نظافت و پذیرایی

شرکت خدماتی تهران با کارگر خانم برای نظافت منزل ✔️ هوم سرویز

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

طبق آمارهای منتشر شده، لیست شرکتهای خدماتی نظافتی تهران، شرکت خدماتی تهران، شرکت خدمات منزل تهران، خدمات نظافت منزل غرب تهران، خدمات نظافت منزل شرق تهران، شرکت خدماتی نظافتی، اعزام نظافتچی، شرکت خدمات منزل تهران، قیمت نظافت راه پله، شرکت خدماتی، شرکت نظافتی در تهران، بیشترین جستجو را در بین شهروندان تهرانی دارند.

نداشتن وقت برای انجام امور نظافتی، مشغله کاری، نداشتن مهارت در نظافت و ضد عفونی برخی از دلایل اصلی انتخاب شرکت خدماتی تهران هستند. هزینه نظافت منزل، قیمت نظافت راه پله و اجرت کارگر زن برای نظافت منزل بخشی از هزینه های ماهانه خانواده ها در شهرهای بزرگ است.

شرکت خدماتی تهران با دریافت هزینه ارزان می تواند رفاه و آرامش را به خانواده ها هدیه کند.

بدون تردید سرویس های نظافت منزل می تواند بار بزرگی را از دوش خانواده ها برداشته و فرصت با هم بودن و استراحت در روزهای تعطیل را فراهم می کند. اما بسیاری از افراد نمی دانند شرکت خدماتی چیست و چه خدماتی ارائه می دهد؟ شفاف سازی لیست خدمات شرکت نظافتی در تهران یک راه ساده برای جلب اعتماد خانواده ها است.

برای آشنایی با شرکت خدماتی تهران و لیست خدمات شرکت نظافتی با ما همراه باشید. قبل از هر چیز با شرکت خدماتی بیشتر آشنا می شویم.

شرکت خدماتی چیست؟

شرکت های خدماتی از شرکت های کاربردی در شهرهای بزرگ هستند که بسیاری از سرویس ها و فعالیت های مورد نیاز شهروندان را ارائه می دهند. حوره اصلی فعالیت کاری شرکت خدماتی تهران محدود به مناطق 22 گانه تهران بزرگ شده و همه محلات و کوچه ها را در بر می گیرد.

برای دانستن اینکه ” شرکت خدماتی چیست” ابتدا باید بدانیم که شرکت خدماتی چه چیزی نیست!

در واقع شرکت خدماتی تهران یک فروشگاه فروش لوازم و مایحتاج عمومی نیست. شرکت خدماتی هیچ کالایی را برای فروش در سطح شهر عرضه نمی کند. شرکت خدماتی وارد کننده کالا، صادر کننده کالا، تولید کننده محصول و خریدار محصولات تولیدی ها نیست.

شرکت خدماتی تهران فضایی برای ارائه سرویس ها و خدمات مورد نیاز جامعه و کلان شهر تهران است که در آن سرویس هایی از یک طرف به طرف دیگر ارائه می شود بدون اینکه هیچ کالای فیزیکی رد و بدل شود.

این سرویس ها با توجه به گستردگی شرکت های خدماتی و بودجه اجرایی آن، از ده ها تا صدها مورد سرویس متغیر است.

شرکت های خدماتی بزرگتر در زمینه های بیشتری فعالیت دارند و سرویس های کاربردی بیشتری را به شهروندان ارائه می کنند.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نظافت داخل منزل یا محل کار هم ارائه میده؟

هوم سرویز جامع ترین شرکت خدماتی در تهران است که صدها سرویس متنوع و ضروری را برای رفاه شهروندان تهرانی در همه مناطق عرضه می کند.

در این ویدئو چند روش جالب و خلاقانه برای نظافت منزل را به شما آموزش میدیم. برای تمیز کردن و نظافت خونه همیشه نکاتی وجود داره که اگه اونها رو یاد بگیریم خیلی سریعتر و بهتر میتونیم کار نظافت رو انجام بدیم . پس تماشای ویدیوی زیر رو از دست ندید و نکته های طلایی اون رو حتما دنبال کنید. برای انجام خدمات حرفه ای نظافت هم میتونید با نصب اپلیکیشن هوم سرویز، انواع خدمات نظافت را به راحتی با چند کلیک توسط همیاران هوم سرویز در منزل خودتون تجربه کنید . 

شرکت خدماتی تهران هوم سرویز

هوم سرویز با ارائه بیش از صد و پنجاه سرویس کاربردی،بیشترین سهم را در خدمات رسانی به خانواده های تهرانی دارد. خدمات فنی و نظافتی این شرکت با استفاده از نیروهای متخصص محلی انجام شده و توانسته رضایت صددرصدی شهروندان را کسب کند.

فعالیت های خدماتی هوم سرویز در بخش های مختلفی نظیر: نظافت و پذیرایی، لوله کشی و تاسیسات، برقکاری ساختمان، تعمیر لوازم خانگی، بنایی و دکوراسیون، لوله کشی ساختمان، جا به جایی و حمل بار، فرهنگی و آموزشی، خدمات رایانه و تکنولوژی انجام می شود.

جهت دسترسی به سرویس های متنوع و ثبت سفارش از خدمات گسترده هوم سرویز، یک اپلیکیشن کم حجم طراحی شده که به صورت کاملا رایگان قابل دانلود و نصب است. با نصب این اپلیکیشن می توانید صدها سرویس مورد نیاز خانواده ها را با جزئیات بیشتری مشاهده کنید.

هوم سرویز گسترده ترین شرکت خدماتی تهران است که در همه ایام سال فعالیت دارد.

پیشنهاد مطالعه : نظافت راه پله و مشاعات ساختمان ضرورتی که نباید نادیده گرفت به همراه قیمت

اگر به دنبال لیست شرکتهای خدماتی نظافتی تهران هستید با ما تماس بگیرید.

استفاده از سرویس های شرکت خدماتی نظافتی هوم سرویز به منزله همکاری با مجموعه ای عظیم از نیروهای فنی و خدماتی است.

در حال حاضر این شرکت خدماتی تهران فعالیت های خود را محدود به مناطق اصلی و محلات تهران کرده است و به زودی دامنه خدمات به استان های مجاور نیز گسترده خواهد شد.

سرویس های نظافت منزل از پر تقاضاترین درخواست های ثبت شده در هوم سرویز از ابتدای سال بوده است.

استقبال بی نظیر خانواده ها از شرکت خدمات منزل تهران به دلیل تضمین کیفیت کاری و رضایت کامل مشتری بوده است. اعزام کارگر ساده برای نظافت منزل، خدمات نظافت منزل شمال تهران، خدمات نظافت منزل غرب تهران، خدمات نظافت منزل شرق تهران و جنوب شرق تهران، اعزام کارگر زن برای نظافت منزل، بخشی از خدمات شرکت خدماتی تهران است.

شرکت خدماتی تهرانشرکت خدماتی تهران

قیمت نظافت راه پله و مشاعات در هوم سرویز

قیمت نظافت راه پله با توجه به تعداد طبقات و تعداد پارکینگ در مجتمع ها محاسبه می شود.

بنابراین یک نرخ ثابت برای نظافت منزل و نظافت مشاعات در شرکت خدماتی نظافتی هوم سرویز برای همه ساختمان ها در نظر گرفته نمی شود. برای اطلاع از قیمت نظافت راه پله و نرخ نظافت منزل به اپلیکیشن هوم سرویز مراجعه کنید.

شرکت خدماتی تهران هوم سرویز برای نظافت منزل شمال تهران، نظافت منزل غرب تهران ، نظافت منزل شرق تهران و جنوب شرقی تهران نرخ یکسانی را در نظر گرفته و به صورت شفاف از طریق اپلیکیشن هوم سرویز اطلاع رسانی کرده است.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نظافت داخل منزل یا محل کار هم ارائه میده؟

بر خلاف برخی از شرکت های نظافتی، قیمت نظافت راه پله بدون توجه به ارزش ملک محاسبه شده و تنها تعداد طبقات در آن دخیل است. امکان سفارش اعزام کارگر مرد یا کارگر زن برای نظافت منزل در این سامانه فراهم شده است.

قیمت سرویس نظافت راه پله و مشاعات
قیمت سرویس نظافت منزل
قیمت نظافت شرکت و محل کار

جهت کسب اطلاعات بیشتر با هوم سرویز تماس بگیرید 

  90002021

شرایط سرویس نظافت 

  • تا یک ساعت پس از شروع سرویس، در صورت نارضایتی از عملکرد همیار امکان جایگزینی با همیار جدید وجود دارد. ( این امر بدون در نظر گرفتن هزینه اضافی امکان پذیر است)
  • فراهم آوردن مواد و ابزار شستشو بر عهده مشتری می باشد که شامل: چهار پایه، شوینده، دستمال نظافت، تی و سطل، جارو و خاک انداز،شیلنگ آب، وایتکس و مایع ظرفشویی می شود.
  • مشاعات شامل: راه پله، نرده، کلید پریز،پارکینگ، پشت بام و حیاط می باشد.
  • همیار برای شستشوی سطوح از شوینده های اسیدی و جوهر نمک به هیچوجه استفاده نمی کند.
  • سرویس های بعد از ساعت 21 شامل هزینه ایاب و ذهاب برای برگشت همیار می شود.
  • برای حفظ امنیت سرویس از تماس با همیاران و ارتباط مستقیم بدون هماهنگی قبلی خودداری کنید.( هوم سرویز تنها درخواست های تلفنی و یا ثبت شده از طریق سامانه را تضمین می کند)

نظافت منزل توسط خانم غرب تهران 

شرکت خدماتی تهران هوم سرویز جهت رفاه شهروندان اقدام به اعزام نظافتچی آقا و خانم، طبق درخواست مشتری در محدوده زمانی مورد نظر کرده است.

بیشترین درخواست خدمات نظافت منزل غرب تهران برای همیاران زن ثبت شده لذا چنانچه درخواست نظافت منزل توسط خانم غرب تهران را دارید، از قبل هماهنگی های لازم را انجام دهید.

انتخاب کارگر زن برای نظافت منزل دلایل زیادی دارد از جمله: دقیق بودن کار نظافت منزل خانم، راحتی خانم های کارفرما با نظافتچی خانم و …… انتخاب کارگر زن برای نظافت منزل و شرکت ها مشمول پرداخت هزینه متفاوت تری است که از طریق اپلیکیشن هوم سرویز اطلاع رسانی شده است.

شرکت خدماتی نظافتی هوم سرویز علاوه بر اعزام نظافتچی خانم و کارگر زن برای نظافت منزل ، آمادگی اعزام کارگر در منزل برای سایر مناطق و محلات تهران را نیز دارد.

بهترین شرکت خدماتی تهران
شرکت خدماتی تهران

شرکت خدماتی تهران برای نظافت منزل غرب تهران شامل: نظافت ساختمان غرب تهران ، خدمات نظافت منزل غرب تهران ، نظافت منزل توسط خانم غرب تهران، اعزام نظافتچی آقا و کارگر در منزل و شرکت ها.( خدمات نظافت منزل غرب تهران توسط همیار خانم و آقا با هماهنگی قبلی امکان پذیر است)

شرکت خدماتی تهران برای نظافت منزل شمال تهران شامل: خدمات نظافت منزل شمال تهران، اعزام کارگر در منزل، نظافت منزل خانم و کارگر زن برای نظافت منزل ، اعزام نظافتچی آقا برای راه پله و مشاعات. ( نظافت داخل منزل توسط همیار خانم و شستشوی دیوارها و نظافت مشاعات توسط همیار آقا انجام می شود)

شرکت خدماتی تهران با سرویس های ویژه برای شرق شامل: خدمات نظافت منزل شرق تهران ، کارگر زن برای نظافت منزل و گردگیری داخل منزلف اعزام نظافتچی آقا برای نظافت مشاعات و راه پله و شستشوی دیوارها.( خدمات نظافت منزل شرق تهران در همه ایام سال فعال است)

شرکت خدماتی نظافتی جنوب تهران برای مناطق جنوب شرقی و جنوب غربی تهران با کادر مجهز و بومی منطقه شامل: نظافت منزل ، اعزام کارگر ساده، اعزام نظافتچی آقا و کارگر زن برای نظافت منزل.( این سرویس برای محلات و خیابان های منطقه شامل هزینه اضافی نیست)

مزایای های شرکت خدماتی نظافتی چیست؟

شرکت خدماتی در راستای برآورد نیازهای مشتری بنا شده و باید بتواند سرویس های مورد نظر مشتری را به بهترین شکل بر عهده بگیرد. صرف هزینه برای امور نظافت منزل در قبال حسن انجام کار دریافت می شود. لذا بهترین شرکت خدماتی تهران باید سرویس های کاربردی و مورد نیاز را ارائه دهد.

برای شناخت شرکت نظافتی، به لیست خدمات شرکت و نحوه استخدام نیروهای فعال در آن توجه کنید. برخی از شرکت های خدماتی، در چند مورد محدود فعالیت دارند و مناسب انجام همه خدمات منزل نیستند. شرکت هایی که سرویس های بیشتری را در سطح وسیع عرضه می کنند همیشه با استقبال بیشتری روبرو می شود. شرکت های خدماتی نظافتی که به صورت فصلی و موردی فعالیت می کنند در لیست شرکت های خدماتی نظافتی تهران جایگاه ارزشمندی ندارند. برای انتخاب شرکت خدماتی تهران به این موارد توجه کنید:

پرسنل آموزش دیده

آموزش رکن اصلی استخدام در هوم سرویز است. همه نیروهای خدماتی نظافتی در شرکت خدماتی به صورت ویژه برای کار در منزل آموزش می بینند. همیاران هوم سرویز همگی از پرسنل آموزش دیده و با تجربه هستند. ما برای اعزام نظافتچی و کارگر در منزل از نیروهای میدانی و ناشناس استفاده نمی کنیم.

پرسنل مودب با ظاهری مناسب

صرف نظر از ویژگی های فردی و شخصیتی، اعزام نظافتچی درب منزل با ملاحظات زیادی همراه است. همیاران هوم سرویز همگی از نظافتچی های مودب با طرز گفتار موجه هستند که می دانند چگونه با مشتری صحبت کنند. نظافت شخصی نظافتچی و آراستگی ظاهری نظافتچی خانم و آقا بخشی از اصول شرکت خدماتی تهران هوم سرویز است.

پرسنل وقت شناس

شرکت خدماتی نظافتی باید بتواند سرویس درخواستی را در زمان مورد نظر مشتری به محل اعزام کند. وقت شناسی خصوصیت بارز همیاران هوم سرویز در شرکت خدماتی تهران است. ما در همه مناطق تهران نیروهای خدماتی نظافتی محلی را در اختیار داریم. همکاری نیروهای بومی منطقه، منجر به زمان بندی مناسب و وقت شناسی پرسنل نظافتچی هوم سرویز شده است. حتی در صورتی که به صورت ناگهانی تصمیم به نظافت منزل دارید با ما تماس بگیرید، اعزام نظافتچی در زمان بسیار سریع برای موارد پیش بینی نشده امکان پذیر است.

کیفیت نظافت منزل

نظافت منزل یک کار تخصصی است که در شرکت خدماتی تهران هوم سرویز انجام می شود. بهداشت عمومی و سلامت جامعه در گرو نظافت منزل و محل کار است. همیاران ما به خوبی با حساسیت های حرفه ای نظافت منزل آشنایی دارند. تاکید بر انجام دقیق امور نظافتی بخشی از وظایف کارگر در منزل است. کیفیت سرویس های شرکت خدماتی تهران و خدمات همیاران را هوم سرویز تضمین کرده است.

برنامه ریزی منظم امور نظافتی

نظافت منزل یک کار دائمی و همیشگی است. چنانچه نیاز به خدمات نظافتی منزل دارید با ما تماس بگیرید. امکان اعزام نظافتچی به صورت هفتگی و ماهانه در زمان مورد نظر شما همیشه وجود دارد. اغلب مجتمع های مسکونی تهران، مدیریت نظافت ماهانه را تنظیم کرده و قیمت نظافت راه پله را روی هزینه های جاری مجتمع برای هر واحد تقسیم می کنند.

اگر به دنبال کارگر زن برای نظافت منزل هستید با ما تماس بگیرید. هوم سرویز برنامه منظم اعزام نظافتچی در همه مناطق تهران را بر عهده دارد. خدمات نظافت منزل غرب تهران، خدمات نظافت منزل شرق تهران، نظافت منزل شمال تهران و نظافت در جنوب تهران به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه با نیروهای خدماتی خانم و آقا پذیرفته می شود. ثبت درخواست خدمات منزل از طریق سامانه هوم سرویز کاملا رایگان بوده و شامل هزینه عضویت و غیره نمی باشد.

حتما بخوانید :

نکات نظافت منزل و ترفندهایی که باید هر کدبانویی بداند!

‫3 دیدگاه ها

  1. برای پیدا کردن نیروی نظافت خانم برای منزلم خیلی پیگیر شرکت خدماتی بودم که بتونه تضامین لازم و در جهت ایجاد اطمینان من به همیارها به عهده بگیره . چون کساییکه داخل منزل من کار میکنن باید ادمهای کاملا مطمینی باشند که هیچوقت اتفاقی نیفته با شرکت هوم سرویز تماس گرفتم به من توضیح دادن که برای استخدام نیروهاشون بعد از مدارک شناسایی تمامی مدارک لازم برای عدم سو پیشینه و … را میگیرن همچین شرکتی که برای اعتماد ما ارزش قایل هستن میتونن خیلی قابل اعتماد باشن

  2. من همیشه از نیروهای نظافت منزلی استفاده میکردم که از طریق اشنایان و همسایه ها بهم معرفی میشدن و جالب اینجاست که نیروها بدلیل وسواس من نمیتونستن من و راضی نگه دارن من دوست داشتن نیرویی که میگیرم حتما نظافت شخصی و رعایت کنه ولی نیروهای محلی ما اصلا اینطور نبودن تا اینکه یک روز برای پیدا کردن نیرو از همه جا مونده بودم توی اینترنت شرکت خدماتی تهران و سرچ کردم اسم شرکت شمارو اورد شرایطی که برای استخدام نیروهاتون در نظر گرفتین عالی بود میتونستم خیلی راحت به شما اعتماد کنم کار نیرو هم که برای نظافت منزلم از هوم سرویز اومد عالی بود در کنار آداب معاشرت خوبشون کار من و به بهترین کیفیت انجام دادن

  3. من دنبال نیروی نظافتی بودم که نظافت سرویس بهداشتی ، جارو و طی کشی ، غبارروبی و تمیز کردن تلفن و تلویزیون ، نظافت آشپزخانه شیشه هاو پنجره ها را بصورت حرفه ای انجام دهند برخی از نیروهای نظافتی که از شرکت ها درخواست میدادم کارهارا بصورت کلی انجام میدادن و بعد از خارج شدنشان متوجه خورده کاریهایی که انجام نشده بود میشدم در ابتدا که از هوم سویز درخواست نیرو دادم هیچ کدام از کارهارو براش توضیح ندادم ولی خودش انقدر وارد بود متوجه کارها میشد بعد از رفتن همیار هم هیچگونه مشکل نظافتی تا الان نداشتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا