاله به شما در شناخت بهترین مکملها برای شادابی پوست و مو کمک کرده باشد و بتوانید با استفاده از اطلاعات گفته شده، بهترین مراقبت را از پوست و موی خودتان داشته باشید و شادابی و زیبایی خودتان را حفظ کنید. شما می توانید برای ارسال داروها و مکمل های دارویی، از هوم سرویز کمک بگیرید تا داروهای شما خیلی سریع به دستتان برسد.

از اینکه تا انتهای این نوشته با ما همراه بودید از شما متشکریم و امیدواریم سالم و تندرست باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا