خانه تکانی عید

خانه تکانی عید

از 2200 نظر
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف

قیمت خانه تکانی عید در زمستان 1402 چقدر است؟

قیمت آقای همه فن حریف متخصص خانه تکانی به مدت 10 ساعت

1,100,000 تومان

قیمت خانم زبر و زرنگ متخصص خانه تکانی به مدت 10 ساعت

1,200,000 تومان

قیمت خشکشویی کامل مبل ها، صندلی ها و تشک با دستگاه

توافقی

قیمت شستشوی فرش ها توسط قالیشویی

توافقی

قیمت باز و بست و شستشوی پرده ها توسط اتوشویی

توافقی

قیمت خشکشویی لباس ها و پتو توسط اتوشویی

توافقی

متوسط قیمت1,025,000 تومانکمینه قیمت700,000 تومانبیشینه قیمت1,350,000 تومان

آنچه درباره خانه تکانی عید خواهید خواند

  • خانه تکانی عید رو از کجا شروع کنیم؟
  • لیست کارهای خانه تکانی عید را با دقت بنوسید!
  • اول ایمنی بعد خانه تکانی سریع
  • نکات مهم در خانه تکانی عید کدامند؟
  • بهترین زمان خانه تکانی عید
  • تمیز کردن و خانه تکانی آشپزخانه شامل چه مواردی می شود؟
  • خانه تکانی اتاق خواب شامل چه مواردی می شود؟
  • خانه تکانی فوری آیا امکان پذیر است؟
  • خانه تکانی راحت برای خانه هایی که بچه کوچک دارند را دیرتر شروع کنید.
  • چه چیزهایی از خدمات خانه تکانی ویژه عید هوم سرویز می دانید؟
  • چه خدماتی در خدمات خونه تکونی ویژه عید ارائه می شود؟
  • قیمت خانه تکانی عید به چه مواردی بستگی دارد؟
  • نظافت عید نوروز و خانه تکانی ویژه عید نوروز با همیاران هوم سرویز

خانه تکانی عید رو از کجا شروع کنیم؟

خانه تکانی عید از جمله رسوم دیرینه ی ایرانی است که باید به درستی انجام شود تا در راستای آن ما سال خوب و خوشی نیز آغاز کنیم. تمیز کردن خانه یا خانه تکانی عید و این رسم دیرینه و البته پسندیده برای خانم های خانه دار راحت تر است و تنها در موارد سنگین، ترجیح می دهند که از نیروی نظافت خانه برای خدمات خانه تکانی عید نوروز کمک بگیرند. چون با خیال راحت در طی مدت زمان نامحدود اقدام به تمیز کردن خانه برای عید می کنند. اما برای دسته دیگه ای از افراد که با مشغله بیشتری روبه رو هستند مانند خانم های شاغل کمی مشکل تر است. ما در این مقاله سعی می کنیم تا نکات مهمی برای شروع خانه تکانی فوری عید، لیست کارهای خانه تکانی سریع و راهکارهایی را برای خانه تکانی آسان برایتان شرح دهیم تا خانه تکانی عید را راحت تر با کمک همیاران در شرکت هوم سرویز پشت سر بگذارید.

پاسخ سوال فوق در واقع به سبک زندگی شما بستگی دارد. برنامه ریزی برای خانه تکانی عید باید با کمک همه ی اعضای خانواده انجام شود. داشتن برنامه و تقسیم کار و یا کمک گرفتن از نیروهای خدماتی ماهر برای خونه تکونی موجب می شود کارها سریع پیش رفته و خستگی کمتری برایتان رقم بخورد. معمولا برای شروع خونه تکونی ویژه عید باید از قسمت های سخت منزل شروع کرد. معمولا در شروع تمیزکاری عید، چون انرژی افراد بیشتر است، کارهای بیشتری نیز قابل انجام است ولی رفته رفته افراد خسته تر می شوند و باید به قسمت های راحت تر منزل رسیدگی کنند. خونه تکونی سریع کار چندان راحتی نیست. البته با کمک از کارگر خانه تکانی فوری هوم سرویز کارهایتان راحت تر به اتمام خواهند رسید و به تمام خواسته هایتان در کمترین زمان ممکن خواهید رسید. در ادامه به سوالاتتان در ارتباط با استخدام کارگر خانه تکانی و عوامل موثر بر قیمت خانه تکانی عید خواهیم پرداخت.

لیست کارهای خانه تکانی عید را با دقت بنوسید!

از تمام قسمت هایی از منزل که می خواهید رسیدگی و مرتب شوند، یک لیست تهیه کنید. تهیه لیست خونه تکونی عید موجب می شود تا ایده برای خانه تکانی نوروزی به ذهنتان خطور کند. در ابتدای لیست کارهای خونه تکانی از خانه تکانی آشپزخانه شروع کنید و تمام کارهایی که می خواهید انجام دهید یک یادداشت تهیه کنید. از تمیز کردن دیوار و پنجره گرفته، تمیز کردن کابینت، تمیز کردن یخچال، گاز و سینک تا شستشوی ظروف داخل کابینت و گردگیری باید در این لیست خونه تکونی گنجانده شوند.

تمیزکاری عید می تواند فقط یک گردگیری ساده باشد یا خانه تکانی عید به معنای واقعی کلمه که شامل شستشو و نظافت همه قسمت های منزل است. اگر می خواهید سفت و سخت به خانه تکانی ویژه عید بپردازید باید نکات ریز را رعایت کنید و مطمئن باشید اختصاص دادن یک یا نهایت دو روز به تنهایی بدون نیروی کمکی، اصلا کافی نیست!

اول ایمنی بعد خانه تکانی سریع

متاسفانه در این ایام همیشه شاهد اتفاقاتی هستیم که تمام شیرینی عید را به تلخی بدی تبدیل می کند. مواردی که اگر نکات ایمنی در پروسه خانه تکانی عید رعایت می شد شاهد هیچ کدام از آنها به وقوع نمی پیوست. اگر دست تنها هستید هیچ گاه بیشتر از توان خود به خودتان فشار نیاورید. مواردی مانند آسیب به کمر، دست ها و پاها و یا مسمومیت های ناشی از استفاده غیر مجاز از مواد شیمیایی، پرت شدن از بلندی در هنگام نظافت شیشه ها و دیوارها وحتی برق گرفتگی از مواردی هستند که در پروسه خانه تکانی عید کم با آن مواجهه نشده ایم. پس لطفا کاملا با رعایت موارد ایمنی دست به کار شوید.

نکات مهم در خانه تکانی عید کدامند؟

· به همه ی قسمت های ساختمان دقت کنید

اغلب وقتی افراد از خانه تکانی عید صحبت می کنند در پس ذهنشان قسمت هایی از خانه می آید که روزها و یا ماه هاست به نظافت آنها نپرداخته اند. اما خانه تکانی عید شامل این موارد به انضمام سایر نقاط است که در جلوی چشمانتان هستند اما از آنها غافل هستید مانند خانه تکانی آشپزخانه، نظافت یخچال و فریزر و نظافت کابینت آشپزخانه ها، خانه تمانی اتاق خواب و گردگیری و نظافت زیر تخت خواب ها، رختخواب ها، کمد دیواری و غیره.

· برنامه ریزی را فراموش نکنید

دومین مورد برنامه ریزی و زمانبندی صحیح برای شروع خونه تکونی عید است. راهنمای خونه تکونی، اولویت بندی کارهای مهم و سنگین تر در نظافت و تمیزکاری منزل را به سایر کارها اعلام می کند. این تقسیم بندی باعث سرعت بخشیدن به پیشبرد خانه تکونی عید می شود.

در خانه تکانی سریع، دوباره کاری نکنید!

قبل از شروع خانه تکانی سریع کارهایتان را اولویت بندی کنید. اگر قصد شستشوی پرده یا فرش را دارید، ابتدای کار بهترین زمان انجام این کارهاست. از جمله نکات خانه تکانی عید رعایت این است، که تمیز کردن یک قسمت باعث انجام دوباره کاری در قسمت های دیگر نشود. از نکات خانه تکانی ویژه عید رعایت ارجعیت انجام کارهای سنگین مانند شستشوی درب و پنجره و دیوار به سایر امور منزل است.

· تقسیم کارها را فراموش نکنید

تعیین روش های خانه تکانی عید بر اساس نوع زندگی افراد متفاوت است. خانه های با متراژ بالا حجم کار بالاتری دارند. روش خانه تکانی عید و تمیزکاری خانه در خیلی از موارد بر اساس نظر صاحبان منزل صورت می گیرد. به صورت اصولی، انجام کارهای سنگین تر مانند تمیز کردن پنجره و دیوار در اولویت قرار دارند و در ادامه با کارهای سبک تر با ظرافت بالا مانند گرد گیری به اتمام می رسد.

· خانه تکانی را از قسمت های سخت شروع کنید

شاید تعجب کنید ولی خونه تکونی هم برای خودش حساب و کتابی دارد و الکی نمی شود از هر جایی کار نظافت منزل رو شروع کرد. مثلا اگر اول کف خونه رو برق بی اندازید و قالی ها رو بشورید یا به بهترین قالیشویی بسپارید و پهن کنید، موقع تمیز کردن لوازم منزل مثل لوسترها حتما دوباره کف خونه کثیف می شود. خب پس خانه تکانی را از کجا شروع کنیم که دوباره کاری نشود و نظم کار هم حفظ شود. خیلی ساده از بالا به پایین نظافت عید نوروز رو انجام بدید. اول لوستر و دیوارها، پاک کردن شیشه ها، گردگیری قاب عکس ها و شلف های دیواری و …. بعد نوبت به لوازم روی زمین می رسد. راستی حتما خانه تکانی آشپزخانه رو آخر از همه انجام بدید و کف خونه هم بعد از همه کارها تمیز باید بشه. اینجوری دوباره کاری پیش نمیاد.

بهترین زمان خانه تکانی عید

زمان خانه تکانی را صرفا به روز قبل عید نوروز یا به اصطلاح شب عید موکول نکنید. شاید الان از خودتان بپرسید که چه زمانی خونه تکونی عید را شروع کنیم؟ ما در جواب باید بیان کنیم که متاسفانه یا خوشبختانه، زمان خانه تکانی عید بر اساس حجم کارها از چندین روز تا چندین هفته قبل عید نوروز باید شروع شود. برای شروع می توانید روزی 1 ساعت را به نظافت اختصاص دهید و تا روزهای نزدیک به عید برای جمع بندی کلی از نیروهای نظافت منزل هم سرویزکمک بگیرید.

تمیز کردن و خانه تکانی آشپزخانه شامل چه مواردی می شود؟

مطمعنا نظافت و خانه تکانی آشپزخانه یکی از سخت ترین مراحل خونه تکونی عید محسوب می شود. در اولین قدم باید یخچال و قفسه ها مرتب و تمیز شوند. سپس تمام مواد و وسایلی که دورریختنی هستند را جمع آوری کنید و به بیرون از آشپزخانه انتقال دهید. شستشوی دیوارها را ابتدا انجام دهید تا بعدا مجبور نشوید کابینت ها را دوباره تمیز کنید.

· شستشوی و نظافت کابینت آشپزخانه

تمیز کردن کابینت آشپزخانه ها از مهمترین و زمانبرترین قسمت های خانه تکانی برای عید محسوب می شود. وسایل کابینت ها را دانه به دانه خارج کنید و سپس به نظافت کابینت و گردگیری لوازم آن بپردازید. وسایل داخلی آنرا اگر نیاز به شستن دارند باید شسته شوند و اگر نه که مرتب کنید و سر جای خود قرار دهید.

· شستشوی دیوار آشپزخانه در خانه تکانی عید

دیوار آشپزخانه به علت مجاورت در کنار گاز و غذاهای چرب بیشتر آلوده هستند. به همین علت در تمیزکاری عید شستشوی دیوار آشپزخانه نیز باید انجام شود. از آنجایی که این کار به نیروی بدنی بیشتری است، باید توسط نیروهای خدماتی آقا انجام شود تا نتیجه بهتری حاصل شود.

· شستشوی یخچال، گاز و سایر لوازم آشپزخانه

خانه تکانی آشپزخانه شامل تمیز کردن تمام قسمت های آشپزخانه مانند تمیزکردن یخچال، گاز و غیره نیز می شود. از این رو باید تمام وسایل یخچال خارج شده و تمام قفسه ها شسته و خشک شوند سپس در جای خود قرار داده شوند.

خانه تکانی اتاق خواب شامل چه مواردی می شود؟

بعد از خونه تکونی آشپزخانه باید به سراغ خانه تکانی اتاق خواب ها بروید. اول یک سبد تهیه کنید و تمام اقلامی که نیاز به شستن دارند را جدا کنید و دیوارها باید گردگیری شوند. مراحل خانه تکانی اتاق را در ذهن خود مرور کنید. بعد از نظافت و گردگیری دیوارها نوبت به تمیز کردن و مرتب کردن کمد ها می رسد. از شر وسایل کهنه و البته بلا استفاده راحت شوید. سپس لباسها و سایر را خارج کنید کمدها باید گردگیری شوند و لباسها و وسایل دوباره مرتب سرجای خود قرار بگیرند.

همانطور که میدانیم گرد گیری آخرین مرحله تمیزکاری منزل برای عید محسوب می شود. درواقع وقتی شما کارهای اساسی و تمیز کردن های عمقی را انجام داده اید حالا باید به گردگیری خانه بپردازید. برای گرد گیری از یک سمت خانه شروع کنید مثلا از اتاق خواب یا گردگیری پذیرایی. تمام سطوح را گرد گیری کنید و پس از اتمام یک محوطه از آنجا خارج شوید. همیشه یادتان باشد گردگیری از سطوح بالاتر انجام می شود. یعنی قفسه ها یا کتابخانه ها را مرتب و گردگیری کنید و سپس به نظافت و گردگیری زمین بپردازید.

خانه تکانی فوری آیا امکان پذیر است؟

در تمامی امور استثناعاتی وجود دارد. خانه تکانی فوری یکی از آن اقدامات است. کاملا طبیعی است که بعضی از افراد به دلایل مختلف نیاز به افرادی ماهر برای خونه تکونی سریع داشته باشند. هوم سرویز نیز برای تمامی این مواقع برنامه ریزی کرده است. درصورتی که به خانه تکانی سریع نیاز داشته باشید می توانید به طور همزمان از چند نیروی ماهر در شرکت خانه تکانی هوم سرویز که به تمام اصول خانه تکانی ویژه عید واقف هستند کمک بگیرید تا در کمترین زمان ممکن به خواسته خود برسید.

خانه تکانی راحت برای خانه هایی که بچه کوچک دارند را دیرتر شروع کنید.

اگر بچه کوچک در خانه دارید قطعا به این موضوع فکر کرده اید که ای کاش یک روز قبل از عید می توانستم خانه تکانی فوری داشته باشم تا کودک یا کودکان من نتوانند خانه را بهم بریزند. بهترین انتخاب برای شما این است که هر چه دیرتر دست به کار شوید... البته این نوع خانه تکانی فوری سختی هایی هم به دنبال دارد. پس به دنبال افرادی باشید که خدمات نظافت عید و خانه تکلنی راحت را به طور تخصصی ارائه می دهند باشید.

چه چیزهایی از خدمات خانه تکانی ویژه عید هوم سرویز می دانید؟

خدمات خانه تکانی ویژه عید شامل اعزام نیروهای ماهر و متخصص در این زمنیه است تا با برنامه ریزی دقیق کلیه خدمات خانه تکانی فوری و خدمات نظافت عید را ارئه دهند. اگر به هر دلیلی زمان کافی برای تمیزکاری عید ندارید می توانید روی متخصصین ما حساب کنید. البته هر کدام از این خدمات توسط گروهی خاص انجام می شود. به طور مثال موارد سنگین تر توسط نیروهای آموزش دیده آقا و موارد سبک تر که نیاز به ریزه کاری های بیشتری دارند توسط خانم ها ارائه می شود. البته بر اساس میزان و حجم کارها تعداد روزهای مورد نیاز برای خدمات خانه تکانی عید و تعداد نیروهای مورد نیاز تعیین می شود.

چه خدماتی در خدمات خونه تکونی ویژه عید ارائه می شود؟

  • نظافت شیشه و دیوار الزاما توسط نیروهای آقا
  • خانه تکانی آشپزخانه ها شامل نظافت کابینت، یخچال، گاز و غیره
  • تمیز کردن کف منزل
  • دستمال کشیدن مبلمان و گردگیری لوازم منزل
  • تمیز کردن و مرتب کردن کمدها
  • گردگیری خانه

قیمت خانه تکانی عید به چه مواردی بستگی دارد؟

قیمت خانه تکانی بر اساس نوع خدمات مورد نیاز

هزینه خونه تکونی عید از جمله مواردی است که افراد در حوالی عید همیشه به دنبال آن هستند. قیمت خانه تکانی عید به موارد متعددی بستگی دارد. مورد اول نوع خدمات مورد نیاز شماست. اگر نیاز به شستشوی دیوار، پنجره یا سقف دارید باید از نیروهای آقا کمک بگیرید که قیمت خانه تکانی هر ساعت آنها به طور مشخص در سامانه هوم سرویز مشخص است. اما اگر نیاز به کارهای سبک تر مانند خانه تکانی آشپزخانه و خانه تکانی اتاق خواب دارید باید از نیروهای خانم کمک بگیرید که قیمت خانه تکانی عید کمی بالاتر می رود.

حجم کارها و قیمت خانه تکانی ویژه عید

مورد بعدی ساعت کاری است. اغلب 8 ساعت کاری را برای خانه تکانی عید مناسب می بیینند که در این صورت این قیمت خانه تکانی فوری به صورت ثابت محاسبه و اعلام می شود و شما ملزم به پرداخت هیچ هزینه اضافی دیگری نخواهید بود. اما در مواردی میزان کار در درجه ای است که نیاز به چند روز کاری است که بر اساس توافق بین طرفین انجام می شود.

تعداد نیروهای خونه تکونی عید

در مواردی که نیاز به خانه تکانی فوری و سریع است و ترجیح می دهند کلیه کارها در یک نهایت دو روز انجام شوند چند نیرو در محل حضور پیدا می کنند و بر اساس تقسیم کار، کلیه پروسه خانه تکانی عید را پیش می برند. در این صورت قیمت خانه تکانی عید بالا می رود.

نظافت عید نوروز و خانه تکانی ویژه عید نوروز با همیاران هوم سرویز

نظافت عید نوروز شامل خونه تکونی عید نوروز و نظافت کلی خانه در ایام عید می باشد. چنانچه در ایام عید و تعطیلات هم نیازمند کمک باشید، همه روزه با هوم سرویز جهت خدمات خانه تکانی عید همراه شوید. خانه تکانی فوری به تنهایی کار طاقت فرسایی خواهد بود. کافیست همیاران هوم سرویز را در کنار خود برای خانه تکانی سریع داشته باشید. تمامی امور مربوط به تمیزکاری عید و محل کار توسط همیاران هوم سرویز انجام می گیرد. در صورت نیاز کافیست به صورت رایگان در سامانه هوم سرویز ثبت درخواست کنید و جزئیات درخواست خودتان را مطرح کنید تا اشخاص مطمئن در کمترین زمان ممکن در کنارتان قرار بگیرند.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

هوم سرویز به عنوان بزرگترین پلتفرم خدمات در محل در کشور علاوه بر سرویس خانه تکانی عید و همچنین ارایه خدمات خانه تکانی آشپزخانه و اتاق خواب ها نزدیک من، خدمات دیگری نیز در بخش خدمات نظافت منزل و محل کار ارائه می دهد که شامل خدمات نظافت منزل فوری توسط شرکت نظافتی معتبر, نظافت اداره، نظافت دفترکار و نظافت سازمان ها, نظافت دوره ای و نظافت هفتگی با نظافتچی ثابت و دائمی می باشد. همیاران هوم سرویز تمام تلاش خود را به منظور رقم زدن تجربه ای خوب برای شما در سرویس های نظافت و پذیرایی را خواهند داشت.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

خدمات قابل ارائه در سرویس خانه تکانی عید

خانه تکانی آشپزخانه و اتاق خواب ها

نظافت و شستشوی دیوار و سقف منزل

خانه تکانی آشپزخانه و نظافت و تمیزکاری کابینت آشپزخانه

نظافت اتاق خواب، مرتب کردن کمد ها و سایر لوازم اتاق خواب

شستشوی یخچال، گاز و سایر لوازم آشپزخانه

گردگیری کلی منزل

نظرات کاربران

profile picture
طاهره شیاسی ارانی

دلسوزانه و دقیق و تمیز کار کردند و بدون اتلاف وقت... عالی بودند

profile picture
مرضیه ولی پور

کارشون تمیز و مرتب بود و همه کارو خودشون بدون گفتن انجام دادن و رفتارشون هم محترمانه بود

profile picture
صديقه روحاني

سلام من امشب مهماني داشتم از هميار عزيز خانم مهري مسيح خواه كمال رضايت رو داشتم و مطمئنا انتخابم براي برنامه هاي بعدي هم ايشون خواهند بود بسيار مودب و محترم و خوش اخلاق و آراسته و كاربلد بودن و واقعا از نظم و حرفه اي بودنشون لذت بردم امتياز من به ايشون كامله و واقعا ازشون ممنونم🙏

profile picture
شیوا نوریان

بعد ار ده سال یک همیار عالی دیدم فوق العاده عالی وظیفه شناس و حرف ندارن شک نکنید . خیلی حرفه ای .

شرایط خانه تکانی سریع و فوری ویژه عید نوروز با نیروهای مجرب

با انتخاب این سرویس کلیه خدمات مورد نیاز در خونه تکونی ویژه عید را به صورت یکجا از هوم سرویز دریافت می کنید.

توجه فرمایید پس از انتخاب سرویس های مورد نظر و بر اساس درخواست شما، همیاران ویژه و متناسب با درخواست به شما معرفی خواهند شد.

قیمت های هر یک از سرویس های مورد نیاز مطابق تعرفه های هوم سرویز و بر اساس سرویس های ویژه محاسبه می شود.

در صورت ثبت سرویس جهت اعزام آقا یا خانم مخصوص خانه تکانی این سرویس توسط متخصصین ویژه خانه تکانی هوم سرویز و به صورت 12 ساعته انجام خواهد شد.

از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.

شهر و خدمات مورد نظر خودت را انتخاب کن!
قیمت خدمات را چک کن و به سوالات جواب بده
همیار مورد نظر خود را انتخاب کن
بعد از برآورد هزینه، همیار ما در کنار شماست

خدمات مرتبط

laundry
خشکشویی و اتوی لباس
قیمت از 400,000 الی 1,160,000 تومان
curtains-washing
پرده شویی
قیمت از 700,000 الی 2,400,000 تومان
dry-cleaning-couch
خشک شویی مبل
قیمت از 500,000 الی 1,000,000 تومان
carpet-cleaning
قالیشویی
قیمت از 542,000 الی 1,247,000 تومان