نظافت و پذیرایی

هزینه شستشوی مبل در منزل تهران ✔️ خدمات شسشوی مبل

نظافت و تمیزکاری تنها گرد گیری و جارو کردن نیست. همه لوازم منزل نیاز به تمیزکاری و نظافت دارند. مبلمان منازل، تشک خوشخواب، فرش و موکت از وسایلی هستند که در معرض استفاده مداوم قرار دارند و بیش از سایر لوازم کثیف می شوند. پاک کردن لکه ها و آلودگی های این وسایل کار ساده ای نیست و نیاز به شستشوی ویژه دارند. خدمات شستشوی مبل و خوشخواب، از خدمات مورد نیاز خانواده هاست. این سرویس با دستگاه و در حضور مشتری ارائه می شود. هزینه شستشوی مبل بسیار مقرون به صرفه تر از خرید یک دست مبلمان جدید است.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

شستشوی مبل در منزل

اگر این روزها به بازار فروش مبلمان گذارتان افتاده باشد حتما از هزینه سرسام آور خرید مبلمان شوکه شده اید. البتع معمولا یک دست مبل با کیفیت سال های زیادی دوام دارد و به این زودی ها از ریخت نمی افتد. اما برخی کارها طول عمر مبلمان را کاهش می دهد. برای مثال شستن مبل ها با استفاده از شوینده های خانگی منجر به آسیب جدی به این لوازم شده و ضرر مالی زیادی به همراه دارد. مبل ها را نباید با آی فراوان و پودر و … تمیز کرد. این کار مبلمان نفیس تان را نابود می کند. علاوه بر پارچه رویه، اسفنج و حتی اسکلت مبل ها هم در اثر رطوبت زیاد دچار مشکل می شوند. شستشوی مبل با دستگاه مبل شور مطمئن ترین راه برای نظافت و تمیز کردن آلودگی های روی مبلمان است. 

هزینه شستشوی مبل یکی از مخارج ضروری و بسیار ناچیز در هر خانواده ای است.

شستشوی مبل در محل و خدمات خشکشویی مبل

شستشوی مبل ها در محل

هزینه شستشوی مبل

چرا مبل ها کثیف می شوند؟

صادقانه بگویید هفته ای چند بار روی میز را دستمال می کشید؟ گرد و خاک دشمن رویه پارچه ای مبل است. باقی ماندن غبار و آلودگی در بافت رویه مبل ها یکی از عوامل آلرژی در کودکان و سالمندان است. تصور کنید روزانه چند ساعت روی کاناپه منزل می نشینید. بچه ها موقع تماشای تلویزیون یا نوشتن و بازی روی مبل ها را پر از لک و کثیفی می کنند. ریختن مواد غذایی چرب و سس دار، لکه های ناجوری روی پارچه مبل ها به جای می گذارد. با تمام مراقبت هایی که می کنید، مبل ها در معرض آلودگی و کثیفی قرار دارند. دستمال مرطوب و شامپو تمیز کننده مبل ها هم تا یک جایی چاره ساز است. خواه ناخواه باید مبل ها را پس از مدتی بشویید.

“برای استفاده از سایر خدمات سامانه هوم سرویز پیشنهاد می کنیم به سایت هوم سرویز سری بزنید.”

معمولا مبلمان منازل همیشه در معرض آلودگی های مختلفی قرار دارن، از لکه های روغن گرفته تا قهوه و چای. در ویدئوی زیر چند روش ساده و کاربردی رو برای شستشوی مبلمان آموزش میدیم. برای انجام خدمات حرفه ای شستشوی مبلمان  و یا دریافت هزینه شستشوی مبل ، همین امروز اپلیکیشن هوم سرویز رو نصب کنید و درخواست خدمات رو ثبت کرده تا متخصصین ما در اسرع وقت به منزل شما بیان.

بهترین زمان برای شستن مبلمان

انواع مبلمان، کاناپه ها، کوسن ها، سطح نشیمن گاه و یا پشتی صندلی های ناهارخوری و غیره به مرور زمان آلودگی های محیط و گرد و غبار را جذب کرده و دچار کثیفی می شوند. خدمات شستشوی مبل از سرویس هایی است که در همه فصول سال درخواست می شود ولی در  فصل تابستان و آخر سال، بیشترین تقاضا برای خدمات شستشوی مبل ثبت می شود. سرویس مبلشویی هوم سرویز در همه ایام سال ارائه می شود بنابراین هر وقت که مبل ها کثیف شدند می توانید با ما تماس بگیرید. هزینه شستشوی مبل در فصول مختلف اندکی تفاوت دارد.

در منازل پر جمعیت و با فرزندان کوچک استفاده از خدمات شستشوی مبل دوره ای توصیه شده است. شستشوی مبلمان ادارات اغلب به صورت پکیج ماهانه ارائه می شود. خدمات شستشوی مبل با دستگاه مبل شور بسیار سریع تر و ساده تر از شستشوی مبل به صورت دستی است. اگر به بهداشت و نظافت منزل اهمیت می دهید نظافت مبل ها را در چک لیست تمیزکاری منزل قرار دهید.

بهترین مبل شویی در تهران با قیمت مناسب

هزینه شستشوی مبل پارچه ای

هزینه شستشوی مبل در منزل

خدمات شستشوی مبل در محل یکی از سرویس های کاربردی در سامانه خدمات منزل هوم سرویز است که در محدوده شهر تهران فعالیت دارد. اگر به دنبال بهترین مبل شویی در تهران هستید با ما تماس بگیرید. هزینه شستشوی مبل و خدمات شستشوی مبل در هوم سرویز برای نیاوران تا جوادیه یکسان در نظر گرفته شده است.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات خشک شویی مبل هم ارائه میده؟

خدمات شستشوی مبل هوم سرویز شامل شستشوی مبلمان منازل و شستشوی تشک خوشخواب با دستگاه مبل شورمی باشد. همیاران هوم سرویز خدمات بهترین مبل شویی در تهران را برای همه مناطق ارائه می دهند. قیمت شستن مبل و قیمت خدمات شستشوی مبل به صورت شفاف از طریق اپلیکیشن هوم سرویز اطلاع رسانی شده است. در ادامه همین مطلب لیست کامل هزینه ها منتشر شده است

هزینه شستشوی مبل در هوم سرویز

خدمات شستشوی مبل بخشی از سرویس ها و خدمات نظافتی هوم سرویز است. با توجه به درخواست های مکرر در صدد هستیم این سرویس را در دیگر استان ها نیز ارائه دهیم ولی در حال حاضر همیاران هوم سرویز در محدوده تهران بزرگ، سفارش می پذیرند.. نرخ شستشوی مبل برای یک دست مبلمان 7 نفره به عنوان پایه، در نظر گرفته شده و در بقیه موارد هزینه های دریافتی متفاوت است.

روش شستشوی مبل پارچه ای و روش شستن تشک خوشخواب به صورت خشکشویی است که با استفاده از شوینده های مناسب و دستگاه مبل شور انجام می شود. برای این منظور از دستگاههای خشکشویی مخصوص و شامپو نانو جهت خدمات شستشوی مبل و لکه گیری استفاده می شود.

خشک شویی مبلمان با پارچه مخمل، جیر، چرم، ساتن و غیره از خدمات شستشوی مبل در هوم سرویز است که با هزینه مناسب ارائه شده است. جهت محاسبه هزینه شستشوی مبل در حالت عادی، سرویس مبل 7 نفره ملاک ارزیابی است.

تمیز کردن مبل لک شده

لیست هزینه شستشوی مبل هوم سرویز

قیمت خشکشویی مبل

جهت کسب اطلاعات بیشتر با هوم سرویز تماس بگیرید 

  90002021

شرایط سرویس

  • زمان تقریبی شستشو بین یک تا دو ساعت برآورد شده است.
  • در صورت عدم رضایت شما از سرویس ارائه شده، سرویس به صورت رایگان مجددا انجام خواهد شد.
هزینه شستشوی مبل در تهران

عوامل موثر بر هزینه شستشوی مبل

عوامل زیادی هستند که می توانند روی روش شستشوی مبل و همچنین خدمات شستشوی مبل تاثیر بگذارند. چنانچه روش شستشوی مبل تغییر کند، امکان تغییر در هزینه های دریافتی نیز وجود دارد. مهم ترین عواملی که روی قیمت شستن مبلمان تاثیر دارند عبارتند از:

اندازه و تعداد قطعات مبلمان

هزینه شستشوی مبل با توجه به تعداد ست مبلمان و همچنین پشتی ها و نشیمن های جدا شونده محاسبه می شود. هر چه اندازه مبلمان و قطعات آن بیشتر باشد، ماده شوینده و شامپو نانو بیشتری برای شستشوی مبل، استفاده شده و زمان اجرای کار نیز افزایش پیدا می کند. بدون تردید تعداد پشتی ها و نشیمن های جدا شونده روی زمان شستشو و قیمت ها  اثر گذار است. هر چه لوازم جانبی بیشتر باشد، اندکی هزینه ها بیشتر خواهد شد. 

جنس پارچه مبل

روش شستشوی مبل پارچه ای با پارچه های نفیس به لحاظ حساسیت کمی متفاوت است. به طور حتم انواع مبلمان چرمی نیاز به دقت بیشتری برای شستشو دارند. از طرفی هزینه شستشوی مبل و مبلمان آنتیک و عتیقه با توجه به ارزش بالای مبلمان، متفاوت تر از مبلمان پارچه ای است. برای شستشوی مبلمان آنتیک به کارگیری برخی اصول خاص ضروری است. استفاده از شامپو نانو و یا شوینده های خارجی قیمت متفاوتی داشته و تاثیر مستقیم روی قیمت ها دارد.

لکه بری مبل خانگی

هزینه شستشوی مبل و لکه گیری

خانواده هایی که از حیوانات خانگی نظیر سگ و گربه نگهداری می کنند از مشتری های دائمی خدمات شستشوی مبل هستند. به همین منظور هوم سرویز در اقدامی مشتری پسند، پکیج های ماهانه نظافت و لکه بری را با قیمت بسیار مناسب در نظر گرفته است. راهکارهای لکه بری و روش شستشوی مبل پارچه ای لک شده بسیار متفاوت هستند. انتخاب شیوه شستشو و مواد شوینده مناسب برای پاک کردن لکه های سخت تاثیر مستقیمی بر روی نرخ تمیزکاری دارد

خدمات شستشوی مبل در محل

اغلب شرکت های خدماتی نظافتی، هزینه شستشوی مبل را با توجه به محله تنظیم می کنند. علت این امر هزینه ایاب و ذهاب سرویسکار به محل است که موجب تفاوت قیمت و هزینه نهایی خواهد شد. بهترین مبل شویی در تهران هوم سرویز با افتخار اعلام می کند:

خدمات شستشوی مبل در همه محلات تهران با نرخ ثابت عرضه می شود. هزینه شستشوی مبل در اپلیکیشن هوم سرویز به همراه هزینه اندک ایاب و ذهاب سرویسکار، ارائه می شود. هزینه ایاب و ذهاب برای همه مناطق تهران و محلات یکسان در نظر گرفته شده وبه یک میزان محاسبه می شود.

خدمات خشکشویی مبل

استانداردهای خدمات شستشوی مبل

رضایت مشتری اولین اصل مهم در خدمات شستشوی مبل و قالیشویی است. بنابر این هزینه شستشوی مبل در قبال انجام کار با کیفیت و رضایت مشتری دریافت می شود. استانداردهای شستشوی مبل به این ترتیب لحاظ می شود:

  • ارائه خدمات شستشوی مبل با رعایت نظافت محل و عدم ریزش مواد شوینده و آب روی زمین. با توجه به اینکه در اغلب موراد خدمات شستشوی مبل در داخل منزل انجام می شود، بهتر است اقدامات لازم برای جلوگیری از ریزش آب صورت گیرد. استفاده از پارچه آب گیر و ضد آب در زیر مبل ها، با توجه به محیط انجام می شود.
  • شستشوی مبلمان با مواد شوینده استاندارد و درجه یک طبق توافق با مشتری. هزینه شستشوی مبل برای شوینده های اعلا و شامپو نانو کمی بیشتر از شوینده های معمولی می باشد. به طور کلی تغییر در مارک شوینده با توجه به درخواست مشتری امکان پذیر است ولی همواره می بایست از شوینده های استاندارد استفاده شود.
  • وظیفه جا به جایی مبلمان در منزل به هنگام شستشو بر عهده سرویسکار است لذا خدمات شستشوی مبل شامل جا به جایی مبل نیز می شود. هزینه شستشوی مبل در این مورد بیشتر نخواهد شد. در صورتی که برای شستشوی مبل، ضرورت حمل به کارگاه وجود داشته باشد، برهزینه شستشوی مبل مبلغ حمل بار نیز افزوده خواهد شد.
  • سرعت عمل در شستشوی مبلمان منازل ، شستن تشک خوشخواب، شستشوی موکت در محل و خدمات قالیشویی موجب رضایت مشتری است. لذا حداکثر زمان برای خدمات شستشوی مبل 7 نفره 2 ساعت در نظر گرفته شده و هزینه شستشوی مبل طبق همین زمان بندی اعلام می شود. به طور معمول خشک شدن مبل ها نیز به فاصله کوتاه چند ساعته انجام می شود.

هزینه شستشوی مبل در بهترین مبل شویی تهران

تجربه در شستشوی انواع مبلمان خانه نقش اصلی را دارد. استفاده از دستگاه مبل شور و دستگاه خشکشویی نیاز به مهارت سرویسکار دارد. چنانچه سرویسکار تجربه کار با دستگاه مبل شور و دستگاه وکیوم را نداشته باشد، موجب اسیب جدی به فریم و بافت پارچه مبل می شود.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات خشک شویی مبل هم ارائه میده؟

همیاران هوم سرویز که برای بهترین مبل شویی در تهران خدمت رسانی می کنند همگی از پرسنل آموزش دیده و با تجربه هستند که آشنایی با شستن انواع مبلمان خانه را دارند. روش شستشوی مبل پارچه ای، مبل چوبی، کاناپه های چرمی و مبل های راحتی مهم ترین اصل در تمیزکاری است که سرویسکار با تجربه به خوبی با آن آشنایی دارد.

هوم سرویز خدمات بهترین مبل شویی در تهران و بهترین قالیشویی در تهران را یکجا عرضه می کند. دستگاه مبل شور از دستگاههای خشکشویی است و برای شستشوی خوشخواب و شستشوی موکت در محل نیز مورد استفاده قرار می گیرد. تعرفه قالیشویی با دستگاه فرش شور با هزینه شستشوی مبل تفاوت دارد.

اگر در جستجوی لیست قالیشویی های غرب تهران ، قیمت قالیشویی در تهران ، قالیشویی ادیب و بهترین قالیشویی در تهران هستید با ما تماس بگیرید. خدمات قالیشویی و خشکشویی هوم سرویز توسط بهترین همیاران با تجربه ارائه می شود.

بهترین روش شستن تشک خوشخواب ، خدمات فرش با دستگاه فرش شور، شستشوی موکت در محل رو بهترین خدمات شستشوی مبل را با همیاران هوم سرویز تجربه کنید.

قیمت شستشوی مبل با دستگاه در سراسر تهران

هزینه شستشوی مبل

آموزش شستشوی مبل

نحوه شستشوی مبلمان منزل تاثیر زیادی در حفظ کیفیت و شکل ظاهری آن دارد. کثیف شدن مبل ها غیر قابل پیشگیری است ولی به سادگی می توان مبلمان را شستشو داد. در این مطلب آموزش شستشوی مبل برای از بین بردن آلودگی های روی آن و حفظ ظاهر زیبای مبل، آورده شده است:

اولین گام در آموزش شستشوی مبل

قبل از اقدام به شستشوی مبل و استفاده از مواد شوینده ابتدا باید سطح مبلمان به خوبی تمیز شود. برای شروع بهتر است سطح مبلمان را با جارو برقی کاملا تمیز کنید تا ذرات جامد و خرده های مواد غذایی یا مو از سطح مبلمان زدوده شود. استفاده از سری مخصوص جهت جارو کردن شکاف های مبل ضروری است. ذرات ریزی که به داخل شکاف ها و قسمت های کناری مبلمان نفوذ کرده اند به سادگی با مکش جارو برقی تمیز می شوند. برای این کار بایستی تمام بالشتک ها و نشیمن گاه های جدا شدنی را برداشته و همه قسمت ها را جارو کنید.

آموزش شستشوی مبل و لکه گیری

با استفاده از یک برس با موی زبر می توانید بسیاری از لکه های گرد و غبار قدیمی را از سطح مبلمان پاک کنید. دقت کنید تا به هنگام ساییدن لکه ها، سطح پارچه مبل آسیب نبیند. هزینه شستشوی مبل چندان زیاد نیست لذا در صورتی که مبلمان دارای لکه های سخت و قدیمی است، حتما از خدمات شستشوی مبل در منزل استفاده کنید. همیاران هوم سرویز آماده سرویس دهی در همه محلات تهران هستند. مناسب ترین هزینه شستشوی مبل را با ما تجربه کنید.

آموزش شستشوی مبل و پرزگیری

پرزگیری به معنای حذف پرزهای اضافی، جمع آوری موی حیوانات و غیره است. پرز و موی حیوانات خانگی به سادگی با جارو برقی از بین نمی رود برای این کار می توانید از غلتک های مخصوص پرزگیری استفاده کنید. بهتر است یک به یک همه مبلمان را به صورت مجزا پرزگیری کرده و کار شستشوی مبل را شروع کنید.

انتخاب شوینده مناسب و کاهش هزینه شستشوی مبل

با توجه به جنس مبلمان می توانید شستشوی مناسب را تهیه کنید. شوینده های همه منظوره برای نظافت مبلمان راحتی منزل استفاده می شود! ولی برای شستشوی مبلمان نفیس می بایست دقت بیشتری داشته باشید.

اگر در این زمینه اطلاعاتی ندارید از خدمات شستشوی مبل بهترین مبل شویی در تهران استفاده کنید. روش شستشوی مبل پارچه ای و مبلمان چرمی متفاوت است و با شوینده های مخصوص انجام می شود. جنس پارچه مبل معیار خوبی برای انتخاب شوینده و شامپو نانو است.

آموزش شستشوی مبل با آب یا بخار آب

همه مبل های مرغوب دارای برچسب مشخصات هستند. در قسمت پشت مبل ها به دنبال برچسب جنس پارچه باشید. روی این برچسب دستورالعمل شستشوی مبل ها با شوینده مناسب نوشته شده است. برخی پارچه ها قابلیت شستشو با آب را دارند و با بخار آب قابل شستشو هستند. این در حالی است که بسیاری از انواع مبلمان خانه را نمی توان با آب شستشو داد. در این مورد استفاده از دستگاه خشکشویی و دستگاه مبل شور پیشنهاد می شود.

خدمات شستشوی مبل بهترین مبل شویی در تهران شامل شستشوی مبل با دستگاه مبل شور و دستگاههای خشکشویی می باشد. هزینه شستشوی مبل بسیار کمتر از هزینه خرید مبلمان جدید است. با توجه به اوضاع اقتصادی و قیمت های سرسام آور مبلمان منزل، باید بیشتر قدر مبلمان با کیفیت را بدانیم. در اغلب موارد با یک شستشوی ساده می توان، رنگ و روی مبل ها را نو کرد.

خدمات شستشوی مبل در تهران

شستن انواع مبلمان پارچه ای را به حرفه ای ها بسپارید. خدمات شستشو به همراه لکه بری و سفیدشویی با دستگاه و در حضور مشتری انجام می شود. این سرویس شامل شستن مبلمان ساده و تختخوابشو، شستشوی تشک خوشخواب، پشتی و کوسن مبلی می شود. در هر کجای تهران که زندگی می کنید سفارش خود را به رایگان از طریق اپلیکیشن هوم سرویز ثبت کنید. قبل از ثبت سفارش، حتما از چند شرکت خدماتی دیگر قیمت بگیرید. کیفیت خدمات و قیمت های باورنکردنی هوم سرویز را با سایرین مقایسه کنید. ما به کیفیت کار همیاران خود اطمینان داریم بنابراین می توانید در صورت عدم رضایت از کار، هیچ مبلغی پرداخت نکنید.

برای ثبت سفارش رایگان سرویس خشک شویی مبل از اپلیکیشن هوم سرویز استفاده کنید

‫3 دیدگاه ها

  1. ببخشید خشکشویی مبل در منزل با چه دستگاهی انجام میشه؟ آیا شستشوی مبل استیل هم انجام میدید؟ من یک دست مبل استیل دارم و یک دست راحتی که میخوام خشکشویی بشه کثیف کاری زیاد داره؟

  2. سلام ببخشید مبل ها رو با چه دستگاهی میشورید؟ بخار شو یا با مایع من شنیده ام بخارشو باعث میشه هم به مبل آسیب نرسه هم مبلی پاک و تمیز بشه بعد شستشو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا