رایانه و تکنولوژی

بهترین برنامه مخفی سازی فایل ها در اندروید + ویدئوی آموزشی

آموزش روش قفل کردن برنامه های گوشی موبایل

گوشی موبایل یک وسیله شخصی است و خیلی اوقات ممکن است در آن عکس ها، فیلم ها و حتی برنامه هایی داشته باشیم که نخواهیم کسی آنها را ببیند و به آنها دسترسی داشته باشد.

مخصوصا اگر کودکان کنجکاوی دارید که گوشی شما را بررسی می کنند، نیاز است که حتما در این راستا اقدامی کنید و فایل ها و برنامه های حساس خودتان را مخفی کنید تا نتوانند به راحتی به آنها دسترسی داشته باشند.

اپلیکیشن های زیادی وجود دارند که به شما کمک می کنند بتوانید فایل ها و برنامه های گوشی خودتان را مخفی کنید و از دسترس دیگران دور کنید، اما یکی از بهترین برنامه ها برای مخفی سازی فایل ها در اندروید، اپلیکیشن app lock است که این اپلیکیشن کمک می کند بتوانید هر عکس، ویدیو، موسیقی و برنامه دلخواه خودتان را مخفی کنید و نگذارید افراد دیگر به آنها دسترسی داشته باشند.

همچنین امکان دیگری که این برنامه به شما می دهد این است که می تواند برنامه های گوشی خودتان را قفل کنید تا هرکسی نتواند به آنها وارد شود و تنها خودتان مجوز این کار را داشته باشید. در این مطلب می خواهیم به شما آموزش بدهیم که چطور با استفاده از این برنامه، مخفی سازی فایل های اندروید را انجام دهید و فایل ها و برنامه های حساس خودتان را از دسترس خارج کنید.

اگر به دنبال این هستید که فایل های حساس خودتان را مخفی کنید و نمی دانید که چطور این کار را انجام دهید، حتما تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید و ویدیو آموزشی که برایتان آماده کرده ایم را مشاهده بفرمایید.

فهرست مطالب

برنامه app lock
برنامه app lock

مخفی سازی فیلم و عکس اندروید

خیلی اوقات ممکن است که در گوشی موبایل خودتان، فیلم و عکس هایی را داشته باشید که نخواهید کسی به آنها دسترسی داشته باشد یا نخواهید که این فیلم و عکس ها در گالری گوشی شما نمایش داده شوند.

برای انجام این کار روش های مختلفی وجود دارد؛ اما یکی از بهترین این روش ها، استفاده از برنامه app lock برای مخفی کردن فیلم و عکس اندروید است. با استفاده از این اپلیکیشن شما می توانید به راحتی فیلم و عکس های خودتان را از دسترس افرادی که به گوشی شما سرک می کشند خارج کنید و تنها خودتان بتوانید آنها را مشاهده کنید.

مخفی ساز برنامه بدون نیاز به روت

اپلیکیشن های زیادی برای مخفی سازی فایل ها و برنامه های اندروید وجود دارند و مشکلی که خیلی از این اپلیکیشن ها دارند، این است که روی گوشی های روت شده کار می کنند و روی گوشی های معمولی قابل استفاده نیستند.

روت شدن یعنی اینکه گوشی خودتان را به اندروید خام تبدیل کنید تا دسترسی های بیشتری به برنامه ها بدهد و این موضوع مشکلات امنیتی زیادی را برایتان ایجاد می کند و به همین خاطر الان خیلی کمتر اتفاق می افتد.

اما اپلیکیشن app lock که یکی از بهترین برنامه های مخفی سازی فایل ها در اندروید است، بدون نیاز به روت بودن گوشی کار می کند و روی هر گوشی اندرویدی قابل استفاده است و کمک می کند بتوانید عکس و فیلم و موسیقی و فایل و حتی برنامه های خودتان را مخفی کنید و نگذارید هرکسی به آنها دسترسی داشته باشد.

دانلود برنامه گالری مخفی گوشی اندروید

برای اینکه بتوانید یک گالری مخفی در گوشی خودتان داشته باشید و عکس و فیلم های حساس را در آن قرار دهید، نیاز است که یک برنامه گالری مخفی دانلود کنید و آن را روی گوشی خودتان نصب کنید تا بتوانید عکس ها و فیلم های حساس را مخفی کنید.

در ادامه برایتان لینک دانلود اپلیکیشن app lock را قرار داده ایم تا بتوانید با استفاده از این اپلیکیشن فوق العاده، به بهترین شکل کار مخفی سازی فایل ها در اندروید را انجام دهید و بتوانید امنیت بیشتری را در گوشی موبایل خودتان برقرار کنید.

دانلود برنامه مخفی سازی اندروید

میدونستی که هوم سرویز، خدمات هم ارائه میده؟
مخفی سازی فایل ها در اندروید
روش مخفی سازی فایل ها در اندروید

آموزش مخفی سازی در اندروید

در این بخش برایتان یک ویدیو آموزشی قرار داده ایم که با استفاده از آن، می توانید فایل ها و برنامه های گوشی خودتان را با اپلیکیشن app lock مخفی کنید و به صورت کامل نحوه کار با این برنامه را به شما آموزش داده ایم.

جمع بندی

در این مقاله در مورد بهترین برنامه مخفی سازی فایل ها در اندروید صحبت کردیم و گفتیم که چطور می توانید با استفاده از اپلیکیشن معرفی شده، فایل های خودتان را از دسترس افراد غریبه مخفی کنید و امنیت گوشی خودتان را افزایش دهید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد که بتوانید به بهترین شکل کار مخفی سازی فایل ها در اندروید را انجام دهید و با اپلیکیشن معرفی شده به خوبی کار کنید.

اگر دوست دارید نکات بیشتری درباره کار با نرم افزارهای موبایلی و کامپیوتری یاد بگیرید، در بخش تکنولوژی هوم سرویز با ما همراه باشید. مثلا شما می توانید روش کار با برنامه ادیت فیلم حرفه ای و روش نصب نرم افزار مخصوص شنیدن پادکست را به همراه ویدئوی آموزشی در هوم سرویز یاد بگیرید و در کار با اپلیکیشن ها قوی تر و حرفه ای تر شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا