لوله کشی و تاسیسات

خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه در سراسر تهران شبانه روزی

تشخیص ترکیدگی لوله، تخلیه چاه، لوله کشی، لوله بازکنی، بازکردن لوله فاضلاب و باز کردن چاه توالت را نمی توان به زمان بعد موکول کرد. سرویس تخلبه چاه و لوله بازکنی از خدمات ضروری است که حتی در تعطیلات هم درخواست کننده دارد مشکلات تخلیه چاه و رفع گرفتگی لوله های فاضلاب به صورت ناگهانی بروز می کند و دردسر بزرگی برای خانواده ها ایجاد می کند. رعایت نکات نظافتی و بهداشتی نمی تواند از گرفتگی لوله ها و یا پر شدن چاه فاضلاب پیشگیری کند. به محض مواجه با چنین مشکلی از خدمات لوله بازکنی برای تشخیص و برطرف شدن مشکل استفاده کنید.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

خدمات لوله بازکنی شامل چه مواردی است؟

سرویس لوله بازکنی همانطور که از اسمش پیداست برای باز کردن لوله های گرفته، استفاده می شود. گاهی یک شی خارجی، لوله فاضلاب را مسدود کرده ولی در بسیاری از موارد چربی و خرده های مواد غذایی موجب بسته شدن لوله های سینک ظرفشویی می شود. البته اگر چاه اصلی ساختمان سر ریز شده باشد نیز، آب از لوله های فاضلاب به خوبی پایین نمی رود. به طور کلی همه موارد مربوط به تخلیه چاه و لوله بازکنی با فنر یا دستگاه در حیطه کاری لوله بازکن قرار دارد. حتی موارد جزئی تر نظیر رفع بوی بد فاضلاب نیز از خدماتی است که در شرکت های لوله بازکنی به آن رسیدگی می شود.

لوله بازکنی سیار

خدمات باز کردن لوله های فاضلاب سرویس بهداشتی، آشپزخانه و … توسط شرکت های خدماتی انجام می شود. این شرکت ها سرویس های سیار لوله بازکنی را نیز در همه محله ها ارائه می دهند. شیوه کار به این ترتیب است که لوله بازکن با دستگاه به محل مراجعه می کند و لوله های گرفته فاضلاب خانه را با دستگاه و فنر لوله بازکنی، کاملا باز می کند. این افراد لوله بازکن های سیار هستند که محله به محله برای انجام سرویس مورد نظر مراجعه می کنند. در سال های گذشته سرویس های خدماتی متنوعی به صورت سیار و درب منزل ارائه می شود. در این میان خدمات مربوط به باز کردن لوله های فاضلاب منازل درخواست کننده بیشتری دارد.

رفع گرفتگی لوله و چاه و فاضلاب با قیمت مناسب

خدمات لوله بازکنی با دستگاه

خدمات لوله بازکنی تهران

تخلیه چاه، لوله کشی و لوله بازکنی، تشخیص ترکیدگی لوله آب و فاضلاب، بازکردن چاه توالت، باز کردن لوله فاضلاب با دستگاه لوله بازکنی، باز کردن لوله فاضلاب آشپزخانه و سرویس های مشابه، در حیطه خدمات لوله بازکنی تهران است. تشخیص ترکیدگی لوله غرب تهران و یا لوله بازکنی در شرق تهران بخشی از فعالیت های خدمات لوله بازکنی تهران است. اتحادیه لوله کشی تهران، خدمات لوله بازکنی جنوب تهران و لوله بازکنی شمال تهران را نیز تحت پوشش قرار داده است. نحوه سرویس دهی در لوله بازکنی تهران به این شرح است:

  • خدمات لوله بازکنی

سرویس لوله بازکنی با دستگاه لوله بازکنی برای همه مناطق. دستگاه ژنراتور با فنر فولادی و یا دستگاه تراکم با فنر دورانی برای لوله بازکنی و باز کردن چاه توالت و باز کردن لوله فاضلاب استفاده می شود. باز کردن لوله فاضلاب آشپزخانه، باز کردن لوله فاضلاب سرویس های بهداشتی و حمام توسط دستگاه لوله بازکنی انجام می شود. طریقه کار به این صورت است که کلیه عملیات بدون تخریب بوده و کثیف کاری و مشکلات بعدی را به دنبال ندارد. عدم تخریب محل گرفتگی لوله ها دو حسن بزرگ دارد اول اینکه سرعت کار بالاتر می رود و دوم اینکه هزینه لوله بازکنی بسیار کاهش می یابد. با ورود دستگاه های پیشرفته در این حرفه، نیازی به تخریب و کنده کاری نیست و کارها بسیار سریع و ارزان تر تمام می شود.

  • خدمات تخلیه چاه

سرویس تخلیه چاه شبانه روزی با استفاده از پمپ های لجن کش دو پروانه ای و دستگاه دارای مکش زیاد نظیر کفکش و ساکشن انجام می شود. خدمات تخلیه چاه شامل ارسال تانکر بزرگ برای فاضلاب نیز می باشد. همه امور مربوط به تخلیه و لایروبی چاه های کهنه توسط تیم حرفه ای و نیروی انسانی آموزش دیده انجام شده و آسیب و خرابی در ساختمان به حداقل می رسد. لایروبی توسط مغنی حرفه ای و با تجربه انجام می شود و در صورت نیاز کفسابی و تراش کف نیز هم زمان قابل اجرا است.

چنانچه نیاز به برداشتن طوقه قدیمی و چیدن طوقه یا بلوک چینی انباری چاه باشد، همیاران هوم سرویز همه عملیات را انجام می دهند. این سرویس به صورت تخصصی و کاملا حرفه ای ارائه می شود. وصل کردن فاضلاب ساختمان به سیستم فاضلاب شهری و اگو، حفر چاه فاضلاب در ساختمان های نوساز، اتصال حلقه های چاه به یکدیگر و عملیات خاک برداری بخشی از خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه تهران است.

در ویدئوی امروز ساده ترین روش باز کردن گرفتگی چاه دستشویی رو بهتون آموزش میدیم. پس هر موقع چاه منزلتون دچار گرفتگی شد قبل از هر اقدامی ویدیوی زیر را تماشا کنید . در صورتی که در این زمینه هم تخصصی ندارید نگران نباشید، میتونین از متخصص های هوم سرویز درخواست خدمات کنید تا در اسرع وقت برای انجام خدمات لوله بازکنی یا تخلیه چاه به منزل شما بیان.

خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه هوم سرویز

تخلیه چاه و لوله بازکنی از سرویس های فعال هوم سرویز برای شهروندان تهرانی است که به صورت شبانه روزی در دسترس می باشد. برای رفع بوی بد دستشویی و خدمات لوله بازکنی ، باز کردن لوله فاضلاب آشپزخانه ، باز کردن چاه توالت و تخلیه چاه، تشخیص ترکیدگی لوله و لوله کشی با ما تماس بگیرید. همیاران هوم سرویز در همه مناطق تهران سرویس های تخلیه چاه و خدمات لوله بازکنی را در سریع ترین زمان انجام می دهند.

خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه توسط تیم حرفه ای و مجهز به دستگاه لوله بازکنی انجام می شود. ما بهترین روش بازکردن چاه توالت و باز کردن لوله فاضلاب آشپزخانه را با توجه به سازه به کار می بریم تا تخریب کمتری صورت گیرد. خدمات لوله بازکنی هوم سرویز در حال حاضر تنها در سطح تهران بزرگ، ارائه می شود. ما در نزدکی محله تان هستیم و با اولین تماس در محل حاضر می شویم.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تخلیه چاه و لوله بازکنی هم ارائه میده؟

خدمات لوله بازکنی غرب تهران :

تشخیص ترکیدگی لوله غرب تهران با دستگاه و بدون تخریب انجام می شود. خدمات لوله کشی ، لوله بازکنی و تخلیه چاه برای ساکنین غرب تهران در ایام تعطیلات نیز فعال است. قیمت لوله بازکنی با نرخ اتحادیه لوله کشی برای ساختمان های مسکونی و اداری محاسبه می شود. اگر بوی بدی در خانه پیچیده که علت مشخصی ندارد احتمالا چاه فاضلاب پر شده است. برای تخلیه چاه فاضلاب و لایروبی با ما تماس بگیرید. در کوتاه ترین زمان عملیات لایروبی و تخلیه انجام می شود.

خدمات لوله بازکنی شمال تهران :

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه، بازکردن لوله فاضلاب، خدمات لوله کشی و تخلیه چاه در شمال تهران توسط تیم لوله کش و چاه بازکن با تجربه انجام می شود. باز کردن چاه توالت، لایروبی و حمل فاضلاب با تانکرهای بزرگ و دستگاه های مکنده در لوله بازکنی شمال تهران پذیرفته می شود. به دلیل قوانین موجود و رفاه شهروندان عملیات حمل فاضلاب در صبح انجام نمی شود و با هماهنگی قبلی فاضلاب در شب تخلیه خواهد شد. ماشین حمل فاضلاب، دو یا سه یا هر چند باری که لازم باشد به دفعات مختلف، فاضلاب را تخلیه و مجدد بارگیری می کند.

خدمات لوله بازکنی شرق تهران :

باز کردن درب چاه، لایروبی، تخلیه چاه توسط چاه باز کن آموزش دیده و دستگاه های پیشرفته در لوله بازکنی تهران انجام می شود. دستگاه لوله بازکنی با فنر فولادی و پمپ تراکم با توجه به موقعیت لوله های مسدود در خدمات لوله بازکنی شرق تهران به کار گرفته می شود. تشخیص استفاده از نوع دستگاه بر عهده همیار اعزامی است. فنر لوله بازکنی در مورد گرفتگی های لوله فاضلاب خانگی بهترین انتخاب است اما بنابر ضرورت و پس از بازدید محل، می توان در مورد نحوه انجام کار تصمیم گیری کرد. به پیشنهاد لوله بازکن اعتماد کنید و کار را به کاردان بسپارید.

خدمات لوله بازکنی جنوب تهران :

ساکنین جنوب و جنوب شرق تهران می توانند از خدمات لوله کشی و لوله بازکنی به نرخ اتحادیه لوله کشی استفاده کنند. باز کردن لوله فاضلاب آشپزخانه، تشخیص ترکیدگی لوله، تخلیه چاه بخشی از خدمات لوله بازکنی جنوب تهران در هوم سرویز است. هزینه خدمات با توجه به نوع مشکل و خدمات ارائه شده، محاسبه می شود. به این ترتیب قیمت ثابتی برای همه سفارش ها در نظر گرفته نمی شود اما همیشه لوله بازکن از قبل هزینه را اطلاع رسانی خواهد کرد.

برای باز کردن لوله های فاضلاب گرفته چکار کنیم؟

خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاهخدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه

هزینه خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه در هوم سرویز

لوله باز کنی و رفع گرفتگی، تخلیه چاه و لایروبی، رفع بوی بد چاه، خارج کردن وسایل به صورت پیش فرض در خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه پیش بینی شده است. نرخ لوله باز کنی و قیمت تخلیه چاه فاضلاب از طریق اپلیکیشن هوم سرویز به صورت دائمی بروزرسانی می شود. با ثبت درخواست در سامانه خدمات درب منزل هوم سرویز، همیاران ما با شما تماس می گیرند. ثبت درخواست در این سامانه رایگان بوده و مشاوره و بازدید از محل توسط همیاران نیز به صورت کاملا رایگان در نظر گرفته شده است. در لیست زیر جدول قیمت ها را مشاهده می کنید:

تعرفه خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه هوم سرویز

قیمت لوله بازکنی
قیمت تخلیه چاه
قیمت لایروبی چاه فاضلاب

جهت کسب اطلاعات بیشتر با هوم سرویز تماس بگیرید 

  90002021

شرایط سرویس :

  • تخلیه چاه با تانکرهای مکنده در کمترین زمان انجام شده و چاه به طور کامل تخلیه می شود.
  • لایروبی چاه به منزله از بین بردن مواد زائد در دیواره های چاه می باشد.
  • جهت لوله بازکنی از دستگاه و محلول های مختلفی استفاده می شود. دستگاه لوله بازکنی شامل فنر برقی، دستگاه تراکم هوا یا دیلم توالت می باشد.
  • پس از بررسی علت گرفتگی، دستگاه مناسب انتخاب خواهد شد. تشخیص نوع کار و دستگاه با لوله بازکن شرکتی است.

تخلیه چاه و خدمات لوله بازکنی

راه های بازکردن لوله فاضلاب 

اگر خروج آب سینک ظرفشویی به کندی انجام می شود یا بوی بد دستشویی و حمام را فراگرفته بدون تردید لوله های فاضلاب دچار گرفتگی شده و به زودی به طور کامل مسدود خواهد شد. اگر همین حالا کاری نکنید مشکل بسیار جدی تر شده و نیاز به خدمات لوله بازکنی خواهید داشت.

اگر گرفتگی لوله ها اندک است برای رفع بوی بد دستشویی و باز کردن لوله فاضلاب آشپزخانه از آب جوش استفاده کنید. یک کتری آب جوش می تواند گرفتگی سینک ظرفشویی را به خوبی باز کند. به طور کلی بهتر است پس از اتمام شستشوی ظروف، آب داغ را به مدت چند ثانیه باز بگذارید تا چربی های لوله از بین برود. ولی اگر با آب جوش لوله فاضلاب باز نشد این راه ها را امتحان کنید.

  • باز کردن لوله فاضلاب آشپزخانه با سیم

از یک رخت آویز فلزی لیاس کمک بگیرید و لوله فاضلاب و سینک ظرفشویی را باز کنید! رخت آویز را کاملا باز کرده و تا حد امکان آن را صاف کنید. انتهای فلز را به شکل خمیده کوچکی در آورید اکنون چیزی شبیه به قلاب کوچک در یک سر فلز ایجاد شده که می تواند همه کثیفی های داخل لوله فاضلاب را تمیز کند.

با دقت عمل کنید تا مواد زائد از لوله فاضلاب خارج شود دقت کنید سیم فلزی نباید کثیفی ها را به داخل لوله ها فشار دهد بلکه باید مواد را به بیرون بکشد. پس از تمیز کردن کامل لوله فاضلاب، با باز کردن آب داغ مسیر عبور فاضلاب را تمیز کنید تا هیچ جرم و مواد اضافی در لوله ها باقی نماند.

نکته: برای جلوگیری از گیر کردن لوله فاضلاب سینک ظرفشویی حتما از تفاله گیر یا یک سبد کوچک برای باقیمانده مواد غذایی استفاده کنید. خرده های مواد غذایی و چربی ها عامل اصلی گرفتن سینک ظرفشویی هستند که مشکلات زیادی را ایجاد می کند.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تخلیه چاه و لوله بازکنی هم ارائه میده؟
  • باز کردن لوله فاضلاب با سرکه و جوش شیرین

از سرکه می توانید برای بازکردن لوله های فاضلاب آشپزخانه و سرویس های بهداشتی استفاده کنید. یک لیوان جوش شیرین را داخل سوراخ فاضلاب ریخته و بلافاصله یک لیوان سرکه سفید را روی جوش شیرین در فاضلاب بریزید. جوشش ترکیب سرکه و جوش شیرین کاملا طبیعی است! و به راحتی همه جرم ها و کثیفی های داخل لوله ها را از بین می برد.

بهتر است تا یک ساعت شیر آب را باز نکنید تا لوله ها کامل باز شود. بعد از گذشت یک ساعت با فشار آب گرم، به طور کامل مسیر فاضلاب باز خواهد شد. در اغلب گرفتگی های سینک ظرفشویی و چاهک حمام، این شیوه کارساز است ولی اگر مشکل همچنان باقی بود نیاز به خدمات لوله بازکنی دارید و بهتر است با لوله بازکن تماس بگیرید.

جادوی لوله بازکنی با جوش شیرین

  • باز کردن لوله فاضلاب و چاهک حمام با جوهر نمک

به هنگام کار با جوهر نمک مراقب باشید تا دچار آسیب و صدمات چشمی نشوید. جوهر نمک بخارات سمی و سوزاننده ایجاد می کند که بوی نامطبوعی دارد. این بخارات موجب سوختگی پوست و آسیب به چشم می شود. از یک دستکش پلاستیکی و عینک برای محافظت چشم استفاده کنید. سه فنجان جوهر نمک را در یک سطل آب سرد ریخته و آن را هم بزنید. این ترکیب شروع به جوشش کرده گرما و گاز را منتشر می کند. بهتر است در هنگام کار با جوهر نمک، پنجره ها را باز کرده و تهویه را روشن کنید. خطر مسمومیت تنفسی با گاز حاصل از جوهر نمک بسیار زیاد است.

مواد را با احتیاط داخل فاضلاب ریخته و نیم ساعت شیر آب را باز نکنید. در این مدت جوهر نمک همه جرم ها و چربی های داخل لوله فاضلاب را از بین خواهد برد. همچون مراحل قبلی باید با باز کردن آب داغ، مسیر را شستشو دهید تا لوله به صورت کامل باز شود. اگر هنوز گرفتگی رفع نشده، از خدمات لوله بازکنی برای باز کردن لوله فاضلاب استفاده کنید. جوهر نمک گرفتگی های خفیف را برطرف می کند.

نکته: هرگز جوهر نمک را با سایر مواد ترکیب نکنید. افزودن لوله بازکن، جرم گیر، سفید کننده ها و … به جوهر نمک بخارات سمی شدیدی ایجاد می کند. نادیده گرفتن این موضوع می تواند تبعات جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.

  • باز کردن لوله فاضلاب سینک

گرفتگی لوله فاضلاب روشویی و سینک ظرفشویی را می توان با باز کردن لوله ها رفع کرد. یک سطل برای تخلیه آب در قسمت U شکل فاضلاب سینک قرار دهید تا آب اضافی داخل لوله ها اطراف را آلوده نکند. دو سر انتهای لوله فاضلاب را با پیچاندن شل کرده و بست ها را با زکنید. محتویات درون لوله را درون سطل خالی کرده و همه اتصالات را به خوبی بشویید. این کاری نیست که بخواهید هر روز انجام دهید پس قبل از گرفتگی سینک با گذاشتن توری از ورود آشغال و خرده های غذایی به درون لوله های تخلیه سینک ظرفشویی، جلوگیری کنید. باز کردن لوله های سینک ظرفشویی چندش آور است ولی به راحتی می توانید از توری آشغال گیر استفاده کنید.

پس از تخلیه و شستشوی لوله های سینک عملیات سر هم کردن لوله ها را مثل قبل انجام دهید. در هنگام بستن اتصالات دقت کنید تا همه اجزا و واشرها را به درستی بسته و محکم کنید. حتما پس از اتصال لوله های فاضلاب، آب را با فشار باز کنید تا از عدم نشتی لوله های فاضلاب مطمئن شوید. در بسیاری از موارد با باز کردن این لوله مشکل گرفتگی حل خواهد شد. البته در صورتی که مشکل مربوط به بخش های داخلی فاضلاب و لوله های دیگر باشد، باید از خدمات لوله بازکنی برای باز کردن لوله فاضلاب آشپزخانه استفاده کنید تا مشکل صد در صد برطرف شود. 

ترفندهای خانگی برای بازکردن لوله فاضلاب آشپزخانه

رفع گرفتگی فاضلاب توالتبازکردن لوله فاضلاب توالت فرنگی

  • باز کردن لوله فاضلاب در لوله بازکنی

آیا همه روش های ذکر شده را به خوبی انجام دادید؟ اگر هنوز مشکل حل نشده باشد نیاز به خدمات لوله بازکنی برای باز کردن لوله فاضلاب دارید. گاهی گرفتگی لوله های فاضلاب بسیار سخت و زیاد شده است. در این موارد راه حل های خانگی برای باز کردن لوله فاضلاب کارامد نیست و چاه باز کن هم نتیجه ای نخواهد داشت.

محلول های خانگی لوله بازکنی برای از بین بردن چربی های داخل لوله های فاضلاب یا جرم های فاضلاب حمام مناسب هستند ولی وقتی گرفتگی لوله ها کامل و لوله ها مسدود باشند، این روش ها توصیه نمی شوند. استفاده از خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه برای موارد حاد و گرفتگی لوله های فاضلاب الزامی است. اگر نیاز به خدمات لوله بازکنی دارید با همیاران هوم سرویز تماس بگیرید.

گاهی مشکل عدم تخلیه مربوط به گرفتگی لوله ها نیست و مربوط به پر شدن چاه فاضلاب است. در این صورت حتما باید عملیات تخلیه چاه توسط افراد خبره انجام شود. پر شدن چاه فاضلاب یک مشکل جدی است که موجب سلب آسایش خانواده ها می شود. بدون تردید خانواده ها نمی توانند شخصا اقدام به تخلیه چاه، لایروبی و خدمات لوله بازکنی نمایند و لازم است تا از افراد با تجربه در این زمینه کمک بگیرند.

تعرفه لوله بازکنی و تخلیه چاه هوم سرویز

قیمت لوله بازکنی
قیمت تخلیه چاه
قیمت لایروبی چاه فاضلاب

خدمات تخلیه چاه و باز کردن لوله های فاضلاب در تهران

همیاران هوم سرویز در خدمات لوله کشی و تخلیه چاه آماده خدمت رسانی به شهروندان تهرانی در همه روزهای هفته هستند. تخلیه چاه توسط تانکرهای حمل و دستگاه های مکش به صورت کاملا دستی و انسانی انجام می شود. تشخیص ترکیدگی لوله ، خدمات لوله بازکنی و لوله کشی و تخلیه چاه تخصص ماست. برای استفاده از این خدمات کافیست سفارش خود را در اپلیکیشن هوم سرویز ثبت کنید. هزینه ثبت سفارش رایگان است. پس از ثبت سفارش در کوتاه ترین زمان هماهنگی برای اعزام کارشناس به محل انجام می شود. پس از تشخیص علت گرفتگی، توافق اولیه جهت برطرف کردن مشکل انجام می شود. این سرویس شامل گارانتی و تضمین کیفیت است. تنها در صورت رضایت از سرویس، هزینه ها را پرداخت نمایید.

ثبت سفارش تخلیه چاه و لوله بازکنی ازطریق اپلیکیشن هوم سرویز رایگان است

‫3 دیدگاه ها

  1. سلام
    وقتتون بخیر
    با تشکر از خدمات خوب شما
    همچنین وب سایت خیلی خوبی بررای اطلاع رسانی دارید
    موفق و پایدار باشید.

  2. با سلام. سایت فوق العاده ای بود و درباره لوله بازکنی و تخلیه چاه اطلاعات عالی داشتین. با تشکر از سایت آموزنده تون.

  3. سلام دوستان عزیز تهرانی من از خدمات هوم سرویز استفاده کردم و بسیار راضی بودم خیلی خوشحالم که با این شرکت آشنا شدم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا